Dat kon ik wel waarderen. De rest liep alleen maar een beetje doelloos rond. Hilde 'zocht' op een gegeven moment in de slaapkamers, zelfs onder de kussens (ruim begrip van "tuin" zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 05:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Egbert is enorm fanatiek met het spel bezig. Dat bevestigt dit beeld maar weer, de brieven van BB analyseren. En vanavond was hij ook zeer fanatiek in de tuin.
Klopt wat je zegt, maar het naleven van de regels en het winnen van weekopdrachten is een belangrijk onderdeel van het spelletje om het leven in huis wat aangenamer te maken, daar mag je best fanatiek op zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk tegen hem gaat werken. Dat ging het overigens al bijna met de telefoon.![]()
Mensen vinden het toch een beetje eng op een gegeven moment, het doet af aan zijn spontaniteit en kan berekenend overkomen.
Precies.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat kon ik wel waarderen. De rest liep alleen maar een beetje doelloos rond. Hilde 'zocht' op een gegeven moment in de slaapkamers, zelfs onder de kussens (ruim begrip van "tuin" zullen we maar zeggen) en ik zag Jeroen en Marcel het vogelhuisje met zijn tweeën uitgebreid onderzoeken. Ze hadden hem tenslotte zelfs op de kop en waren hem aan het schudden. Alsof "de schat" er op wonderbaarlijke wijze uit zou vallen ofzo.
Laat het dan maar voor eigen gewin zijn maar dan heb ik liever dat ze de zaak serieus aanpakken.
Ik zie het ook graag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat kon ik wel waarderen. De rest liep alleen maar een beetje doelloos rond. Hilde 'zocht' op een gegeven moment in de slaapkamers, zelfs onder de kussens (ruim begrip van "tuin" zullen we maar zeggen) en ik zag Jeroen en Marcel het vogelhuisje met zijn tweeën uitgebreid onderzoeken. Ze hadden hem tenslotte zelfs op de kop en waren hem aan het schudden. Alsof "de schat" er op wonderbaarlijke wijze uit zou vallen ofzo.
Laat het dan maar voor eigen gewin zijn maar dan heb ik liever dat ze de zaak serieus aanpakken.
Dat klopt, maar aan de andere kant hoeft niemand schijnheilig te doen, ze willen allemaal winnen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik zie het ook graag.
Maar in het huis zelf, mensen gaan het betweterige toch irritant vinden. Verder heeft hij tot op heden weinig toe te voegen qua vermaak voor de bewoners. Daarom was ik ook zeer benieuwd naar het gesprek wat hij met Monique had.
Het was een geweldige avond!quote:Was een leuk avondje streamen. Opvallendste voor mij was de duidelijke afwijzingen van Monique toen Tijn haar op de mond wilde zoenen. Ze trok haar hoofd weg, keek hem doordringend aan en zei: "Nee"
Ik vind haar tot nu toe als het er op aankomt de enige met ruggengraat.
Monique heeft Tijn even naar bed gebracht (op een lieve manier).quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:37 schreef Isabeau het volgende:
Dus....Tijn slaapt nu naast het zwembad en Egbert zit maar te zitten en na te denken.
Tijn is door Monique naar bed gebracht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:37 schreef Isabeau het volgende:
Dus....Tijn slaapt nu naast het zwembad en Egbert zit maar te zitten en na te denken.
Ah, dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 5 september 2006 05:38 schreef Zeehond het volgende:
Monique heeft Tijn even naar bed gebracht (op een lieve manier).
Ik rook al 20 jaar niet meer, maar in mijn herinnering word je toch op zijn minst een lichtelijk beverig van het roken van de ene na de andere.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:40 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik denk dat je er naast zat met 6 laatste sigaretjesEgbert doet er minstens 10.
Ze krijgen daar zeker iets over te horen in de dagboekkamer. Ik denk dat een sanctie niet zoveel meer toevoegt aan een nominatie. Aan de andere kant werden de tirades van Marcel en Etiënne wel op de streams uitgezonden en zou Hummie kunnen besluiten ze de deur te wijzen. Het uitzenden van de tirades is dan belangrijk zodat er een bewijs is voor Hummie en dat Marcel en Etiënne niet kunnen zeggen dat het allemaal een complot is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Het zou wel lachen zijn als Marcel en Etienne morgen er nog een sanctie bovenop krijgen voor het praten over 'de voorgeschiedenis van BB6'![]()
Misschien moet je dan toch 'ns naar de tandarts gaan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:11 schreef itsme het volgende:
O mijn god Ik heb 1 uur geslapen. enorme kiespijn , word er gek van.
Heb de hele nacht van alles genomen maar niets helpt![]()
die was niet open vannacht. wel geprobeerd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:14 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch 'ns naar de tandarts gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |