Serieus?quote:Op maandag 4 september 2006 18:36 schreef remlof het volgende:
Ik had tot vandaag dus echt nog nooit van Steve Irwin gehoord he?
Onder welke berg heb jij gelegen?quote:Op maandag 4 september 2006 18:36 schreef remlof het volgende:
Die drogist?quote:Op maandag 4 september 2006 19:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik luister alleen ff om te horen hoe D_A het doet
Zo slechtquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 4 september 2006 18:36 schreef remlof het volgende:
Ik kan ff niet beterquote:
Das beterquote:
Van PUB radioquote:Op maandag 4 september 2006 19:18 schreef SunChaser het volgende:
Maar waar kennen we DA dan van?
Kweeniequote:
Die was briljantquote:Op maandag 4 september 2006 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Die Steve was een behoorlijke irri met dat T-Mobile spotje, of BelCompany of whatever. Ik vind het wat dát betreft niet zo erg dat-ie d00d is.
Daar ken ik hem ook van ja.quote:Op maandag 4 september 2006 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Die Steve was een behoorlijke irri met dat T-Mobile spotje, of BelCompany of whatever. Ik vind het wat dát betreft niet zo erg dat-ie d00d is.
PDL is altijd serieusquote:Op maandag 4 september 2006 19:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Puber- & Tienertalk, ik neem aan dat je een garpje maakt?
Ik kom ook in de studio als ik OV heb. Over een jaar of driequote:Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef classpc het volgende:
Zo. Ik heb FOK!radio dan een paar keer gemist, maar deze keer ga ik zeker aanwezig zijn.
Misschien ooit ook eens een keer aanwezig zijn in de studio
Wanneer komt Jaguarized nou in de studio?
Wat staat er nou in je ondertitel? Is dat lorem ipsum of betekent het ook nog iets?quote:Op maandag 4 september 2006 19:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kom ook in de studio als ik OV heb. Over een jaar of drie.
Go fuck yourself in het Latijn.quote:Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat staat er nou in je ondertitel? Is dat lorem ipsum of betekent het ook nog iets?
Ben ik trouwens de enige met radiostilte?
[edit]
Onee, ik had m'n speakers even uit gedaan
Nee.quote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi. Kunnen jullie allemaal op Roxy Music stemmen?![]()
Slim gedaanquote:Op maandag 4 september 2006 19:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Go fuck yourself in het Latijn.
ok, done "Roxy Music - Love Is The Drug"quote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi. Kunnen jullie allemaal op Roxy Music stemmen?![]()
I wanna take you to the gaybar!quote:Op maandag 4 september 2006 20:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goed liedje, met een goeie tekst 14.gif
Dankquote:Op maandag 4 september 2006 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, done "Roxy Music - Love Is The Drug"
nummer hoor ik altijd bij fitness.... nvmquote:
Hm, leuke fitness dan.quote:Op maandag 4 september 2006 20:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nummer hoor ik altijd bij fitness.... nvm
Hier ook wtf storing.quote:Op maandag 4 september 2006 20:03 schreef Sebasser het volgende:
Wtf, nu wel heel erg die storingen
Ligt het bij mij of ?
quote:Op maandag 4 september 2006 20:05 schreef classpc het volgende:
Zou dit nummer soms iets zeggen over de situatie in de studio?
Electric Six - Gaybar
Je moest eens weten joh.quote:Op maandag 4 september 2006 20:05 schreef classpc het volgende:
Zou dit nummer soms iets zeggen over de situatie in de studio?
Electric Six - Gaybar
Juistum.quote:Op maandag 4 september 2006 20:07 schreef classpc het volgende:
Stiekem is de uitzending al van tevoren opgenomen?
Het klinkt alsof er een tape-je niet helemaal lekker is ofzo
ja en ze vragen je ook vantevoren live te skypenquote:Op maandag 4 september 2006 20:07 schreef classpc het volgende:
Stiekem is de uitzending al van tevoren opgenomen?
Het klinkt alsof er een tape-je niet helemaal lekker is ofzo
Ja.quote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
ja en ze vragen je ook vantevoren live te skypen
Volgens mij ligt het dan aan jou.quote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ligt het hier aan mij , of hoor ik dat nummer nou al voor de 3e keer achter elkaar ?
lijkt op elkaarquote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ligt het hier aan mij , of hoor ik dat nummer nou al voor de 3e keer achter elkaar ?
Open er een topic overquote:
Goed planquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |