Geen vliegtuig?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het was iets met een bom, geloof ik.
nee, wel een oor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat lijjkt me sterk.
Of miste die een been?
Wie?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:57 schreef Biancavia het volgende:
Hij was dol op geel.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:53 schreef Lienekien het volgende:
Een beperking, bedoel je.
Was er niet eens een been zonder man?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wie?
Van Gogh,
of de man zonder been?
Ja, da's Amerikaans. In Nederland bezigen we dat nog niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig 'persoon met mogelijkheden'
Van Gogh, die had dus mogelijkheden!
Ik kom het al in diverse schrijfsels tegen. Ik krijg er kromme tenen van. Is dat ook een mogelijkheid?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef Lienekien het volgende:
Ja, da's Amerikaans. In Nederland bezigen we dat nog niet.
Dat zou zomaar eens het been van de man zonder been geweest kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Was er niet eens een been zonder man?
Wist je dat een been zonder man best zwaar is?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zou zomaar eens het been van de man zonder been geweest kunnen zijn.
Niet dat die veel mogelijkheden zou hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens het been van de man zonder been geweest kunnen zijn.
Ja, een been weegt toch al gauw...10 kilo?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wist je dat een been zonder man best zwaar is?
Een been zonder vrouw trouwens ook. Misschien iets minder zwaar door minder spierweefsel.
Eén been is geen been.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, een been weegt toch al gauw...10 kilo?
Die heeft gewoon twee benen en verder niks met zonnebloemen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:04 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik geloof dat Koos Alberts vaak optredens verzorgt voor Stichting de Zonnebloem.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:04 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik geloof dat Koos Alberts vaak optredens verzorgt voor Stichting de Zonnebloem.
Maar dat zijn weer twee benen met onmogelijkheden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die heeft gewoon twee benen en verder niks met zonnebloemen.
Joh, ik snap het topic niet eens. Is dit weer zo'n verborgen quiz?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]Een bruggetje
...maar we gaan het nu toch niet hebben over meneer K. Alberts. Toch...?
Precies.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:06 schreef Lienekien het volgende:
Ja zeg, zo hebben we gewoon twee LPT's met slap geouwehoer.
Heej, dat is Aiko. Of Atjar. Of hoe heet dat beest eigenlijk ook al weer?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:06 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Joh, ik snap het topic niet eens. Is dit weer zo'n verborgen quiz?
Hoe kom je dáár nou weer bijquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:06 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Joh, ik snap het topic niet eens. Is dit weer zo'n verborgen quiz?
Het antwoord op deze vraag is drie punten waard.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Heej, dat is Aiko. Of Atjar. Of hoe heet dat beest eigenlijk ook al weer?
Oh ja, dat kind heette Atreyu.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:09 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Het antwoord op deze vraag is drie punten waard.
Ik ben al meer letters vergeten dan jij in heel je leven zult lezen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef OllieA het volgende:
TTk is hèt forum voor de laaggeletterden onder ons.
Zo is het.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef OllieA het volgende:
TTk is hèt forum voor de laaggeletterden onder ons.
Leg dat eens uit? Ben jij al 26 letters vergeten?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben al meer letters vergeten dan jij in heel je leven zult lezen.![]()
Ik leg geen grappen uit.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:17 schreef OllieA het volgende:
[..]
Leg dat eens uit? Ben jij al 26 letters vergeten?
Oh, het was een grap!!!quote:
Vind je het inene niet meer gezellie???quote:
Maar wat was dr met die kerel?quote:
Bemoei je er dan ook niet mee!quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar wat was dr met die kerel?
Ik snap geen hol van dit topic
ik bemoei me overal mee altijdquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Bemoei je er dan ook niet mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |