Aan elkaar plakkenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
Er staat nergens in de opdracht dat ze de klontjes niet een beetje vochtig mogen maken.
Hilderitus, lijdt op deze hele aardklomp maar 1 persoon aan, en je raad het al dat is zijquote:
Ik denk dat het probleem meer is, dat er niet genoeg klontjes zijn als hij zo breed bouwt.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij bouwt nu wel héél rustig en nauwkeurig. Dat kan veel sneller mocht het nosig zijn.
Dat mag, maar als je ze te nat maakt, donderen ze uit elkaar natuurlijk...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
Er staat nergens in de opdracht dat ze de klontjes niet een beetje vochtig mogen maken.
lijkt me ookquote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef piemelpap het volgende:
e10 moet gewoon steeds een hand klontjes pakken en dan semih meehelpen met bouwen, dit schiet niet op zo.
Beter van niet, E10 heeft een raar rechts trekkende arm, die spontaan omhoog gaat, vooral als hij zenuwachtig is.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef piemelpap het volgende:
e10 moet gewoon steeds een hand klontjes pakken en dan semih meehelpen met bouwen, dit schiet niet op zo.
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:49 schreef pullup het volgende:
Etienne: 'Hadden we niet beter die twee zusjes uit elkaar kunnen houden"
Dan kan hij niet de schuld geven aan Semih als het mislukt....quote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef piemelpap het volgende:
beetje vochtig, niet nat !quote:Op woensdag 6 september 2006 22:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat mag, maar als je ze te nat maakt, donderen ze uit elkaar natuurlijk...
En dit is Hildes neusquote:
Mag ik ook ??quote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef Kinga het volgende:
Ik zou Hilde zo graag een klap voor der bek willen verkopen.
Tuurlijk niet, het heeft nu een perfecte vierkante vormquote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
beetje vochtig, niet nat !
gewoon elk klontje even op je tong houden.
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef GeerenGoor het volgende:
drie uurtjes later....
[afbeelding]
Geweldig!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef GeerenGoor het volgende:
drie uurtjes later....
[afbeelding]
En daarna ik?quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef GeerenGoor het volgende:
drie uurtjes later....
[afbeelding]
Mooi en snel gedaan!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef GeerenGoor het volgende:
drie uurtjes later....
[afbeelding]
Het begin is belangrijk. Moet heel stevig staan denk ik. Dus best verstandig om het secuur te doen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef yellowfirst het volgende:
Semih is secuur maar een beetje traag.....![]()
BB is harder dan ooit, dit jaar. Ik heb geen medelijden met die jongenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Moet E10 5 uur lang in het water staan?
dat dan weer wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:55 schreef pullup het volgende:
Het voordeel van regelmatig stapelen is weer dat je mooi een rijtje suikerklontjes tegelijk kan plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |