ik gaat ook trusten!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:36 schreef toxikon het volgende:
ik hou het voor gezien![]()
BB thnx voor de fijne avond![]()
![]()
ps Talpa blijft wel nog steeds kudt hoor
want?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:37 schreef nomen_nescio het volgende:
En Monique maar wachten tot Egbert eindelijk naar bed gaat
Inderdaad, volgens mij kunnen die 1 op 1 best aardige gesprekken hebben zonder stoorzenders in de buurt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:39 schreef Isabeau het volgende:
Zo, even dat gehijg van Tijn uit mijn oor halen. Nu nog graag geluid bij Egbert en Monique.
Moet je ff mailen naar Aalsmeer:quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:39 schreef Isabeau het volgende:
Zo, even dat gehijg van Tijn uit mijn oor halen. Nu nog graag geluid bij Egbert en Monique.
Heb je een mailadres van Aalsmeer?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:44 schreef dl3b het volgende:
[..]
Moet je ff mailen naar Aalsmeer:
Ter info: "de mute toets zit boven de corresponderende kanaal fader, er brand nu een rood ledje, als je er op drukt wordt ie groen.
Vast wel, maar denk je dat het gaat werken tussen nu en morgen vroeg?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:47 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Heb je een mailadres van Aalsmeer?
Neuh. Misschien moet de regie een email adres krijgen. Als ze dan afentoe even checken of er mailtjes zijn en er zijn opeens 200 nieuwe mails, dan weten ze dat ze hun eigen "zenders" moeten checken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:50 schreef dl3b het volgende:
[..]
Vast wel, maar denk je dat het gaat werken tussen nu en morgen vroeg?
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:53 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Neuh. Misschien moet de regie een email adres krijgen. Als ze dan afentoe even checken of er mailtjes zijn en er zijn opeens 200 nieuwe mails, dan weten ze dat ze hun eigen "zenders" moeten checken.
Dat komt omdat hij steeds denkt dat hij nog maar 1 sigaretje gaat roken en dan worden het er 6.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:03 schreef Zeehond het volgende:
Egbert heeft de longinhoud van een geelgerande watertor, zo te horen.
Mooi toch, had je mij moeten zien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Egbert is enorm fanatiek met het spel bezig. Dat bevestigt dit beeld maar weer, de brieven van BB analyseren. En vanavond was hij ook zeer fanatiek in de tuin.
Egbert is z'n sleutel ook kwijt. Hij zal de passage over hem nu wel 100 keer aan het lezen zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:11 schreef Isabeau het volgende:
Egbert is idd alle brieven nog eens aan het lezen.
Ik denk dat het uiteindelijk tegen hem gaat werken. Dat ging het overigens al bijna met de telefoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |