Mja...dat is lastig he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:32 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, mijn dilemma is dat ik wel wil wéten dat het voorbij is. Maar ik wil het niet voelen![]()
Kogel door je kop, maar eerst die loop tegen je voorhoofd een paar minuten aanvoelen. Heerlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:32 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, mijn dilemma is dat ik wel wil wéten dat het voorbij is. Maar ik wil het niet voelen![]()
Nog lastiger is het dat het schijnt dat we er niet eens iets over te zeggen hebbenquote:
Wanneer weet je dat het voorbij isquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:32 schreef Isabeau het volgende:
Als Jezus aan komt lopen en tegen mij zegt "Niet schrikken...". Ik zou me de tyfus schrikken en gelijk dood neervallen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:58 schreef Reza-impreza het volgende:
Liever dat eerst Jezus of me vader ofzo ineens aan komt lopen ,en zegt zo van :"Niet schrikken maar je gaat nu dood en we komen je halen", zou een hele geruststelling zijn,
Heeft ie weinig werk aan je.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Everett het volgende:
[..]
Als Jezus aan komt lopen en tegen mij zegt "Niet schrikken...". Ik zou me de tyfus schrikken en gelijk dood neervallen.
ik ook niet, maar ik heb iemand gekend wiens droom het was door verstikking om het leven te komen, liefst verdrinking... zn motivatie was dat je door het zuurstofgebrek na een tijdje een soort van 'stoned' wordt, je gaat sterretjes zien en raakt heel ontspannen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:01 schreef daReaper het volgende:
Ik wil in elk geval níet de verdrinkingsdood sterven, en liever ook niet stikken... Lijkt me maar nix.
Jezus bestaat niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:58 schreef Reza-impreza het volgende:
Liever dat eerst Jezus of me vader ofzo ineens aan komt lopen ,en zegt zo van :"Niet schrikken maar je gaat nu dood en we komen je halen", zou een hele geruststelling zijn,
spatie vergeten! er moet staan:quote:
of je komt terug als een mierenvreter in afrika, en je weet er niks meer vanafquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:26 schreef droks het volgende:
Dat er een klein jongentje midden op de weg staat en er komt een vrachtwagen met 120 km/h aangereden en ik spring er vlug voor om de jongen nog veilig naar de overkant te gooien maar er zelf wel onder kom. Heb ik tenminste nog iets om over op te scheppen in de hemel.![]()
naar beneden fietsen en in een ravijn flikkeren is leukerquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Op mijn 92e een hartstilstand krijgen terwijl ik de Mont Ventoux opfiets
Edit: of nog beter: vlak na het bereiken van de top
Mag ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
naar beneden fietsen en in een ravijn flikkeren is leuker!
Lekker is datquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:19 schreef Stippel het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb iemand gekend wiens droom het was door verstikking om het leven te komen, liefst verdrinking... zn motivatie was dat je door het zuurstofgebrek na een tijdje een soort van 'stoned' wordt, je gaat sterretjes zien en raakt heel ontspannen...
Z'n hobby was ook zich te laten afzakken tot op de bodem van het zwembad en zo lang mogelijk te blijven liggen en als hij dan toch terugkwam enthousiast melden of hij al sterretjes had gezien, en of hij zich draairig voelde ...
ik vermoed dat die gast nu inderdaad al zijn permanente plek onder het water gevonden heeft.
het schijnt ook een aparte sexuele ervaring te zijn deels gewurged te worden en dan een orgasme te hebben, alhoewel daarbij ook veelvuldig mensen per ongeluk omkomen, misschien wel een prettig aanvelende dood, maar als nadeel dat ze je dan vinden met een touw om je nek en een geslachtsdeel in je hand.
Maar na een tijdje word je rustig en kalm.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:55 schreef daReaper het volgende:
[..]
Lekker is datMaar onder water je adem in houden en verdrinken zijn 2 verschillende dingen natuurlijk hè. Verdrinken lijkt me zo kut, omdat je dan probeert te ademen, maar het enige dat je binnenkrijgt is water, waardoor je gaat hoesten, waardoor je het weer nog moeilijker krijgt etc... Lijkt me maar nix. Als je onder water je adem inhoudt, tot je bewusteloos bent en dan verdrinkt... Lijkt me toch wat minder erg.
Dies misschien nog mooier inderdaad... Even kou, daarna gevoelloos en langzaam uitdoven.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
Langzame bevriezing is ook wel wat eigenlijk,
je krijgt het koud, valt in slaap en wordt niet meer wakker
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:51 schreef Kiteless het volgende:
Ik ga het liefst rustig en vredig dood in m'n slaap, zoals m'n opa.
Liever niet schreeuwend van angst, zoals de passagiers achterin z'n auto.
Overdosis morfine!quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat er veel auto-ongelukken voorkomen waarbij je meteen in één keer dood bent. Meestal vliegt er wat metaal door wat organen en mag je nog een half uurtje reutelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:50 schreef Tally het volgende:
Ik wil gaan in het harnas..
Mijn autootje om me heen gevouwen
Nou en?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel auto-ongelukken voorkomen waarbij je meteen in één keer dood bent. Meestal vliegt er wat metaal door wat organen en mag je nog een half uurtje reutelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |