hierquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:39 schreef toxikon het volgende:
waar is 178?
Waar maken we ons druk omquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:39 schreef toxikon het volgende:
waar is 178?
Marlies is as horny as can be.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:40 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0063.jpg]afbeelding][/URL]
zo gaat het de laatste paar dagen al, dit gaat me opbreken als het nog lang gaat durenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:40 schreef noucky het volgende:
ik ben verslaafd geraakt en na 12 uur gebeurd er zeker veel, maar deze avond was na 11 uur te gek
er staat al eentje bij fotopic op fok om teskt eronder te kunnen plaatsenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:43 schreef toxikon het volgende:
vandaag of morgen maak ik nog eens een hele smerige fotofuk van hilde en tandenpoetsen..
ik bedoel wat anders dan tekst erbij plaatsenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:45 schreef noucky het volgende:
[..]
er staat al eentje bij fotopic op fok om teskt eronder te kunnen plaatsen
Hij heeft zo zijn momentenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:47 schreef Coraatje het volgende:
hoeveel drank hebben ze op zeg jeroen klinkt ook al niet meer nuchter
net te weinig om met elkaar op de vuist te gaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:47 schreef Coraatje het volgende:
hoeveel drank hebben ze op zeg jeroen klinkt ook al niet meer nuchter
Of te neukenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:48 schreef toxikon het volgende:
[..]
net te weinig om met elkaar op de vuist te gaan![]()
![]()
Laat je creativiteit zien dan !!!!!!!!!! Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:47 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik bedoel wat anders dan tekst erbij plaatsen![]()
Maar hij is zich duidelijk klaar aan het maken voor de volgende ronde.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:50 schreef latevogel het volgende:
haha Thijn moet ontnuchteren onder de douche,ik weet lukt je nooit![]()
daarom vraag ik me af waar monique is/wasquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar hij is zich duidelijk klaar aan het maken voor de volgende ronde.![]()
Nog een blow gaat draaien.![]()
die ronde haal tie niet meerquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar hij is zich duidelijk klaar aan het maken voor de volgende ronde.![]()
Nog een blow gaat draaien.![]()
Profilerenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:55 schreef Morwen het volgende:
Wat staat die dronken tor (Hilde) nu weer in de badkamer te doen
zou mooi zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:54 schreef n1ek het volgende:
geluid op cam 1 aub..
helaas al enige tijd nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:55 schreef Ifa het volgende:
heeft iemand geluid op 1 of 2?
Moedereren, God wat irritantquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:55 schreef Ifa het volgende:
heeft iemand geluid op 1 of 2?
ik duwde haar ff onder die douchequote:Op dinsdag 5 september 2006 03:56 schreef Coraatje het volgende:
ze stellen zich allemaal behoorlijk aan hoor hij verzuipt niet onder de douche
zou hilde vooral tegem mij moeten zeggen ik krabte der ogen uit der kop vandaan
Nee. Omschrijf eens.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:58 schreef PC eend het volgende:
Zag iemand die bek die hij semi gaf, achter de rug van marlies en hilde?
wat voor een was dat er dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:58 schreef PC eend het volgende:
Zag iemand die bek die hij semi gaf, achter de rug van marlies en hilde?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:01 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat Marlies nu ook blijft poetsen tot ze er dood bij neervalt.![]()
quote:
Sssst hou je bek ik ben niet dronkenquote:
Daarom verwachten wij nu ook een uitgebreid verslag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sssst hou je bek ik ben niet dronken
1 en 2 liggen downquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:03 schreef toxikon het volgende:
pls geluid op cam 1? ik zou graag willen weten of E10 eggie ouwe zak gaat noemen
Tijn steekt hem nog wel tussen een deur inmiddelsquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:06 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren was het nog Monique... nu Marlies. Die Tijn switcht nogal eens
hee scanquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dat wel een gezonde instelling.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:06 schreef scanman01 het volgende:
Wat een slet hequote:Op dinsdag 5 september 2006 04:06 schreef scanman01 het volgende:
Heerlijk vent toch, geweldig gezelschap, kan je je tenminste lekker op af reageren op die kale biljartbal.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:10 schreef Coos het volgende:
Lekker hoor zo'n Egbert.
Ik wik er ook een in huis.![]()
Een huisegbertquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:10 schreef Coos het volgende:
Lekker hoor zo'n Egbert.
Ik wik er ook een in huis.![]()
Ben toch weinig thuis.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zo'n mompelende zeikende robotKost het
![]()
geen idee ik ben het verband kwijt geraakt,quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:15 schreef Jimbo het volgende:
mn stream lagd echt met 20min oid
Kijk es bij E10quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
geen idee ik ben het verband kwijt geraakt,
Henk, kap nâh!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:18 schreef henk.jansen het volgende:
Waarom nou? Voila is er ook weer
[afbeelding]
Marlies stond in vuur en vlamquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:15 schreef Isabeau het volgende:
Hilde heeft het ook weer over een brandlucht.
me toe en ik reageer ook precies zoquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:19 schreef n1ek het volgende:
ik snap pccies wat Tijn bedoeld met zn 'wie brengt hem naar bed'
moniquequote:Op dinsdag 5 september 2006 04:19 schreef Isabeau het volgende:
Nu nog wakker: Tijn, Egbert (met een laatste sigaret) en een blond zusje.
Je sig mag wel 3 regels minder, ongeveer net zolang als je berichtquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:15 schreef Jimbo het volgende:
mn stream lagd echt met 20min oid
tja, ik lag een keer lam op de badkamerplavuizen omdat ik het warm had en een paar mongolen hebben me aan me enkels mijn bed ingesleurd. na de derde keer gaven ze het eens opquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:19 schreef n1ek het volgende:
ik snap pccies wat Tijn bedoeld met zn 'wie brengt hem naar bed'
ik zit te wachten tot eentje me mijn nest in gooiquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:19 schreef n1ek het volgende:
ik snap precies wat Tijn bedoeld met zn 'wie brengt hem naar bed'
ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 5 september 2006 04:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
tja, ik lag een keer lam op de badkamerplavuizen omdat ik het warm had en een paar mongolen hebben me aan me enkels mijn bed ingesleurd. na de derde keer gaven ze het eens op![]()
jup volgens mij wel ,is iedereen zat met zijn of haar gemoeder denkquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:28 schreef Isabeau het volgende:
Tijn is de kussens bij het zwembad aan het opruimen.
(en gaat hij daar nou op de bank slapen??)
zeker nooit lam geweest?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:29 schreef PC eend het volgende:
Als hij daar gaat slapen is het echt een drama queen![]()
ja maar dan zien ze hem wdeer en gaan ze weer lopen zeuren ...*ga nou maar gewoon in je bedje liggen tijn*quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel grappig als hij daar gaat slapenZou ook echt wat voor mij zijn, maar dan was ik nog wel een dekbed gaan halen
ze kunnen hem ook bij zijn enkels vatten en meeslepenquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja maar dan zien ze hem wdeer en gaan ze weer lopen zeuren ...*ga nou maar gewoon in je bedje liggen tijn*
quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:32 schreef Coraatje het volgende:
ja maar dan zien ze hem wdeer en gaan ze weer lopen zeuren ...*ga nou maar gewoon in je bedje liggen tijn*
en dan pleurt hij ze allemaal dat zwembad in *fantasiemomentje*quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:32 schreef toxikon het volgende:
[..]
ze kunnen hem ook bij zijn enkels vatten en meeslepen![]()
Je weet niet hoe warm het daar misschien wel isquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel grappig als hij daar gaat slapenZou ook echt wat voor mij zijn, maar dan was ik nog wel een dekbed gaan halen
ik gaat ook trusten!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:36 schreef toxikon het volgende:
ik hou het voor gezien![]()
BB thnx voor de fijne avond![]()
![]()
ps Talpa blijft wel nog steeds kudt hoor
want?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:37 schreef nomen_nescio het volgende:
En Monique maar wachten tot Egbert eindelijk naar bed gaat
Inderdaad, volgens mij kunnen die 1 op 1 best aardige gesprekken hebben zonder stoorzenders in de buurt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:39 schreef Isabeau het volgende:
Zo, even dat gehijg van Tijn uit mijn oor halen. Nu nog graag geluid bij Egbert en Monique.
Moet je ff mailen naar Aalsmeer:quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:39 schreef Isabeau het volgende:
Zo, even dat gehijg van Tijn uit mijn oor halen. Nu nog graag geluid bij Egbert en Monique.
Heb je een mailadres van Aalsmeer?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:44 schreef dl3b het volgende:
[..]
Moet je ff mailen naar Aalsmeer:
Ter info: "de mute toets zit boven de corresponderende kanaal fader, er brand nu een rood ledje, als je er op drukt wordt ie groen.
Vast wel, maar denk je dat het gaat werken tussen nu en morgen vroeg?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:47 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Heb je een mailadres van Aalsmeer?
Neuh. Misschien moet de regie een email adres krijgen. Als ze dan afentoe even checken of er mailtjes zijn en er zijn opeens 200 nieuwe mails, dan weten ze dat ze hun eigen "zenders" moeten checken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:50 schreef dl3b het volgende:
[..]
Vast wel, maar denk je dat het gaat werken tussen nu en morgen vroeg?
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:53 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Neuh. Misschien moet de regie een email adres krijgen. Als ze dan afentoe even checken of er mailtjes zijn en er zijn opeens 200 nieuwe mails, dan weten ze dat ze hun eigen "zenders" moeten checken.
Dat komt omdat hij steeds denkt dat hij nog maar 1 sigaretje gaat roken en dan worden het er 6.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:03 schreef Zeehond het volgende:
Egbert heeft de longinhoud van een geelgerande watertor, zo te horen.
Mooi toch, had je mij moeten zien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Egbert is enorm fanatiek met het spel bezig. Dat bevestigt dit beeld maar weer, de brieven van BB analyseren. En vanavond was hij ook zeer fanatiek in de tuin.
Egbert is z'n sleutel ook kwijt. Hij zal de passage over hem nu wel 100 keer aan het lezen zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:11 schreef Isabeau het volgende:
Egbert is idd alle brieven nog eens aan het lezen.
Ik denk dat het uiteindelijk tegen hem gaat werken. Dat ging het overigens al bijna met de telefoon.quote:
Dat kon ik wel waarderen. De rest liep alleen maar een beetje doelloos rond. Hilde 'zocht' op een gegeven moment in de slaapkamers, zelfs onder de kussens (ruim begrip van "tuin" zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 05:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Egbert is enorm fanatiek met het spel bezig. Dat bevestigt dit beeld maar weer, de brieven van BB analyseren. En vanavond was hij ook zeer fanatiek in de tuin.
Klopt wat je zegt, maar het naleven van de regels en het winnen van weekopdrachten is een belangrijk onderdeel van het spelletje om het leven in huis wat aangenamer te maken, daar mag je best fanatiek op zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk tegen hem gaat werken. Dat ging het overigens al bijna met de telefoon.![]()
Mensen vinden het toch een beetje eng op een gegeven moment, het doet af aan zijn spontaniteit en kan berekenend overkomen.
Precies.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat kon ik wel waarderen. De rest liep alleen maar een beetje doelloos rond. Hilde 'zocht' op een gegeven moment in de slaapkamers, zelfs onder de kussens (ruim begrip van "tuin" zullen we maar zeggen) en ik zag Jeroen en Marcel het vogelhuisje met zijn tweeën uitgebreid onderzoeken. Ze hadden hem tenslotte zelfs op de kop en waren hem aan het schudden. Alsof "de schat" er op wonderbaarlijke wijze uit zou vallen ofzo.
Laat het dan maar voor eigen gewin zijn maar dan heb ik liever dat ze de zaak serieus aanpakken.
Ik zie het ook graag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat kon ik wel waarderen. De rest liep alleen maar een beetje doelloos rond. Hilde 'zocht' op een gegeven moment in de slaapkamers, zelfs onder de kussens (ruim begrip van "tuin" zullen we maar zeggen) en ik zag Jeroen en Marcel het vogelhuisje met zijn tweeën uitgebreid onderzoeken. Ze hadden hem tenslotte zelfs op de kop en waren hem aan het schudden. Alsof "de schat" er op wonderbaarlijke wijze uit zou vallen ofzo.
Laat het dan maar voor eigen gewin zijn maar dan heb ik liever dat ze de zaak serieus aanpakken.
Dat klopt, maar aan de andere kant hoeft niemand schijnheilig te doen, ze willen allemaal winnen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik zie het ook graag.
Maar in het huis zelf, mensen gaan het betweterige toch irritant vinden. Verder heeft hij tot op heden weinig toe te voegen qua vermaak voor de bewoners. Daarom was ik ook zeer benieuwd naar het gesprek wat hij met Monique had.
Het was een geweldige avond!quote:Was een leuk avondje streamen. Opvallendste voor mij was de duidelijke afwijzingen van Monique toen Tijn haar op de mond wilde zoenen. Ze trok haar hoofd weg, keek hem doordringend aan en zei: "Nee"
Ik vind haar tot nu toe als het er op aankomt de enige met ruggengraat.
Monique heeft Tijn even naar bed gebracht (op een lieve manier).quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:37 schreef Isabeau het volgende:
Dus....Tijn slaapt nu naast het zwembad en Egbert zit maar te zitten en na te denken.
Tijn is door Monique naar bed gebracht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:37 schreef Isabeau het volgende:
Dus....Tijn slaapt nu naast het zwembad en Egbert zit maar te zitten en na te denken.
Ah, dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 5 september 2006 05:38 schreef Zeehond het volgende:
Monique heeft Tijn even naar bed gebracht (op een lieve manier).
Ik rook al 20 jaar niet meer, maar in mijn herinnering word je toch op zijn minst een lichtelijk beverig van het roken van de ene na de andere.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:40 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik denk dat je er naast zat met 6 laatste sigaretjesEgbert doet er minstens 10.
Ze krijgen daar zeker iets over te horen in de dagboekkamer. Ik denk dat een sanctie niet zoveel meer toevoegt aan een nominatie. Aan de andere kant werden de tirades van Marcel en Etiënne wel op de streams uitgezonden en zou Hummie kunnen besluiten ze de deur te wijzen. Het uitzenden van de tirades is dan belangrijk zodat er een bewijs is voor Hummie en dat Marcel en Etiënne niet kunnen zeggen dat het allemaal een complot is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Het zou wel lachen zijn als Marcel en Etienne morgen er nog een sanctie bovenop krijgen voor het praten over 'de voorgeschiedenis van BB6'![]()
Misschien moet je dan toch 'ns naar de tandarts gaan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:11 schreef itsme het volgende:
O mijn god Ik heb 1 uur geslapen. enorme kiespijn , word er gek van.
Heb de hele nacht van alles genomen maar niets helpt![]()
die was niet open vannacht. wel geprobeerd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:14 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch 'ns naar de tandarts gaan?
Succes dan maar!quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:15 schreef itsme het volgende:
[..]
die was niet open vannacht. wel geprobeerd.Zit nu te wachten tot het 08.00 is, kan ik bellen.
als je de hele dag binnen zit is het om 8 uur ook lekker buiten, en 8 uur is niet vroeg, ieder 'normaal' mens is dan al wakkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:18 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb ook veel gemist zo te zien. Straks maar even bijlezen. Wel belachelijk dat de openingstijd van de tuin zo vroeg is. 8.00 uur is er nooit iemand wakker. Alleen Egbert nu, maar die maakt ook niet echt aanstalten om naar buiten te gaan. Maar goed, hij weet dus waarschijnlijk ook niet hoe laat het is. En daarbij komt, om 8 uur 's ochtends is het niet echt lekker weer, dus ga je niet snel naar buiten. Beetje vaag allemaal...
ahhh dat zou een optie kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:12 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat er een slot op de deur zit, wat er nu vanaf is, maar Egbert probeert de deur niet
Hun zitten in een ritme dat ze pas na 10en iedere keer gewekt worden. Dan is 8 uur wel vroeg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je de hele dag binnen zit is het om 8 uur ook lekker buiten, en 8 uur is niet vroeg, ieder 'normaal' mens is dan al wakker
Nee, BB gaat vast niet vanaf nu iedere keer de tijden gevenquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ahhh dat zou een optie kunnen zijn ja
ik dacht misschien geven ze het aan op de tv ofzo
maar dat is niet zo
Neequote:Op dinsdag 5 september 2006 08:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, BB gaat vast niet vanaf nu iedere keer de tijden geven
De bewoners kennende: nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee
Ben wel benieuwd hoe ze er nu achter gaan komen dan wanneer de tuindeur open is
E10 is best ok. Ok, hij wil Semih een kogel door de kop jagen, spuugt op Egbert en is zo achterbaks als ik weet niet wat. Maargoed, verder deugt hij wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:29 schreef the_hunter het volgende:
Wat zou Milica zich klote voelen. Gisteren was ze nog zo blij dat er 3 van de andere groep genomineerd waren en maar één van haar groepje. Dat is nu dus omgedraait.
Ik vind dat Mies er zeker in moet blijven.
e10 mag er van mij ook nog in blijven. Die vind ik meer en meer ok worden. Hij heeft wel zijn irritante trekjes, maar hij zorgt ook voor het nodige vuurwerk.
Marcel of Hilde dus eruit. Kan me niet zoveel schelen welke van de 2. Nou doe dan toch maar Hilde. Gewoon omdat ik het een triest achterbaks wijf vind.
Ik hoop juist dat Marcel eruit gaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:29 schreef the_hunter het volgende:
Wat zou Milica zich klote voelen. Gisteren was ze nog zo blij dat er 3 van de andere groep genomineerd waren en maar één van haar groepje. Dat is nu dus omgedraait.
Ik vind dat Mies er zeker in moet blijven.
e10 mag er van mij ook nog in blijven. Die vind ik meer en meer ok worden. Hij heeft wel zijn irritante trekjes, maar hij zorgt ook voor het nodige vuurwerk.
Marcel of Hilde dus eruit. Kan me niet zoveel schelen welke van de 2. Nou doe dan toch maar Hilde. Gewoon omdat ik het een triest achterbaks wijf vind.
Hilde moest eerst. Echt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:31 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat Marcel eruit gaat
Dan is Jeroen zijn maatje kwijt en ben ik benieuwd wat hij dan gaat doen.
Ik vind Marcel zo achterbaks.. die moet er echt uit..
Hilde dan maar volgende week..
Ik neem aan dat je sarcastisch bent? Doe dan de volgende keer ff een smiley erbijquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
E10 is best ok. Ok, hij wil Semih een kogel door de kop jagen, spuugt op Egbert en is zo achterbaks als ik weet niet wat. Maargoed, verder deugt hij wel.
Nee, niet 2 uit hetzelfde groepje achter elkaar. Nu Marcel of Hilde. Volgende week iemand van dat andere groepje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:31 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat Marcel eruit gaat
Dan is Jeroen zijn maatje kwijt en ben ik benieuwd wat hij dan gaat doen.
Ik vind Marcel zo achterbaks.. die moet er echt uit..
Hilde dan maar volgende week..
Gister was ze er ineens wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sarcastisch bent? Doe dan de volgende keer ff een smiley erbij
Maar de dingen die jij aanhaalt, dat zijn toch juist de dingen die BB zo leuk maken? Of heb je liever 15 Marcia's die geen verkeerd woord uitkramen en die je de hele dag niet hoort?
Nee ik wil niemand van het andere groepje weg hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee, niet 2 uit hetzelfde groepje achter elkaar. Nu Marcel of Hilde. Volgende week iemand van dat andere groepje.
Ja daar heb je in helemaal gelijk in. Ik vind het lastig, aan de ene kant wil ik idd leuke streams, aan de andere kant gun ik Etienne het licht in de ogen niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sarcastisch bent? Doe dan de volgende keer ff een smiley erbij
Maar de dingen die jij aanhaalt, dat zijn toch juist de dingen die BB zo leuk maken? Of heb je liever 15 Marcia's die geen verkeerd woord uitkramen en die je de hele dag niet hoort?
dan hangt ie nog meer bij Sabrinaquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:36 schreef teamlead het volgende:
Wat mij betreft Marcel eruit.... E10 flipt dan helemaal
Dan wordt het helemaal saai.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee ik wil niemand van het andere groepje weg hebben
saaier dan nuquote:
Zijn ego zal inderdaad nog groter worden als hij lang in het huis blijft. Maar ik ben vooral benieuwd hoe e10 zich zal gaan manifesteren naar mate zijn groepje kleiner en kleiner wordt. Voorlopig mag hij er nog wel even inblijven. Maar zeker niet!! tot de finale!quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja daar heb je in helemaal gelijk in. Ik vind het lastig, aan de ene kant wil ik idd leuke streams, aan de andere kant gun ik Etienne het licht in de ogen niet.
Dat snap ik niet. Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:44 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat het vertrek van E10 juist voor leuker beelden gaan zorgen
Het belangrijkste is dat je zijn kop niet meer zietquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:44 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Waarom denk je dat?
Na dat ze gisteren het gesprek tussen e10 en marcel letterlijk aan de bewoners hebben gegeven zorgen ze er mooi voor dat ze volgende week marcel kunnen wippen en 2 weken later is e10 zeker weer genomineerd dus die is de volgende. Hebben ze mooi in 3 weken tijd elke kritische noot het huis uit gekregen. De overige 65 dagen is alles ja en amen en zit ik voor mijn scherm te snurken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel. Dan is er helemaal geen kans meer op confrontaties.
Zit hier ook ergens logica in verstopt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat je zijn kop niet meer ziet
Verder kunnen Sabrina en Marcel zich wat vrijer gedragen
Dat eerstequote:Op dinsdag 5 september 2006 08:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat je zijn kop niet meer ziet
Verder kunnen Sabrina en Marcel zich wat vrijer gedragen
uiteraardquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:51 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Zit hier ook ergens logica in verstopt?
Zoals iemand anders hierboven net zei toen ik het vroeg ... is dat BB waarschijnlijk het slot van de deur af haalt en ze dus zelf moeten proberen of het open isquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:54 schreef avonne het volgende:
Dus eh... de tuin is er bij, maar omdat ze niet weten hoe laat het is mogen ze nooit naar buiten gaan?
Ik zie er nu weinig van, maar dat komt ook omdat ik wegzap zodra E10 in beeld komtquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:51 schreef the_hunter het volgende:
Daar zal niet veel aan veranderen als e10 weg is denk ik.
Dat zal de reden dan wel zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zie er nu weinig van, maar dat komt ook omdat ik wegzap zodra E10 in beeld komt
En wéér zijn we het op de vroege morgen met elkaar eensquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:59 schreef rickfcdb het volgende:
Voor iedereen die e10 er nu al uit wil hebben heb ik een mooi concept voor BB7. Zend het uit op de EO stop er een zooi linkse passifisten in en laat ze het lekker 100 dagen lang iedere dag met elkaar eens zijn. E10 hoeft echt niet te winnen van mij maar zulke types heb je wel nodig om de boel enigszins interessant te houden maar dat is mijn mening.
Hier staat ook nog iets over Rik:quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:05 schreef Sassefras het volgende:
heej, ik lees op de BB site dat rik vannacht heeft overgegeven? was hij zo dronken dan?
nieuwe traditie?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:01 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En wéér zijn we het op de vroege morgen met elkaar eens![]()
Wie weetquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:08 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
nieuwe traditie?
Vond de zusjes trouwens weer geweldig vannacht daar mag er van mij wel 1 van winnen.
Omdat hij niet weet hoe laat het is en je maar van 8 tot 9 naar buiten magquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:16 schreef Kinga het volgende:
Morgen
Damn, ga je om 12 uur naar bed, mis je meteen super veel. Ben met stomheid geslagen! Prachtig vind ik dit...
En waarom gaat egbert nie naar buiten? Gewoon doen, whoppa...
Dus nu is hij al te laat. Ik ben benieuwd hoe ze dat allemaal gaan doen. Hoe gaat BB ze bijvoorbeeld duidelijk maken dat de tijd om is en ze niet meer in de tuin mogen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Omdat hij niet weet hoe laat het is en je maar van 8 tot 9 naar buiten mag
Weet niet of dit in het script staat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:21 schreef Tamaartje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeten de bewoners straks ook de ramen buiten spinnenweb vrij gaan maken?
Daar ben ik ook welheel benieuwd naar jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dus nu is hij al te laat. Ik ben benieuwd hoe ze dat allemaal gaan doen. Hoe gaat BB ze bijvoorbeeld duidelijk maken dat de tijd om is en ze niet meer in de tuin mogen?
Hij rookt 80 sigaretten per dag wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:30 schreef Tamaartje het volgende:
Is Egbert een beetje asmatisch ofzo? Hij ademt zo raar
Tja dat is wel een puntquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:32 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Hij rookt 80 sigaretten per dag wat verwacht je dan?
Alleen Egbert ja. De rest ligt nog op bed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:44 schreef assuranseturix het volgende:
ze zijn wel redelijk vroeg wakker vandaag he?
lijkt me dat daar nog wel wat over gezegd wordt ja. Vorig jaar beweerde Menno dat BB corrupt was en werd prompt de pispaalquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:39 schreef rickfcdb het volgende:
Zijn e10 en zijn vader de dagboekkamer nog niet in geroepen. Ik verwacht wel een aardige toespraak van het gedrocht. De oude feeks zal wel niet in d'r hummie zijn na alle uitspraken van vannacht.
Tijn was toch ook al op?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:44 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Alleen Egbert ja. De rest ligt nog op bed.
Dat durft BB niet, want anders haalt Marcel de media er bijquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:46 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
lijkt me dat daar nog wel wat over gezegd wordt ja. Vorig jaar beweerde Menno dat BB corrupt was en werd prompt de pispaal
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat durft BB niet, want anders haalt Marcel de media er bij![]()
Marlies is ook Tijn's bed in gedoken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die is weer terug zijn bed ingedoken. Net als Marlies die net even bij Egbert kwam kijken.
Niet gezien? Die trapte Jeroen eruit en ging bij Tijn liggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Marlies is ook Tijn's bed in gedoken?
Ik heb het even terug gekeken. Mooie televisie hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:50 schreef Snoet123 het volgende:
Voor wie nog eventjes van " het moment supreme" wil genieten van gisteravond hier nog een link met filmpje (sanctie E10+ Marcel)
* die krokodillentranen van Hilde OMG*![]()
![]()
![]()
Die reactie van de kijkers onderaan te lezen alleen al lachen![]()
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Bron Talpa
inderdaad zal ik over een week of 3 echt gaan missen dit soort praktijken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:04 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb het even terug gekeken. Mooie televisie hoor
Heb je dat alleen op de vroege morgen? Ik vind haar midden op de dag nog steeds een lelijke vrouwquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:07 schreef Snoet123 het volgende:
Wat ziet Janine er toch uit op de vroege morgen
Het lijkt wel een oud vrouwtje in deze outfit *hoofddoekje en wijd gewaadje*
Nee dat is ook niet zo. Was net ook nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:22 schreef Tamaartje het volgende:
Ze denken dus echt dat BB dat gaat aangeven...
Volgens mij is dat echt niet zo..
Ik denk gewoon dat ze het moeten proberenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:24 schreef LuQas het volgende:
Hoe zit het dan? Merken ze vanzelf of de pui open gaat of niet?
Ik denk dat ze zelf moeten proberen of de deur open kan of niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:24 schreef LuQas het volgende:
BB zou moeten aangeven via de plasma wanneer de tuin open is, de pui is altijd ontgrendeld dus de bewoners kunnen naar buiten maar het mag NIET buiten de openingstijdenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:24 schreef LuQas het volgende:
Dan is het toch raar dat BB het niet net heeft aangegeven aan Egbert?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BB zou moeten aangeven via de plasma wanneer de tuin open is, de pui is altijd ontgrendeld dus de bewoners kunnen naar buiten maar het mag NIET buiten de openingstijden
Beetje onzinnig, gaan ze zeker ook sancties geven als je te lang in de tuin zit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf moeten proberen of de deur open kan of niet.
Misschien gaven ze het wel aan, maar zag Egbert het nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan is het toch raar dat BB het niet net heeft aangegeven aan Egbert?
Tja, ik weet niet of de deur de hele tijd open is, of dat er een slot op zit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:27 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Beetje onzinnig, gaan ze zeker ook sancties geven als je te lang in de tuin zit.
Nu geven ze het wel aan!quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Misschien gaven ze het wel aan, maar zag Egbert het niet
Ik heb het ook niet gezien op het plasmascherm.
Even afwachten tot 3 uur dus. Dan zullen we wel zien of het aangegeven wordt of niet.
Zit geen slot opquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of de deur de hele tijd open is, of dat er een slot op zit.
Als ik e10 of Marcel was zou ik aan die openingstijden ook vette schijt hebben wat willen ze nog meer doen eruit gaan ze toch binnen nu en een week.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of de deur de hele tijd open is, of dat er een slot op zit.
Als je denkt dat het om 5.00 uur 's-ochtends al licht is ben je echt imbeciel.quote:
Ik zag het ja. Er reden ook allemaal auto's langs het huis. De tuin ligt echt dicht tegen de weg aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:37 schreef Snoet123 het volgende:
Net zag je heel even een korte stream op de tuin met de daarop aangrenzende weg
Ligt de tuin echt Zo dicht aan de weg?
Ja dat is nog geen 100 meterquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:37 schreef Snoet123 het volgende:
Net zag je heel even een korte stream op de tuin met de daarop aangrenzende weg
Ligt de tuin echt Zo dicht aan de weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |