Ik neem aan dat je sarcastisch bent? Doe dan de volgende keer ff een smiley erbijquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
E10 is best ok. Ok, hij wil Semih een kogel door de kop jagen, spuugt op Egbert en is zo achterbaks als ik weet niet wat. Maargoed, verder deugt hij wel.
Nee, niet 2 uit hetzelfde groepje achter elkaar. Nu Marcel of Hilde. Volgende week iemand van dat andere groepje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:31 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat Marcel eruit gaat
Dan is Jeroen zijn maatje kwijt en ben ik benieuwd wat hij dan gaat doen.
Ik vind Marcel zo achterbaks.. die moet er echt uit..
Hilde dan maar volgende week..
Gister was ze er ineens wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sarcastisch bent? Doe dan de volgende keer ff een smiley erbij
Maar de dingen die jij aanhaalt, dat zijn toch juist de dingen die BB zo leuk maken? Of heb je liever 15 Marcia's die geen verkeerd woord uitkramen en die je de hele dag niet hoort?
Nee ik wil niemand van het andere groepje weg hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee, niet 2 uit hetzelfde groepje achter elkaar. Nu Marcel of Hilde. Volgende week iemand van dat andere groepje.
Ja daar heb je in helemaal gelijk in. Ik vind het lastig, aan de ene kant wil ik idd leuke streams, aan de andere kant gun ik Etienne het licht in de ogen niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sarcastisch bent? Doe dan de volgende keer ff een smiley erbij
Maar de dingen die jij aanhaalt, dat zijn toch juist de dingen die BB zo leuk maken? Of heb je liever 15 Marcia's die geen verkeerd woord uitkramen en die je de hele dag niet hoort?
dan hangt ie nog meer bij Sabrinaquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:36 schreef teamlead het volgende:
Wat mij betreft Marcel eruit.... E10 flipt dan helemaal
Dan wordt het helemaal saai.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee ik wil niemand van het andere groepje weg hebben
saaier dan nuquote:
Zijn ego zal inderdaad nog groter worden als hij lang in het huis blijft. Maar ik ben vooral benieuwd hoe e10 zich zal gaan manifesteren naar mate zijn groepje kleiner en kleiner wordt. Voorlopig mag hij er nog wel even inblijven. Maar zeker niet!! tot de finale!quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja daar heb je in helemaal gelijk in. Ik vind het lastig, aan de ene kant wil ik idd leuke streams, aan de andere kant gun ik Etienne het licht in de ogen niet.
Dat snap ik niet. Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:44 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat het vertrek van E10 juist voor leuker beelden gaan zorgen
Het belangrijkste is dat je zijn kop niet meer zietquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:44 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Waarom denk je dat?
Na dat ze gisteren het gesprek tussen e10 en marcel letterlijk aan de bewoners hebben gegeven zorgen ze er mooi voor dat ze volgende week marcel kunnen wippen en 2 weken later is e10 zeker weer genomineerd dus die is de volgende. Hebben ze mooi in 3 weken tijd elke kritische noot het huis uit gekregen. De overige 65 dagen is alles ja en amen en zit ik voor mijn scherm te snurken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel. Dan is er helemaal geen kans meer op confrontaties.
Zit hier ook ergens logica in verstopt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat je zijn kop niet meer ziet
Verder kunnen Sabrina en Marcel zich wat vrijer gedragen
Dat eerstequote:Op dinsdag 5 september 2006 08:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat je zijn kop niet meer ziet
Verder kunnen Sabrina en Marcel zich wat vrijer gedragen
uiteraardquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:51 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Zit hier ook ergens logica in verstopt?
Zoals iemand anders hierboven net zei toen ik het vroeg ... is dat BB waarschijnlijk het slot van de deur af haalt en ze dus zelf moeten proberen of het open isquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:54 schreef avonne het volgende:
Dus eh... de tuin is er bij, maar omdat ze niet weten hoe laat het is mogen ze nooit naar buiten gaan?
Ik zie er nu weinig van, maar dat komt ook omdat ik wegzap zodra E10 in beeld komtquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:51 schreef the_hunter het volgende:
Daar zal niet veel aan veranderen als e10 weg is denk ik.
Dat zal de reden dan wel zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zie er nu weinig van, maar dat komt ook omdat ik wegzap zodra E10 in beeld komt
En wéér zijn we het op de vroege morgen met elkaar eensquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:59 schreef rickfcdb het volgende:
Voor iedereen die e10 er nu al uit wil hebben heb ik een mooi concept voor BB7. Zend het uit op de EO stop er een zooi linkse passifisten in en laat ze het lekker 100 dagen lang iedere dag met elkaar eens zijn. E10 hoeft echt niet te winnen van mij maar zulke types heb je wel nodig om de boel enigszins interessant te houden maar dat is mijn mening.
Hier staat ook nog iets over Rik:quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:05 schreef Sassefras het volgende:
heej, ik lees op de BB site dat rik vannacht heeft overgegeven? was hij zo dronken dan?
nieuwe traditie?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:01 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En wéér zijn we het op de vroege morgen met elkaar eens![]()
Wie weetquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:08 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
nieuwe traditie?
Vond de zusjes trouwens weer geweldig vannacht daar mag er van mij wel 1 van winnen.
Omdat hij niet weet hoe laat het is en je maar van 8 tot 9 naar buiten magquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:16 schreef Kinga het volgende:
Morgen
Damn, ga je om 12 uur naar bed, mis je meteen super veel. Ben met stomheid geslagen! Prachtig vind ik dit...
En waarom gaat egbert nie naar buiten? Gewoon doen, whoppa...
Dus nu is hij al te laat. Ik ben benieuwd hoe ze dat allemaal gaan doen. Hoe gaat BB ze bijvoorbeeld duidelijk maken dat de tijd om is en ze niet meer in de tuin mogen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Omdat hij niet weet hoe laat het is en je maar van 8 tot 9 naar buiten mag
Weet niet of dit in het script staat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:21 schreef Tamaartje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeten de bewoners straks ook de ramen buiten spinnenweb vrij gaan maken?
Daar ben ik ook welheel benieuwd naar jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dus nu is hij al te laat. Ik ben benieuwd hoe ze dat allemaal gaan doen. Hoe gaat BB ze bijvoorbeeld duidelijk maken dat de tijd om is en ze niet meer in de tuin mogen?
Hij rookt 80 sigaretten per dag wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:30 schreef Tamaartje het volgende:
Is Egbert een beetje asmatisch ofzo? Hij ademt zo raar
Tja dat is wel een puntquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:32 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Hij rookt 80 sigaretten per dag wat verwacht je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |