abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41505594
Feit: je gaat dood.

Maar hoe zou je graag dood willen gaan? Veel mensen om me heen zeggen dan iets als 'in m'n slaap als ik 80+ ben', maar dat vind ik maar niks. Ik weet niet eens meer hoe het was toen ik werd geboren, dus ik wil het verdorie wel weten als het afloopt. En niet in mijn slaap dus. Gewoon een moment dat je denkt: hè, dat was het dan. Kut. *laatste adem*

Maar ja, dan nog een doodsoorzaak en ik heb niet zo'n ervaring met dood gaan, maar verbranden lijkt me helemaal niets. Verdrinken ook niet. Kanker is zo'n aftakeling. Een verkeersongeval lijkt me ook geen pretje. Een vliegtuigongeluk mijn grootste nachtmerrie (wat het wel weer ironisch maakt). Zelfmoord is niets voor mij. Nou ja, dan maar een longontsteking of een hartinfarct of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 september 2006 @ 04:31:18 #2
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41505625
80 Jaar, net een gangster zijn wijf geneukt terwijl hij thuis komt, de blik op zijn gezicht 'priceless'

Dan pakt hij zijn pistool, trekker tegen mijn kop 'adreline shot dat zo meteen je hersens aan flarden worden geschoten' nog 1 glimlach en dan 'BOEM' naar de eeuwige jachtvelden
  dinsdag 5 september 2006 @ 04:31:37 #3
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41505629
Joh..lekker pijnlijk allebei

Dan toch liever onwetend. Of dat nu in mijn slaap is of omdat er een vliegtuigmotor op mijn kop valt...dat maakt niet uit.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 5 september 2006 @ 04:32:33 #4
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_41505636
Weet niet hoe, maar voor mn 40ste.
Wie wilt er nou oud, verschrommelpd en nergens toe in staat te zijn, sterven op je hoogtepunt, DAT is pas sterven!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_41505641
Nou ja, mijn dilemma is dat ik wel wil wéten dat het voorbij is. Maar ik wil het niet voelen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 september 2006 @ 04:33:28 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41505647
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 04:32 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, mijn dilemma is dat ik wel wil wéten dat het voorbij is. Maar ik wil het niet voelen
Mja...dat is lastig he?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 5 september 2006 @ 04:34:23 #7
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41505653
quote:
Kogel door je kop, maar eerst die loop tegen je voorhoofd een paar minuten aanvoelen. Heerlijk.
pi_41505659
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 04:33 schreef Nembrionic het volgende:
Mja...dat is lastig he?
Nog lastiger is het dat het schijnt dat we er niet eens iets over te zeggen hebben
Nou ja, tenzij je zelfmoord kiest...dan heb je nog diverse keuzes (ophangen, stikken, doodschieten, te pletter vallen, voor trein springen etc)
pi_41509147
Mijn opa heeft een mooie dood gehad. Die stond te biljarten in z'n stamkroeg en viel gewoon dood om.

Zal best wel schrikken geweest zijn voor z'n collega-biljarters, maar ik heb niet vernomen dat er eentje van schrik heeft meegedaan met dood omvallen...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:49:34 #10
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:51:07 #11
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41509367
als ik 40 ben aan een hartaanval na de sex!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:56:24 #12
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_41509505
Ik zou graag samen met mijn vriendin gaan als ik in de 80 ben. Ik wil het haar niet aandoen om zonder mij verder te moeten leven en andersom lijkt me ook niet tof. Bij voorkeur één grote onverwachte klap, zodat het licht in één keer uit is en ik het niet door heb gehad. Vrachwagentje van rechts met een kilometer of 100, zoiets.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_41509556
Liever dat eerst Jezus of me vader ofzo ineens aan komt lopen ,en zegt zo van :"Niet schrikken maar je gaat nu dood en we komen je halen", zou een hele geruststelling zijn,
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_41509573
quote:
Wanneer weet je dat het voorbij is

Een hartinfarct klinkt leuk maar hoeft niet dodelijk te zijn.

Wat ik je wel kan vertellen is dat een longembolie geen pijn doet, je valt gewoon om tijdens het lopen omdat je moeite hebt met ademen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_41509591
vermoord
pi_41509641
Ik wil in elk geval níet de verdrinkingsdood sterven, en liever ook niet stikken... Lijkt me maar nix.
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:04:50 #17
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_41509713
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:58 schreef Reza-impreza het volgende:
Liever dat eerst Jezus of me vader ofzo ineens aan komt lopen ,en zegt zo van :"Niet schrikken maar je gaat nu dood en we komen je halen", zou een hele geruststelling zijn,
Als Jezus aan komt lopen en tegen mij zegt "Niet schrikken...". Ik zou me de tyfus schrikken en gelijk dood neervallen.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:14:01 #18
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_41511587
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Everett het volgende:

[..]

Als Jezus aan komt lopen en tegen mij zegt "Niet schrikken...". Ik zou me de tyfus schrikken en gelijk dood neervallen.
Heeft ie weinig werk aan je.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_41511643
ik wil iig niet op een manier dood gaan dat ik geen lucht meer krijg
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:18:37 #20
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_41511698
Denk op een manier dat ik goed afscheid kan nemen van mn familie en vrienden etc. En dan gewoon de beademing/apparatuur uitzetten in hetziekenhuis.
Moet ik dus wel eerst aan die apparatuur, dus uhmm ik flikker dus van de trap om in het ziekenhuis te komen als ik 130 ben en dan dus
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_41511716
Ik weet wel hoe ik niet dood wilt gaan
  • niet door verstikking
  • niet verbranden
  • niet door een of andere enge ziekte
  • niet door een ongeluk

Dan maar gewoon door ouderdom en in mijn slaap..
  • Salsa Española
    pi_41511725
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 11:01 schreef daReaper het volgende:
    Ik wil in elk geval níet de verdrinkingsdood sterven, en liever ook niet stikken... Lijkt me maar nix.
    ik ook niet, maar ik heb iemand gekend wiens droom het was door verstikking om het leven te komen, liefst verdrinking... zn motivatie was dat je door het zuurstofgebrek na een tijdje een soort van 'stoned' wordt, je gaat sterretjes zien en raakt heel ontspannen...

Z'n hobby was ook zich te laten afzakken tot op de bodem van het zwembad en zo lang mogelijk te blijven liggen en als hij dan toch terugkwam enthousiast melden of hij al sterretjes had gezien, en of hij zich draairig voelde ...
    ik vermoed dat die gast nu inderdaad al zijn permanente plek onder het water gevonden heeft.

het schijnt ook een aparte sexuele ervaring te zijn deels gewurged te worden en dan een orgasme te hebben, alhoewel daarbij ook veelvuldig mensen per ongeluk omkomen, misschien wel een prettig aanvelende dood, maar als nadeel dat ze je dan vinden met een touw om je nek en een geslachtsdeel in je hand.
    Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
      dinsdag 5 september 2006 @ 12:19:45 #23
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_41511731
    Lijkt me trouwens echt wel eng in een vliegtuig , maar zou wel weer dope zijn als er allemaal lekkere wijven in t vliegtuig zitten en je maakt zoiets mee als Lost ofzo
    pi_41511770
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 10:58 schreef Reza-impreza het volgende:
    Jezus bestaat niet.
    JOHNNY HEITINGA
      dinsdag 5 september 2006 @ 12:21:51 #25
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_41511797
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 12:20 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jezus bestaat niet.
    spatie vergeten! er moet staan:

Liever dat eerst je zus of me vader ofzo ineens aan komt lopen ,en zegt zo van :"Niet schrikken maar je gaat nu dood en we komen je halen", zou een hele geruststelling zijn,
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')