Als je zoveel films hebt gezien als jij hebt gezien, dan moet je toch zien dat dit een waardeloos prul was?quote:Op maandag 11 september 2006 23:59 schreef kinky_queen het volgende:
THE SENTINEL
Leuke Hollywoodfilm met redelijk spannende momenten, en gelukkig wassie niet zo voorspelbaar als ik na ongeveer een half uur dacht
![]()
Een os? Hmmm, dat lijkt me een stuk minder spectaculair. En ik dacht eigenlijk dat de omvang van de alien uit deel drie ook gekoppeld was aan het beest waar het uit geboren was. Zou die andere cut wel eens willen zien.quote:Op maandag 11 september 2006 15:24 schreef hornage het volgende:
ik heb dus die andere versie gezien waarin dit gemixt wordt met de geboorte van de alien uit een os
Go: Retecool filmquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:42 schreef birdydontfly het volgende:
Ben ziek dus heb niks beter te doen dan films kijken.
Blow
[afbeelding]
Gaaf, ik hou van drugs films, het einde was zo zielig
Iemand nog tips?
Wat een goed idee.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:07 schreef hornage het volgende:
als je tijd overhebt, een marathon alle LOTR EE achter elkaar kijken?
Ja maar dat heb ik al zo vaak gedaanquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:07 schreef hornage het volgende:
als je tijd overhebt, een marathon alle LOTR EE achter elkaar kijken?
bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Go: Retecool film
Vanavond om 22:05 uur te zien bij Veronica.
Die film is gewoon zo slecht dat hij niet in de categorie Horror moet, maar Humor. Ik vond hem hilarisch! Vooral als je de dvd met de extra's erbij hebt. Daarop laten ze de filmbloopers zien. Dat je op den duur een gat in het decor ziet waar het plafond moet zijn enzo.quote:Op zondag 10 september 2006 16:56 schreef PDOA het volgende:
Evil Death 2 - Death By Dawn
Aangeraden door wat vrienden van me, omdat het een meesterlijke horrorfilm zou zijn. Nou... wat mij betreft de slechtste horrorfilm ooit! Echt, wat een pulp. Totaal niet eng, klei-animaties als special effects![]()
En dan ook nog een irritante kerel met een kettingzaag als hand! Allemaal heel erg geloofwaardig... NOT! Ik ga liever een potje mens-erg-je-nieten, dat is nog spannender!! En dan te bedenken dat de maker hiervan later het meesterlijke Spiderman 2 heeft geregisseerd!!!
Conclusie:
.
Yep, dat is dezelfde vent.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Christopher Doyle dat is toch ook de cinematografeur van Kar Wai Wong? Misschien dat ik hem dan toch maar probeer
Yup.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:17 schreef Mike het volgende:
Is dat niet in 'Casa Bonita'?
Ja, ik heb nog steeds moeite om die vent als James Bond voor te stellen. Maar zo gaan die dingen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef steeg het volgende:
en james blond! en een strijkijzer!
Eh... welke 2 dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
SHINOBI (2005)
2 bekende gezichten uit 'Crouching Tiger Hidden Dragon' verhouden zich weer tot een liefdes-duel.
Echter is het dit x in een ander verhaal en speelt het zich af in Japan begin 1600.
Severance is de hippe horrorfilm die begint met Sever, niet Severed.quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:49 schreef Doff het volgende:het bijzonder vage, maar ook zeer vermakelijke Naked Lunch (met een erg sterke Peter Weller),
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |