abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41512249
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:19 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Zoiets had ik nu ook wel. Manlief zei hier ook dood leuk moet je maar doen , je ligt toch al open. Maar als ik dan de nadelen lees over sterilisatie tijdens keizersnede en de redenen waarom het juist niet zo vaak gebeurd + dat ze in mijn geval een stukje eileider weg halen en dicht branden je bij deze methode vervroegd in de overgang kan raken.... Zit ik ook niet echt op te wachten.
Vervolgens krijg ik dan te horen ja maar als jij niks wilt gebruiken... ik zie het niet zitten om de rest van ons leven een condoom te gebruiken en voor sterilisatie moet ik vast betalen (in mijn geval werd het dan als service even meegenomen en niet gedeclareerd). Heb vanmorgen mooi met de verzekering gebeld en het word voor ons gewoon vergoed , dus dat smoesje gaat voor hem lekker niet meer op
Ik denk nu dus ook van laat jij het dan maar lekker doen. Ben benieuwd hoe hij er vanmiddag op reageerd als hij thuis komt
"Hedenochtend is een wenende vrouw in een vastgezette rolstoel op het strand aangetroffen"

Oe, ik denk niet dat ik hoef te beginnen over het costumizen van meneers zaakje hier
Hij heeft ook geen probleem met rubbertjes gelukkig. Die vergrote kans op extra nageslacht nemen we maar voor heel lief dan.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:02:36 #102
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_41512882
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:19 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Zoiets had ik nu ook wel. Manlief zei hier ook dood leuk moet je maar doen , je ligt toch al open. Maar als ik dan de nadelen lees over sterilisatie tijdens keizersnede en de redenen waarom het juist niet zo vaak gebeurd + dat ze in mijn geval een stukje eileider weg halen en dicht branden je bij deze methode vervroegd in de overgang kan raken.... Zit ik ook niet echt op te wachten.
Vervolgens krijg ik dan te horen ja maar als jij niks wilt gebruiken... ik zie het niet zitten om de rest van ons leven een condoom te gebruiken en voor sterilisatie moet ik vast betalen (in mijn geval werd het dan als service even meegenomen en niet gedeclareerd). Heb vanmorgen mooi met de verzekering gebeld en het word voor ons gewoon vergoed , dus dat smoesje gaat voor hem lekker niet meer op
Ik denk nu dus ook van laat jij het dan maar lekker doen. Ben benieuwd hoe hij er vanmiddag op reageerd als hij thuis komt
Wat zijn die nadelen precies dan . Mijn gyn heeft toendertijd gezegd dat ik er heel goed over moest nadenken (wat niet nodig was, maar toch aardig om even te zeggen ) omdat op die wijze gesteriliseerd worden minder makkelijk te herstellen zou zijn. Mijn eileiders zijn afgebonden én doorgeknipt (zekerheid voor alles ). Ik vond het juist super dat ik niet later nog een keer terug hoefde te komen voor een sterilisatie maar dat het in een moeite door kon .

Oh, en uit ervaring kan ik idd zeggen dat het heel raar is om vooraf te weten wanneer je kindje geboren gaat worden .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:16:42 #103
1087 Merisse
broddeltante
pi_41513239
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
...we zijn voor eeuwig en altijd verliefd! ...
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:17:55 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_41513274
Hier is het ook Nick die gesteriliseerd gaat worden hoor ik heb nu genoeg gedaan
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:37:56 #105
45621 Suzanna
Mama van...
pi_41513850
Baloetjuh en Eliminator, heel veel sterkte in deze spannende tijd! Dat lijkt me écht heel erg schrikken zeg... Ik hoop ook voor jullie dat ze nog even blijven zitten! Kan het niet zijn dat de éne eerder geboren wordt dan de andere, omdat maar 1 vlies gebroken is? Of zie ik dat verkeerd?

Slaapmeisje, fijn zeg dat alles goed was! Geniet-ze ...

Xanthe, ik ben blij voor je dat het bed nu toch geregeld is. Zal jou ook wel rust geven!
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:44:18 #106
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41514026
Oei wat slordig van me, ik wilde eigenlijk alleen maar Eliminator en Baloetjuh heel veel sterkte wensen. Maar liet me weer meeslepen door alle verhalen hier.
Baloetjuh en Eliminator heel veel sterkte. Het is niet het scenario wat jullie gehoopt hadden. Maar hopelijk is alles goed. Ik denk aan jullie.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Milf dinsdag 5 september 2006 @ 13:51:01 #107
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41514203
Eliminator en Baloetjuh veel sterkte een beeb moet lekke rknus in haar/zijn huissie blijven zitten

En Dutchie, je hebt mail
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41514507
quote:

Bompie is prachtig en we zijn voor eeuwig en altijd verliefd!

Ik heb je een beetje gevolgd, want erg herkenbaar, al dat hormoonspuiten/prikken/iui/ifv/enwachtengedoe. Zelf meegemaakt, zelf lang lang lang moeten wachten. En de 20 weken echo herinner ik me ook goed. Nog nooit zo verliefd geweest, dat was het moment dat ik eigenlijk echt besefte dat er een kindje kwam. Kortom, je bent nu net zo zwanger als elk ander hier en overal, maar met een extra gouden randje. Geniet ervan
Variety is the spice of life
pi_41514685
Eliminator en Baloetjuh, wat schrikken zeg. Veel sterkte en we hopen dat ze nog een poosje blijven zitten.

Slaapmeisje, wat fijn dat alles er goed uit zag.
pi_41515649
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:02 schreef es70 het volgende:

[..]

Wat zijn die nadelen precies dan . Mijn gyn heeft toendertijd gezegd dat ik er heel goed over moest nadenken (wat niet nodig was, maar toch aardig om even te zeggen ) omdat op die wijze gesteriliseerd worden minder makkelijk te herstellen zou zijn. Mijn eileiders zijn afgebonden én doorgeknipt (zekerheid voor alles ). Ik vond het juist super dat ik niet later nog een keer terug hoefde te komen voor een sterilisatie maar dat het in een moeite door kon .

Oh, en uit ervaring kan ik idd zeggen dat het heel raar is om vooraf te weten wanneer je kindje geboren gaat worden .
Sterilisatie tijdens een keizersnede is minder betrouwbaar en bij het dichtbranden van de eileiders kan de bloedtoevoer naar de eileiders verminderd worden waardoor de overgang vroeger kan beginnen.
Vooral dat laatste vind ik wat engig mijn moeder heeft nogal wat problemen gekregen toen ze in de overgang kwam en zij begon al redelijk vroeg. Ik zou toch niet het idee willen hebben dat als mij dat zou overkomen dit misschien door die ingreep zou kunnen komen. Juist omdat ik zo heftig reageer op hormoon schommelingen.
pi_41515743
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef Suzanna het volgende:

Xanthe, ik ben blij voor je dat het bed nu toch geregeld is. Zal jou ook wel rust geven!
Ja ik ben heel blij. Het is dat de meneer van de bezorgdienst me adviseerde om door te zetten omdat ze die bedden liever niet uitlenen. Maar dat als je volhardend bleef er wel een kans was dat je een goed bed kreeg dan een uit de jaren 50 ziekenhuis bed (want dat staat er nu).
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:48:15 #112
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41515857
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:51 schreef nikky het volgende:
En Dutchie, je hebt mail

Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:21:32 #113
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41516830
Slaapmeisje, wat heerlijk! BEn benieuwd naar de plaatjes!!

Xanthe, fijn dat je toch een goed bed krijgt. Lijkt me toch zekerder liggen dan zo'n gammel ding. En die sterilisatie, ik heb er nog nooit over nagedacht, maar zou het in eerste gedachte toch ook voor je man laten nu. Maar dat is iets vaar je samen over na moet denken.

Moonah, een rolstoel! Sjezen maar nu! Heb je wel een lift thuis? Jammer dat je geen elektrische hebt, anders kon je mooi naar scheveningen rijden! Hihi!

Mjammetje, rustig aan he! Inderdaad goed naar je lijf luisteren, dat geeft aan hoe het wel of niet kan.

VK controle was goed hier, bloeddruk ok, cvibi, stramme handen was zoals in het boekje stond en vanaf vandaag mag ik thuis bevallen!! (als ik dat zou willen!)
Gevraagd wat ze hadden gedaan als het gisteren begonnen was. In principe sturen ze je dan toch naar het zkh omdat de grens niet voor niets gesteld is en anders telkens lager wordt gelegd. Maar als om 10 uur 's avonds de vliezen breken, tillen ze het over de nacht heen en beval je dus wel thuis!

Moet Inky niet uit het lijstje, of gebeurt dat pas als hier haar kindje gemeld is?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41517233
Wil je een plekkie omhoog ?

En verder leef ik met iedereen mee, maar ben even te moe om specifiek te reageren... Vanochtend hele ochtend gepoetst en daarna nog de stad in. en ik ben zwaaaaaaaar verkouden en dus heel slecht geslapen vannacht... Even liggen dus

[ Bericht 35% gewijzigd door linda856763 op 05-09-2006 15:41:57 ]
Eva
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:37:32 #115
94046 PM-girl
pi_41517308
Nee, dat niet speciaal! Maar het is toch zeker dat zij gisteren bevallen is?
*
pi_41517339
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:35 schreef linda856763 het volgende:
Wil je een plekkie omhoog ?
Ik vind het nog wel een veilig idee zoals ik nu sta... Nog lekker onder jou en dat terwijl ik weet dat ik overmorgen mijn kindje in mijn armen heb.
pi_41517449
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ik vind het nog wel een veilig idee zoals ik nu sta... Nog lekker onder jou en dat terwijl ik weet dat ik overmorgen mijn kindje in mijn armen heb.
Als het morgen niet goed gaat met draaien, krijg ik morgen een spoedks en ben ik toch nog voor jou
Eva
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:47:40 #118
94046 PM-girl
pi_41517670
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:41 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Als het morgen niet goed gaat met draaien, krijg ik morgen een spoedks en ben ik toch nog voor jou
Is toch een grapje he? Of hbe ik je verhaal gisteren nu verkeerd begrepen?
*
pi_41517784
Oe spannend Linda!
pi_41518186
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:41 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Waaat? Ik dacht dat je dan een geplande ks kreeg
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41518197
Eliminator en Baloetjuh sterkte ermee!

Xanthe dat lijkt me ook een moeilijke keuze. Persoonlijk zou ik het liever ook niet doen als ik er zo over nadenk. Want als je eenmaal gesteriliseerd ben is het bijna onmogelijk om het ongedaan te laten maken en je weet nooit wat de toekomst nog gaat brengen.
En wat vervelend dat al je afspraken niet door zijn gegaan.

Moonah, lekker aan het genieten van je rolstoel?
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:21:34 #122
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41518901
Baloetjuh en Eliminator, heel veel sterkte. Je bent wel in goede handen in het VU (mijn baas, maar nu even niet ) maar de tweeling kan toch beter nog even blijven zitten hoor!
Lekker douchen!
pi_41518953
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:47 schreef PM-girl het volgende:
Is toch een grapje he? Of hbe ik je verhaal gisteren nu verkeerd begrepen?
Beetje te snel getypt omdat ik ging liggen (ga zo weer, kan niet meer lopen van de rugpijn ) In 1% van de gevallen vind het kindje het echt niet leuk om gedraaid te worden en dan gaan ze ingrijpen met een spoedks. Ik ga er maar niet van uit, dus dan zijn de andere opties: het draait en ik mag weer gaan voor een thuisbevalling, of het draait niet, en dan gaan we een datum afspreken voor een geplande ks.
Eva
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:23:22 #124
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41518970
Denk dta linda een grapje maakt alleen is er op die termijn wel een kans dta het een spoed KS kan worden.
Dus linda zkh koffertje mee
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41519041
Als je een dag niet geweest bent en wat dingen bij moet lezen vergeet je wel eens wat.

Linda ik hoop voor je dat het draaien lukt! Heb je een goede kans dat het ook echt gaat lukken? Of is het meer van: we gaan het wel proberen maar we denken van niet?
pi_41519252
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:26 schreef appelsap het volgende:
Als je een dag niet geweest bent en wat dingen bij moet lezen vergeet je wel eens wat.

Linda ik hoop voor je dat het draaien lukt! Heb je een goede kans dat het ook echt gaat lukken? Of is het meer van: we gaan het wel proberen maar we denken van niet?
Kweet het niet. 50-50 zeggen de statistieken geloof ik dus er valt eigenlijk niets van te zeggen.
quote:
Hoe vaak lukt het om een kind te draaien?
Of het zal lukken om een kind te draaien, valt niet altijd te voorspellen. Over het algemeen geldt: hoe vroeger in de zwangerschap en hoe meer vruchtwater, des te gemakkelijker is het om het kind te draaien. Maar dat heeft ook een keerzijde: als er veel vruchtwater is, is de kans ook groot dat het kind nog veel ruimte heeft om uit zichzelf terug te draaien naar een stuitligging. Bovendien draaien voor 36 weken veel kinderen uit zichzelf nog wel. Naarmate de zwangerschapsduur vordert, neemt de hoeveelheid vruchtwater af, en wordt draaien moeilijker.
Tot slot is ook de ligging van de placenta van belang. Als deze tegen de voorwand van de baarmoeder ligt, is het vaak moeilijker om het kind vast te pakken dan als hij tegen de achterwand ligt.

Zijn er gevaren aan het draaien van een kind?
Voor de moeder zijn er geen gezondheidsgevaren. Wel hebben enkele vrouwen last van de bijwerkingen van het middel om de baarmoeder te ontspannen, maar dit gaat altijd na een paar uur weer vanzelf over. Ook kan de buik door het harde duwen een paar dagen gevoelig en pijnlijk zijn. Dit is vervelend, maar kan geen kwaad. Voor het kind zijn er als regel geen levensbedreigende gezondheidsgevaren. Bij minder dan 10% van de kinderen zijn de harttonen na het draaien tijdelijk wat langzamer. Daarom controleert men ze na afloop altijd nauwkeurig. Bijna altijd worden ze vanzelf weer normaal. Een heel enkele keer (bij minder dan 1%) blijven de harttonen afwijkend, en is het nodig direct een keizersnede te doen.
bron: www.nvog.nl
Eva
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:34:47 #127
94046 PM-girl
pi_41519321
Ok linda, duidelijk! Hoe laat moet je morgen?
*
pi_41519351
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Kweet het niet. 50-50 zeggen de statistieken geloof ik dus er valt eigenlijk niets van te zeggen.
Nou ik ga voor je duimen!
pi_41519493
om 9.30 voor een CTG. Om 10.00 gaan ze draaien, en daarna moet ik nog weer aan de CTG. Ergens rond de middag kom ik wel een updateje doen, hoop ik.
Eva
pi_41519731
Linda, ben benieuwd of het gaat lukken. Sterkte morgen.
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:58:41 #131
94046 PM-girl
pi_41520022
Dus als je er om 16 uur niet bent geweest Linda, dan mogen we je 's avonds van het lijstje halen?
Alvast heel veel succes in ieder geval!
*
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:11:33 #132
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41520418
Baloe wat doe je!! Veel sterkte Ik denk aan jullie!

Hier weer es een blaasontstekinkje. Ik vraag me af hoeveel weken ik er al mee rond loop. Kan het kwaad er mee door te lopen eigenlijk?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41520667
Neuk, als je met een blaasontsteking door blijft lopen heb je kans op een nierbekkenontsteking en dat kan geloof ik wel een gevaar zijn voor je zwangerschap.
pi_41521439
Oeh Linda , ik hoop dat ik nog iets van je lees voordat ik de deur uit moet voor mijn opname.
Rond half 3 vertrekken wij naar alle waarschijnlijkheid van huis. Isis afzetten bij mijn ouders en vervolgens naar de opname.
pi_41521473
Spannend Xanthe!!

Linda, ik hoop dat het draaien lukt!

Hoe zal het met Inky zijn?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41521637
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:11 schreef Neuk het volgende:
Baloe wat doe je!! Veel sterkte Ik denk aan jullie!

Hier weer es een blaasontstekinkje. Ik vraag me af hoeveel weken ik er al mee rond loop. Kan het kwaad er mee door te lopen eigenlijk?
Ja! Dat met dat nierbekkengedoe hierboven, plus dat het zelfs vroegtijdige weeën kan opwekken in zware gevallen...
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:28:17 #137
94046 PM-girl
pi_41526282
Linda, heb je het mobiele nummer van iemand hier, mocht je dan in zkh moeten blijven dat iemand ons op de hoogte kan houden? Hoezo nieuwsgierig?!
*
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:30:58 #138
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41526385
Neuk...ja het is gevaarlijk. Normaal zit ik er ook niet zo bovenop, maar tijdens de zwangerschap heeft mijn HA me echt verplicht om bij elke twijfel te bellen...

Linda succes morgen.

Hier is de vermoeidheid van het weekend er in 1x uitgekomen (Ja, Moonah...je had gelijk). Om half 4 was op de zaak. Hij vroeg me waarom ik de planten geen water had gegeven.....Nou, omdat ik amper kan lopen van de pijn, omdat ik kompleet stuk ben....nou, daarom dus. En vevolgens op kantoor gaan zitten janken. Om kwart voor vier al snikkend en jammerend naar huis gestuurd en ook gegaan. Thuis een uur liggen janken van pure vermoeidheid, frustratie en hormonaal verdriet. En nu dus met koppijn op de bank. Ik drink mijn thee en ga zo naar bed....
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:01:24 #139
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41527622
quote:

Grijns jij maar een eind weg! De komende 10 jaar ofzo
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:16:30 #140
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41528265
Linda, ik zal je ws niet meer 'zien' voor je weggaat, succes!!! Lijkt me erg spanend of het draaien lukt.
En Xanthe zal ik vast nog wél zien, maar ik wens je alvast een rustige nacht toe.
Chacama, mutske toch....

Ik heb vanmiddag zo ongelooflijk genoten van mijn rolstoeluitje!
Echt, het was ge-wel-dig! Mijn lief heeft me voortgeduwd, met kromme rug (want 2 m lang), maar we hebben zo enorm veel plezier gehad! Heerlijk!
Morgen wil ik weeeeeerrr....!!!!!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:17:31 #141
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41528306
Oh en Neuk, in het zkh werden we elke maandag standaard getest op blaasontsteking. Zoals gezegd, neem het heel serieus!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41530798
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:28 schreef PM-girl het volgende:
Linda, heb je het mobiele nummer van iemand hier, mocht je dan in zkh moeten blijven dat iemand ons op de hoogte kan houden? Hoezo nieuwsgierig?!
nee, maar ik heb laatst al uitgelegd hoe hij een reactie moet plaatsen, dus als er wat gebeurt, zal hij dat wel doen. Met veel gemopper, gesteun, en vooral mij bellen omdat hij er niets van snapt Hij is wel heel lief hoor

Maar ik ga ervanuit dat ik zelf kom vertellen
Eva
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:35:14 #143
94046 PM-girl
pi_41531615
Ok!In ieder geval heel veel succes morgen en hopelijk goed resultaat!
*
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:37:45 #144
24188 Belana
kloon van belana
pi_41531730
linda succes morgen meid! spannend! ik hoop dat het lukt!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:40:50 #145
103793 kozakken
Living the life
pi_41531872
Spannend Linda, Succes!
(Hoop trouwens voor ons dat jouw lief iets spraakzamer is dan kozakkenman tijdens zijn behulpzame updates )
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:15:41 #146
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41533431
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja! Dat met dat nierbekkengedoe hierboven, plus dat het zelfs vroegtijdige weeën kan opwekken in zware gevallen...
Na deze kuur zal ik er heel erg alert op zijn! Ik heb gewoon nergens echt last van gehad, behalve af en toe een prikkelte, meer kan ik het niet noemen...

Xanthe! Succes morgen!!!

En Linda ook!!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41535214
Goedenavond!

Met trots maak ik bekend dat om 13:43 mijn zoontje Dylan en om 14:03 dochtertje Sennah zijn geboren!

Sennah

Dylan

Het is sinds mijn laatste post vanmiddag zeer snel gegaan allemaal. Om 11:30 werd bekend dat de weeenremmers geen effect hadden, en dat de kinderen zeer snel zouden komen. rond 13:00 werden de weeen zo hevig en kort achter melkaar dat de bevalling ingezet kon worden.

Om 13:43 kwam Dylan als eerste tevoorschijn en tot grote opluchting begon hij direct na de geboorte te huilen en kon direct uit zichzelf ademen. 20 minuten later kwam Sennah na korte weeen. Ook zij begon direct te huilen en kon ondanks haar geringe formaat (een stuk kleiner dan haar broertje) ook direct uit haarzelf ademen.

Ze werden beide direct in de confuise gelegd, en onder toezicht gesteld. Gelukkig bleken ze allebei ondanks de 30 weken gezond en sterk te zijn!

Vanavond mochten we ze al beide vasthouden omdat extra beademing (nog) niet nodig te zijn. wel moeten nog wel 7 weekjes in de confuise liggen. Maar het ziet het op dit moment rooskleurig uit.

Moeders maakt het ook goed. Ondanks de soms hevige weeen heeft ze zich fantastisch gehouden

Ik ga nu slapen, heb een lange en vermoeiende dag achter de rug. Morgen vertel ik meer!

Groetjes,

Brian & Jorine
(Eliminator20 & Baloetjuh)
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 00:06:52 #148
81992 Githa
pi_41535390
Eliminator en Baloetjuh van harte gefeliciteerd met jullie zoon én dochter wat fijn om te lezen dat ze het goed doen en jullie al lekker hebben kunnen knuffelen, ohw, zo belangrijk

Dylan en Sennah welkom op deze wereld
pi_41535507
Gefeliciteerd Fijn dat het goed is gegaan.
  woensdag 6 september 2006 @ 00:13:05 #150
94046 PM-girl
pi_41535624
Proficiat Eliminator en Baloetjuh met jullie kindjes!! Fijn dat ze t al zo goed doen! Rust lekker uit, de komende weken zullen nog druk genoeg worden.
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')