heeft te maken met bloedlichaampjes die extra groot zijn...in dat geval is die rode wijn het meest onschuldige middel om te gebruiken,althans als je er geen liters van drinktquote:Op woensdag 6 september 2006 23:24 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Daarvoor bestaan ook andere dingen zoals heparine, is een stuk minder schadelijk
4 jaar VWO Academie te Leiden suikerklontjes leggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:27 schreef big-ronald het volgende:
die Hilde legt ze ook mooi neer
Ja, beetje lullig voor ze als ze hier zitten mee te lezenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
Het zal wel krom gedacht zijn maar iedereen weet dat in BB je opdrachten moet doen, als je dan je zo beroerd voelt en veel pijn hebt ga je je toch niet opgeven ervoor?
Nou kon ik Hilde vroeger al niet begrijpen maar ze is nog steeds onbegrijpelijk. Ook hier medelij met haar kinderen.
ja is echt achterhaalt man dat idee, ook al staan ze al jarenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is een piramide de beste vorm, maarja daar kwamen ze een paar eeuw geleden al achter.
hopelijk gaan deze gasten niet het wiel opnieuw uitvinden, wedden dat ie dan vierkant isquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is een piramide de beste vorm, maarja daar kwamen ze een paar eeuw geleden al achter.
Ja ga der effe verdedigen, ze moet even nodig gestolpt worden.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:29 schreef riri het volgende:
[..]
heeft te maken met bloedlichaampjes die extra groot zijn...in dat geval is die rode wijn het meest onschuldige middel om te gebruiken,althans als je er geen liters van drinkt
Het word pas lullig als ze de streams aanzetten en de waarheid aanschouwen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, beetje lullig voor ze als ze hier zitten mee te lezen
ga haar niet verdedigen...is gewoon een feitquote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja ga der effe verdedigen, ze moet even nodig gestolpt worden.
Moest je haar vanochtend horen klagen. Steeeeeeeeeen en beeeeeeeenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
Het zal wel krom gedacht zijn maar iedereen weet dat in BB je opdrachten moet doen, als je dan je zo beroerd voelt en veel pijn hebt ga je je toch niet opgeven ervoor?
Nou kon ik Hilde vroeger al niet begrijpen maar ze is nog steeds onbegrijpelijk. Ook hier medelij met haar kinderen.
Jaquote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hilde begint nu wel een beetje te lallen
Ze hopen niet voor niets dat ze er niet uit gaat.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Het word pas lullig als ze de streams aanzetten en de waarheid aanschouwen.
Dat is gewoon gelul, en trouwens als ze de kans krijgt zuipt ze geen liters maar het liefst een doosje of twee, een kwaal kan zo erg niet zijn of er is wel een medicijn voor.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:29 schreef riri het volgende:
[..]
heeft te maken met bloedlichaampjes die extra groot zijn...in dat geval is die rode wijn het meest onschuldige middel om te gebruiken,althans als je er geen liters van drinkt
heb je langer volgehouden dan ik deedquote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Kinga het volgende:
micheline hou je bek... die mag van mij ook vertrekken, die stem trek ik niet meer
Zoals de Twin Towers ? Mwa, die ene stond nog een uur ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
hopelijk gaan deze gasten niet het wiel opnieuw uitvinden, wedden dat ie dan vierkant is
Nee, van die grote houten tonnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul, en trouwens als ze de kans krijgt zuipt ze geen liters maar het liefst een doosje of twee, een kwaal kan zo erg niet zijn of er is wel een medicijn voor.
14 lagen = 10 cm ofzo?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef MadMaster het volgende:
De toren is pas 14 lagen (van de berekende 150) hoog en heeft m.i. te veel klontjes per laag...
Het zal best waar zijn, ik hoor wel meer dat een glas rode wijn per dag zuiverend kan werken op het bloed.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul, en trouwens als ze de kans krijgt zuipt ze geen liters maar het liefst een doosje of twee, een kwaal kan zo erg niet zijn of er is wel een medicijn voor.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, van die grote houten tonnen.
Kijk ze vind zelfs Egbert grappig, ok ze is nu officieel dronken.
1 xquote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef Giggio het volgende:
hoevaak zijn ze alweer overnieuw begonnen?
op de talpa site staan alle regelsquote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef toxikon het volgende:
zijn er speciale regels voor het bouwen? ik vindt het nl nog al rommelig.
(geluid staat heel zacht en nog hoor ik micheline jammeren)
Dat is waar, dat is ook wel bewezen, maar je kan gewoon aan haar hele persoonlijkheid merken dat dit niets met haar gezondheid te maken heeft en zoals je net al zei ze doet mij ook aan Holt denkenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Het zal best waar zijn, ik hoor wel meer dat een glas rode wijn per dag zuiverend kan werken op het bloed.
Maar het zit in de details hé....die liters......jaaaaaaa die liters.
Ik hoop dat hij het doetquote:Op woensdag 6 september 2006 23:39 schreef GeerenGoor het volgende:
TIJN! ram die gore kut bek dicht van Sjaan!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
die gaat zeker rotte na 6 uurtjes..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef Bluezz het volgende:
E10 zijn knakworstje krimpt wel lekker nog meer van dat koude water
Ja, maar Eggg vind dat eng en wil dat nietquote:Op woensdag 6 september 2006 23:41 schreef big-ronald het volgende:
ik heb nog eens zitten lezen maar ze mogen meerdere blokjes in de tang doen
Nou zo gezellig vind ik het allemaal nietquote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef Kinga het volgende:
23:11Het vervoer loopt goed
De Bewoners bouwen gestaag door, maar de hoogte in de toren is nog ver te zoeken. Het vervoer van de klontjes gaat goed en de sfeer onderling is prima. Af en toe roept Tijn heel hard dat de rest moet opschieten, maar dat is goed bedoeld. Bij het bouwen lijkt het niet heel hard te gaan. Semih doet uiteraard heel hard zijn best, maar na meer dan een uur bouwen is de toren nog niet hoger dan ongeveer 14 centimeter. Een kleine rekensom leert dat de 140,5 centimeter dan niet wordt gehaald in zes uur.
ik denk dat de regie ons die beelden onthoudt, dat zijn ook mensenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:42 schreef schizolientje het volgende:
Het is inderdaad de mevr. Holt van deze BB. Ook Hilde zie je b.v. niet in de badkamer! ( gelukkig misschien maar)
helemaal bij nuquote:
hier hoor ik wel toet toet hoor!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:43 schreef puntoortje het volgende:
jammer geen toet toet te horen...zondag weer proberen...hihhi...
het zal een lang dagje worden op deze manier
Ze doen nu de week opdracht he.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef JufJoop het volgende:
Daag allemaal... nog vlug voor het slapengaan even vragen of er nog iets is gebeurd vandaag....
Dus: is er nog iets gebeurd vandaag?
Ja, lees maar!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef JufJoop het volgende:
Daag allemaal... nog vlug voor het slapengaan even vragen of er nog iets is gebeurd vandaag....
ja , ik heb in de zon gelegen zoals een normaal mens doet met zijn vakantie ipv streamenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef JufJoop het volgende:
Kijk even bij de streamverslagen!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef JufJoop het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Canisfire het volgende:
Zijn dat nou zweet vlekken bij Ebgert in zijn shirt ?![]()
zwaar werk man , suikerklontjes tillenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Canisfire het volgende:
Zijn dat nou zweet vlekken bij Ebgert in zijn shirt ?![]()
Ja is goed hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja , ik heb in de zon gelegen zoals een normaal mens doet met zijn vakantie ipv streamen
jammer dat er geen palletstapelaar in huis zit, dan was die toren allang klaar en stabiel.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef pullup het volgende:
Etienne laat Semih zien hoe je een rijtje steentjes tegelijk kan oppakken en plaatsen![]()
Dat is het eerste goede dat ik die jongen heb zien bedenken![]()
Nu kijken of Semih er wat mee doet.
Sorry... kheb gewoon niet zoveel tijd want ik moet eik naar bedquote:
? behalve sv en cos lees ik hier niksquote:Op woensdag 6 september 2006 23:48 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja is goed hoor.
Maar ga dan even ergens lezen ofzo
Multitasken is niet zo makkelijk voor mannen, schijnt het.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef pullup het volgende:
Etienne laat Semih zien hoe je een rijtje steentjes tegelijk kan oppakken en plaatsen![]()
Dat is het eerste goede dat ik die jongen heb zien bedenken![]()
Nu kijken of Semih er wat mee doet.
Het is niet dat ze het niet willen uitzenden hoor....maar de regie rent spontaan het gebouw uit als ze zich uitkleed, ja dan lukt dat nooit........quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk dat de regie ons die beelden onthoudt, dat zijn ook mensen![]()
Ongeveer, ze gaan uit van 150 lagen = 27 gemiddeldquote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
ze mogen 28,825622775800711743772241992883 klontjes per centimeter (hoogte) gebruiken.
of zie ik dat nu verkeerd?
4050 / 140.5
Ja klopt...maar die snelheid he...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
ze mogen 28,825622775800711743772241992883 klontjes per centimeter (hoogte) gebruiken.
of zie ik dat nu verkeerd?
4050 / 140.5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |