Ik ben ook semie Boohoosquote:
nu wel ja, maar het klopt welquote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef Etcetera het volgende:
Diaz = Mexicoof is dat een democratie
Bokassa = Chili
Costa = Cuba(da's fout, dat weet ik wel
moet toch wat proberen)
correctquote:Op woensdag 6 september 2006 21:49 schreef Berkery het volgende:
Costa - Uruguay?
Bokassa - Centraal Afrikaanse Republiek
Diaz - Honduras?
Beste Peaceman,quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef peaceman het volgende:
Beste teller,
Ik had 3 punten in het vorige topic....
Gelieve dit te corrigeren,
Dank u.
Groet Peaceman.
sorry, je had gelijkquote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef peaceman het volgende:
Beste teller,
Dank u.
Groet Peaceman.
hij doelde op mij lieverdquote:Op woensdag 6 september 2006 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beste Peaceman,
Homeck is daar mee bezig. Let op het zinnetje onderaan de OP.
Groet, wyccie
ik zal er rekening mee houden. ik ga het nu bijwerken.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef peaceman het volgende:
Beste teller,
Dank u.
Groet Peaceman.
die stonden ook al in het vorige topicquote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef wyccie het volgende:
Waar komen Frank Boeijen, die kerel in sepia, de mannen in zwart wit en het meisje met vrolijke gitaar vandaan?
Ik deel geen punten uit, ik wil het gewoon weten.quote:
Weet ik, maar waarom staan ze er in, of beter gezegd, wie zijn het?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:04 schreef Homdeck het volgende:
die stonden ook al in het vorige topic![]()
Frank komt uit Nijmegenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef wyccie het volgende:
Waar komen Frank Boeijen, die kerel in sepia, de mannen in zwart wit en het meisje met vrolijke gitaar vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |