Nee dat is ook niet zo. Was net ook nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:22 schreef Tamaartje het volgende:
Ze denken dus echt dat BB dat gaat aangeven...
Volgens mij is dat echt niet zo..
Ik denk gewoon dat ze het moeten proberenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:24 schreef LuQas het volgende:
Hoe zit het dan? Merken ze vanzelf of de pui open gaat of niet?
Ik denk dat ze zelf moeten proberen of de deur open kan of niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:24 schreef LuQas het volgende:
BB zou moeten aangeven via de plasma wanneer de tuin open is, de pui is altijd ontgrendeld dus de bewoners kunnen naar buiten maar het mag NIET buiten de openingstijdenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:24 schreef LuQas het volgende:
Dan is het toch raar dat BB het niet net heeft aangegeven aan Egbert?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BB zou moeten aangeven via de plasma wanneer de tuin open is, de pui is altijd ontgrendeld dus de bewoners kunnen naar buiten maar het mag NIET buiten de openingstijden
Beetje onzinnig, gaan ze zeker ook sancties geven als je te lang in de tuin zit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf moeten proberen of de deur open kan of niet.
Misschien gaven ze het wel aan, maar zag Egbert het nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan is het toch raar dat BB het niet net heeft aangegeven aan Egbert?
Tja, ik weet niet of de deur de hele tijd open is, of dat er een slot op zit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:27 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Beetje onzinnig, gaan ze zeker ook sancties geven als je te lang in de tuin zit.
Nu geven ze het wel aan!quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Misschien gaven ze het wel aan, maar zag Egbert het niet
Ik heb het ook niet gezien op het plasmascherm.
Even afwachten tot 3 uur dus. Dan zullen we wel zien of het aangegeven wordt of niet.
Zit geen slot opquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of de deur de hele tijd open is, of dat er een slot op zit.
Als ik e10 of Marcel was zou ik aan die openingstijden ook vette schijt hebben wat willen ze nog meer doen eruit gaan ze toch binnen nu en een week.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of de deur de hele tijd open is, of dat er een slot op zit.
Als je denkt dat het om 5.00 uur 's-ochtends al licht is ben je echt imbeciel.quote:
Ik zag het ja. Er reden ook allemaal auto's langs het huis. De tuin ligt echt dicht tegen de weg aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:37 schreef Snoet123 het volgende:
Net zag je heel even een korte stream op de tuin met de daarop aangrenzende weg
Ligt de tuin echt Zo dicht aan de weg?
Ja dat is nog geen 100 meterquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:37 schreef Snoet123 het volgende:
Net zag je heel even een korte stream op de tuin met de daarop aangrenzende weg
Ligt de tuin echt Zo dicht aan de weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |