Offtopic:quote:Op woensdag 6 september 2006 22:12 schreef cpuntb het volgende:
Offtopic: 2-0 voor Nederland
wie heeft er gescoord?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:12 schreef cpuntb het volgende:
Offtopic: 2-0 voor Nederland
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:12 schreef schatje het volgende:
Tijn de schuldige?
Tijn raakte/ gooide met de hand een suikerklontjequote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef piemelpap het volgende:
wat deden ze nou net verkeerd dan?
Een klontje dat van de stok viel oprapen en doorgeven terwijl ie terug naar de tafel moet.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:12 schreef pullup het volgende:
eeehm wateden ze nu fout
Ze kijkt ook al lijdzaam.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef Minisuisse het volgende:
Hilde: Ik weet niet of ik dit volhoud steentje voor steentje.
Jezus ze moet zo'n beetje het minst zware werk doen, en nog loopt ze te zeiken!
Ok merciquote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Een klontje dat van de stok viel oprapen en doorgeven terwijl ie terug naar de tafel moet.
Dan is het te doen want het gaat nog wel met overleg op dit moment, het kan sneller.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze deden net 15 klontjes per minuut.
Dat komt neer op 4,5 uur... als ze dit tempo vol kunnen houden.
Is niet aangegeven door BB, alleen de hoogte.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:14 schreef mazaru het volgende:
Uit hoe veel blokjes mag de basis bestaan?
Doet ze rap.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:14 schreef bunnyma het volgende:
Marlies heeft al blaren.
Dank je.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is niet aangegeven door BB, alleen de hoogte.
Ja hij is wel nauwkeurig.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:16 schreef Kinga het volgende:
Semih is wel de goede persoon voor dat bouwen..
Dat moeten we de rest van de week horen Hoe goed ze wel niet was...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef GeerenGoor het volgende:
Hilde mag nu wel wee rustig aan doen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:18 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dat moeten we de rest van de week horen Hoe goed ze wel niet was...![]()
over één uurtje denk ikquote:Op woensdag 6 september 2006 22:19 schreef Nostalgist het volgende:
Dit wordt slopend voor de ruggen.....Zeker als ze nog een paar uur hebben te gaan..... Wanneer zullen ze gaan zitten ?
Waarom niet al die suikerklontjes op dezelfde manier neergezet ?quote:
150 lagen is de berekening van Etiennequote:Op woensdag 6 september 2006 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij is wel nauwkeurig.
ik hoop dat hij ondertussen nog wel de tijd neemt om uit te rekenen uit hoeveel lagen die toeren moet opgebouwd zijn om de juiste hoogte te halen.
dat vraag ik me ook af, maar hij zal het wel wetenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom niet al die suikerklontjes op dezelfde manier neergezet ?
Ik denk dat het zo als het ware in elkaar haakt, steviger.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom niet al die suikerklontjes op dezelfde manier neergezet ?
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef cpuntb het volgende:
Sabrina: "Kan je niet een suikerklontje in mijn mond mikken"![]()
Ze moeten met zn allen die klontjes achter in haar strot douwenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:22 schreef wolferl het volgende:
Zit Ma Flodder op haar spreekstoel?
Ze moeten haar eens van die stoel afschoppen en haar de klontjes aangeven.
Zodra ze klaar is met de suikerklontjes uitdelen zal ze vast weer met d'r concentratie-sessies beginnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat is het aandeel van Hilde in deze opdracht? Drinken uitdelen? Mentale steunbetuigingen uiten? Kan haar niet vinden op de streams.
Is goed voor zijn schouder: ik hoor hem er niet meer over trouwens!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:22 schreef Kinga het volgende:
wel kut voor etienne, alsie super lang in dat water moet staan
Mag nietquote:Op woensdag 6 september 2006 22:22 schreef Inca het volgende:
Ze moeten gewoon op en neer lopen met een suikerklontje dat scheelt toch weer voor je rug
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo als het ware in elkaar haakt, steviger.
Ik denk dat ze daar te weinig klontjes voor hebben.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:22 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Semih, wellicht dat hij wat breder moet worden.... Een stevige basis is belangrijk...
Ik heb d'r gevonden; ze zit lekker op d'r stoel. Mag er gerookt worden tijdens deze opdracht?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:23 schreef Day het volgende:
[..]
Zodra ze klaar is met de suikerklontjes uitdelen zal ze vast weer met d'r concentratie-sessies beginnen.
Ssssssssst please, dat kan ik niet aan.... En Semih denk ik ook niet...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:23 schreef Day het volgende:
[..]
Zodra ze klaar is met de suikerklontjes uitdelen zal ze vast weer met d'r concentratie-sessies beginnen.
jah? kreeg hij nie genoeg aandacht???quote:Op woensdag 6 september 2006 22:23 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Is goed voor zijn schouder: ik hoor hem er niet meer over trouwens!
Yepquote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef schatje het volgende:
Heeft Semmie nu crocs aan?
[afbeelding]
lekker door blijven proppen..?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat is het aandeel van Hilde in deze opdracht? Drinken uitdelen? Mentale steunbetuigingen uiten? Kan haar niet vinden op de streams.
Iddquote:Op woensdag 6 september 2006 22:24 schreef schatje het volgende:
Wast bouwt Semmie raar? Ik zou gewoon laag voor laag doen.
Ze mogen niet van hun plaats.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:22 schreef Inca het volgende:
Ze moeten gewoon op en neer lopen met een suikerklontje dat scheelt toch weer voor je rug
door wie?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:25 schreef mazaru het volgende:
3-0
Wel slim hoe hij dat doet zo, als je alleen maar lagen op elkaar doet dan heb je kans dat het gaat schuiven, zo denk ik minder...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:24 schreef schatje het volgende:
Wat bouwt Semmie raar? Ik zou gewoon laag voor laag doen.
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:25 schreef MadMaster het volgende:
4050/150=27 klontjes gemiddels per laag.
Dat lijkt me op zich te doen bij een hoogte van 140,5cm.
De piramide van Egypte is simpeler gebouwd en stukkie hoger.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:24 schreef schatje het volgende:
Wat bouwt Semmie raar? Ik zou gewoon laag voor laag doen.
1 verticaal klontje is 2 lagen volgens mijquote:Op woensdag 6 september 2006 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Rechtopstaande klontjes lijken me zinloos, de ruimte er onder vul je nooit op.
Dank u.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:27 schreef schatje het volgende:
Voetbal is offtopic.
My idea....Als een muur, verliggende lagenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wel slim hoe hij dat doet zo, als je alleen maar lagen op elkaar doet dan heb je kans dat het gaat schuiven, zo denk ik minder...
Ik hoop van het weekendquote:Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef wolferl het volgende:
Wanneer is het hoerenfeest dan, als ze het halen?
Volgens mij net niet (of ik heb afwijkende suikerklontjes hier)...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:28 schreef piemelpap het volgende:
1 verticaal klontje is 2 lagen volgens mij![]()
whahahah dan gaat hij ze "slopen"!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef pullup het volgende:
Egbert: "Owee als er iemand van zijn plek afgaat, dan word ik woest hoor, dat trek ik echt niet"
En dat op nare toon![]()
Alleen de sikkel is het probleem danquote:Op woensdag 6 september 2006 22:28 schreef marientje het volgende:
[..]
Ik denk een moskee![]()
Zou echt lachen zijn
nee nie alles horizontaal om en om....quote:Op woensdag 6 september 2006 22:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
hij moet gewoon alles horizontaal bouwen, elke simpele ziel kan dat bedenken, of is er ook een schoonheidsprijs te verdienen?
maak jij dat uit (Hilde) ?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:27 schreef schatje het volgende:
Voetbal is offtopic.
Alle tekenen zijn goed als je ziet hoe ze al na een paar flesjes uit hun dak gingenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mooi dan ben ik vrij, kan ik eens zien hoe hun hoerenfeesten.
JAAAAAAA Dronken is dit stel het leukste. Vooral Hilde want dan spreekt ze zichzelf zo lekker tegen en krijgen de andere bewoners haar ook door. Goed voor de nominaties drank in huisquote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Alle tekenen zijn goed als je ziet hoe ze al na een paar flesjes uit hun dak gingen![]()
verticaal is toch veel instabieler, of moet dat volgens de opdracht ofzo, dat heb ik ff gemist(bf2142)quote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
nee nie alles horizontaal om en om....
Hij raakt toch veel te snel door de ruimte heen op deze manier, het is nu al een pyramide vormquote:Op woensdag 6 september 2006 22:33 schreef mazaru het volgende:
Hij stijgt, maar niet hard
[afbeelding]
En dat Semmie dan vraagt: Hoe voelt dat nou? Op de bank zitten/ genomineerd zijn?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:33 schreef Kinga het volgende:
Misschien he, straks als ze het halen (hoop ik), bij de ontlading, dat semih en etienne elkaar in de armen vliegen![]()
Moehahaha, wolferl denkt terug aan verleden jaar, toen Roel stom dronken met Linda bezig was.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Alle tekenen zijn goed als je ziet hoe ze al na een paar flesjes uit hun dak gingen![]()
Het is niet echt een samenwerking tot nu toe... ze moesten toch samen bouwen?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Erg leuk dat Etienne met Semih moet samenwerken![]()
waarom is mijn huis dan niet zo opgebouwd, zou dit dan een nieuwe revolutionaire bouwuitvinding zijn??quote:Op woensdag 6 september 2006 22:34 schreef riri het volgende:
door ze zo verschillend neer te zetten bouw je wel stevigheid op
Of Semih rost Etienne het pierebadje in.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:34 schreef cpuntb het volgende:
[..]
En dat Semmie dan vraagt: Hoe voelt dat nou? Op de bank zitten/ genomineerd zijn?![]()
1. maak nie uitquote:Op woensdag 6 september 2006 22:35 schreef Fronsertje het volgende:
3 vragen, welke vorm moeten ze maken?, gaat het om de hoogste toren? en klopt het dat er maar 2 streams actief zijn?
Ze moeten een toren van 140 cm (geloof ik ) maken, vorm maakt niet uit en bij Talpa doen alle 4 de streamsquote:Op woensdag 6 september 2006 22:35 schreef Fronsertje het volgende:
3 vragen, welke vorm moeten ze maken?, gaat het om de hoogste toren? en klopt het dat er maar 2 streams actief zijn?
Vorm boeit niet, toren moet 140,5 cm zijn geloof ik, streams bufferen hier ook als een kutquote:Op woensdag 6 september 2006 22:35 schreef Fronsertje het volgende:
Ja, dat doet ie goed.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Kinga het volgende:
Semih gaat breder werken...
Binnen 6uur klaarquote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Moeten ze er echt 6 uur mee bezig zijn of moet het binnen de 6 uur klaar zijn?
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?host=talpalow iets minder kwaliteit maar wel vloeiend.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vorm boeit niet, toren moet 140,5 cm zijn geloof ik, streams bufferen hier ook als een kut
ja ze zal moe worden...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:39 schreef cpuntb het volgende:
Hilde: "Hallo, ik moet ook elk klontje recht en neer zetten"
Rik heeft ook een nare positie Hij moet ook nog bukken, hij staat op de rand van het zwembadquote:
Precies, vlak dat niet uit wat Hilde allemaal (zittend ) moet doen!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:39 schreef cpuntb het volgende:
de stenen van je huis zijn wel gemetseldquote:Op woensdag 6 september 2006 22:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
waarom is mijn huis dan niet zo opgebouwd, zou dit dan een nieuwe revolutionaire bouwuitvinding zijn??![]()
Denk om het stabieler te maken.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Snap niet zo goed waarom Semih breder gaat bouwen?
ze hebben er 6 uur de tijd voorquote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Moeten ze er echt 6 uur mee bezig zijn of moet het binnen de 6 uur klaar zijn?
Hilde heeft uitzicht op al haar onderdanen....quote:Op woensdag 6 september 2006 22:40 schreef GeKa het volgende:
[..]
Precies, vlak dat niet uit wat Hilde allemaal (zittend ) moet doen!![]()
pfooeeeeeeeeeeeh he. Wat een ongelofelijke janktrolquote:Op woensdag 6 september 2006 22:39 schreef cpuntb het volgende:
Omdat er behoorlijk veel ruimte verloren gaat aan de randen volgens mij op deze manierquote:Op woensdag 6 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Snap niet zo goed waarom Semih breder gaat bouwen?
ja dat denk ik nou ook...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij kan dat bouwen veel sneller. Maar goed, is niet echt nodig.
maar niet verticaal en horizontaal, alleen horizontaal, dat ligt beterquote:Op woensdag 6 september 2006 22:40 schreef riri het volgende:
[..]
de stenen van je huis zijn wel gemetseld![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:42 schreef Kinga het volgende:
JEROEN HOU JE BEK!
Zo veel nog?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:42 schreef wolferl het volgende:
Hilde heeft een inschattings vermogen van een minister.
Dat denk ik dus ook....dat ze het niet redden.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:43 schreef GeKa het volgende:
Hoe lang zijn ze nu bezig? Een uur? Dus ongeveer 10 cm in een uur... dat gaat nooit lukken!
]quote:Op woensdag 6 september 2006 22:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Moet Hilde ook de hele tijd op haar plek blijven zitten?
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:45 schreef wolferl het volgende:
Valt me nog mee dat Hilde die klontjes niet zelf opeet.
Eentje voor Hilde, een voor de opdracht, eentje voor Hilde, een voor de opdracht.
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:45 schreef wolferl het volgende:
Valt me nog mee dat Hilde die klontjes niet zelf opeet.
Eentje voor Hilde, een voor de opdracht, eentje voor Hilde, een voor de opdracht.
Hij bouwt nu wel héél rustig en nauwkeurig. Dat kan veel sneller mocht het nosig zijn.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook....dat ze het niet redden.
Ze heeft een of andere ziekte.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Moet Hilde ook de hele tijd op haar plek blijven zitten?
iig niet lagerquote:Op woensdag 6 september 2006 22:46 schreef schatje het volgende:
Moet de toren per see precies 140 cm zijn?
140,5 cmquote:Op woensdag 6 september 2006 22:46 schreef schatje het volgende:
Moet de toren per see precies 140 cm zijn?
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:46 schreef pullup het volgende:
Semih is met die uitbreiding beter bezigDit ziet er regelmatiger uit.
Jeroen spoort ook niet helemaal, maar die moet staanquote:
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 6 september 2006 22:44 schreef Inca het volgende:
Klontjes steken buiten de sticker
Aan elkaar plakkenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
Er staat nergens in de opdracht dat ze de klontjes niet een beetje vochtig mogen maken.
Hilderitus, lijdt op deze hele aardklomp maar 1 persoon aan, en je raad het al dat is zijquote:
Ik denk dat het probleem meer is, dat er niet genoeg klontjes zijn als hij zo breed bouwt.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij bouwt nu wel héél rustig en nauwkeurig. Dat kan veel sneller mocht het nosig zijn.
Dat mag, maar als je ze te nat maakt, donderen ze uit elkaar natuurlijk...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
Er staat nergens in de opdracht dat ze de klontjes niet een beetje vochtig mogen maken.
lijkt me ookquote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef piemelpap het volgende:
e10 moet gewoon steeds een hand klontjes pakken en dan semih meehelpen met bouwen, dit schiet niet op zo.
Beter van niet, E10 heeft een raar rechts trekkende arm, die spontaan omhoog gaat, vooral als hij zenuwachtig is.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef piemelpap het volgende:
e10 moet gewoon steeds een hand klontjes pakken en dan semih meehelpen met bouwen, dit schiet niet op zo.
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:49 schreef pullup het volgende:
Etienne: 'Hadden we niet beter die twee zusjes uit elkaar kunnen houden"
Dan kan hij niet de schuld geven aan Semih als het mislukt....quote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef piemelpap het volgende:
beetje vochtig, niet nat !quote:Op woensdag 6 september 2006 22:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat mag, maar als je ze te nat maakt, donderen ze uit elkaar natuurlijk...
En dit is Hildes neusquote:
Mag ik ook ??quote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef Kinga het volgende:
Ik zou Hilde zo graag een klap voor der bek willen verkopen.
Tuurlijk niet, het heeft nu een perfecte vierkante vormquote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
beetje vochtig, niet nat !
gewoon elk klontje even op je tong houden.
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef GeerenGoor het volgende:
drie uurtjes later....
[afbeelding]
Geweldig!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef GeerenGoor het volgende:
drie uurtjes later....
[afbeelding]
En daarna ik?quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef GeerenGoor het volgende:
drie uurtjes later....
[afbeelding]
Mooi en snel gedaan!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef GeerenGoor het volgende:
drie uurtjes later....
[afbeelding]
Het begin is belangrijk. Moet heel stevig staan denk ik. Dus best verstandig om het secuur te doen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef yellowfirst het volgende:
Semih is secuur maar een beetje traag.....![]()
BB is harder dan ooit, dit jaar. Ik heb geen medelijden met die jongenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Moet E10 5 uur lang in het water staan?
dat dan weer wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:55 schreef pullup het volgende:
Het voordeel van regelmatig stapelen is weer dat je mooi een rijtje suikerklontjes tegelijk kan plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |