Blinky is naar de EHBO-cursus. Ze is pas rond half 10 thuis, dus je kunt eerst nog wel iets nuttigs doen.quote:
zo goed....quote:Op maandag 4 september 2006 20:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hij zei *piep* op de radio!
maar...quote:Op maandag 4 september 2006 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Blinky is naar de EHBO-cursus. Ze is pas rond half 10 thuis, dus je kunt eerst nog wel iets nuttigs doen.
* Remco2002 mept Sebasserquote:Op maandag 4 september 2006 20:20 schreef Sebasser het volgende:
Wat een hoerennummer.
je avitar is er weerquote:Op maandag 4 september 2006 20:20 schreef Sebasser het volgende:
Wat een hoerennummer.
Ga jezelf vast opgeilen!quote:Op maandag 4 september 2006 20:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar...ik wil niet iets nuttigs doen...
Vanavond, nu taksiquote:Op maandag 4 september 2006 20:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je wel bier gekregen D_A?
Zeker. Hij heeft echt een gare stem.quote:Op maandag 4 september 2006 20:28 schreef Bravebart het volgende:
Chris heeft ook echt een stem van een doodgraver ofso
BEFfen 14.gifquote:Op maandag 4 september 2006 20:31 schreef nixxx het volgende:
het buffert hier als... als ..als iets dat heel erg buffert... ben ik de enige?
De watte ?quote:Op maandag 4 september 2006 20:34 schreef Renesite het volgende:
Buffer regelmaetigch
Nou, dat lijkt me normaal.quote:Op maandag 4 september 2006 20:34 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij gaat mijn versie van de rockafeller skank heel anders!
Of ben ik nou in de war?
Ik kijk liever radar.quote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef mcDavid het volgende:
Maar dit is ook wel een puick nummer.
HIj doet 'tquote:Op maandag 4 september 2006 20:34 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij gaat mijn versie van de rockafeller skank heel anders!
Of ben ik nou in de war?
Het is de micquote:Op maandag 4 september 2006 20:28 schreef Bravebart het volgende:
Chris heeft ook echt een stem van een doodgraver ofso
wie?quote:Op maandag 4 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil de groeten doen aan Bi0garde en hem feliciteren met zijn modschap.
*eensch is*quote:Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef mcDavid het volgende:
2 nummers Fatboy Slim achter elkaar vind ik dan weer nét iets te veel, eigenlijk...
TVP!quote:Op maandag 4 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil de groeten doen aan Bi0garde en hem feliciteren met zijn modschap.
Ik ook!quote:Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Nolius & D_A, ik zie jullie op 29 september.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef Renesite het volgende:
Bi0 is de man
Doet modden alsof hij het kan
Niets is minder waar
Hij is namelijk enorm gaar
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef Renesite het volgende:
Bi0 is de man
Doet modden alsof hij het kan
Niets is minder waar
Hij is namelijk enorm gaar
![]()
Mooi zo.quote:Op maandag 4 september 2006 20:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die is het er hoogst waarschijnlijk ook mee eens, ja!
Ik voel een reeks aankomenquote:Op maandag 4 september 2006 20:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Durf je dit wel te tiepen.
Of ga je dan weer lopen miepen.
Je rijmskills zijn om te huilen.
Zou niet met je willen ruilen.
Ik ook...quote:
Dan vergeten we het weerquote:
Sorry, maar ik luister nietquote:Op maandag 4 september 2006 18:37 schreef Nolius het volgende:
Ow ja, voor Svensational:
KLIK HIER OM MET WINAMP TE LUISTEREN
KLIK HIER OM MET WINDOWS MEDIA PLAYER TE LUISTEREN
KLIK HIER OM MET AAC+ TE LUISTEREN
Dat lied is echt te vaak gedraaid. Invincible is de shit.quote:
Staat die er niet bijquote:Op maandag 4 september 2006 21:07 schreef eQuaL het volgende:
Even een vraagje aan jullie, waarom staat Music Sounds Better With You er niet bij![]()
Superhit![]()
Hij heeft geen anderequote:Op maandag 4 september 2006 21:04 schreef Sebasser het volgende:
whehe die jingle
Nolius en martijn..
Kudtquote:Op maandag 4 september 2006 21:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat lied is echt te vaak gedraaid. Invincible is de shit.
quote:Op maandag 4 september 2006 21:07 schreef eQuaL het volgende:
Even een vraagje aan jullie, waarom staat Music Sounds Better With You er niet bij![]()
Superhit![]()
Vergeet ook niet extra veel vis te eten.quote:Op maandag 4 september 2006 21:23 schreef SunChaser het volgende:
Uit respect voor Steve Irwin kijk ik geen TV en luister ik vandaag geen Radio
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |