die gaat zeker rotte na 6 uurtjes..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef Bluezz het volgende:
E10 zijn knakworstje krimpt wel lekker nog meer van dat koude water
Ja, maar Eggg vind dat eng en wil dat nietquote:Op woensdag 6 september 2006 23:41 schreef big-ronald het volgende:
ik heb nog eens zitten lezen maar ze mogen meerdere blokjes in de tang doen
Nou zo gezellig vind ik het allemaal nietquote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef Kinga het volgende:
23:11Het vervoer loopt goed
De Bewoners bouwen gestaag door, maar de hoogte in de toren is nog ver te zoeken. Het vervoer van de klontjes gaat goed en de sfeer onderling is prima. Af en toe roept Tijn heel hard dat de rest moet opschieten, maar dat is goed bedoeld. Bij het bouwen lijkt het niet heel hard te gaan. Semih doet uiteraard heel hard zijn best, maar na meer dan een uur bouwen is de toren nog niet hoger dan ongeveer 14 centimeter. Een kleine rekensom leert dat de 140,5 centimeter dan niet wordt gehaald in zes uur.
ik denk dat de regie ons die beelden onthoudt, dat zijn ook mensenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:42 schreef schizolientje het volgende:
Het is inderdaad de mevr. Holt van deze BB. Ook Hilde zie je b.v. niet in de badkamer! ( gelukkig misschien maar)
helemaal bij nuquote:
hier hoor ik wel toet toet hoor!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:43 schreef puntoortje het volgende:
jammer geen toet toet te horen...zondag weer proberen...hihhi...
het zal een lang dagje worden op deze manier
Ze doen nu de week opdracht he.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef JufJoop het volgende:
Daag allemaal... nog vlug voor het slapengaan even vragen of er nog iets is gebeurd vandaag....
Dus: is er nog iets gebeurd vandaag?
Ja, lees maar!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef JufJoop het volgende:
Daag allemaal... nog vlug voor het slapengaan even vragen of er nog iets is gebeurd vandaag....
ja , ik heb in de zon gelegen zoals een normaal mens doet met zijn vakantie ipv streamenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef JufJoop het volgende:
Kijk even bij de streamverslagen!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef JufJoop het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Canisfire het volgende:
Zijn dat nou zweet vlekken bij Ebgert in zijn shirt ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |