quote:Op woensdag 6 september 2006 22:56 schreef Day het volgende:
Ah nee, dit kan toch niet.
Geven ze Hilde alcohol?!?!
whahahaha dat meen je nie.....quote:Op woensdag 6 september 2006 22:57 schreef wolferl het volgende:
WTF Drank tegen de pijn.
Ow wat erg voor hun, maar wel lekker, ik verdien dit zegt Hilde.
Johquote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef Otto215 het volgende:
Maar heeft ze dat nodig dan, dus ze is alcoholist..
Ik rook nog maar een jointje, dat helpt tegen mijn pijnquote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef Inca het volgende:
Bier is ook medicijn dus ik pak der nog 1![]()
Ik hoop van harte dat ze stikt in haar drank.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
whahahaha dat meen je nie.....
Nee hoor, mediwijn.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef schatje het volgende:
Ze krijgt gewoon wijn.
Neequote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Bij jullie niet continue buffer?
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat ze stikt in haar drank.
Nee, ik hoop dat ze een slaapmiddel der in hebben gegooid, rust voor ons.
Dat gaat alleen maar erger wordenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
hahahaha, geweldig dat geruzie
Daar heb je gelijk in, maar daar gaat ze niet van lallen....quote:Op woensdag 6 september 2006 22:59 schreef Djep het volgende:
Waarom krijgt ze wijn?
Geef dr tramadol...Of beter oxazepam ofzo
Dan doe ik ook maar met je mee.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik rook nog maar een jointje, dat helpt tegen mijn pijn![]()
Hoezo niet? Als je na 1 meter in tijdnood zit, dan zet je er gewoon een toren bovenop van nog 40 cm met maar 2 of 4 klontjes per laag ofzo.quote:
Ik ben er ook mee gestoptquote:Op woensdag 6 september 2006 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Geen idee hoeveel caps ik nog van suikerklontjes kan/wil maken![]()
Ben je gek, daar wordt ze trager van. Je moet haar speed geven en een prop in haar mond.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:59 schreef Djep het volgende:
Waarom krijgt ze wijn?
Geef dr tramadol...Of beter oxazepam ofzo
Das ook weer waar. Ze kan zo lekker lallen....dat wil ik ook niet missen. Maar geef dr dan een hele flesquote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar daar gaat ze niet van lallen....![]()
ze mogen toch maar 1 klontje tegelijk doen?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef Otto215 het volgende:
Wat is het nut dat van 3 tegelijk, behalve dat het krachten spaart.. Semih heeft nu al een achterstand..:D
Ok ik snap hetquote:Op woensdag 6 september 2006 22:57 schreef Sanne het volgende:
Hilde is naar de DBK geroepen. Er staat wijn voor haar in het washok tegen de pijn.
Psies 70 cm met een enkele laag kan zelfs...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je na 1 meter in tijdnood zit, dan zet je er gewoon een toren bovenop van nog 40 cm met maar 2 of 4 klontjes per laag ofzo.
Ben het helemaal met je eens. Zit me eigen de kleren eraan te ergeren.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:02 schreef wolferl het volgende:
Vind het hypocriet, geef dan alle bewoners een versnappering.
Die olifant zit met haar dikke uiers op een stoel te commanderen, en orders uit te delen. Terwijl ze zelf geen haar uitsteekt. En iedeeren pikt dit, erger nog ze kruipen voor dat Monster.
Egbert is echt een vieze slijmbal net als de rest, Tijn weet teminste waar het op staat, wijn opzuipen kop dicht houden en doorgaan.
Ja voorlopig heeft hij nog wel de tijd. en wat hij nu gemaakt heeft gaat in ieder geval niet meer omquote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je na 1 meter in tijdnood zit, dan zet je er gewoon een toren bovenop van nog 40 cm met maar 2 of 4 klontjes per laag ofzo.
Neeeeee dit is juist leukquote:Op woensdag 6 september 2006 23:02 schreef wolferl het volgende:
Vind het hypocriet, geef dan alle bewoners een versnappering.
HAHHAAH oh ja dat is waarquote:Op woensdag 6 september 2006 23:03 schreef Inca het volgende:
Hilde heeft het toch wel zwaar zeg klontje neer leggen slokje nemen das dubbel werk hoor.
...en het is al zo'n gezellige groep..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeeee dit is juist leuk
Lekker onderscheidt maken en stoken
geef dat mens nog een flesquote:Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hilde: Ik bepaal zelf hoeveel glazen ik drink
...................
een alcoholist leeft altijd met de dag, als ze maar zuipen kunnen, en dat kan ze nu...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:05 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde : Ik wordt zo ladderzat. Marcel en de hele groep waarschuwen haar.
Hilde : Ik zie het wel hoe het loopt.....
Egbert wordt pissed...
In vino veritasquote:Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef wolferl het volgende:
Nu hoop ik (ja nu ben ik heel erg slecht) dat Hilde aangeschoten opstaat en die toren (als ie hoog is) om trapt. Ja drank maakt mensen kapot.
En onthoud de Romeins gezegde, wijn spreekt altijd de waarheid.
jij bouwt zeker dagelijks torensquote:Op woensdag 6 september 2006 23:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ehmm Is weer eens wat anders.. een turk die een toren bouwt ...![]()
Daarom hoop ik net als jullie op een hoerenfeest, Tijn+drank=urenlange kijk en luister plezier.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In vino veritas
Tijn heeft trouwens geen drank op en die spreekt ook al harde taal.... "Ik schijt ze de bek vol.."
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB060963.jpg]afbeelding][/URL]
Het is wel triest dat ze überhaupt tijdens een opdracht drinkt.... Dat vergeef je je zelf toch niet als je een fout maakt?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
een alcoholist leeft altijd met de dag, als ze maar zuipen kunnen, en dat kan ze nu...
Dat gaat niet goed inderdaad. die komt zichzelf tegen.......quote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef pullup het volgende:
Semih dombo, niet zo snel de basis te smal maken.
Ze vergissen zich dat 1.40 m knap hoog is...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:09 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne helpt nu mee met bouwen.. Gaat sneller...
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:10 schreef wolferl het volgende:
Hilde kan zich niet concentreren.
Hilde, Hilde hier beneden, ik ben het, het suikerklontje. Nee je kan me niet meer vastpakken, je bent dronken. Hilde ik ben het, het suikerklontje op tafel. Neem nog een glaasje wijn, tis immers voor de pijn (knipoog).
dan mogen ze sjaan ook wel eens een jointje pasen, dr is nou een tuin toch...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het is wel triest dat ze überhaupt tijdens een opdracht drinkt.... Dat vergeef je je zelf toch niet als je een fout maakt?
Zoals wat? een suikerklontje verkeerd neerleggen?....die doos mot echt asap vertrekken echt een alcoholistische huillie is etquote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het is wel triest dat ze überhaupt tijdens een opdracht drinkt.... Dat vergeef je je zelf toch niet als je een fout maakt?
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:10 schreef wolferl het volgende:
Hilde kan zich niet concentreren.
Hilde, Hilde hier beneden, ik ben het, het suikerklontje. Nee je kan me niet meer vastpakken, je bent dronken. Hilde ik ben het, het suikerklontje op tafel. Neem nog een glaasje wijn, tis immers voor de pijn (knipoog).
