Dit is al een heel oud gerucht en in afgelopen mei officieel ontkracht.quote:Op maandag 11 september 2006 23:54 schreef devv05 het volgende:
Ik hoop het voor je/ze
wat voor mij gunstig is omdat ik nog even door kan sparen om een extra titel(s) mee te nemen en de eerste impressies van de verschillende titels eens goed kan bekijken. Hopelijk is Assassin's Creed dan ook verkrijgbaar of Heavenly Sword.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:14 schreef SocialDisorder het volgende:
en de lijst met launchgames groeit. Vooral als je 4 maanden na de rest van de wereld launcht.
ach volgens Sony zou de PS3 nu al een half jaar te koop zijn in Japanquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dit is al een heel oud gerucht en in afgelopen mei officieel ontkracht.
Hier kan je het een en ander lezen: klikkie.
Niks aan de hand dus.
istie ook. Helaas alleen voor ontwikkelaars in de vorm van een dev-kitquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:49 schreef kepler het volgende:
[..]
ach volgens Sony zou de PS3 nu al een half jaar te koop zijn in Japan
Euuuhh.. Ze zijn nu al in ontwikkeling.. Toch hebben ze over 2 maand pas 500.000 units.. Hoe de hell maken ze 2 miljoen units in binnen 1.5 maand na de release?quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:26 schreef kepler het volgende:
2.5 miljoen PS3-consoles tegen het einde van dit jaar
dat had ik me ook al bedacht... Ze zijn volgens mij nog niet begonnen met produceren echter...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Euuuhh.. Ze zijn nu al in ontwikkeling.. Toch hebben ze over 2 maand pas 500.000 units.. Hoe de hell maken ze 2 miljoen units in binnen 1.5 maand na de release?
Ok, dan moeten ze alle onderdelen voor elkaar hebben.
volgens Sony is dat wel de verwachtingquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:11 schreef Tain het volgende:
Zijn de benodigde diodes dan opeens wel goed te produceren dan?
Enige nadeel van de latere launch is dat ik hoopte dat zo rond maart de initiele hype wel voorbij was en het goed leverbaar zou zijn. Maar nu is de launch pas in maart, krijg je dan de eerste tijd waarschijnlijk dat het niet te verkrijgen is en je weer lange tijd moet wachten tot je er een kan hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
wat voor mij gunstig is omdat ik nog even door kan sparen om een extra titel(s) mee te nemen en de eerste impressies van de verschillende titels eens goed kan bekijken. Hopelijk is Assassin's Creed dan ook verkrijgbaar of Heavenly Sword.
Voor mij komt de latere launch stiekem wel beter uit.![]()
Dat zal denk ik wel meevallen. Als alles een beetje normaal loopt dan moet de productie tegen die tijd goed opgang zijn en zouden ze genoeg units moeten kunnen leveren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Enige nadeel van de latere launch is dat ik hoopte dat zo rond maart de initiele hype wel voorbij was en het goed leverbaar zou zijn. Maar nu is de launch pas in maart, krijg je dan de eerste tijd waarschijnlijk dat het niet te verkrijgen is en je weer lange tijd moet wachten tot je er een kan hebben.
Precies, je kan zolang sparen dat je meteen 35 spellen kan kopen, vanwege de classicsquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:16 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat zal denk ik wel meevallen. Als alles een beetje normaal loopt dan moet de productie tegen die tijd goed opgang zijn en zouden ze genoeg units moeten kunnen leveren.
Het is jammer dat hij hier wat later komt maar echt een ramp vind ik het ook weer niet. Zo heb je wat meer tijd om te sparen..
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:16 schreef SToRM81 het volgende:
Ik had begrepen dat ze bepaalde fabrieken voor die blauwe laser diodes moeten aanpassen voor massa-productie, maar daardoor gaan ze wel een maand achterlopen zeg maar.
Dus zodra alles in orde is kunnen ze normaal gezien veel van die dingen produceren
Lelijk is het zeker niet. Nu even afwachten hoe het er in beweging uit ziet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:26 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuwe Resistance screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit ziet er wel erg strak uit!
Koop ze toch wel allebei, daarom is mijn keuze gemaakt op prijs en launchquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:32 schreef SocialDisorder het volgende:
voordeel van vertraagde launch; je kan een betere keuze maken tussen X360 en PS3![]()
ziet er erg ok uitquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:26 schreef SToRM81 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo, ik kan bijna de geluidsgolven zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:26 schreef SToRM81 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |