Mooi is dat he. Kijk meer mensen krijgen het doorquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad.
Van Basten zegt altijd wel dat hij niet kijkt naar namen maar naar prestaties, maar in de praktijk pakt dit echt niet goed uit. De prestaties van de spelers die 'zogenaamd goed presteren' zijn ook om te huilen. Dan toch maar liever de grote namen selecteren en kijken of het daarmee gaat, want dit is ook niets. Verder verschuilt Van Basten zich steeds achter het smoesje dat dit een team in ontwikkeling is, maar als je in een zeer korte tijd zoveel spelers laat debuteren en weer verdwijnen dan ontwikkel je ook geen team.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4
Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballers was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? Bij het niet te onderschatten Luxemburg werd knap met 1-0 gewonnen, ben benieuwd of we ook Wit-Rusland puntverlies kunnen gaan toebrengen, het zou een stunt zijn!
hoezo, hij heeft toch oneindig krediet bij de KNVBquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Morgenavond is denk ik wel een cruciale wedstrijd voor hem...
Zal wel weer een saaie/ laffe 1-0 of 1-1 ofzo wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Morgenavond is denk ik wel een cruciale wedstrijd voor hem...
Zal ook wel weer meevallen hoor, de resultaten zijn nu ZO bar en bar slecht... die lezen ook krantenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo, hij heeft toch oneindig krediet bij de KNVB
Misschien dat ze hem ontslaan als plaatsing voor het EK niet meer mogelijk is, maar het zou me niet verbazen als ze hem zelfs in dat geval contractverlenging aanbieden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ook wel weer meevallen hoor, de resultaten zijn nu ZO bar en bar slecht... die lezen ook kranten.
Daar is hij te koppig voor ben ik bang.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer steekt San Marco de hand in eigen boezem en ziet hij in dat zijn selectiebeleid én gevoerde tactiek de reden zijn van de magere prestaties?
Klopt, ten eerste is hij daar te trots voor en ten tweede voelt hij (nog) niet zoveel druk, want elke willekeuriga andere bondscoach zou snel iets veranderen en kritisch naar zichzelf kijken, maar San Marco weet gewoon dat niemand hem iets doet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar is hij te koppig voor ben ik bang.
Het gebaar uit je avatar ......quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:01 schreef gitaarsnaar het volgende:
Belachelijk dat De Cler moet wijken voor Furby trouwens. De Cler was de enige die aanspraak maakte op een voidoende tijdens Luxemburg. Marco, ga weer golfen of ga verder kijken dan Amsterdam alleen![]()
Euhm.. van Nistelrooy speelde een prima seizoen bij Man Utd, totdat hij aan de kant werd gezet door Ferguson in de finale van de league cup... Toen begonnen de persoonlijke problemen tussen manager en speler. Sorry.. maar het feit dat van Basten hem nu buiten de selectie laat vind ik onbegrijpelijk. Ik hoop dat hij er bij Real veel in kan schieten en dat v.Basten gedwongen wordt hem alsnog te selecteren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:55 schreef ed_reeb het volgende:
wat een opurtunisms allemaal.... of een andere coach in het verleden het wel goed deed... iedere keer is er hetzelfde gezeik door het nl publiek... alsof van Nistelrooy iets gepresteerd heeft t laatste jaar... in de aanloop naar het afgelopen WK heeft het NL elftal geen enkele wedstrijd verloren behlave de vriendschappelijke interland tegen italie...
daarnaast heeft het elftal alleen dus de wedstrijd tegen portugal verloren... Laat er een slechte wedstrijd tussen zitten zoals tegen luxemburg.. wellicht leren de spelers ervan...
Hou otoch ns op met zeiken en zeuren... en mee te lopen met iedereen die van de zijlijn zo hard kan schreeuwen.... geen t n kans i
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |