Wil hem liever weer opslot voorgoedquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:38 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Done.. hou gebagger aub achterwege
Ja, maar ik zag er geen reden toe. Zakt vanzelf weg.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Wil hem liever weer opslot voorgoed![]()
Done.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:53 schreef dawg het volgende:
Kan deze e.v. weg? Heeft je verleden veel invloed op je persoonlijkheid?
Het is een serieus topic, en ik vind dit er niet echt in passen.
Ja, ik zit ook maar een beetje te F5'en.quote:
Ik wilde al op je topic reageren, maar ik heb het echt zó belachelijk druk momenteelquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook maar een beetje te F5'en.![]()
Je bent trouwens niet alleen mod, maar ook user, *hint*.
Midden in de nacht?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wilde al op je topic reageren, maar ik heb het echt zó belachelijk druk momenteel. Ik ben nieuw werk aan het regelen
.
Ik kom er zo een flinke reactie geven in ieder geval.
Ik ga probleemmoslimjongeren begeleiden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Midden in de nacht?
Dan ben ik toch wel benieuwd wat voor werk.
Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga probleemmoslimjongeren begeleiden.
in donkere keldertjes met grote mannen met een licht Russisch accent die de wacht houden
Risico van het vakquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Klinkt interessant.
Alleen die kelders.
Dank je, dat is tof om te horenquote:ik vind je trouwens steeds beter op je plek in R&P, om maar eens even met een compliment te strooien
Dat magquote:Op donderdag 9 november 2006 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wel? Wat moet ik doen om hem open te maken?
Ik ben het niet met je eens overigens
Ik vond het R&P wel een luchtig tintje geven. Je weet wel, dat forum waar ruimte diende te zijn voor een kwinkslag?quote:
Vooral dat laatste jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:22 schreef Litpho het volgende:
Maar goed, jij bent de baas. Dat én het werd intussen toch al een beetje oud.
In dat geval kunnen we wel voor een aangepaste nieuwe zorgen!quote:
Nah.. zal niet helpen. Humor is er een beetje vanafquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we wel voor een aangepaste nieuwe zorgen!![]()
Ach kom op zeg. JIJ vindt dat, de rest overduidelijk niet. Je laat je modschap iets te vaak gelden naar mijn mening.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:29 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nah.. zal niet helpen. Humor is er een beetje vanaf.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:29 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen humor, of iig gevoel ervoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:29 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Done, bedankt voor de melding.quote:Op zondag 12 november 2006 13:38 schreef Sjowhan het volgende:
[R&P SC] Zondagmiddag met koffie
Kan dicht, nixxx was er al
Topiconderwerp enz.. geen discussiewaarde... niet nodig om een topic te openen.. rijp voor slotje/onzin.. dat dusquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
wat heeft dat nou weer met bagger te maken mordret![]()
We kunnen toch discussieren over welke straf ze verdient hequote:Op vrijdag 24 november 2006 01:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Topiconderwerp enz.. geen discussiewaarde... niet nodig om een topic te openen.. rijp voor slotje/onzin.. dat dus
Zie R&P policyquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We kunnen toch discussieren over welke straf ze verdient he![]()
het is nooit nodig om een topic te openen
je sluitpost slaat al helemaal nergens op
Is er een bepaalde lijst met topic onderwerpen die wel mogen dan ?
Nah ik vind je sluitpost maar een beetje sneuquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:18 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Zie R&P policy
En m'n sluitpost vat het goed samen lijkt mij.
soortgelijk topic ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:22 schreef Mordreth het volgende:
Tja, dat kan. Het is namelijk de 2de keer dat je een soortgelijk topic opent.. naar mijn mening een onzinnig topic.
Dat zou gemeen zijn, daa zou ik zo weer een topic over kunnen makenquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:43 schreef Mordreth het volgende:
Helemaal juist
Als hij de boel echt zou neppen, waarom, wáárom zou hij het in z'n fotoboek zetten? En nog afgezien daarvan, noemt hij z'n leeftijd ergens in het R&P topic? Dan heb ik dat gemist. Zo nee, wat heeft het er dan mee te maken? Ik heb je al meerdere keren ge-edit en gewaarschuwd, het is leuk geweest.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:43 schreef Catbert het volgende:
"Edit: ik ben je zat aan het worden en dat is niet goed voor je postrechten "
Euh, pardon? Kun je misschien persoonlijke opvattingen even achterlaten bij de voordeur en objectief te werk gaan? Die BG zit de zaak te neppen, hij is helemaal geen 58?
Ik heb maar 1 edit gezien helaas, misschien een idee om mensen de wijzigingen te mailen? Ik heb namelijk ook geen idee meer wat er precies stond. Ik ga het topic wel ff teruglezen dan.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Als hij de boel echt zou neppen, waarom, wáárom zou hij het in z'n fotoboek zetten? En nog afgezien daarvan, noemt hij z'n leeftijd ergens in het R&P topic? Dan heb ik dat gemist. Zo nee, wat heeft het er dan mee te maken? Ik heb je al meerdere keren ge-edit en gewaarschuwd, het is leuk geweest.
CC, ik vrees dat je een beetje voor 't lapje gehouden wordt. Maargoed, maakt verder niet uit. Als je het niet eens bent met wat ik post, prima, maar dat het je persoonlijk irriteert is absoluut geen maatstaf. Gaan dreigen met een ban omdat het je irriteert doet me je capaciteiten als moderator een beetje in twijfels trekken. Blijf alsjeblieft objectief, en daarnaast; met een vriendelijk verzoek kom je over 't algemeen een stuk verder als met dreigementenquote:Daarnaast heb ik meer info dan jij en weet ik dat het serieus is, en hoera, ik ben nog altijd degene die besluit of een topic serieus genomen dient te worden.
Dat lijkt me - gezien de aard van het topic - logisch, te verwachten en aanvaardbaar.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Op zijn enorm lompe reacties naar anderen zie ik jou niet reageren. Met 2 maten aan het meten?
[..]
Nouja, ik ben benieuwd. Ik wil vooral dat 58/23 verhaal graag duidelijk hebben. Voor de rest ben ik wel uitgeluld wat betreft dat topicquote:Op donderdag 30 november 2006 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik weet inderdaad dat die post door kartoffeldinges gequote wordt. Ik zou zweren dat ik die aangeklikt had om te verwijderen, is dus niet gebeurd. Fout mijnerzijds, die post moest iig weg.
BG zelf reageert inderdaad ook niet koosjer en is daar ook op aangesproken. Verder zeurt hij inderdaad over jongeren, maar vergeet niet dat je niet 60 hoeft te zijn om te klagen over jongeren. Ik doe het zelf ook erg erg vaak en voel me regelmatig niet thuis in een groepje breezers, ik ben 19. Ik ken z'n postgeschiedenis, ik heb zelf ook echt wel erg kritisch naar het topic gekeken. Daarnaast heb ik nog wat achtergrond nagevraagd. geloof me, als ik een topic verdedig op z'n geloofwaardigheid doe ik dat alleen omdat ik het zeker weet.
Mja, ik zou jouw werk ook niet willen doen (ik ben een tijd mod geweest op een soortgelijk forum, maar daar werd lang niet zo lomp gereageerd), maar ik weet niet in hoeverre het een slechte week is natuurlijk. Zelf vind absoluut dat enorm lompe reacties verwijderd kunnen worden, maar de insteek van mijn reactie was dat als het zo erg was dat hij zelfmoord overweegt, gaan klagen op een internet forum waar mensen niks om je geven niet bepaald de beste weg is. Er zijn instanties die je veel beter kunnen helpen. Dus, ik ben het niet eens met het commentaar daaropquote:Wat ik bedoelde met m'n irritatie (wat misschien wat beter verwoord had mogen worden mijnerzijds) is dat dat topic al 2 keer een opruimslotje nodig heeft gehad. Het topic nodigt veel gezeik uit, en dat komt er ook in grote mate. Daarnaast heb ik wel meer posts van je verwijderd, oa over dat een forum niet bepaald de plek is waar je hulp kan krijgen.
Geeft niet, het is ook rotwerk, het is in ieder geval fijn dat iemand het doetquote:Hoe dan ook, ik word niet voor het lapje gehouden, ik ben het niet met je eens, en je zal niet geband worden puur omdat je me irriteert maar wel als je blijft zeuren over dat het niet echt is.
Ik had inderdaad vriendelijker mogen zijn, maar het is baggerweek in R&P lijkt het en ik ben ook wel 's door m'n geduld heen. Excuus daarvoor.
Hoezo? De TS mag wel mensen voor rotte vis uitmaken, maar de wat hardere reacties van anderen mogen niet? Lijkt mij niet eerlijk. Dat je geestelijk in de knoop zit geeft je naar mijn mening niet opeens meer rechten.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:17 schreef ThinkTank het volgende:
Dat lijkt me - gezien de aard van het topic - logisch, te verwachten en aanvaardbaar.
N.a.v. Boebiedoe's lijstje...quote:
Waarom niet? Er werd gediscussieerd over het al dan niet willen daten met iemand die je van FOK! kent, en of je dan ook in het lijstje vermeld zou worden. Het ging wel degelijk ergens over. Wie ben jij om het zo zonder opgaaf van reden dicht te gooien?quote:Op zondag 3 december 2006 16:37 schreef Mordreth het volgende:
Chagerijnig? Moi? Nope..
Topic ging gewoon totaal nergens over.
Dat was schijnbaar de enige reden maak ik hieruit op. Alleen zijn mening telt en doet maar wat ie leuk vind. Vraag me af hoe lang ie het nog gaat volhouden hier met zo'n instelling.quote:Op zondag 3 december 2006 20:47 schreef Mr.Manson het volgende:
[..]
[...]
En dan al helemaal dat 'lekker', alsof je hier puur mod bent om lekker topics dicht te gooien die je niet aanstaan? [...]
Hmmz.. met die reden heb ik dat topic niet op slot gegooid hoorquote:Op zondag 3 december 2006 20:47 schreef Mr.Manson het volgende:
En dan al helemaal dat 'lekker', alsof je hier puur mod bent om lekker topics dicht te gooien die je niet aanstaan? Wat denk je wel niet?
Waarom meld je dan niet gewoon een reden in je sluitpost? En waarom had het topic geen discussiewaarde als er mensen in aan het discussieren waren?quote:Op zondag 3 december 2006 21:47 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Hmmz.. met die reden heb ik dat topic niet op slot gegooid hoor. Topic had gewoon geen enkele discussiewaarde. Dat mijn sluitpost verkeerd overkomt kan ik wel begrijpen, maar was serieus niet zo bedoeld
.
Ik zag hoogstens 2 personen normaal reageren. De rest was pure onzin (en ook wat afzeikposts) wat er werd geplaatstquote:Op zondag 3 december 2006 21:49 schreef Mr.Manson het volgende:
[..]
Waarom meld je dan niet gewoon een reden in je sluitpost? En waarom had het topic geen discussiewaarde als er mensen in aan het discussieren waren?
quote:Op zondag 3 december 2006 21:53 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik zag hoogstens 2 personen normaal reageren. De rest was pure onzin (en ook wat afzeikposts) wat er werd geplaatst. De reden leek me daarom nogal duidelijk, dus vandaar dat ik dat ook achterwege liet
.
ik zie niet echt wat er nog aan toegevoegd kan worden. Alle meningen zijn zo'n beetje uitgesproken. Maar ja: jij bent de baasquote:Op donderdag 7 december 2006 21:56 schreef Mordreth het volgende:
Ik gooi het liever nog niet op slot. D'r zijn altijd users die het leuk vinden om anderen de tent uit te lokken.. negeer zulke mensen gewoon en richt je gewoon op de serieuze input van anderen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |