Ken ik niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:20 schreef Isabeau het volgende:
De Kersentuin...dat is toch de titel van een boek? Is het een boek over je oma?
Persoonlijk vind ik 80 al te oud. Ik heb zo'n gevoel dat het leven al ophoudt bij 50quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:22 schreef k_man het volgende:
Ik weet niet of ze lijdt. Ze is niet lichamelijk ziek, ze heeft geen pijn. Maar ik geloof niet dat ze geniet van het leven. Howel het nogal lastig is daar hoogte van te krijgen.
Ja, ik zag wel dat jij je hand opstak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou ja zeg.
Je ziet dat hij nerveus wordt...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik de mijn kleren maar weer aantrekken, dan?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, zoveel aandacht voor zo'n kleine jongen is niet goed.
Het is trok, niet trekde.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik trek de mijn kleren aan, en het is stil.
Ja, volgens mij krijg jij alle vlekken er wel uit in de was.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
( Do not underestimate the power of DO2. )
Godsamme,quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, volgens mij krijg jij alle vlekken er wel uit in de was.
Ik heb gewonnen!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Godsamme,
ik kan geen leuke repliek bedenken.
Ja ehm, we deden een paar nachten geleden LPT trivia waarbij we voor elke nieuwe vraag heel sneaky gewoon een nieuw topic opendenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Weer?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wacht even...Dus, als ik een vraag zou willen stellen, moet ik daarvoor een topic openen?
Ik vind die associatiespellen het stomst. Of vervang een letter of zo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht eerst dat MEN tijdelijk zou zijn, maar zo te zijn blijft het
Ja, het kan niet doorzichtig genoeg zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:57 schreef wyccie het volgende:
Die is wel heel erg doorzichtig, Do.
Ach, dat doen ze toch wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:03 schreef Isabeau het volgende:
Het enige risico van zoveel vragen stellen waarop je het antwoord eigenlijk al wel wist is dat mensen aan je algemene ontwikkeling gaan twijfelen.
nefrologiequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde vannacht gaan studeren. Maar ik ben nergens mee bezig qua studie en het enige tentamen dat in het verschiet ligt is een algemeen tentamen waarbij je dus vragen over elk gebied van de geneeskunde kan krijgen.
Wat zal ik eens gaan leren.
Pak je Harrison's, sla 'm open op blz. 593. Leer dat.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde vannacht gaan studeren. Maar ik ben nergens mee bezig qua studie en het enige tentamen dat in het verschiet ligt is een algemeen tentamen waarbij je dus vragen over elk gebied van de geneeskunde kan krijgen.
Wat zal ik eens gaan leren.
Het lot.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:17 schreef broer het volgende:
Ik had het er net nog met iemand over dat ik misschien wel weer iets met theater wil doen.
Leukquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:18 schreef Lienekien het volgende:
nefrologie
Inderdaad. Nu blijkt dat er onder mijn naam al iets met theater wordt gedaan hoef ik het zelf tenminste niet meer te doen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
Het lot.
Doe dat maar niet. Knietje-ballen-niet zo fijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:29 schreef broer het volgende:
Ik zat meer te denken aan meisjes lastigvallen in de stad.
Het klinkt vies.quote:Of figuurneussnuiten.
Zoiets, in ieder geval.
Ja. Maar het ziet er fan-tas-tisch uit!quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
Het klinkt vies.
Waar nog meer aan, dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:32 schreef Isabeau het volgende:
Ook daar twijfel ik aan.
Nee, je zult me op mijn woord moeten geloven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
Heb je er een foto van?
Dat doe ik helaas niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:34 schreef broer het volgende:
Nee, je zult me op mijn woord moeten geloven.
En dat vraag je uitgerekend aan mij, terwijl wyccie ook in de buurt was?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Krijg jij zo wel genoeg nachtrust.
Natascha Kampusch. Dat Österreichisch is inderdaad heel weldadig aan de oren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb op de achtergrond de tv aanstaan en daar komen steeds fragmenten van het interview met Natascha Kampheus (sp?) langs. Ik vind haar Duits zo mooiIk vind Duits zelden mooi, maar zij heeft zo'n mooie stem en een prachtig zacht accent.
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het ook een beetje 'aapjes-laten-zien' is. Ze had er wat mij betreft best voor mogen kiezen om nooit in de media te verschijnen en een woordvoerder met de pers te laten praten. Ik begrijp het dan ook niet zo goed. Zou ze denken dat men haar nu wel met rust laat?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:23 schreef Lienekien het volgende:
maar 't is wel een beetje aapjeskijken.
Ze wordt volgens mij heel goed begeleid. De indruk die ze nu maakt, kan bedriegelijk zijn. Het is nog zo kort geleden. De verwerking zal nog jaren in beslag nemen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het ook een beetje 'aapjes-laten-zien' is. Ze had er wat mij betreft best voor mogen kiezen om nooit in de media te verschijnen en een woordvoerder met de pers te laten praten. Ik begrijp het dan ook niet zo goed. Zou ze denken dat men haar nu wel met rust laat?
Overigens vind ik de relatieve rust, de relativering en de beschouwende toon ook heel bijzonder. Zou het echt zo 'goed' met haar gaan?
Het zal ongetwijfeld niet vloeken met haar therapie, anders hadden ze het haar niet laten doen. Maar toch hou ik er een beetje een raar gevoel aan over. Het is een soort real-life-therapie, dan. En naar Patty, Adam, Frans en Gerard keek ik ook altijd met de schaamte van een gluurder. Het had van mij dus echt wel binnenskamers mogen blijven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Er werd ook ergens gesuggereerd dat ze dit interview misschien geeft als onderdeel van haar therapie. Er zaten ook heel wat 'Herren Doktor' in haar gezichtsveld, achter de interviewer.
Oh nee, hoor. Wat mij betreft ga ik nu koffie zetten en kletsen we nog uren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:55 schreef broer het volgende:
Je mag ook gewoon vragen of ik misschien weg wil gaan.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:56 schreef broer het volgende:
Maar misschien heb je inderdaad wel gelijk. Doei.
Ik herinner me dat het wel pijn deed na de operatie. Er mochten geen moppen verteld worden. Ik weet niet of dit met de longen ook pijn doet bij lachen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:42 schreef Gellius het volgende:
Het doet pijn als ze lacht?
Hey, ik heb met 1 berichtje álle patiënten beterschap gewenstquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:20 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Maar denk eens aan al die zieken, zwakken en misselijken die géén berichtjes op dekabelkrant
hebben. Nah, fuck 'em.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |