heeft te maken met bloedlichaampjes die extra groot zijn...in dat geval is die rode wijn het meest onschuldige middel om te gebruiken,althans als je er geen liters van drinktquote:Op woensdag 6 september 2006 23:24 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Daarvoor bestaan ook andere dingen zoals heparine, is een stuk minder schadelijk
4 jaar VWO Academie te Leiden suikerklontjes leggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:27 schreef big-ronald het volgende:
die Hilde legt ze ook mooi neer
Ja, beetje lullig voor ze als ze hier zitten mee te lezenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
Het zal wel krom gedacht zijn maar iedereen weet dat in BB je opdrachten moet doen, als je dan je zo beroerd voelt en veel pijn hebt ga je je toch niet opgeven ervoor?
Nou kon ik Hilde vroeger al niet begrijpen maar ze is nog steeds onbegrijpelijk. Ook hier medelij met haar kinderen.
ja is echt achterhaalt man dat idee, ook al staan ze al jarenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is een piramide de beste vorm, maarja daar kwamen ze een paar eeuw geleden al achter.
hopelijk gaan deze gasten niet het wiel opnieuw uitvinden, wedden dat ie dan vierkant isquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is een piramide de beste vorm, maarja daar kwamen ze een paar eeuw geleden al achter.
Ja ga der effe verdedigen, ze moet even nodig gestolpt worden.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:29 schreef riri het volgende:
[..]
heeft te maken met bloedlichaampjes die extra groot zijn...in dat geval is die rode wijn het meest onschuldige middel om te gebruiken,althans als je er geen liters van drinkt
Het word pas lullig als ze de streams aanzetten en de waarheid aanschouwen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, beetje lullig voor ze als ze hier zitten mee te lezen
ga haar niet verdedigen...is gewoon een feitquote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja ga der effe verdedigen, ze moet even nodig gestolpt worden.
Moest je haar vanochtend horen klagen. Steeeeeeeeeen en beeeeeeeenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
Het zal wel krom gedacht zijn maar iedereen weet dat in BB je opdrachten moet doen, als je dan je zo beroerd voelt en veel pijn hebt ga je je toch niet opgeven ervoor?
Nou kon ik Hilde vroeger al niet begrijpen maar ze is nog steeds onbegrijpelijk. Ook hier medelij met haar kinderen.
Jaquote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hilde begint nu wel een beetje te lallen
Ze hopen niet voor niets dat ze er niet uit gaat.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Het word pas lullig als ze de streams aanzetten en de waarheid aanschouwen.
Dat is gewoon gelul, en trouwens als ze de kans krijgt zuipt ze geen liters maar het liefst een doosje of twee, een kwaal kan zo erg niet zijn of er is wel een medicijn voor.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:29 schreef riri het volgende:
[..]
heeft te maken met bloedlichaampjes die extra groot zijn...in dat geval is die rode wijn het meest onschuldige middel om te gebruiken,althans als je er geen liters van drinkt
heb je langer volgehouden dan ik deedquote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Kinga het volgende:
micheline hou je bek... die mag van mij ook vertrekken, die stem trek ik niet meer
Zoals de Twin Towers ? Mwa, die ene stond nog een uur ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
hopelijk gaan deze gasten niet het wiel opnieuw uitvinden, wedden dat ie dan vierkant is
Nee, van die grote houten tonnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul, en trouwens als ze de kans krijgt zuipt ze geen liters maar het liefst een doosje of twee, een kwaal kan zo erg niet zijn of er is wel een medicijn voor.
14 lagen = 10 cm ofzo?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef MadMaster het volgende:
De toren is pas 14 lagen (van de berekende 150) hoog en heeft m.i. te veel klontjes per laag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |