Dit is al een heel oud gerucht en in afgelopen mei officieel ontkracht.quote:Op maandag 11 september 2006 23:54 schreef devv05 het volgende:
Ik hoop het voor je/ze
wat voor mij gunstig is omdat ik nog even door kan sparen om een extra titel(s) mee te nemen en de eerste impressies van de verschillende titels eens goed kan bekijken. Hopelijk is Assassin's Creed dan ook verkrijgbaar of Heavenly Sword.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:14 schreef SocialDisorder het volgende:
en de lijst met launchgames groeit. Vooral als je 4 maanden na de rest van de wereld launcht.
ach volgens Sony zou de PS3 nu al een half jaar te koop zijn in Japanquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dit is al een heel oud gerucht en in afgelopen mei officieel ontkracht.
Hier kan je het een en ander lezen: klikkie.
Niks aan de hand dus.
istie ook. Helaas alleen voor ontwikkelaars in de vorm van een dev-kitquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:49 schreef kepler het volgende:
[..]
ach volgens Sony zou de PS3 nu al een half jaar te koop zijn in Japan
Euuuhh.. Ze zijn nu al in ontwikkeling.. Toch hebben ze over 2 maand pas 500.000 units.. Hoe de hell maken ze 2 miljoen units in binnen 1.5 maand na de release?quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:26 schreef kepler het volgende:
2.5 miljoen PS3-consoles tegen het einde van dit jaar
dat had ik me ook al bedacht... Ze zijn volgens mij nog niet begonnen met produceren echter...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Euuuhh.. Ze zijn nu al in ontwikkeling.. Toch hebben ze over 2 maand pas 500.000 units.. Hoe de hell maken ze 2 miljoen units in binnen 1.5 maand na de release?
Ok, dan moeten ze alle onderdelen voor elkaar hebben.
volgens Sony is dat wel de verwachtingquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:11 schreef Tain het volgende:
Zijn de benodigde diodes dan opeens wel goed te produceren dan?
Enige nadeel van de latere launch is dat ik hoopte dat zo rond maart de initiele hype wel voorbij was en het goed leverbaar zou zijn. Maar nu is de launch pas in maart, krijg je dan de eerste tijd waarschijnlijk dat het niet te verkrijgen is en je weer lange tijd moet wachten tot je er een kan hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
wat voor mij gunstig is omdat ik nog even door kan sparen om een extra titel(s) mee te nemen en de eerste impressies van de verschillende titels eens goed kan bekijken. Hopelijk is Assassin's Creed dan ook verkrijgbaar of Heavenly Sword.
Voor mij komt de latere launch stiekem wel beter uit.![]()
Dat zal denk ik wel meevallen. Als alles een beetje normaal loopt dan moet de productie tegen die tijd goed opgang zijn en zouden ze genoeg units moeten kunnen leveren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Enige nadeel van de latere launch is dat ik hoopte dat zo rond maart de initiele hype wel voorbij was en het goed leverbaar zou zijn. Maar nu is de launch pas in maart, krijg je dan de eerste tijd waarschijnlijk dat het niet te verkrijgen is en je weer lange tijd moet wachten tot je er een kan hebben.
Precies, je kan zolang sparen dat je meteen 35 spellen kan kopen, vanwege de classicsquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:16 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat zal denk ik wel meevallen. Als alles een beetje normaal loopt dan moet de productie tegen die tijd goed opgang zijn en zouden ze genoeg units moeten kunnen leveren.
Het is jammer dat hij hier wat later komt maar echt een ramp vind ik het ook weer niet. Zo heb je wat meer tijd om te sparen..
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:16 schreef SToRM81 het volgende:
Ik had begrepen dat ze bepaalde fabrieken voor die blauwe laser diodes moeten aanpassen voor massa-productie, maar daardoor gaan ze wel een maand achterlopen zeg maar.
Dus zodra alles in orde is kunnen ze normaal gezien veel van die dingen produceren
Lelijk is het zeker niet. Nu even afwachten hoe het er in beweging uit ziet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:26 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuwe Resistance screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit ziet er wel erg strak uit!
Koop ze toch wel allebei, daarom is mijn keuze gemaakt op prijs en launchquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:32 schreef SocialDisorder het volgende:
voordeel van vertraagde launch; je kan een betere keuze maken tussen X360 en PS3![]()
ziet er erg ok uitquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:26 schreef SToRM81 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo, ik kan bijna de geluidsgolven zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:26 schreef SToRM81 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
das de GC trailer.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
nieuwe 7 min durende MGS4 video![]()
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=145862
Volgens mij klopt er iets niet aan deze formuleringquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sony heeft aan het eind van het jaar 1.2 miljoen PS3's naar de VS verscheept;
Er zullen tot Januari 2007 per maand 1.2 miljoen PS3's geproduceerd worden;
Wat noemen ze niet volledig benut?quote:De Online service van de Playstation 3 zal nog niet bij de launch volledig benut kunnen worden.
Amerikanen zullen tot maart 2007 niet tegen Europeanen kunnen spelenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er iets niet aan deze formulering
[..]
Wat noemen ze niet volledig benut?
Dat kun je van te voren niet zeggen. Ze zullen het vast wel beter hebben voor elkaar hebben als bij de PS2. En als het niks is zal ik er ook niet wakker van liggen, heb toch niks met online gamenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:17 schreef devv05 het volgende:
Die online service wordt weer een flop denk ik, geen partij voor Xbox Live in ieder geval.
Van de informatie die tot nu toe vrij gegeven is heb ik begrepen dat alle games nu met een enkele login werken (in plaats van alleen SCE games) en dat er inderdaad een friendlist aanwezig is die je kunt benaderen vanuit het menu van de PS3.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef Tain het volgende:
Hetgene wat de online service sowieso moet bieden is dat je altijd kan zien wie er van je friendslist online is en welk spel ze spelen, zonder dat krijg je weer hetzelfde verhaal als met de PS2 dat het merendeel alleen maar SOCOM aan het spelen is
Ik betaal liever een beetje voor een kwalitatief hoogstaand product dan dat ik iets gratis krijg waar ik (bijna) niets aan/mee heb.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:24 schreef Diablos79 het volgende:
Volgens mij had Sony er dat nu wel inzitten, zover ik had begrepen. En dat het gratis is ook niet echt een minpunt.
Of het echt een min- of een pluspunt is valt nog niet te zeggen en zullen we pas weten als we het volledig kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:24 schreef Diablos79 het volgende:
Volgens mij had Sony er dat nu wel inzitten, zover ik had begrepen. En dat het gratis is ook niet echt een minpunt.
Maar je weet niet hoe die online service van de PS3 word. Als het gewoon goed werkt en het is ook nog eens gratis dan is dat zeker een pluspunt tegenover xbox-live.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik betaal liever een beetje voor een kwalitatief hoogstaand product dan dat ik iets gratis krijg waar ik (bijna) niets aan/mee heb.
Als het goed werkt wel jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:31 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maar je weet niet hoe die online service van de PS3 word. Als het gewoon goed werkt en het is ook nog eens gratis dan is dat zeker een pluspunt tegenover xbox-live.
Nou ja als het net zo "slecht" werkt als dat van de PS2 dan is nog steeds geen minpunt dat het gratis is, dan hoef je iedergeval niet voor de troep te betalenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het goed werkt wel jaDat weten we nog niet en dat gaan we ook niet te weten krijgen voor de US/JAP launch
Dan is het minpunt dat het zo slecht is omdat het gratis isquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:39 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nou ja als het net zo "slecht" werkt als dat van de PS2 dan is nog steeds geen minpunt dat het gratis is, dan hoef je iedergeval niet voor de troep te betalen
Niet ontevreden klinkt me wat minder enthousiast in de oren dan razend enthousiast zoals bij Xbox Live. Mja, ik zie Sony het gewoon niet evenaren. Misschien vanwege het gebrek aan ervaring of mijn ervaring met PS2 online. Ik sta er nogal sceptisch tegenover.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef SocialDisorder het volgende:
mja, Gamespot heeft al op het netwerk gespeeld, en was er niet ontevreden over.
Natuurlijk is dat makkelijk lullen, met 10 aangesloten gebruikers. Maar het geeft in elk geval een sprankelend klein beetje hoop op een goed systeem.
Er waren weinig mensen razend enthousiast over Live in den beginne. En dat ze niet razend enthousiast waren lag vooral aan het feit dat er maar 10 mensen op het netwerk zaten. Dat alles zonder lag functioneerde, en alles lekker soepel verliep was leuk en aardig, maar die gasten van GS zijn ook niet van gister, en hadden het realistische besef dat een netwerk met 10 man iets anders is dan een netwerk met miljoenen. Vandaar dat zij ook nog skeptisch cq kritisch blijven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet ontevreden klinkt me wat minder enthousiast in de oren dan razend enthousiast zoals bij Xbox Live. Mja, ik zie Sony het gewoon niet evenaren. Misschien vanwege het gebrek aan ervaring of mijn ervaring met PS2 online. Ik sta er nogal sceptisch tegenover.
Wat is er nou zo geweldig aan Xbox Livequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet ontevreden klinkt me wat minder enthousiast in de oren dan razend enthousiast zoals bij Xbox Live. Mja, ik zie Sony het gewoon niet evenaren. Misschien vanwege het gebrek aan ervaring of mijn ervaring met PS2 online. Ik sta er nogal sceptisch tegenover.
Alles is geweldig aan Xbox Live. Het is zo compleet en werkt gewoon geweldig, en dat zal in de toekomst alleen nog maar toenemen met updates, Windows Vista, Live Mobile etc.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Wat is er nou zo geweldig aan Xbox Live![]()
Je kunt gewoon een friendlistje aanleggen en wat demo's enzo downloaden. Meer is het ook niet echt hoor.
Het enige waar ze op moeten letten is dat ze voldoende capaciteit hebben om alles lekker vlot te laten werken![]()
De PS3 gaat dit allemaal ook krijgen en daarnaast nogeens een standaard webbrowserquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alles is geweldig aan Xbox Live. Het is zo compleet en werkt gewoon geweldig, en dat zal in de toekomst alleen nog maar toenemen met updates, Windows Vista, Live Mobile etc.
Aan bijna alles is gewoon gedacht en samen met het dashboard is het gewoon een hele andere ervaring dan bij Playstation, waarbij alle games meer op zichzelf staan. Xbox Live is veel meer een community gevoel, alsof alles deel van iets groters is
Niet voor niets gaat er met Xbox Live voor veel (voormalig) Playstation bezitters een nieuwe wereld open. Zelfs veel mensen die vooraf niets met dat online gedoe hadden. Verder kan ik het niet echt beschrijven, het is gewoon iets wat je moet ervaren.
Maarja Central Station was natuurlijk ook heel goed
Alleen zit de kans er wel in dat je aan de developer moet betalen om op hun servers te mogen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De PS3 gaat dit allemaal ook krijgen en daarnaast nogeens een standaard webbrowser
En zoals het eruit ziet is dit alles dan voor 0 euro![]()
MSN en webbrowser noemde ik dan ook als min of meer overbodige features. Leuk dat het erop zit, maar je hebt er weinig aan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef Diablos79 het volgende:
Ja daar zit ik op te wachten.. msn op mijn console
Zolang games een goede SP mode hebben zal dat hele online gebeuren me een worst wezen. Maar zolang er niemand op gespeeld heeft geef ik ze gewoon het voordeel van de twijfel en neem ik aan dat ze hun best om een goede online service te bieden.
Ik heb Xbox-live ervaren, en ook wel eens op de pc online gespeeld. En helaas ik was door beide niet betoverdquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
MSN en webbrowser noemde ik dan ook als min of meer overbodige features. Leuk dat het erop zit, maar je hebt er weinig aan.
"Zolang games een goede SP mode hebben zal dat hele online gebeuren me een worst wezen." dat is een typische uitspraak die je bij veel PS-bezitters hoort, en waar ze op terug komen zolang ze Xbox Live ervaren hebben
Ook mijn punt van zorg en overweging, alhoewel ik denk dat ze dat toch ECHT niet gaan doen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Alleen zit de kans er wel in dat je aan de developer moet betalen om op hun servers te mogen.
Preciesquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef Retuobak het volgende:
Sommige mensen houden gewoon niet van competitief spelen tegen anderen Devv05
Genoeg mensen die puur voor verhaallijnen ed. spelen.
Ja als... maar dan heeft MS nog een aantal andere voordelen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:19 schreef SToRM81 het volgende:
Hahah, maar mocht Sony een fatsoenlijk netwerk-plaform neerzetten dan is dat grote 'voordeel' van MS ook weg![]()
Xfire is wel okay hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ook mijn punt van zorg en overweging, alhoewel ik denk dat ze dat toch ECHT niet gaan doen.
Anyways, PC online heb ik altijd een hel gevonden, Live is gebruiksvriendelijker wat dat betreft. PNP gaat ook geen Walhalla zijn maar Xfire is een goede start. Nu dus eerst maar zorgen dat Sony zelf de infrastructuur doet en niet de devs zelf.
Nu nog iets vinden op het hebben van de dubbele launchprijs van de PS2 in de US en Japan... (en in Japan launchen met 1/10e van de units)quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:19 schreef SToRM81 het volgende:
Hahah
Maar mocht Sony een fatsoenlijk netwerk-plaform neerzetten dan is dat grote 'voordeel' van MS ook weg
En daarnaast hebben ze nog de meest krachtige hardware ook.
Nu nog wat meer exclusives en het is helemaal goed![]()
Voice vind ik daar voldoende voorquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:17 schreef Diablos79 het volgende:
Precies
Al speel ik wel graag tegen mensen hoor, maar liever persoonlijk.. Ik wil hun gezichten zien als ze zijn afgeslacht
het belangrijkste voor mij is eigenlijk het online-systeem, als het weer niet centraal is geregeld zoals op de PS2 dan zal het wel even duren voordat ik een PS3 koop. Daarnaast ook een aantal leuke exclusives kunnen mij overhalen om er eentje te halen, maar voorlopig heeft de 360 meer mijn soort games.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:29 schreef Diablos79 het volgende:
Ze moeten gewoon zorgen dat ze nu een goede TGS hebben. Als ze daar veel games kunnen laten zien die speelbaar zijn en een goede indrukken achterlaten dan is opeens al weer veel negativiteit verdwenen.
je betaald er toch voor, misschien via (ingame) reclame. Dit gebeurt ook al op de PS2 namelijk. Of de prijs zit in de console-prijs, game-prijs, downloads, enz.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:45 schreef devv05 het volgende:
Toch vraag ik me af, als het online systeem echt gratis is, wie gaat dat dan financieren? Dat kan Sony zich echt niet veroorloven zonder er iets aan te verdienen, of het wordt gewoon (weer) een brakke service. Zie ook de berichtgeving over Xfire hier 2 posts boven, en ik ben er absoluut niet gerust op.
Console prijs zullen ze eerder verliest op maken. Game-prijs lijkt me sterk (hoewel de gameprijs wel hoog schijnt te worden, maar 5 of 10 euro extra laat je niet jarenlang servers van draaien). Ingame reclame zou kunnen, maar of ze het er daarmee uithalen en of het bij elke game mogelijk is vraag ik me af... Downloads kunnen ze het ook nooit mee financieren, dat is hooguit een leuk extratje.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:01 schreef kepler het volgende:
[..]
je betaald er toch voor, misschien via (ingame) reclame. Dit gebeurt ook al op de PS2 namelijk. Of de prijs zit in de console-prijs, game-prijs, downloads, enz.
tja, ze moeten toch ergens het geld vandaan halen en dat groeit nog steeds niet aan de boom. Dit geld komt nog steeds van de gamers afquote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Console prijs zullen ze eerder verliest op maken. Game-prijs lijkt me sterk (hoewel de gameprijs wel hoog schijnt te worden, maar 5 of 10 euro extra laat je niet jarenlang servers van draaien). Ingame reclame zou kunnen, maar of ze het er daarmee uithalen en of het bij elke game mogelijk is vraag ik me af... Downloads kunnen ze het ook nooit mee financieren, dat is hooguit een leuk extratje.
iedereen denkt nu dat tie snel te koop isquote:Op woensdag 13 september 2006 09:21 schreef Xrenity het volgende:
Gisteren PlayStation 3 reclame borden @ PSV - Liverpool o_0
Als het echt maar voor 1 spel is dan vraag ik me af wat ze voor de andere spellen gaan gebruikenquote:Op woensdag 13 september 2006 08:40 schreef devv05 het volgende:
Hmm, op 1UP zegt Sony dat slechts 1 specifieke PS3 titel Xfire gaat gebruiken, en dat het niks zegt over de hele PS3 online service.. Xfire zelf zegt dat ze geen onderdeel gaan uitmaken van PS3 online
bron
Op zn vroegst jaquote:Op woensdag 13 september 2006 09:23 schreef kepler het volgende:
[..]
iedereen denkt nu dat tie snel te koop is
Maar hij komt hier pas over 6!! maanden
Exactly.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het echt maar voor 1 spel is dan vraag ik me af wat ze voor de andere spellen gaan gebruiken
quote:On behalf of Sony Online Entertainment, Kramer attempts to clarify the earnings report's statement: "SOE has been in talks with Xfire about potentially including some of their technology in Untold Legends Dark Kingdom, our PlayStation 3 launch title. This proposed deal is completely separate and independent from the PlayStation Network Platform, and is something that SOE was examining specifically for Dark Kingdom. More information on Xfire and Dark Kingdom will be coming soon."
Oftewel, Xfire heeft niets met het online netwerk van de PS3 te maken.quote:UPDATE II: Sony Computer Entertainment America responded to the below report with the following statement: "We can confirm that Sony Online Entertainment is in talks with Viacom and Xfire for a single, specific PS3 game. However, there are no announcements at this time regarding any discussions between SCEA, Viacom and Xfire."
En dat gaat dan ook absoluut niet het geval zijn. 100% dat Xfire geïntegreerd wordt.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:42 schreef Tain het volgende:
Had het gelezen en vind het onbegrijpelijk dat je zoiets doet voor 1 game
quote:Op woensdag 13 september 2006 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat gaat dan ook absoluut niet het geval zijn. 100% dat Xfire geïntegreerd wordt.
Uh, het wordt in dat artikel tegengesproken hoor. Dus dat is pure speculatie van jou.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat gaat dan ook absoluut niet het geval zijn. 100% dat Xfire geïntegreerd wordt.
Online is tegenwoordig helemaal geen bijzaak meer als je ziet hoeveel geld er in om gaatquote:Op woensdag 13 september 2006 11:54 schreef Diablos79 het volgende:
De TGS is al snel en dan zullen we het waarschijnlijk allemaal weten. Laat ze maar gewoon vette games tonen, dat online gebeuren is bijzaak.
Grootste deel van alle gamers gamed nog steeds offline. En ook al zou de PS3 online service niet zo goed zijn als dat van 360 zie ik dat nog steeds niet echt als een nadeel. Als ik een netwerkkabel in mijn PS3 stop en ik kan online gamen is dat opzich toch al goed genoeg.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Online is tegenwoordig helemaal geen bijzaak meer als je ziet hoeveel geld er in om gaat
Dat komt omdat de singleplayer games vaak beter zijn dan de standaard online deathmatch games.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Grootste deel van alle gamers gamed nog steeds offline. En ook al zou de PS3 online service niet zo goed zijn als dat van 360 zie ik dat nog steeds niet echt als een nadeel. Als ik een netwerkkabel in mijn PS3 stop en ik kan online gamen is dat opzich toch al goed genoeg.
Dat het goed genoeg is om alleen online te kunnen gamen dachten ze ook bij de PS2quote:Op woensdag 13 september 2006 12:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Grootste deel van alle gamers gamed nog steeds offline. En ook al zou de PS3 online service niet zo goed zijn als dat van 360 zie ik dat nog steeds niet echt als een nadeel. Als ik een netwerkkabel in mijn PS3 stop en ik kan online gamen is dat opzich toch al goed genoeg.
Ben ik het dus niet mee eens. Ik ben het liefst een loner bij de meeste games. Beetje rondsluipen, beetje schieten, zelf missies doen. Ik moet er helemaal niets van hebben om in een team te werken, ik ben veel liever een splinter cell. En dan boeit het me totaal niet of er nu robots of andere gamers in mijn wereld rondsluipen en bij robots weet ik tenminste dat er geen eikels tussen zitten die gaan lopen kloten.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat komt omdat de singleplayer games vaak beter zijn dan de standaard online deathmatch games.
Het ligt niet aan "online" dat er meer mensen offline spelen.. Het ligt gewoon aan de games. Zolang sinlge player bij de meeste games beter is dan het multiplayer component zal er altijd meer offline gespeeld worden.
nou, bij de PS2 ging het niet zo gemakkelijkquote:Op woensdag 13 september 2006 12:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat soort kut-pubers komen lekker snel op mijn ignore lijst te staan. Ignore listsquote:Op woensdag 13 september 2006 12:21 schreef SocialDisorder het volgende:
niet te vergeten die kut-pubers die in je headset "fucking camper, ik pwn je kont, fokking n00b!" zitten te blèren terwijl je rustig je vlag ligt te verdedigen vanuit een sniper-position, en diezelfde kut-pubers geen schijn van kans maken tegen je headshot-marathon.
dat ligt er helemaal aan met wie (en waar) je online gamedquote:Op woensdag 13 september 2006 12:21 schreef SocialDisorder het volgende:
niet te vergeten die kut-pubers die in je headset "fucking camper, ik pwn je kont, fokking n00b!" zitten te blèren terwijl je rustig je vlag ligt te verdedigen vanuit een sniper-position, en diezelfde kut-pubers geen schijn van kans maken tegen je headshot-marathon.
Tuurlijk moeten offline games gewoon goed zijn, maar je verlengt de speelduur ontzettend als het spel goed online te gamen is. Meeste shooters ben je binnen 10 uur doorheen gecrossed en dan zorgt het online gedeelte nog voor de nodige extra speelurenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ben ik het dus niet mee eens. Ik ben het liefst een loner bij de meeste games. Beetje rondsluipen, beetje schieten, zelf missies doen. Ik moet er helemaal niets van hebben om in een team te werken, ik ben veel liever een splinter cell. En dan boeit het me totaal niet of er nu robots of andere gamers in mijn wereld rondsluipen en bij robots weet ik tenminste dat er geen eikels tussen zitten die gaan lopen kloten.
En als ik dan toch tegen andere spelers wil spelen dan doe ik dat het liefst met een aantal vrienden thuis op 1 console zodat je elkaar keihard in het gezicht kan uitlachen bij een mooie manouvre.
Nee, dat online games interesseert me niets. Laat ze allereerst met een goede console afleveren met prima games zonder bugs.
Ga Splinter cell eens in multiplayer & coop spelenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ben ik het dus niet mee eens. Ik ben het liefst een loner bij de meeste games. Beetje rondsluipen, beetje schieten, zelf missies doen. Ik moet er helemaal niets van hebben om in een team te werken, ik ben veel liever een splinter cell. En dan boeit het me totaal niet of er nu robots of andere gamers in mijn wereld rondsluipen en bij robots weet ik tenminste dat er geen eikels tussen zitten die gaan lopen kloten.
En als ik dan toch tegen andere spelers wil spelen dan doe ik dat het liefst met een aantal vrienden thuis op 1 console zodat je elkaar keihard in het gezicht kan uitlachen bij een mooie manouvre.
Nee, dat online games interesseert me niets. Laat ze allereerst met een goede console afleveren met prima games zonder bugs.
No way. Ik ben een echte loner, moet er geen anderen bij hebben. Ik wil zelfs niet het gevoel hebben dat er mensen in mijn gamewereld rondlopen ook al kom ik ze nooit tegen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Ga Splinter cell eens in multiplayer & coop spelen
Ben je enigskind?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
No way. Ik ben een echte loner, moet er geen anderen bij hebben. Ik wil zelfs niet het gevoel hebben dat er mensen in mijn gamewereld rondlopen ook al kom ik ze nooit tegen.
En over het verlengen van de speelduur ben ik het ook niet eens. GTA in multiplayer? Alsjeblieft niet zeg. Dat spel is ultiem zonder online gamen, dat kun je alleen maar verpesten om daar online en multiplayer elementen aan toe te voegen. Ik vind het een drama dat men dit soort dingen steeds probeert omdat er een paar onnozelen constant om lopen te zeuren op fora en gamesbeurzen. Als ik baas wordt van een gamesdeveloper gooi ik alle online elementen er bij een groot aantal games meteen uit, opzouten.![]()
Gelukkig ben je niet kortzichtigquote:Op woensdag 13 september 2006 13:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
No way. Ik ben een echte loner, moet er geen anderen bij hebben. Ik wil zelfs niet het gevoel hebben dat er mensen in mijn gamewereld rondlopen ook al kom ik ze nooit tegen.
En over het verlengen van de speelduur ben ik het ook niet eens. GTA in multiplayer? Alsjeblieft niet zeg. Dat spel is ultiem zonder online gamen, dat kun je alleen maar verpesten om daar online en multiplayer elementen aan toe te voegen. Ik vind het een drama dat men dit soort dingen steeds probeert omdat er een paar onnozelen constant om lopen te zeuren op fora en gamesbeurzen. Als ik baas wordt van een gamesdeveloper gooi ik alle online elementen er bij een groot aantal games meteen uit, opzouten.![]()
maar op wie moet je dan schieten als er niemand in je gamewereld mag rondlopen ?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee. Maar ik werk het best op mij zelf in games. Rolverdeling doe ik niet aan, ook niet in spellen als Rainbow Six. Ik druk op start en handel alles zelf af.quote:
er zijn ook games waarbij je online tegen elkaar kan gamenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:14 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee. Maar ik werk het best op mij zelf in games. Rolverdeling doe ik niet aan, ook niet in spellen als Rainbow Six. Ik druk op start en handel alles zelf af.Zal best handig zijn in de praktijk, maar ik doe het liefst sneaky missies die je in je eentje moet uitvoeren. Ik kan dan ook niet wachten op Assassin's Creed.
![]()
Kijk, ik snap best dat sommigen het leuk vinden om in een militair team te functioneren, en in de praktijk zal dat ook wel handig zijn, maar in games weet ik het nog niet zo. Ik werk alleen samen met mensen die ik goed ken en die uitzonderlijke kwaliteiten hebben die ik niet heb. Dus met John Doe missies doen is niet voor mij weggelegd.
En tegen elkaar rally racen is natuurlijk ultiem, maar dan wel met je vrienden in dezelfde huiskamer.![]()
Nee, dat is wel jammer. Daarom deed ik het op het werk wel regelmatig, lekker snel netwerk ookquote:Op woensdag 13 september 2006 13:16 schreef kepler het volgende:
in de huiskamer is meestal wel leuker, maar dat lukt niet altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |