Mja...dat is lastig he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:32 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, mijn dilemma is dat ik wel wil wéten dat het voorbij is. Maar ik wil het niet voelen![]()
Kogel door je kop, maar eerst die loop tegen je voorhoofd een paar minuten aanvoelen. Heerlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:32 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, mijn dilemma is dat ik wel wil wéten dat het voorbij is. Maar ik wil het niet voelen![]()
Nog lastiger is het dat het schijnt dat we er niet eens iets over te zeggen hebbenquote:
Wanneer weet je dat het voorbij isquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:32 schreef Isabeau het volgende:
Als Jezus aan komt lopen en tegen mij zegt "Niet schrikken...". Ik zou me de tyfus schrikken en gelijk dood neervallen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:58 schreef Reza-impreza het volgende:
Liever dat eerst Jezus of me vader ofzo ineens aan komt lopen ,en zegt zo van :"Niet schrikken maar je gaat nu dood en we komen je halen", zou een hele geruststelling zijn,
Heeft ie weinig werk aan je.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Everett het volgende:
[..]
Als Jezus aan komt lopen en tegen mij zegt "Niet schrikken...". Ik zou me de tyfus schrikken en gelijk dood neervallen.
ik ook niet, maar ik heb iemand gekend wiens droom het was door verstikking om het leven te komen, liefst verdrinking... zn motivatie was dat je door het zuurstofgebrek na een tijdje een soort van 'stoned' wordt, je gaat sterretjes zien en raakt heel ontspannen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:01 schreef daReaper het volgende:
Ik wil in elk geval níet de verdrinkingsdood sterven, en liever ook niet stikken... Lijkt me maar nix.
Jezus bestaat niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:58 schreef Reza-impreza het volgende:
Liever dat eerst Jezus of me vader ofzo ineens aan komt lopen ,en zegt zo van :"Niet schrikken maar je gaat nu dood en we komen je halen", zou een hele geruststelling zijn,
spatie vergeten! er moet staan:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |