My idea....Als een muur, verliggende lagenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wel slim hoe hij dat doet zo, als je alleen maar lagen op elkaar doet dan heb je kans dat het gaat schuiven, zo denk ik minder...
Ik hoop van het weekendquote:Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef wolferl het volgende:
Wanneer is het hoerenfeest dan, als ze het halen?
Volgens mij net niet (of ik heb afwijkende suikerklontjes hier)...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:28 schreef piemelpap het volgende:
1 verticaal klontje is 2 lagen volgens mij![]()
whahahah dan gaat hij ze "slopen"!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef pullup het volgende:
Egbert: "Owee als er iemand van zijn plek afgaat, dan word ik woest hoor, dat trek ik echt niet"
En dat op nare toon![]()
Alleen de sikkel is het probleem danquote:Op woensdag 6 september 2006 22:28 schreef marientje het volgende:
[..]
Ik denk een moskee![]()
Zou echt lachen zijn
nee nie alles horizontaal om en om....quote:Op woensdag 6 september 2006 22:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
hij moet gewoon alles horizontaal bouwen, elke simpele ziel kan dat bedenken, of is er ook een schoonheidsprijs te verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |