abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41738294
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
nieuwe 7 min durende MGS4 video

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=145862
das de GC trailer.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:58:44 #127
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_41738523
aha ik had hem nog niet gezien

dit vondt ik nog op een andere site

Nieuwe launchdetails
De launch van de Playstation 3 in Japan en VS komt telkens dichterbij
door Maurice de Boer op 12 september 2006, 15:47 uur

En dus wordt er ook meer informatie bekend gemaakt over wat Sony van plan is.

Sony heeft aan het eind van het jaar 1.2 miljoen PS3's naar de VS verscheept;

De Playstation 3 60 gb versie zal 4 keer zoveel geproduceerd worden dan de 20 gb versie, 80% zal de 60 gb versie worden en 20 gb de 20 gb versie;

Er zullen tot Januari 2007 per maand 1.2 miljoen PS3's geproduceerd worden;

De Online service van de Playstation 3 zal nog niet bij de launch volledig benut kunnen worden.

dat van die zoveel ps3's per maand produceren ga ik vanaf nu maar met een korreltje zout nemen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_41738637
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sony heeft aan het eind van het jaar 1.2 miljoen PS3's naar de VS verscheept;

Er zullen tot Januari 2007 per maand 1.2 miljoen PS3's geproduceerd worden;
Volgens mij klopt er iets niet aan deze formulering
quote:
De Online service van de Playstation 3 zal nog niet bij de launch volledig benut kunnen worden.
Wat noemen ze niet volledig benut?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41738938
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef Tain het volgende:

[..]

Volgens mij klopt er iets niet aan deze formulering
[..]

Wat noemen ze niet volledig benut?
Amerikanen zullen tot maart 2007 niet tegen Europeanen kunnen spelen
pi_41739105
Die online service wordt weer een flop denk ik, geen partij voor Xbox Live in ieder geval.
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:20:33 #131
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41739212
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:17 schreef devv05 het volgende:
Die online service wordt weer een flop denk ik, geen partij voor Xbox Live in ieder geval.
Dat kun je van te voren niet zeggen. Ze zullen het vast wel beter hebben voor elkaar hebben als bij de PS2. En als het niks is zal ik er ook niet wakker van liggen, heb toch niks met online gamen .
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_41739285
Hetgene wat de online service sowieso moet bieden is dat je altijd kan zien wie er van je friendslist online is en welk spel ze spelen, zonder dat krijg je weer hetzelfde verhaal als met de PS2 dat het merendeel alleen maar SOCOM aan het spelen is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:24:53 #133
145074 Diablos79
pi_41739351
Volgens mij had Sony er dat nu wel inzitten, zover ik had begrepen. En dat het gratis is ook niet echt een minpunt.
pi_41739401
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef Tain het volgende:
Hetgene wat de online service sowieso moet bieden is dat je altijd kan zien wie er van je friendslist online is en welk spel ze spelen, zonder dat krijg je weer hetzelfde verhaal als met de PS2 dat het merendeel alleen maar SOCOM aan het spelen is
Van de informatie die tot nu toe vrij gegeven is heb ik begrepen dat alle games nu met een enkele login werken (in plaats van alleen SCE games) en dat er inderdaad een friendlist aanwezig is die je kunt benaderen vanuit het menu van de PS3.

Daar ben ik al wel tevreden mee.
pi_41739511
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:24 schreef Diablos79 het volgende:
Volgens mij had Sony er dat nu wel inzitten, zover ik had begrepen. En dat het gratis is ook niet echt een minpunt.
Ik betaal liever een beetje voor een kwalitatief hoogstaand product dan dat ik iets gratis krijg waar ik (bijna) niets aan/mee heb.

Xbox Live is gewoon ZO goed dat het bijna niet te evenaren is.
pi_41739549
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:24 schreef Diablos79 het volgende:
Of het echt een min- of een pluspunt is valt nog niet te zeggen en zullen we pas weten als we het volledig kunnen gebruiken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:31:28 #137
145074 Diablos79
pi_41739567
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:29 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik betaal liever een beetje voor een kwalitatief hoogstaand product dan dat ik iets gratis krijg waar ik (bijna) niets aan/mee heb.
Maar je weet niet hoe die online service van de PS3 word. Als het gewoon goed werkt en het is ook nog eens gratis dan is dat zeker een pluspunt tegenover xbox-live.
pi_41739708
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:31 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Maar je weet niet hoe die online service van de PS3 word. Als het gewoon goed werkt en het is ook nog eens gratis dan is dat zeker een pluspunt tegenover xbox-live.
Als het goed werkt wel ja Dat weten we nog niet en dat gaan we ook niet te weten krijgen voor de US/JAP launch
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41739760
mja, Gamespot heeft al op het netwerk gespeeld, en was er niet ontevreden over.

Natuurlijk is dat makkelijk lullen, met 10 aangesloten gebruikers. Maar het geeft in elk geval een sprankelend klein beetje hoop op een goed systeem.
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:39:08 #140
145074 Diablos79
pi_41739815
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:36 schreef Tain het volgende:

[..]

Als het goed werkt wel ja Dat weten we nog niet en dat gaan we ook niet te weten krijgen voor de US/JAP launch
Nou ja als het net zo "slecht" werkt als dat van de PS2 dan is nog steeds geen minpunt dat het gratis is, dan hoef je iedergeval niet voor de troep te betalen
pi_41740001
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:39 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Nou ja als het net zo "slecht" werkt als dat van de PS2 dan is nog steeds geen minpunt dat het gratis is, dan hoef je iedergeval niet voor de troep te betalen
Dan is het minpunt dat het zo slecht is omdat het gratis is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41740078
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef SocialDisorder het volgende:
mja, Gamespot heeft al op het netwerk gespeeld, en was er niet ontevreden over.

Natuurlijk is dat makkelijk lullen, met 10 aangesloten gebruikers. Maar het geeft in elk geval een sprankelend klein beetje hoop op een goed systeem.
Niet ontevreden klinkt me wat minder enthousiast in de oren dan razend enthousiast zoals bij Xbox Live. Mja, ik zie Sony het gewoon niet evenaren. Misschien vanwege het gebrek aan ervaring of mijn ervaring met PS2 online. Ik sta er nogal sceptisch tegenover.
pi_41740293
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:

[..]

Niet ontevreden klinkt me wat minder enthousiast in de oren dan razend enthousiast zoals bij Xbox Live. Mja, ik zie Sony het gewoon niet evenaren. Misschien vanwege het gebrek aan ervaring of mijn ervaring met PS2 online. Ik sta er nogal sceptisch tegenover.
Er waren weinig mensen razend enthousiast over Live in den beginne. En dat ze niet razend enthousiast waren lag vooral aan het feit dat er maar 10 mensen op het netwerk zaten. Dat alles zonder lag functioneerde, en alles lekker soepel verliep was leuk en aardig, maar die gasten van GS zijn ook niet van gister, en hadden het realistische besef dat een netwerk met 10 man iets anders is dan een netwerk met miljoenen. Vandaar dat zij ook nog skeptisch cq kritisch blijven.

Aan de andere kant, als je een netwerk met 10 man niet eens soepel had kunnen laten lopen, dan hadden miljoenen aansluitingen catastrofaal geweest.
pi_41752812
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wat is er nou zo geweldig aan Xbox Live
Je kunt gewoon een friendlistje aanleggen en wat demo's enzo downloaden. Meer is het ook niet echt hoor.
Het enige waar ze op moeten letten is dat ze voldoende capaciteit hebben om alles lekker vlot te laten werken
PSN id: NL_SToRM
pi_41753102
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Wat is er nou zo geweldig aan Xbox Live
Je kunt gewoon een friendlistje aanleggen en wat demo's enzo downloaden. Meer is het ook niet echt hoor.
Het enige waar ze op moeten letten is dat ze voldoende capaciteit hebben om alles lekker vlot te laten werken
Alles is geweldig aan Xbox Live. Het is zo compleet en werkt gewoon geweldig, en dat zal in de toekomst alleen nog maar toenemen met updates, Windows Vista, Live Mobile etc.

Aan bijna alles is gewoon gedacht en samen met het dashboard is het gewoon een hele andere ervaring dan bij Playstation, waarbij alle games meer op zichzelf staan. Xbox Live is veel meer een community gevoel, alsof alles deel van iets groters is

Niet voor niets gaat er met Xbox Live voor veel (voormalig) Playstation bezitters een nieuwe wereld open. Zelfs veel mensen die vooraf niets met dat online gedoe hadden. Verder kan ik het niet echt beschrijven, het is gewoon iets wat je moet ervaren.

Maarja Central Station was natuurlijk ook heel goed
pi_41753313
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

Alles is geweldig aan Xbox Live. Het is zo compleet en werkt gewoon geweldig, en dat zal in de toekomst alleen nog maar toenemen met updates, Windows Vista, Live Mobile etc.

Aan bijna alles is gewoon gedacht en samen met het dashboard is het gewoon een hele andere ervaring dan bij Playstation, waarbij alle games meer op zichzelf staan. Xbox Live is veel meer een community gevoel, alsof alles deel van iets groters is

Niet voor niets gaat er met Xbox Live voor veel (voormalig) Playstation bezitters een nieuwe wereld open. Zelfs veel mensen die vooraf niets met dat online gedoe hadden. Verder kan ik het niet echt beschrijven, het is gewoon iets wat je moet ervaren.

Maarja Central Station was natuurlijk ook heel goed
De PS3 gaat dit allemaal ook krijgen en daarnaast nogeens een standaard webbrowser
En zoals het eruit ziet is dit alles dan voor 0 euro
PSN id: NL_SToRM
  dinsdag 12 september 2006 @ 22:53:40 #147
145074 Diablos79
pi_41753482
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

De PS3 gaat dit allemaal ook krijgen en daarnaast nogeens een standaard webbrowser
En zoals het eruit ziet is dit alles dan voor 0 euro
Alleen zit de kans er wel in dat je aan de developer moet betalen om op hun servers te mogen.
pi_41753496
Eerst zien, dan geloven. Tot nu toe maakt het een matige indruk op me, op de PSP vind ik het ook al niet fijn werken. Webbrowser is op zich handig, maar hoeveel zul je nou echt surfen op dat ding? Desondanks denk ik dat dat ook nog wel in het 360 dashboard zal komen, samen met MSN enzo.
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:00:18 #149
145074 Diablos79
pi_41753780
Ja daar zit ik op te wachten.. msn op mijn console
Zolang games een goede SP mode hebben zal dat hele online gebeuren me een worst wezen. Maar zolang er niemand op gespeeld heeft geef ik ze gewoon het voordeel van de twijfel en neem ik aan dat ze hun best om een goede online service te bieden.
pi_41754068
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef Diablos79 het volgende:
Ja daar zit ik op te wachten.. msn op mijn console
Zolang games een goede SP mode hebben zal dat hele online gebeuren me een worst wezen. Maar zolang er niemand op gespeeld heeft geef ik ze gewoon het voordeel van de twijfel en neem ik aan dat ze hun best om een goede online service te bieden.
MSN en webbrowser noemde ik dan ook als min of meer overbodige features. Leuk dat het erop zit, maar je hebt er weinig aan.

"Zolang games een goede SP mode hebben zal dat hele online gebeuren me een worst wezen." dat is een typische uitspraak die je bij veel PS-bezitters hoort, en waar ze op terug komen zolang ze Xbox Live ervaren hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')