Wil ik net zeggen!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef natronic het volgende:
Ik heb het met de dochter van Hilde te doen. Je zult zo'n moeder hebben
Nee, ze moesten die sticker als middelpunt gebruiken.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef Inca het volgende:
Is toch al mislukt ze moeten binnen die sticker blijven dusssssssssssss
niet waarquote:Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef Inca het volgende:
Is toch al mislukt ze moeten binnen die sticker blijven dusssssssssssss
Scanman, kun je misschien de moeite nemen om die url weg te halen, dan kan ik bij een reactie gewoon op het plaatje klikken, zoals hierboven.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef scanman01 het volgende:
ooooo dan heb Hilde nu geheime opdracht om zo veel te drinken tijdens de opdrachtquote:Op woensdag 6 september 2006 23:13 schreef n1ek het volgende:
staat niet dat het niet buiten de stikker mag, er staat dat het oog het midden aangeeft waar gebouwt moet worden
Gewoon in zwembad pissen zoals elke nederlanderquote:Op woensdag 6 september 2006 23:15 schreef Kinga het volgende:
e10 moet straks zoooo pissen he
Wrom denk je dat er zoveel alcoholisten zijn ?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef Snoet123 het volgende:
Wat walg ik van die Hilde![]()
Please mag die ajb exit maandag
Wijn als pijnstiller,alsof iem daar intrapt
Hoe wanhopig moet je zijn om aan heel nederland op deze manier je drankprobleem tentoon te stellen![]()
Ik Hoop ECHT dat deze opdracht mislukt door Hilde!!![]()
My words ! Heel triest dit!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef Snoet123 het volgende:
Hoe wanhopig moet je zijn om aan heel nederland op deze manier je drankprobleem tentoon te stellen![]()
Ook daarin lijkt ze trouwens op Viola Holt, die zoop ook tegen de klippen op.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef Snoet123 het volgende:
Is gewoon een dekmantel heeft idd een alcohol probleem, is beter voor haar als ze eens met haar luie reet de stoel uit komt.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef Snoet123 het volgende:
Zoiets ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:19 schreef mspoez het volgende:
Semihs onderdrukte kunstacademieneigingen komen eruit?
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:21 schreef big-ronald het volgende:
als de weekopdracht mislukt hebbben ze wel suiker
Dan lijkt mij asperine een Nog effectiever middel ( ook een bloedverdunner) en ook nog eens een pijnstillendquote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef riri het volgende:
die wijn is wel belangrijk hoor bij die ziekte die ze heeft....werkt als bloedverdunner want voor wat ze heeft heeft ze extra kans op bloedklontertjes en dat is echt geen grapje
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef Loedertje het volgende:
grappig dat ze die twee samen laten bouwen btw, ze haten elkaar en moeten nu samenwerken.
Daarvoor bestaan ook andere dingen zoals heparine, is een stuk minder schadelijkquote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef riri het volgende:
die wijn is wel belangrijk hoor bij die ziekte die ze heeft....werkt als bloedverdunner want voor wat ze heeft heeft ze extra kans op bloedklontertjes en dat is echt geen grapje
en ook deze 2 minuten gebruiken ze om te bekvechtenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef wolferl het volgende:
HERGROEPERING
ehm...en gewone bloedverdunners?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef riri het volgende:
maar heb jij wel eens iemand met een doos wijn naar buiten zien stappen bij de apotheek?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef riri het volgende:
Ik hoop dat je sarcastisch bent, want daar zijn prima echte medicijnen tegenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef riri het volgende:
Wat is er mis met een aspirine al dan niet in combinatie met dipyridamol ?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef riri het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar heb jij wel eens iemand met een doos wijn naar buiten zien stappen bij de apotheek?
moet je maar kunne he?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:27 schreef big-ronald het volgende:
die Hilde legt ze ook mooi neer
Hij heeft een hopeloze verliefdheid voor Moniquequote:Op woensdag 6 september 2006 23:26 schreef Kinga het volgende:
Ik zie Tijn dit nog verneuken... damn wat heeft die een humeur
Ja en dat ondanks haar ondragelijke pijnen, het is een hele sterke dappere vrouw .quote:Op woensdag 6 september 2006 23:27 schreef big-ronald het volgende:
dat is lang zo lekker niet als wijn.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een aspirine al dan niet in combinatie met dipyridamol ?
heeft te maken met bloedlichaampjes die extra groot zijn...in dat geval is die rode wijn het meest onschuldige middel om te gebruiken,althans als je er geen liters van drinktquote:Op woensdag 6 september 2006 23:24 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Daarvoor bestaan ook andere dingen zoals heparine, is een stuk minder schadelijk
4 jaar VWO Academie te Leiden suikerklontjes leggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:27 schreef big-ronald het volgende:
Ja, beetje lullig voor ze als ze hier zitten mee te lezenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
Het zal wel krom gedacht zijn maar iedereen weet dat in BB je opdrachten moet doen, als je dan je zo beroerd voelt en veel pijn hebt ga je je toch niet opgeven ervoor?
Nou kon ik Hilde vroeger al niet begrijpen maar ze is nog steeds onbegrijpelijk. Ook hier medelij met haar kinderen.
ja is echt achterhaalt man dat idee, ook al staan ze al jarenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is een piramide de beste vorm, maarja daar kwamen ze een paar eeuw geleden al achter.
hopelijk gaan deze gasten niet het wiel opnieuw uitvinden, wedden dat ie dan vierkant isquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is een piramide de beste vorm, maarja daar kwamen ze een paar eeuw geleden al achter.
Ja ga der effe verdedigen, ze moet even nodig gestolpt worden.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:29 schreef riri het volgende:
[..]
heeft te maken met bloedlichaampjes die extra groot zijn...in dat geval is die rode wijn het meest onschuldige middel om te gebruiken,althans als je er geen liters van drinkt
Het word pas lullig als ze de streams aanzetten en de waarheid aanschouwen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, beetje lullig voor ze als ze hier zitten mee te lezen
ga haar niet verdedigen...is gewoon een feitquote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja ga der effe verdedigen, ze moet even nodig gestolpt worden.
Moest je haar vanochtend horen klagen. Steeeeeeeeeen en beeeeeeeenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
Het zal wel krom gedacht zijn maar iedereen weet dat in BB je opdrachten moet doen, als je dan je zo beroerd voelt en veel pijn hebt ga je je toch niet opgeven ervoor?
Nou kon ik Hilde vroeger al niet begrijpen maar ze is nog steeds onbegrijpelijk. Ook hier medelij met haar kinderen.
Jaquote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hilde begint nu wel een beetje te lallen
Ze hopen niet voor niets dat ze er niet uit gaat.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Het word pas lullig als ze de streams aanzetten en de waarheid aanschouwen.
Dat is gewoon gelul, en trouwens als ze de kans krijgt zuipt ze geen liters maar het liefst een doosje of twee, een kwaal kan zo erg niet zijn of er is wel een medicijn voor.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:29 schreef riri het volgende:
[..]
heeft te maken met bloedlichaampjes die extra groot zijn...in dat geval is die rode wijn het meest onschuldige middel om te gebruiken,althans als je er geen liters van drinkt
heb je langer volgehouden dan ik deedquote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Kinga het volgende:
micheline hou je bek... die mag van mij ook vertrekken, die stem trek ik niet meer
Zoals de Twin Towers ? Mwa, die ene stond nog een uur ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
hopelijk gaan deze gasten niet het wiel opnieuw uitvinden, wedden dat ie dan vierkant is
Nee, van die grote houten tonnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul, en trouwens als ze de kans krijgt zuipt ze geen liters maar het liefst een doosje of twee, een kwaal kan zo erg niet zijn of er is wel een medicijn voor.
14 lagen = 10 cm ofzo?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef MadMaster het volgende:
De toren is pas 14 lagen (van de berekende 150) hoog en heeft m.i. te veel klontjes per laag...
Het zal best waar zijn, ik hoor wel meer dat een glas rode wijn per dag zuiverend kan werken op het bloed.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul, en trouwens als ze de kans krijgt zuipt ze geen liters maar het liefst een doosje of twee, een kwaal kan zo erg niet zijn of er is wel een medicijn voor.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, van die grote houten tonnen.
Kijk ze vind zelfs Egbert grappig, ok ze is nu officieel dronken.
1 xquote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef Giggio het volgende:
hoevaak zijn ze alweer overnieuw begonnen?
op de talpa site staan alle regelsquote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef toxikon het volgende:
zijn er speciale regels voor het bouwen? ik vindt het nl nog al rommelig.
(geluid staat heel zacht en nog hoor ik micheline jammeren)
Dat is waar, dat is ook wel bewezen, maar je kan gewoon aan haar hele persoonlijkheid merken dat dit niets met haar gezondheid te maken heeft en zoals je net al zei ze doet mij ook aan Holt denkenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Het zal best waar zijn, ik hoor wel meer dat een glas rode wijn per dag zuiverend kan werken op het bloed.
Maar het zit in de details hé....die liters......jaaaaaaa die liters.
Ik hoop dat hij het doetquote:Op woensdag 6 september 2006 23:39 schreef GeerenGoor het volgende:
TIJN! ram die gore kut bek dicht van Sjaan!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
die gaat zeker rotte na 6 uurtjes..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef Bluezz het volgende:
E10 zijn knakworstje krimpt wel lekker nog meer van dat koude water
Ja, maar Eggg vind dat eng en wil dat nietquote:Op woensdag 6 september 2006 23:41 schreef big-ronald het volgende:
ik heb nog eens zitten lezen maar ze mogen meerdere blokjes in de tang doen
Nou zo gezellig vind ik het allemaal nietquote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef Kinga het volgende:
23:11Het vervoer loopt goed
De Bewoners bouwen gestaag door, maar de hoogte in de toren is nog ver te zoeken. Het vervoer van de klontjes gaat goed en de sfeer onderling is prima. Af en toe roept Tijn heel hard dat de rest moet opschieten, maar dat is goed bedoeld. Bij het bouwen lijkt het niet heel hard te gaan. Semih doet uiteraard heel hard zijn best, maar na meer dan een uur bouwen is de toren nog niet hoger dan ongeveer 14 centimeter. Een kleine rekensom leert dat de 140,5 centimeter dan niet wordt gehaald in zes uur.
ik denk dat de regie ons die beelden onthoudt, dat zijn ook mensenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:42 schreef schizolientje het volgende:
Het is inderdaad de mevr. Holt van deze BB. Ook Hilde zie je b.v. niet in de badkamer! ( gelukkig misschien maar)
helemaal bij nuquote:
hier hoor ik wel toet toet hoor!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:43 schreef puntoortje het volgende:
jammer geen toet toet te horen...zondag weer proberen...hihhi...
het zal een lang dagje worden op deze manier
Ze doen nu de week opdracht he.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef JufJoop het volgende:
Daag allemaal... nog vlug voor het slapengaan even vragen of er nog iets is gebeurd vandaag....
Dus: is er nog iets gebeurd vandaag?
Ja, lees maar!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef JufJoop het volgende:
Daag allemaal... nog vlug voor het slapengaan even vragen of er nog iets is gebeurd vandaag....
ja , ik heb in de zon gelegen zoals een normaal mens doet met zijn vakantie ipv streamenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef JufJoop het volgende:
Kijk even bij de streamverslagen!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef JufJoop het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Canisfire het volgende:
Zijn dat nou zweet vlekken bij Ebgert in zijn shirt ?![]()
zwaar werk man , suikerklontjes tillenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Canisfire het volgende:
Zijn dat nou zweet vlekken bij Ebgert in zijn shirt ?![]()
Ja is goed hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja , ik heb in de zon gelegen zoals een normaal mens doet met zijn vakantie ipv streamen
jammer dat er geen palletstapelaar in huis zit, dan was die toren allang klaar en stabiel.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef pullup het volgende:
Etienne laat Semih zien hoe je een rijtje steentjes tegelijk kan oppakken en plaatsen![]()
Dat is het eerste goede dat ik die jongen heb zien bedenken![]()
Nu kijken of Semih er wat mee doet.
Sorry... kheb gewoon niet zoveel tijd want ik moet eik naar bedquote:
? behalve sv en cos lees ik hier niksquote:Op woensdag 6 september 2006 23:48 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja is goed hoor.
Maar ga dan even ergens lezen ofzo
Multitasken is niet zo makkelijk voor mannen, schijnt het.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef pullup het volgende:
Etienne laat Semih zien hoe je een rijtje steentjes tegelijk kan oppakken en plaatsen![]()
Dat is het eerste goede dat ik die jongen heb zien bedenken![]()
Nu kijken of Semih er wat mee doet.
Het is niet dat ze het niet willen uitzenden hoor....maar de regie rent spontaan het gebouw uit als ze zich uitkleed, ja dan lukt dat nooit........quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk dat de regie ons die beelden onthoudt, dat zijn ook mensen![]()
Ongeveer, ze gaan uit van 150 lagen = 27 gemiddeldquote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
ze mogen 28,825622775800711743772241992883 klontjes per centimeter (hoogte) gebruiken.
of zie ik dat nu verkeerd?
4050 / 140.5
Ja klopt...maar die snelheid he...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
ze mogen 28,825622775800711743772241992883 klontjes per centimeter (hoogte) gebruiken.
of zie ik dat nu verkeerd?
4050 / 140.5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |