quote:Op maandag 4 september 2006 20:05 schreef classpc het volgende:
Zou dit nummer soms iets zeggen over de situatie in de studio?
Electric Six - Gaybar
Je moest eens weten joh.quote:Op maandag 4 september 2006 20:05 schreef classpc het volgende:
Zou dit nummer soms iets zeggen over de situatie in de studio?
Electric Six - Gaybar
Juistum.quote:Op maandag 4 september 2006 20:07 schreef classpc het volgende:
Stiekem is de uitzending al van tevoren opgenomen?
Het klinkt alsof er een tape-je niet helemaal lekker is ofzo
ja en ze vragen je ook vantevoren live te skypenquote:Op maandag 4 september 2006 20:07 schreef classpc het volgende:
Stiekem is de uitzending al van tevoren opgenomen?
Het klinkt alsof er een tape-je niet helemaal lekker is ofzo
Ja.quote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
ja en ze vragen je ook vantevoren live te skypen
Volgens mij ligt het dan aan jou.quote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ligt het hier aan mij , of hoor ik dat nummer nou al voor de 3e keer achter elkaar ?
lijkt op elkaarquote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ligt het hier aan mij , of hoor ik dat nummer nou al voor de 3e keer achter elkaar ?
Open er een topic overquote:
Goed planquote:
Blinky is naar de EHBO-cursus. Ze is pas rond half 10 thuis, dus je kunt eerst nog wel iets nuttigs doen.quote:
zo goed....quote:Op maandag 4 september 2006 20:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hij zei *piep* op de radio!
maar...quote:Op maandag 4 september 2006 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Blinky is naar de EHBO-cursus. Ze is pas rond half 10 thuis, dus je kunt eerst nog wel iets nuttigs doen.
* Remco2002 mept Sebasserquote:Op maandag 4 september 2006 20:20 schreef Sebasser het volgende:
Wat een hoerennummer.
je avitar is er weerquote:Op maandag 4 september 2006 20:20 schreef Sebasser het volgende:
Wat een hoerennummer.
Ga jezelf vast opgeilen!quote:Op maandag 4 september 2006 20:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar...ik wil niet iets nuttigs doen...
Vanavond, nu taksiquote:Op maandag 4 september 2006 20:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je wel bier gekregen D_A?
Zeker. Hij heeft echt een gare stem.quote:Op maandag 4 september 2006 20:28 schreef Bravebart het volgende:
Chris heeft ook echt een stem van een doodgraver ofso
BEFfen 14.gifquote:Op maandag 4 september 2006 20:31 schreef nixxx het volgende:
het buffert hier als... als ..als iets dat heel erg buffert... ben ik de enige?
De watte ?quote:Op maandag 4 september 2006 20:34 schreef Renesite het volgende:
Buffer regelmaetigch
Nou, dat lijkt me normaal.quote:Op maandag 4 september 2006 20:34 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij gaat mijn versie van de rockafeller skank heel anders!
Of ben ik nou in de war?
Ik kijk liever radar.quote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef mcDavid het volgende:
Maar dit is ook wel een puick nummer.
HIj doet 'tquote:Op maandag 4 september 2006 20:34 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij gaat mijn versie van de rockafeller skank heel anders!
Of ben ik nou in de war?
Het is de micquote:Op maandag 4 september 2006 20:28 schreef Bravebart het volgende:
Chris heeft ook echt een stem van een doodgraver ofso
wie?quote:Op maandag 4 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil de groeten doen aan Bi0garde en hem feliciteren met zijn modschap.
*eensch is*quote:Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef mcDavid het volgende:
2 nummers Fatboy Slim achter elkaar vind ik dan weer nét iets te veel, eigenlijk...
TVP!quote:Op maandag 4 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil de groeten doen aan Bi0garde en hem feliciteren met zijn modschap.
Ik ook!quote:Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Nolius & D_A, ik zie jullie op 29 september.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |