abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:45:04 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41514046
Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4

Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballers was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? Bij het niet te onderschatten Luxemburg werd knap met 1-0 gewonnen, ben benieuwd of we ook Wit-Rusland puntverlies kunnen gaan toebrengen, het zou een stunt zijn!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41514106
Mijn laatste (en tevens de laatste inhoudelijke) post uit het vorige topic hier nog een keer:

Van Basten zegt altijd wel dat hij niet kijkt naar namen maar naar prestaties, maar in de praktijk pakt dit echt niet goed uit. De prestaties van de spelers die 'zogenaamd goed presteren' zijn ook om te huilen. Dan toch maar liever de grote namen selecteren en kijken of het daarmee gaat, want dit is ook niets. Verder verschuilt Van Basten zich steeds achter het smoesje dat dit een team in ontwikkeling is, maar als je in een zeer korte tijd zoveel spelers laat debuteren en weer verdwijnen dan ontwikkel je ook geen team.
PWBF
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:47:43 #3
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41514114
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Inderdaad.

Van Basten zegt altijd wel dat hij niet kijkt naar namen maar naar prestaties, maar in de praktijk pakt dit echt niet goed uit. De prestaties van de spelers die 'zogenaamd goed presteren' zijn ook om te huilen. Dan toch maar liever de grote namen selecteren en kijken of het daarmee gaat, want dit is ook niets. Verder verschuilt Van Basten zich steeds achter het smoesje dat dit een team in ontwikkeling is, maar als je in een zeer korte tijd zoveel spelers laat debuteren en weer verdwijnen dan ontwikkel je ook geen team.
Mooi is dat he. Kijk meer mensen krijgen het door Het WK werd door die gast gewoon met droge ogen afgedaan als een test, een oefening. Want immers het echte werk is pas in 2008 en na een waardeloos EK (wat zeker gaat volgen als we op deze voet verder gaan) zal hij doodleuk beweren dat hij nog steeds "aan het bouwen" is en dat het eigenlijk allemaal om 2010 gaat enz.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_41514125
Morgenavond is denk ik wel een cruciale wedstrijd voor hem...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:48:40 #5
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41514138
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4

Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballers was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? Bij het niet te onderschatten Luxemburg werd knap met 1-0 gewonnen, ben benieuwd of we ook Wit-Rusland puntverlies kunnen gaan toebrengen, het zou een stunt zijn!
---
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:59:18 #6
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41514421
Oh Oh het hele WK komt weer boeven. Hoe we onszelf internationaal voor schut hebben gezet. De buitenlandse kritiek op het NL elftal was niet uit de lucht gegrepen. De laatste indruk die we hebben achtergelaten is een ongecontroleerd slagveld aangericht door spelers die de weg kwijt waren.
Het enige goede hiervan is dat we ons nu wel in de underdog positie hebben gemanouvreerd waardoor we hopelijk in de toekomst onderschat worden door pittige tegenstanders als Luxemburg.

maar volgens mij heb ik nu wel genoeg gepost hier
---
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:59:37 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41514433
Alleen maar goed dat de kritiek steeds meer aanzwelt, San Marco heeft dat namelijk nog nooit eerder meegemaakt en ik ben dan ook benieuwd hoe hij hierop zal reageren.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:00:52 #8
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41514470
Ik kan niet anders zeggen. Hoe kan je Ruud v. Nistelrooy, de beste spits van Nederland nou uit de selectie laten. Idem met v. Bommel.. sorry, maar dat zijn spelers die op hoog niveau presteren. Stijn Schaars doet dat niet... net als Theo Jansen.. wat hebben die gasten te zoeken in het Ned. elftal? Helemaal niks, dat zijn toch geen goeie spelers man..

Van Basten selecteert zeker niet op kwaliteit en prestatie, maar op leeftijd. Zal me niks verbazen als v.d. Sar er ook nog wordt uitgeknikkerd voor 2008...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 september 2006 @ 14:03:20 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41514539
zit ie er nog?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 september 2006 @ 14:03:41 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41514545
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
hoezo, hij heeft toch oneindig krediet bij de KNVB
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41514556
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Zal wel weer een saaie/ laffe 1-0 of 1-1 ofzo worden
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:08:46 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41514702
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zal ook wel weer meevallen hoor, de resultaten zijn nu ZO bar en bar slecht... die lezen ook kranten .
Get woke, go broke!
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:09:22 #13
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41514726
Wat ik het ergste dan vind.. is dat van Nistelrooy op het WK mocht oprotten omdat hij niet genoeg aan de bal kwam en geisoleerd was. Nu heeft ie verdomme die eikel van een Huntelaar, maar hoeveel ballen heeft die gehad tegen Luxemburg? Die stond ook op een eilandje.. het ligt dus niet aan de speler in de spits, maar aan de aanvoer (middenveld, vleugels). Dus hij heeft v.Nistelrooy om een vrij onzinnige reden weg gestuurd
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:12:18 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41514808
Wanneer steekt San Marco de hand in eigen boezem en ziet hij in dat zijn selectiebeleid én gevoerde tactiek de reden zijn van de magere prestaties? Natuurlijk zijn we koploper, maar het spel is niet om aan te zien en we hadden zaterdag zelfs van fuckin' Luxemburg kunnen verliezen, dat is toch Oranje-onwaardig?
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:12:48 #15
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41514825
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zal ook wel weer meevallen hoor, de resultaten zijn nu ZO bar en bar slecht... die lezen ook kranten .
Misschien dat ze hem ontslaan als plaatsing voor het EK niet meer mogelijk is, maar het zou me niet verbazen als ze hem zelfs in dat geval contractverlenging aanbieden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:13:54 #16
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41514864
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer steekt San Marco de hand in eigen boezem en ziet hij in dat zijn selectiebeleid én gevoerde tactiek de reden zijn van de magere prestaties?
Daar is hij te koppig voor ben ik bang.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:14:10 #17
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41514874
Toch nog maar ff reageren (het is wel goede terapie zo'n post WK stoornis praatgroep ) Ik denk dat hij nu nog teveel krediet heeft. Ik denk dat hij alleen hangt in het geval we de kwalificatie niet doorkomen ofwel het EK een fiasco wordt maar dan is het natuurlijk al veel te laat
---
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:15:55 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41514922
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:13 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Daar is hij te koppig voor ben ik bang.
Klopt, ten eerste is hij daar te trots voor en ten tweede voelt hij (nog) niet zoveel druk, want elke willekeuriga andere bondscoach zou snel iets veranderen en kritisch naar zichzelf kijken, maar San Marco weet gewoon dat niemand hem iets doet.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:29:09 #19
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41515291
---
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:44:24 #20
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_41515735
Ik hoop op een verliespartij van NL morgen in een met de nok toe met anti-marco spandoeken gevult Philips stadion.Als het publiek niet voor de wanklank zorgt doet niemand het en zitten we met deze ellende opgescheept tot de poulwedstrijden op het EK zelf. Als we dat halen....
Jammer dat zo'n wereldspeler tot zo'n trieste coach is verworden.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:55:25 #21
48996 ed_reeb
vroem vroem vrrrooeeeeeeem
pi_41516068
wat een opurtunisms allemaal.... of een andere coach in het verleden het wel goed deed... iedere keer is er hetzelfde gezeik door het nl publiek... alsof van Nistelrooy iets gepresteerd heeft t laatste jaar... in de aanloop naar het afgelopen WK heeft het NL elftal geen enkele wedstrijd verloren behlave de vriendschappelijke interland tegen italie...

daarnaast heeft het elftal alleen dus de wedstrijd tegen portugal verloren... Laat er een slechte wedstrijd tussen zitten zoals tegen luxemburg.. wellicht leren de spelers ervan...

Hou otoch ns op met zeiken en zeuren... en mee te lopen met iedereen die van de zijlijn zo hard kan schreeuwen.... geen t n kans i
beer
pi_41516126
laat er een slechte wedstrijd tussen zitten...
Zat er ook een goede wedstrijd tussen dan?
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:01:13 #23
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_41516238
Belachelijk dat De Cler moet wijken voor Furby trouwens. De Cler was de enige die aanspraak maakte op een voidoende tijdens Luxemburg. Marco, ga weer golfen of ga verder kijken dan Amsterdam alleen
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:07:52 #24
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_41516449
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:01 schreef gitaarsnaar het volgende:
Belachelijk dat De Cler moet wijken voor Furby trouwens. De Cler was de enige die aanspraak maakte op een voidoende tijdens Luxemburg. Marco, ga weer golfen of ga verder kijken dan Amsterdam alleen
Het gebaar uit je avatar ...... En dat met zn allen tegen Marco van Fratsen...
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:08:07 #25
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41516455
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:55 schreef ed_reeb het volgende:
wat een opurtunisms allemaal.... of een andere coach in het verleden het wel goed deed... iedere keer is er hetzelfde gezeik door het nl publiek... alsof van Nistelrooy iets gepresteerd heeft t laatste jaar... in de aanloop naar het afgelopen WK heeft het NL elftal geen enkele wedstrijd verloren behlave de vriendschappelijke interland tegen italie...

daarnaast heeft het elftal alleen dus de wedstrijd tegen portugal verloren... Laat er een slechte wedstrijd tussen zitten zoals tegen luxemburg.. wellicht leren de spelers ervan...

Hou otoch ns op met zeiken en zeuren... en mee te lopen met iedereen die van de zijlijn zo hard kan schreeuwen.... geen t n kans i
Euhm.. van Nistelrooy speelde een prima seizoen bij Man Utd, totdat hij aan de kant werd gezet door Ferguson in de finale van de league cup... Toen begonnen de persoonlijke problemen tussen manager en speler. Sorry.. maar het feit dat van Basten hem nu buiten de selectie laat vind ik onbegrijpelijk. Ik hoop dat hij er bij Real veel in kan schieten en dat v.Basten gedwongen wordt hem alsnog te selecteren.
pi_41516505
Ja en hem er dan na 1 foutje weer uitbonjouren, dat werkt ook niet. Van Basten moet gewoon oprotten en iemand met ervaring er voor in de plaats.
pi_41516617
Bassie out, Cootje in.
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:16:15 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41516682
het is tot aan het WK "redelijk" gegaan. Op het WK was het volkomen kut.

Nu zou het beter moeten gaa, want het WK was een oefenstage .

0-1 bij Luxemburg is belachelijk....... nog zo'n wedstijd en hij KAN toch niet anders dan andere spelers erbij halen??
Get woke, go broke!
pi_41516695
Van Basten moet eens verder kijken dan Noord holland.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:18:04 #30
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_41516737
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:01 schreef gitaarsnaar het volgende:
Helemaal mee eens, echt belachelijk! Op basis waarvan is Urby geselecteerd dan? Ik denk op basis van zijn wervelende optreden tegen Kopenhagen Laat die jongen nu eerst eens een jaartje lekker bij Ajax voetballen, en maak hem nou niet kapot net als je met Maduro hebt gedaan Marco.....
pi_41516841
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:16 schreef HeatWave het volgende:
nog zo'n wedstijd en hij KAN toch niet anders dan andere spelers erbij halen??
Talenten uit Ajax B1 bijvoorbeeld ?
pi_41517557
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:13 schreef Radegast het volgende:
Bassie out, Cootje in.
nooooooooooooooooooooo
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:48:18 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41517693
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:44 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nooooooooooooooooooooo
Co Adriaanse zou een hele goede optie zijn, sowieso is alles beter dan Marco van Basten!
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:49:25 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41517726
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Co Adriaanse zou een hele goede optie zijn, sowieso is alles beter dan Marco van Basten!
Ik wacht op het telefoontje van de KNVB dan .
Get woke, go broke!
pi_41517828
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op, dat selectiebeleid van hem is toch niet meer normaal.. zum kotsen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41518023
quote:

[..]
Niet alles: Aad de Mos, Arie Haan, Dick Advocaat en Ronald Koeman zijn volgens mij van hetzelfde niveau als Van Basten...
BFF met GGMM
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:00:54 #37
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41518132
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Niet alles: Aad de Mos, Arie Haan, Dick Advocaat en Ronald Koeman zijn volgens mij van hetzelfde niveau als Van Basten...
Alle vier hebben ooit iets gepresteerd, San Marco helemaal niets. Van Jong Oranje maakte hij direct de overstap naar Oranje, maar waarom? De bondscoach moet toch ook de beste optie zijn die voor handen is? Of is het een functie waar je mooi ervaring kunt opdoen, zoals Marco van Basten?
pi_41518254
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Alle vier hebben ooit iets gepresteerd, San Marco helemaal niets. Van Jong Oranje maakte hij direct de overstap naar Oranje, maar waarom? De bondscoach moet toch ook de beste optie zijn die voor handen is? Of is het een functie waar je mooi ervaring kunt opdoen, zoals Marco van Basten?
Zo had ik het nog niet bekeken, ik somde gewoon klotetrainers op...
BFF met GGMM
pi_41518315
quote:

[..]

pi_41518336
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:47 schreef Nielsch het volgende:
Mijn laatste (en tevens de laatste inhoudelijke) post uit het vorige topic hier nog een keer:

Juist, en het meest trieste is dat dit niet de enige actie is. In het vorige topic stond er een quote dat Van Basten had gezegd dat we bij het volgende EK ook nog veel mogen verwachten van Oranje. Pas bij het volgende WK. Ik bedoel WTF! Zoveelste flauwekul-uitspraak van die kerel al. Nog nooit zo'n inconsequente flapdrol meegemaakt.

Het begon allemaal zo veelbelovend. Enkel de spelers die in vorm zijn en altijd spelen bij hun club zouden geselecteerd worden. We zijn inmiddels twee jaar verder en we zien wat van die uitspraken is overgebleven.

Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen het laten vallen van Bommel en Nistelrooij afdoen met slappe retoriek "Ach we hebben Kuyt nog blabla". Als het WK ons iets heeft geleerd dan is het wel dat Kuyt geen killer is. Prima clubvoetballer, uitmuntende inzet, maar geen echte spits. Die kerel had de ultieme kans op de gelijkmaker verprutst tegen Portugal.

Ik snap uberhaupt niet waarom bij sommige mensen van Basten nog steeds zoveel vertrouwen in die kerel is. Het enige wat me te binnen schiet is een ziekelijke neiging om een andere mening te hebben dan anderen, lekker tegendraads zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')