ik zal de punten ff bijelkaar zoekenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Costa = Spanje
Bokassa = Congo
Diaz = eeeehm... Colombia zitten toch ook wel dictators? bij deze
niks goedquote:Op woensdag 6 september 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
Dan zeg ik:
Costa - Venezuela
Bokassa - Rwanda
Diaz - Ecuador
dank je. dan fix ik de OP ffquote:Op woensdag 6 september 2006 21:27 schreef Etcetera het volgende:
M'n laatste antwoord:
[..]
ik zal de punten ff bijelkaar zoeken
Waarschijnlijk omdat de OP gecopy-paste is.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:30 schreef peaceman het volgende:
Stand is bijgewerkt staat in de OP... Waarom heb ik geen punten erbij dan
niet alles geloven wat in de OP staatquote:Op woensdag 6 september 2006 21:30 schreef peaceman het volgende:
Stand is bijgewerkt staat in de OP... Waarom heb ik geen punten erbij dan
Ah ok.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de OP gecopy-paste is.
ook niks goed bij etcetera. bij deze antwoorden ook niet trouwens.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:31 schreef wyccie het volgende:
En die van Etcetera dan?
Costa - Guatemala
Bokassa - Zimbabwe
Diaz - Chili
PS: het is wel veel rustgevender, die OP.
Er is nog niet geteheld!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef tong80 het volgende:
En waarom heb ik geen smiley achter mijn naam ?
met vertraging want ondergetekende zat eerst in deel 246quote:homdeck +3
peaceman +2+3
pyl + 2
Tong80 +2
Z +2
geenaam +1
Etcetera +1!
Supersheep +1
Berkery +1
dolle_hond + 1
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:37 schreef wyccie het volgende:
Naaaah, wat gek.
Haïti, Sierra Leone, Nicaragua.
thanksquote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef Etcetera het volgende:De punten van deel 247
[..]
met vertraging want ondergetekende zat eerst in deel 246en daar kwam ondergetekende pas achter op blz. 6
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef Berkery het volgende:
The Village People?
Oh, wat balenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef Etcetera het volgende:
met vertraging want ondergetekende zat eerst in deel 246en daar kwam ondergetekende pas achter op blz. 6
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:44 schreef Berkery het volgende:
Wat is de vraag?
ik zoek nog Bokassa, Costa en Diazquote:Op woensdag 6 september 2006 21:13 schreef Homdeck het volgende:
Welke landen horen bij de volgende dictators?
Ferdinand Marcos
Jean-Bédel Bokassa
Afonso Costa
Porfirio Diaz
Kim Il Sung
Idi Amin
Tito
Todor Zjivkov
Ik ben ook semie Boohoosquote:
nu wel ja, maar het klopt welquote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef Etcetera het volgende:
Diaz = Mexicoof is dat een democratie
Bokassa = Chili
Costa = Cuba(da's fout, dat weet ik wel
moet toch wat proberen)
correctquote:Op woensdag 6 september 2006 21:49 schreef Berkery het volgende:
Costa - Uruguay?
Bokassa - Centraal Afrikaanse Republiek
Diaz - Honduras?
Beste Peaceman,quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef peaceman het volgende:
Beste teller,
Ik had 3 punten in het vorige topic....
Gelieve dit te corrigeren,
Dank u.
Groet Peaceman.
sorry, je had gelijkquote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef peaceman het volgende:
Beste teller,
Dank u.
Groet Peaceman.
hij doelde op mij lieverdquote:Op woensdag 6 september 2006 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beste Peaceman,
Homeck is daar mee bezig. Let op het zinnetje onderaan de OP.
Groet, wyccie
ik zal er rekening mee houden. ik ga het nu bijwerken.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef peaceman het volgende:
Beste teller,
Dank u.
Groet Peaceman.
die stonden ook al in het vorige topicquote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef wyccie het volgende:
Waar komen Frank Boeijen, die kerel in sepia, de mannen in zwart wit en het meisje met vrolijke gitaar vandaan?
Ik deel geen punten uit, ik wil het gewoon weten.quote:
Weet ik, maar waarom staan ze er in, of beter gezegd, wie zijn het?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:04 schreef Homdeck het volgende:
die stonden ook al in het vorige topic![]()
Frank komt uit Nijmegenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef wyccie het volgende:
Waar komen Frank Boeijen, die kerel in sepia, de mannen in zwart wit en het meisje met vrolijke gitaar vandaan?
Ik had ook de meesten ik de eerste post dus niet meer dan gerechtigheidquote:
Ik snapte al nx van de vraagquote:Op woensdag 6 september 2006 22:04 schreef wyccie het volgende:
Ik deel geen punten uit, ik wil het gewoon weten.
Dat weet ikquote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef Etcetera het volgende:
Frank komt uit Nijmegenvolgens wiki iig
heb jij nog een voorkeur voor in de OP? Wat is typisch ChrisJX?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik snapte al nx van de vraag
Ik snap überhaupt niet waar iedereen vandaan komt...
dát vroeg je nietquote:Op woensdag 6 september 2006 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Maar wat doet ie in de OP?
Dan ga ik voor ditquote:Op woensdag 6 september 2006 22:08 schreef Homdeck het volgende:
heb jij nog een voorkeur voor in de OP? Wat is typisch ChrisJX?
Het slot zelf of de plaats waar het staat?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:12 schreef wyccie het volgende:
Daar wil ik nog wel een keer naartoe.
ik heb je er tussen geproptquote:
"Dat zoeken we op. Ik zet één joker in. Stop de tijd."quote:Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef tong80 het volgende:
Wat zei Herman Brood toen hem gevraagd werd : 'Neemt u ********** tot uw wettelijke vrouw' ?
Het slot en de tuin.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef ChrisJX het volgende:
Het slot zelf of de plaats waar het staat?Het slot ben ik in 8 maanden 4 keer geweest
"mag ik een kanskaart?"quote:Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef tong80 het volgende:
Wat zei Herman Brood toen hem gevraagd werd : 'Neemt u ********** tot uw wettelijke vrouw' ?
Herman Brood :quote:
De metro nemen, uitstappen, naar binnen lopen, kaartje halen en doorlopen. En zo nog 3 keerquote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef wyccie het volgende:
Het slot en de tuin.
Hoe doe je dat, 4 keer in 8 maanden?
Hoe kom ik bij de metro? Kan ik mijn fiets meenemen?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef ChrisJX het volgende:
De metro nemen, uitstappen, naar binnen lopen, kaartje halen en doorlopen. En zo nog 3 keer
Jawel. Kilometertje of 1200 in zuidoostelijke richting fietsen. Ik geloof alleen niet dat ze er een fietstenstalling hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Hoe kom ik bij de metro? Kan ik mijn fiets meenemen?
Maar dan wordt mijn fiets nat. Dat moet ik niet hebben. Ik wacht wel tot het slot naar mij toe komt.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:30 schreef ChrisJX het volgende:
Jawel. Kilometertje of 1200 in zuidoostelijke richting fietsen. Ik geloof alleen niet dat ze er een fietstenstalling hebbenMaar wel een groot hek
Homdeck +1quote:Op woensdag 6 september 2006 22:34 schreef Homdeck het volgende:
tangram
Weg gaan ? Ik was 2 minutren in 30 andedre topics.quote:
Je krijgt hier niet eens de tijd om rustig te gaan poepen, tongquote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
da's geen 2 minutenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:36 schreef tong80 het volgende:
Nee james Dean was wel zijn voo0rbeeld.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
Marlon Brando!
Trusten Enzovoortquote:
Van hieruit ookquote:Op woensdag 6 september 2006 22:56 schreef geenaam het volgende:
Goeienavonden trusten voor etcetera.
Frank Boeijen, David Gray (kerel in sepia) en India.Arie (meisje met vrolijke gitaar) worden door mij op gepaste wijze aanbeden. Pink Floyd (mannen in zwart wit) staat er op verzoek van Homdeck.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef wyccie het volgende:
Trusten Geenaamquote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef geenaam het volgende:
Ik ga lekker slapen.. Ben veel te moe om nog wakker te blijven.. Trusten
Vreemd. Zal ik het antwoord geven dan maar ?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef macondo het volgende:
gaat niet lukken tong..
Trusten Wycciequote:
Denk dat dat het verstandigst isquote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd. Zal ik het antwoord geven dan maar ?
Nu welquote:Op woensdag 6 september 2006 23:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tong, heb je Laetitia gezien in de OP?
37 jaar en theater director, dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde in gedachten.... I'll give up tong...sorry... die ik in gedachten had is jonger en zeker geen theater directeurquote:Op woensdag 6 september 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
XXXXXXXXXXX. (January 10, 1939 – February 12, 1976) was an American actor and theater director, famous for his Academy Award-nominated performance opposite James Dean in the film Rebel Without a Cause.
XXXXXXX, born in The Bronx, New York City as the son of a Sicilian coffin maker, was enrolled by his mother in dancing and acting school at an early age.
Wat heeft Annie M.G. Schmidt met Zaltbommel te maken ?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geschiedenis van Zaltbommel.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geschiedenis van Zaltbommel.
Nee, die tante en een oom uit een eikenboom. Die zijn inmiddels verhuisdquote:Op donderdag 7 september 2006 00:07 schreef Homdeck het volgende:
de toren van bi-ba-bommel?
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:08 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten allemaal en tot morgen
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:08 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten allemaal en tot morgen
heb wat in JL topique gezetquote:Op donderdag 7 september 2006 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nu durf je wel weer hè..
A......
Was mijn antwoord niet goed tong?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:19 schreef tong80 het volgende:
Sorry voor mijn moeilijk te googlen vragen
Welterustenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:17 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ga iig naar bed toe. Tot morgen!!
Sorry het was zo'n klein postje. :[quote:Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef doeka het volgende:
Daar is Fiep Wetendorp geboren
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:17 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ga iig naar bed toe. Tot morgen!!
hoe laat moet je meestal pissen?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry het was zo'n klein postje. :[
Over het hoofd gezien.
doeka++1
Tong gaat maar slapen.
quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoe laat moet je meestal pissen?
Jawel, maar wie?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:33 schreef geenaam het volgende:
mensen..
quote:
Ja, van die mensen met van die hoofden met 2 ogen.quote:
Ik heb gisteravond quiznight gehad; vandaar; ik wist 'm ook niet maar iemand uit ons team wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:35 schreef MaJo het volgende:
Ik snap de vraag nietMaar ik ben vandaag ook niet zo helder
denk aan een stamquote:
neequote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:37 schreef Homdeck het volgende:
hottentotten?
Nee, die wonen in soldatententen, op een tentoonstellingsterreintje.... En zo.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:37 schreef Homdeck het volgende:
hottentotten?
quote:
niet goed dusquote:Op donderdag 7 september 2006 00:34 schreef BwennieBren het volgende:
schaapjes, wollies, Supersheeps...
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, die wonen in soldatententen, op een tentoonstellingsterreintje.... En zo.
Ik vind je enigquote:Op donderdag 7 september 2006 00:40 schreef geenaam het volgende:
Mijn niveau is weer laag vannacht..![]()
vannacht?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:40 schreef geenaam het volgende:
Mijn niveau is weer laag vannacht..![]()
Héhé, ik heb je nog wel zo gesteund vanmiddag..quote:
Oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker Homquote:Op donderdag 7 september 2006 00:43 schreef Homdeck het volgende:
ik ben er ook vandoor. heb moeite om mijn ogen open te houden
![]()
staat al netjes in m'n fotoboekje hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 00:43 schreef geenaam het volgende:
[..]
Héhé, ik heb je nog wel zo gesteund vanmiddag..![]()
trusten Homdeck!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:43 schreef Homdeck het volgende:
ik ben er ook vandoor. heb moeite om mijn ogen open te houden
![]()
whooo da's snelquote:Op donderdag 7 september 2006 00:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Park Güell
Haha, ik lees het net..quote:Op donderdag 7 september 2006 00:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
staat al netjes in m'n fotoboekje hoor
[..]
trusten Homdeck!![]()
Toch niet dezelfde?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:44 schreef Homdeck het volgende:
heeft daf ook nog leuke foto's van
Terusten dear, slaap lekkerquote:
Nope. Knapper.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jayne Mansfield?
quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:48 schreef geenaam het volgende:
Edit: Ik was slapen met Marilyn Monroe.
Eigenlijk Daf's taak maar goed:quote:Op donderdag 7 september 2006 00:48 schreef doeka het volgende:
Marilyn Monroe
Niet Princess Garcia...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Grace Kelly?
Neu.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Romy Schneider toch niet?
Monroequote:Op donderdag 7 september 2006 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Iedereen heeft vast wel eens de tenenkrommende "Happy Birthday Mr. President" van Marilyn Monroe gehoord. Ze kweelde dat in 1962 voor John Kennedy.
Mijn vraag is nu:
Wie zong in 1963 "Happy Birthday Mr. President" voor JFK?
stomme schaapquote:Op donderdag 7 september 2006 00:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eigenlijk Daf's taak maar goed:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Audrey Hepburn..
Ja, Tong. Beter lezen: "Happy Birthday" werd in 1962 gezongen door Marilyn en ik vroeg wie dat in 1963 deed...quote:
truste MaJoquote:Op donderdag 7 september 2006 01:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, ben niet zo in de stemming voor AKQ merk ikTruste
![]()
quote:
Slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 7 september 2006 01:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, ben niet zo in de stemming voor AKQ merk ikTruste
![]()
Zoals Stanley steeds pleegt te zeggen: Keepers van MVV...quote:Op donderdag 7 september 2006 01:11 schreef tong80 het volgende:
Waarover moet ik een vraag stellen ?
Friends?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:11 schreef tong80 het volgende:
Waarover moet ik een vraag stellen ?
Ruud Geels ?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jongbloed keepte met rugnummer 8 in de WK-finale van 1974. Wie zat met nummer 1 op de reservebank?
Kwa algemeen was ik het. Kwa uiterlijk had ik het ook moeten worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie was de laatste Mister FOK! ?
Stanley +1quote:Op donderdag 7 september 2006 01:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Logician
Hey MaJo!quote:Op donderdag 7 september 2006 01:35 schreef MaJo het volgende:
Nou slapen wil ook niet echt vlotten (te onrustig) dus kom hier toch nog maar even buurten.
Ik heb liever dat iemand anders het doet. Mijn hoofd staat er niet naar, sorry (niet helemaal helder)quote:Op donderdag 7 september 2006 01:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MaJo, open jij beestje 249?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |