maak jij dat uit (Hilde) ?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:27 schreef schatje het volgende:
Voetbal is offtopic.
Alle tekenen zijn goed als je ziet hoe ze al na een paar flesjes uit hun dak gingenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mooi dan ben ik vrij, kan ik eens zien hoe hun hoerenfeesten.
JAAAAAAA Dronken is dit stel het leukste. Vooral Hilde want dan spreekt ze zichzelf zo lekker tegen en krijgen de andere bewoners haar ook door. Goed voor de nominaties drank in huisquote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Alle tekenen zijn goed als je ziet hoe ze al na een paar flesjes uit hun dak gingen![]()
verticaal is toch veel instabieler, of moet dat volgens de opdracht ofzo, dat heb ik ff gemist(bf2142)quote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
nee nie alles horizontaal om en om....
Hij raakt toch veel te snel door de ruimte heen op deze manier, het is nu al een pyramide vormquote:Op woensdag 6 september 2006 22:33 schreef mazaru het volgende:
Hij stijgt, maar niet hard
[afbeelding]
En dat Semmie dan vraagt: Hoe voelt dat nou? Op de bank zitten/ genomineerd zijn?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:33 schreef Kinga het volgende:
Misschien he, straks als ze het halen (hoop ik), bij de ontlading, dat semih en etienne elkaar in de armen vliegen![]()
Moehahaha, wolferl denkt terug aan verleden jaar, toen Roel stom dronken met Linda bezig was.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Alle tekenen zijn goed als je ziet hoe ze al na een paar flesjes uit hun dak gingen![]()
Het is niet echt een samenwerking tot nu toe... ze moesten toch samen bouwen?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Erg leuk dat Etienne met Semih moet samenwerken![]()
waarom is mijn huis dan niet zo opgebouwd, zou dit dan een nieuwe revolutionaire bouwuitvinding zijn??quote:Op woensdag 6 september 2006 22:34 schreef riri het volgende:
door ze zo verschillend neer te zetten bouw je wel stevigheid op
Of Semih rost Etienne het pierebadje in.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:34 schreef cpuntb het volgende:
[..]
En dat Semmie dan vraagt: Hoe voelt dat nou? Op de bank zitten/ genomineerd zijn?![]()
1. maak nie uitquote:Op woensdag 6 september 2006 22:35 schreef Fronsertje het volgende:
3 vragen, welke vorm moeten ze maken?, gaat het om de hoogste toren? en klopt het dat er maar 2 streams actief zijn?
Ze moeten een toren van 140 cm (geloof ik ) maken, vorm maakt niet uit en bij Talpa doen alle 4 de streamsquote:Op woensdag 6 september 2006 22:35 schreef Fronsertje het volgende:
3 vragen, welke vorm moeten ze maken?, gaat het om de hoogste toren? en klopt het dat er maar 2 streams actief zijn?
Vorm boeit niet, toren moet 140,5 cm zijn geloof ik, streams bufferen hier ook als een kutquote:Op woensdag 6 september 2006 22:35 schreef Fronsertje het volgende:
Ja, dat doet ie goed.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Kinga het volgende:
Semih gaat breder werken...
Binnen 6uur klaarquote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Moeten ze er echt 6 uur mee bezig zijn of moet het binnen de 6 uur klaar zijn?
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?host=talpalow iets minder kwaliteit maar wel vloeiend.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vorm boeit niet, toren moet 140,5 cm zijn geloof ik, streams bufferen hier ook als een kut
ja ze zal moe worden...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:39 schreef cpuntb het volgende:
Hilde: "Hallo, ik moet ook elk klontje recht en neer zetten"
Rik heeft ook een nare positie Hij moet ook nog bukken, hij staat op de rand van het zwembadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |