Whoeps, foutje idd. Thnx, sigme!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:10 schreef sigme het volgende:
Kan van Baalen even herspeld worden?
Hans van Balen voor onderdompelen van gevangenen
Done.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:10 schreef sigme het volgende:
Kan van Baalen even herspeld worden?
Hans van Baalen voor onderdompelen van gevangenen
Samenvoegingsverzoek, merge request voor de Anglo-Saksische medelanders, is geplaatst.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:05 schreef NewOrder het volgende:
Gratis Kinderopvang
'gratis kinderopvang' is per definitie zot....
Gratis kinderopvang is al erg genoeg, maar om daar nou 2 topics voor te gebruiken lijkt me niet zinvol.
Tot over een week.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef du_ke het volgende:
En worden er nog meer leden geroyeerd?
Anyone therequote:Op vrijdag 8 september 2006 10:20 schreef twentemeisje het volgende:
Beste modjes, kan 1 van jullie mijn TT veranderen? PcdA zoekt klapvee... moet natuurlijk zijn PvdA zoekt klapvee...
Ik zal even kijken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:42 schreef zakjapannertje het volgende:
mooie site voor in het Politieke Wegwijstopic, dagelijks verse politieke nieuws, inclusief polls, laatst vernieuwd, en een relatief makkelijk onthoudbare URL bovendien, http://www.politieknieuws.nl/
Nee.quote:Op maandag 11 september 2006 17:10 schreef Tikorev het volgende:
Kan iemand even deze beledigende offtopic reactie verwijderen:
De NOS op de bres voor moslimextremist.
Werkt erg storend voor de discussie steeds weer dit soort reacties tussendoor. Alvast bedankt.
Met 67 berichten per dag lijkt het me in jou geval wel nuttig om een algemene tax voor het aantal berichten in te voeren. Jij bent hét bewijs dat de kwaliteit lijdt onder kwantiteit...quote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef SCH het volgende:
Kan er een tax komen voor het aantal Tikorev-topics waarin hij zijn complottheorieen over de NOS ontvouwt?
Dat vind ik nou niet zo vriendelijk...quote:
Maar wel duidelijkquote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef Tikorev het volgende:
Dat vind ik nou niet zo vriendelijk...
Inderdaad. Offtopic geblaat en beledigen is tegenwoordig blijkbaar toegestaan. Goed om te weten...quote:
Het is een links complotquote:Op maandag 11 september 2006 23:55 schreef Tikorev het volgende:
Inderdaad. Offtopic geblaat en beledigen is tegenwoordig blijkbaar toegestaan. Goed om te weten...
En ik had nog welquote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet zo vriendelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |