abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41516505
Ja en hem er dan na 1 foutje weer uitbonjouren, dat werkt ook niet. Van Basten moet gewoon oprotten en iemand met ervaring er voor in de plaats.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41516617
Bassie out, Cootje in.
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:16:15 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41516682
het is tot aan het WK "redelijk" gegaan. Op het WK was het volkomen kut.

Nu zou het beter moeten gaa, want het WK was een oefenstage .

0-1 bij Luxemburg is belachelijk....... nog zo'n wedstijd en hij KAN toch niet anders dan andere spelers erbij halen??
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41516695
Van Basten moet eens verder kijken dan Noord holland.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:18:04 #30
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_41516737
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:01 schreef gitaarsnaar het volgende:
Belachelijk dat De Cler moet wijken voor Furby trouwens. De Cler was de enige die aanspraak maakte op een voidoende tijdens Luxemburg. Marco, ga weer golfen of ga verder kijken dan Amsterdam alleen
Helemaal mee eens, echt belachelijk! Op basis waarvan is Urby geselecteerd dan? Ik denk op basis van zijn wervelende optreden tegen Kopenhagen Laat die jongen nu eerst eens een jaartje lekker bij Ajax voetballen, en maak hem nou niet kapot net als je met Maduro hebt gedaan Marco.....
pi_41516841
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:16 schreef HeatWave het volgende:
nog zo'n wedstijd en hij KAN toch niet anders dan andere spelers erbij halen??
Talenten uit Ajax B1 bijvoorbeeld ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41517557
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:13 schreef Radegast het volgende:
Bassie out, Cootje in.
nooooooooooooooooooooo
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:48:18 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41517693
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:44 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nooooooooooooooooooooo
Co Adriaanse zou een hele goede optie zijn, sowieso is alles beter dan Marco van Basten!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:49:25 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41517726
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Co Adriaanse zou een hele goede optie zijn, sowieso is alles beter dan Marco van Basten!
Ik wacht op het telefoontje van de KNVB dan .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41517828
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hoezo, hij heeft toch oneindig krediet bij de KNVB
Daar lijkt het wel op, dat selectiebeleid van hem is toch niet meer normaal.. zum kotsen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41518023
quote:

[..]
Niet alles: Aad de Mos, Arie Haan, Dick Advocaat en Ronald Koeman zijn volgens mij van hetzelfde niveau als Van Basten...
BFF met GGMM
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:00:54 #37
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41518132
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Niet alles: Aad de Mos, Arie Haan, Dick Advocaat en Ronald Koeman zijn volgens mij van hetzelfde niveau als Van Basten...
Alle vier hebben ooit iets gepresteerd, San Marco helemaal niets. Van Jong Oranje maakte hij direct de overstap naar Oranje, maar waarom? De bondscoach moet toch ook de beste optie zijn die voor handen is? Of is het een functie waar je mooi ervaring kunt opdoen, zoals Marco van Basten?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41518254
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Alle vier hebben ooit iets gepresteerd, San Marco helemaal niets. Van Jong Oranje maakte hij direct de overstap naar Oranje, maar waarom? De bondscoach moet toch ook de beste optie zijn die voor handen is? Of is het een functie waar je mooi ervaring kunt opdoen, zoals Marco van Basten?
Zo had ik het nog niet bekeken, ik somde gewoon klotetrainers op...
BFF met GGMM
pi_41518315
quote:

[..]

pi_41518336
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:47 schreef Nielsch het volgende:
Mijn laatste (en tevens de laatste inhoudelijke) post uit het vorige topic hier nog een keer:

Van Basten zegt altijd wel dat hij niet kijkt naar namen maar naar prestaties, maar in de praktijk pakt dit echt niet goed uit. De prestaties van de spelers die 'zogenaamd goed presteren' zijn ook om te huilen. Dan toch maar liever de grote namen selecteren en kijken of het daarmee gaat, want dit is ook niets. Verder verschuilt Van Basten zich steeds achter het smoesje dat dit een team in ontwikkeling is, maar als je in een zeer korte tijd zoveel spelers laat debuteren en weer verdwijnen dan ontwikkel je ook geen team.
Juist, en het meest trieste is dat dit niet de enige actie is. In het vorige topic stond er een quote dat Van Basten had gezegd dat we bij het volgende EK ook nog veel mogen verwachten van Oranje. Pas bij het volgende WK. Ik bedoel WTF! Zoveelste flauwekul-uitspraak van die kerel al. Nog nooit zo'n inconsequente flapdrol meegemaakt.

Het begon allemaal zo veelbelovend. Enkel de spelers die in vorm zijn en altijd spelen bij hun club zouden geselecteerd worden. We zijn inmiddels twee jaar verder en we zien wat van die uitspraken is overgebleven.

Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen het laten vallen van Bommel en Nistelrooij afdoen met slappe retoriek "Ach we hebben Kuyt nog blabla". Als het WK ons iets heeft geleerd dan is het wel dat Kuyt geen killer is. Prima clubvoetballer, uitmuntende inzet, maar geen echte spits. Die kerel had de ultieme kans op de gelijkmaker verprutst tegen Portugal.

Ik snap uberhaupt niet waarom bij sommige mensen van Basten nog steeds zoveel vertrouwen in die kerel is. Het enige wat me te binnen schiet is een ziekelijke neiging om een andere mening te hebben dan anderen, lekker tegendraads zijn.
pi_41518362
tvp
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:09:33 #42
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41518461
Hopen dat ik morgen weer slap kan liggen van het lachen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41518472
Ik vind Co Adriaanse trouwens helemaal geen goeie optie.
Oke hij heeft met AZ een mooi kunstje geflikt maar volgens mij gaat Adriaanse ook weer voor een vaste 22. Ik opper Bert van Marwijk.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:15:41 #44
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41518690
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef Canisfire het volgende:
Oke hij heeft met AZ een mooi kunstje geflikt maar volgens mij gaat Adriaanse ook weer voor een vaste 22. Ik opper Bert van Marwijk.
Co Adriaanse kan een elftal bouwen en durft van zijn favoriete stijl af te stappen, Bert van Marwijk zou ook een goede optie zijn, ook al kon hij maar moeilijk met Robin van Persie opschieten. Op zich maakt het me allemaal niet zoveel uit, als de KNVB San Marco maar wegstuurt en we een volwaardige bondscoach aan het roer krijgen! Marco van Basten was als speler geweldig, als bondscoach heeft hij bijna al mijn respect verloren, dankzij hem heb ik niets meer met Oranje!
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:17:20 #45
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_41518762
quote:
Hmmmm, ik zat zelf aan Huub Stevens te denken.Heeft genoeg ervaring en ik heb het vermoeden dat die ook goed overweg kan met internationals en een goeie eigen vizie heeft. (kom nou niet zeuren over roda jc, dat is maar een middenmotertje).
Voorlopig moeten we het Marionetteke v. Basten doen...
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_41518763
quote:
Lijstje met mogelijke (goede) vervangers:
- Jol
- van Marwijk
- Adriaanse
- de Haan
- ...
BFF met GGMM
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:21:44 #47
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41518910
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Lijstje met mogelijke (goede) vervangers:
- Jol
- van Marwijk
- Adriaanse
- de Haan
- ...
De Haan komt te kort, Jol en Van Marwijk zitten bij mooie clubs die ze niet zo maar in de steek zullen laten en Adriaanse... Tsja Adriaanse... Heel goede trainer, maar of hij geschikt als bondscoach is? Ik waag het te betwijfelen. Misschien wordt het ook wel weer eens tijd voor een buitenlandse bondscoach.

Maar goed, waar hebben we het over: Van Basten wordt voorlopig toch niet ontslagen.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_41520989
Urby i.p.v. De Cler is werkelijk onbegrijpelijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41521346
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:16 schreef HeatWave het volgende:
het is tot aan het WK "redelijk" gegaan. Op het WK was het volkomen kut.

Nu zou het beter moeten gaa, want het WK was een oefenstage .
Redelijk is nog een te groot woord. Ook in aanloop naar het WK was het spel niet om aan te zien. Alle kleine landjes werden (vaak ook met moeite) aan de kant gezet, onder het mom van: tegen kleine landen is het moeilijk voetballen. Toen er voor het eerst een echte test kwam (oefenwedstrijd Italie) werd er dan ook prompt verloren. Tegen grote landen voetballen kan Oranje onder Van Basten blijkbaar ook niet.

Het is trouwens belachelijk dat na het WK Van Nistelrooy eruit is gezet en Huntelaar erin is gekomen. Beide spelers hebben in de tijd tussen het WK en het nieuwe seizoen NIETS laten zien wat deze wisseling kon rechtvaardigen. Voor het WK vond Van Basten Huntelaar er nog niet klaar voor, maar een paar weken later, zonder ook maar een echte wedstrijd te hebben gespeeld, was hij dat ineens wel. Nu vond ik wel dat hij er allang klaar voor was, maar Van Basten maakt zich met deze zet echt volkomen belachelijk. Had Huntelaar dan meegenomen naar het WK.
PWBF
pi_41521909
ik zie liever Huub Stevens dan Co
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')