Serieus?quote:Op maandag 4 september 2006 18:36 schreef remlof het volgende:
Ik had tot vandaag dus echt nog nooit van Steve Irwin gehoord he?
Onder welke berg heb jij gelegen?quote:Op maandag 4 september 2006 18:36 schreef remlof het volgende:
Die drogist?quote:Op maandag 4 september 2006 19:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik luister alleen ff om te horen hoe D_A het doet
Zo slechtquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 4 september 2006 18:36 schreef remlof het volgende:
Ik kan ff niet beterquote:
Das beterquote:
Van PUB radioquote:Op maandag 4 september 2006 19:18 schreef SunChaser het volgende:
Maar waar kennen we DA dan van?
Kweeniequote:
Die was briljantquote:Op maandag 4 september 2006 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Die Steve was een behoorlijke irri met dat T-Mobile spotje, of BelCompany of whatever. Ik vind het wat dát betreft niet zo erg dat-ie d00d is.
Daar ken ik hem ook van ja.quote:Op maandag 4 september 2006 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Die Steve was een behoorlijke irri met dat T-Mobile spotje, of BelCompany of whatever. Ik vind het wat dát betreft niet zo erg dat-ie d00d is.
PDL is altijd serieusquote:Op maandag 4 september 2006 19:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Puber- & Tienertalk, ik neem aan dat je een garpje maakt?
Ik kom ook in de studio als ik OV heb. Over een jaar of driequote:Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef classpc het volgende:
Zo. Ik heb FOK!radio dan een paar keer gemist, maar deze keer ga ik zeker aanwezig zijn.
Misschien ooit ook eens een keer aanwezig zijn in de studio
Wanneer komt Jaguarized nou in de studio?
Wat staat er nou in je ondertitel? Is dat lorem ipsum of betekent het ook nog iets?quote:Op maandag 4 september 2006 19:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kom ook in de studio als ik OV heb. Over een jaar of drie.
Go fuck yourself in het Latijn.quote:Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat staat er nou in je ondertitel? Is dat lorem ipsum of betekent het ook nog iets?
Ben ik trouwens de enige met radiostilte?
[edit]
Onee, ik had m'n speakers even uit gedaan
Nee.quote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi. Kunnen jullie allemaal op Roxy Music stemmen?![]()
Slim gedaanquote:Op maandag 4 september 2006 19:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Go fuck yourself in het Latijn.
ok, done "Roxy Music - Love Is The Drug"quote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi. Kunnen jullie allemaal op Roxy Music stemmen?![]()
I wanna take you to the gaybar!quote:Op maandag 4 september 2006 20:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goed liedje, met een goeie tekst 14.gif
Dankquote:Op maandag 4 september 2006 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, done "Roxy Music - Love Is The Drug"
nummer hoor ik altijd bij fitness.... nvmquote:
Hm, leuke fitness dan.quote:Op maandag 4 september 2006 20:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nummer hoor ik altijd bij fitness.... nvm
Hier ook wtf storing.quote:Op maandag 4 september 2006 20:03 schreef Sebasser het volgende:
Wtf, nu wel heel erg die storingen
Ligt het bij mij of ?
quote:Op maandag 4 september 2006 20:05 schreef classpc het volgende:
Zou dit nummer soms iets zeggen over de situatie in de studio?
Electric Six - Gaybar
Je moest eens weten joh.quote:Op maandag 4 september 2006 20:05 schreef classpc het volgende:
Zou dit nummer soms iets zeggen over de situatie in de studio?
Electric Six - Gaybar
Juistum.quote:Op maandag 4 september 2006 20:07 schreef classpc het volgende:
Stiekem is de uitzending al van tevoren opgenomen?
Het klinkt alsof er een tape-je niet helemaal lekker is ofzo
ja en ze vragen je ook vantevoren live te skypenquote:Op maandag 4 september 2006 20:07 schreef classpc het volgende:
Stiekem is de uitzending al van tevoren opgenomen?
Het klinkt alsof er een tape-je niet helemaal lekker is ofzo
Ja.quote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
ja en ze vragen je ook vantevoren live te skypen
Volgens mij ligt het dan aan jou.quote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ligt het hier aan mij , of hoor ik dat nummer nou al voor de 3e keer achter elkaar ?
lijkt op elkaarquote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ligt het hier aan mij , of hoor ik dat nummer nou al voor de 3e keer achter elkaar ?
Open er een topic overquote:
Goed planquote:
Blinky is naar de EHBO-cursus. Ze is pas rond half 10 thuis, dus je kunt eerst nog wel iets nuttigs doen.quote:
zo goed....quote:Op maandag 4 september 2006 20:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hij zei *piep* op de radio!
maar...quote:Op maandag 4 september 2006 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Blinky is naar de EHBO-cursus. Ze is pas rond half 10 thuis, dus je kunt eerst nog wel iets nuttigs doen.
* Remco2002 mept Sebasserquote:Op maandag 4 september 2006 20:20 schreef Sebasser het volgende:
Wat een hoerennummer.
je avitar is er weerquote:Op maandag 4 september 2006 20:20 schreef Sebasser het volgende:
Wat een hoerennummer.
Ga jezelf vast opgeilen!quote:Op maandag 4 september 2006 20:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar...ik wil niet iets nuttigs doen...
Vanavond, nu taksiquote:Op maandag 4 september 2006 20:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je wel bier gekregen D_A?
Zeker. Hij heeft echt een gare stem.quote:Op maandag 4 september 2006 20:28 schreef Bravebart het volgende:
Chris heeft ook echt een stem van een doodgraver ofso
BEFfen 14.gifquote:Op maandag 4 september 2006 20:31 schreef nixxx het volgende:
het buffert hier als... als ..als iets dat heel erg buffert... ben ik de enige?
De watte ?quote:Op maandag 4 september 2006 20:34 schreef Renesite het volgende:
Buffer regelmaetigch
Nou, dat lijkt me normaal.quote:Op maandag 4 september 2006 20:34 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij gaat mijn versie van de rockafeller skank heel anders!
Of ben ik nou in de war?
Ik kijk liever radar.quote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef mcDavid het volgende:
Maar dit is ook wel een puick nummer.
HIj doet 'tquote:Op maandag 4 september 2006 20:34 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij gaat mijn versie van de rockafeller skank heel anders!
Of ben ik nou in de war?
Het is de micquote:Op maandag 4 september 2006 20:28 schreef Bravebart het volgende:
Chris heeft ook echt een stem van een doodgraver ofso
wie?quote:Op maandag 4 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil de groeten doen aan Bi0garde en hem feliciteren met zijn modschap.
*eensch is*quote:Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef mcDavid het volgende:
2 nummers Fatboy Slim achter elkaar vind ik dan weer nét iets te veel, eigenlijk...
TVP!quote:Op maandag 4 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil de groeten doen aan Bi0garde en hem feliciteren met zijn modschap.
Ik ook!quote:Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Nolius & D_A, ik zie jullie op 29 september.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef Renesite het volgende:
Bi0 is de man
Doet modden alsof hij het kan
Niets is minder waar
Hij is namelijk enorm gaar
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef Renesite het volgende:
Bi0 is de man
Doet modden alsof hij het kan
Niets is minder waar
Hij is namelijk enorm gaar
![]()
Mooi zo.quote:Op maandag 4 september 2006 20:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die is het er hoogst waarschijnlijk ook mee eens, ja!
Ik voel een reeks aankomenquote:Op maandag 4 september 2006 20:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Durf je dit wel te tiepen.
Of ga je dan weer lopen miepen.
Je rijmskills zijn om te huilen.
Zou niet met je willen ruilen.
Ik ook...quote:
Dan vergeten we het weerquote:
Sorry, maar ik luister nietquote:Op maandag 4 september 2006 18:37 schreef Nolius het volgende:
Ow ja, voor Svensational:
KLIK HIER OM MET WINAMP TE LUISTEREN
KLIK HIER OM MET WINDOWS MEDIA PLAYER TE LUISTEREN
KLIK HIER OM MET AAC+ TE LUISTEREN
Dat lied is echt te vaak gedraaid. Invincible is de shit.quote:
Staat die er niet bijquote:Op maandag 4 september 2006 21:07 schreef eQuaL het volgende:
Even een vraagje aan jullie, waarom staat Music Sounds Better With You er niet bij![]()
Superhit![]()
Hij heeft geen anderequote:Op maandag 4 september 2006 21:04 schreef Sebasser het volgende:
whehe die jingle
Nolius en martijn..
Kudtquote:Op maandag 4 september 2006 21:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat lied is echt te vaak gedraaid. Invincible is de shit.
quote:Op maandag 4 september 2006 21:07 schreef eQuaL het volgende:
Even een vraagje aan jullie, waarom staat Music Sounds Better With You er niet bij![]()
Superhit![]()
Vergeet ook niet extra veel vis te eten.quote:Op maandag 4 september 2006 21:23 schreef SunChaser het volgende:
Uit respect voor Steve Irwin kijk ik geen TV en luister ik vandaag geen Radio
Johquote:
Dat is geweldig vind je nietquote:
samen met yvonne danquote:Op maandag 4 september 2006 21:35 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® wil wel een forum over dooien modden.
Ben je dan niet bang voor mensen die de overleidens berichten van de krant gaan zoeken en een topic der over makenquote:Op maandag 4 september 2006 21:35 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® wil wel een forum over dooien modden.
* classpc ookquote:Op maandag 4 september 2006 21:38 schreef eQuaL het volgende:
* eQual zou graag Music Sounds better with you horen
Niet miepenquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 21:44 schreef classpc het volgende:
Is dit nummer eigenlijk wel aangevraagd?
quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef Blinky het volgende:
Op IRC:
<Impry> is net als dat Martin Gaus doodgebeten wordt door een zijderups
Ik ook, veel zinnigs gaat der iig niet meer komen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:28 schreef classpc het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vanavond.
Mjn dankquote:
whehehe, en dan hoor je jezelf terugquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:49 schreef Nolius het volgende:
Terugluisteren kan inmiddels op
http://radio.fok.nl
De kater komt laterquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
whehehe, en dan hoor je jezelf terug
Ach wat k nu hoor probeer k mee te nemen naar volgende keerquote:
Heel goed!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach wat k nu hoor probeer k mee te nemen naar volgende keer
dat meen je niet.... ik heb het genoegen gehad hem in het echt te ontmoeten en de hand te schuddenquote:Op maandag 4 september 2006 18:36 schreef remlof het volgende:
Alleen het verschil is dat een Zijderups niet giftig of groot genoeg is om je aan te vallenquote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef Blinky het volgende:
Op IRC:
<Impry> is net als dat Martin Gaus doodgebeten wordt door een zijderups
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |