Ah, ja maar natuurlijk!!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:31 schreef Isabeau het volgende:
Is het misschien Wuthering Heights?
Heathcliff?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ben de titel van een boek kwijt.
Gaat over het liefdesverhaal tussen een man en een vrouw, speelt zich af in Engeland op de moors. Rond de 19e eeuw.
De man had een vage niet veelvoorkomende naam.
Mooi beschreven romanfiguur, the all time bad guy met zachte kantjes die er lekker uit ziet, soms romantisch, soms meedogenloos is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:35 schreef wyccie het volgende:
Ja Heathcliff is de naam! Rare naam is het.
Uw zoekbewerking - hitteklif - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als hitteklif (= erotisch), maar dat klopt nét niet door de h.
Vrij vertaald top van hitte/emotie?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als hitteklif (= erotisch), maar dat klopt nét niet door de h.
Daar zijn de Brontë gezusters goed in, Jane Eyre is ook zo'n voorbeeld!quote:
Uw zoekbewerking - zoekbewerking - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:39 schreef 2dope het volgende:
Uw zoekbewerking - hitteklif - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Nutteloze van de nacht zeg je?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - zoekbewerking - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Huh, mijn google krijgt 149.000 resultatenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - zoekbewerking - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
casser la voix?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Huh, mijn google krijgt 149.000 resultaten
Jacques Brel![]()
En toch word ik niet geil bij het horen van heatcliff, noch doet het mij denken aan hitteklif, daarmee refererend naar een zgn. hitte hoogtepunt. Moet ik nu hulp zoekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar zijn de Brontë gezusters goed in, Jane Eyre is ook zo'n voorbeeld!
Suggestie en verleiding is vaak prikkelender dan botweg het beestje bij zijn naam noemen.
Dan blijft er nog wat te raden over.
Dat betekent niet per se dat het ook een echt woord is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:47 schreef 2dope het volgende:
Huh, mijn google krijgt 149.000 resultaten
Ja maar, lieverd, jij bent een jongetje, ik niet, volgens mij ligt het dilemma daar!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
En toch word ik niet geil bij het horen van heatcliff, noch doet het mij denken aan hitteklif, daarmee refererend naar een zgn. hitte hoogtepunt. Moet ik nu hulp zoeken![]()
Verklaar je nader? Mijn sarcastische opmerking ging over het feit dat ik wel degelijk resultaten kreeg bij het zoeken naar "zoekresultaten" op googlequote:Op maandag 28 augustus 2006 02:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
casser la voix?
Hoe kom je daar bij?
Goed gespeld?![]()
Titel van een lied van Jaques brel, ik lees geen ondertitels en ik vindt je avatar eng!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Mijn sarcastische opmerking ging over het feit dat ik wel degelijk resultaten kreeg bij het zoeken naar "zoekresultaten" op googleIk verwijs met Jaques Brel naar de ondertitel van Broer.
![]()
Volgens mij lullen we langs elkaar heenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Titel van een lied van Jaques brel, ik lees geen ondertitels en ik vindt je avatar eng!![]()
![]()
Ik ben dol op literatuur uit de victoriaanse tijd en derhalve serieus, geen punt dat jij dat niet bent maar ik heb ook een mening!![]()
Titel: check!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we langs elkaar heenDe ondertitel van Broer is Nutteloze van de nacht, wat ook weer de titel is van een lied van Brel (in case you didn't know that already).
Verder laat ik je uiteraard totaal in je waarde wat betreft interesse in literatuur, ik heb me nooit specifiek verdiept in uit Victoriaanse tijd afkomstige literatuur en kan er dus ook niet over oordelen![]()
Duik in 1 van je Victoriaanse romansquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Titel: check!
En omdat ik een beetje aan het nadenken was over wat er werd gezegd was ik een beetje te hatelijk over een paar leuke/sarcastische opmerkingen, niet helemaal de bedoeling, ik kan verdorie ook niet slapen, ben helemaal niet moe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |