Ik heb Xbox-live ervaren, en ook wel eens op de pc online gespeeld. En helaas ik was door beide niet betoverdquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
MSN en webbrowser noemde ik dan ook als min of meer overbodige features. Leuk dat het erop zit, maar je hebt er weinig aan.
"Zolang games een goede SP mode hebben zal dat hele online gebeuren me een worst wezen." dat is een typische uitspraak die je bij veel PS-bezitters hoort, en waar ze op terug komen zolang ze Xbox Live ervaren hebben
Ook mijn punt van zorg en overweging, alhoewel ik denk dat ze dat toch ECHT niet gaan doen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Alleen zit de kans er wel in dat je aan de developer moet betalen om op hun servers te mogen.
Preciesquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef Retuobak het volgende:
Sommige mensen houden gewoon niet van competitief spelen tegen anderen Devv05
Genoeg mensen die puur voor verhaallijnen ed. spelen.
Ja als... maar dan heeft MS nog een aantal andere voordelen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:19 schreef SToRM81 het volgende:
Hahah, maar mocht Sony een fatsoenlijk netwerk-plaform neerzetten dan is dat grote 'voordeel' van MS ook weg![]()
Xfire is wel okay hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ook mijn punt van zorg en overweging, alhoewel ik denk dat ze dat toch ECHT niet gaan doen.
Anyways, PC online heb ik altijd een hel gevonden, Live is gebruiksvriendelijker wat dat betreft. PNP gaat ook geen Walhalla zijn maar Xfire is een goede start. Nu dus eerst maar zorgen dat Sony zelf de infrastructuur doet en niet de devs zelf.
Nu nog iets vinden op het hebben van de dubbele launchprijs van de PS2 in de US en Japan... (en in Japan launchen met 1/10e van de units)quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:19 schreef SToRM81 het volgende:
Hahah
Maar mocht Sony een fatsoenlijk netwerk-plaform neerzetten dan is dat grote 'voordeel' van MS ook weg
En daarnaast hebben ze nog de meest krachtige hardware ook.
Nu nog wat meer exclusives en het is helemaal goed![]()
Voice vind ik daar voldoende voorquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:17 schreef Diablos79 het volgende:
Precies
Al speel ik wel graag tegen mensen hoor, maar liever persoonlijk.. Ik wil hun gezichten zien als ze zijn afgeslacht
het belangrijkste voor mij is eigenlijk het online-systeem, als het weer niet centraal is geregeld zoals op de PS2 dan zal het wel even duren voordat ik een PS3 koop. Daarnaast ook een aantal leuke exclusives kunnen mij overhalen om er eentje te halen, maar voorlopig heeft de 360 meer mijn soort games.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:29 schreef Diablos79 het volgende:
Ze moeten gewoon zorgen dat ze nu een goede TGS hebben. Als ze daar veel games kunnen laten zien die speelbaar zijn en een goede indrukken achterlaten dan is opeens al weer veel negativiteit verdwenen.
je betaald er toch voor, misschien via (ingame) reclame. Dit gebeurt ook al op de PS2 namelijk. Of de prijs zit in de console-prijs, game-prijs, downloads, enz.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:45 schreef devv05 het volgende:
Toch vraag ik me af, als het online systeem echt gratis is, wie gaat dat dan financieren? Dat kan Sony zich echt niet veroorloven zonder er iets aan te verdienen, of het wordt gewoon (weer) een brakke service. Zie ook de berichtgeving over Xfire hier 2 posts boven, en ik ben er absoluut niet gerust op.
Console prijs zullen ze eerder verliest op maken. Game-prijs lijkt me sterk (hoewel de gameprijs wel hoog schijnt te worden, maar 5 of 10 euro extra laat je niet jarenlang servers van draaien). Ingame reclame zou kunnen, maar of ze het er daarmee uithalen en of het bij elke game mogelijk is vraag ik me af... Downloads kunnen ze het ook nooit mee financieren, dat is hooguit een leuk extratje.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:01 schreef kepler het volgende:
[..]
je betaald er toch voor, misschien via (ingame) reclame. Dit gebeurt ook al op de PS2 namelijk. Of de prijs zit in de console-prijs, game-prijs, downloads, enz.
tja, ze moeten toch ergens het geld vandaan halen en dat groeit nog steeds niet aan de boom. Dit geld komt nog steeds van de gamers afquote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Console prijs zullen ze eerder verliest op maken. Game-prijs lijkt me sterk (hoewel de gameprijs wel hoog schijnt te worden, maar 5 of 10 euro extra laat je niet jarenlang servers van draaien). Ingame reclame zou kunnen, maar of ze het er daarmee uithalen en of het bij elke game mogelijk is vraag ik me af... Downloads kunnen ze het ook nooit mee financieren, dat is hooguit een leuk extratje.
iedereen denkt nu dat tie snel te koop isquote:Op woensdag 13 september 2006 09:21 schreef Xrenity het volgende:
Gisteren PlayStation 3 reclame borden @ PSV - Liverpool o_0
Als het echt maar voor 1 spel is dan vraag ik me af wat ze voor de andere spellen gaan gebruikenquote:Op woensdag 13 september 2006 08:40 schreef devv05 het volgende:
Hmm, op 1UP zegt Sony dat slechts 1 specifieke PS3 titel Xfire gaat gebruiken, en dat het niks zegt over de hele PS3 online service.. Xfire zelf zegt dat ze geen onderdeel gaan uitmaken van PS3 online
bron
Op zn vroegst jaquote:Op woensdag 13 september 2006 09:23 schreef kepler het volgende:
[..]
iedereen denkt nu dat tie snel te koop is
Maar hij komt hier pas over 6!! maanden
Exactly.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het echt maar voor 1 spel is dan vraag ik me af wat ze voor de andere spellen gaan gebruiken
quote:On behalf of Sony Online Entertainment, Kramer attempts to clarify the earnings report's statement: "SOE has been in talks with Xfire about potentially including some of their technology in Untold Legends Dark Kingdom, our PlayStation 3 launch title. This proposed deal is completely separate and independent from the PlayStation Network Platform, and is something that SOE was examining specifically for Dark Kingdom. More information on Xfire and Dark Kingdom will be coming soon."
Oftewel, Xfire heeft niets met het online netwerk van de PS3 te maken.quote:UPDATE II: Sony Computer Entertainment America responded to the below report with the following statement: "We can confirm that Sony Online Entertainment is in talks with Viacom and Xfire for a single, specific PS3 game. However, there are no announcements at this time regarding any discussions between SCEA, Viacom and Xfire."
En dat gaat dan ook absoluut niet het geval zijn. 100% dat Xfire geïntegreerd wordt.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:42 schreef Tain het volgende:
Had het gelezen en vind het onbegrijpelijk dat je zoiets doet voor 1 game
quote:Op woensdag 13 september 2006 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat gaat dan ook absoluut niet het geval zijn. 100% dat Xfire geïntegreerd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |