abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41490617
Linda, wat enorm spannend lijkt me dat zeg....

En Leah, tnx. Ik had in het zkh hier al een folder over gekregen. Wel fijn, want 'ineens' naar huis zonder iets van begeleiding leek me ook maar 'eng'. Maar op de couveuseafdeling zeiden ze dat ze ons, áls we al met hen te maken krijgen, heel goed begeleiden in het leren geven van bv, verzorgen etc.

Zo dadelijk komen de meiden vannde fotosessie in het zkh!
Ben benieuwd hoe ze zijn geworden!

Oh, en B-M, geniet maar lekker van je verlof!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 4 september 2006 @ 22:07:58 #52
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41495477
BM, jeetje, dan schrik je wel een beetje denk ik of niet, van zo'n uitspraak! Maar ik denk dat de termijn niet alles meer zegt in dit stadium van de zwangerschap (niet zoals de eerste 12 weken).

Belana, ja morgen meldplicht. Maar, toevallig heb ik het morgen meteen heel druk, dus ik beloof niet dat het voor 9/10 uur lukt! Haha! Maar je krijgt een sms als er grote bijzonderheden zijn!

Linda, spannend. Klinkt op zich hoopgevend, maar nog even woensdag afwachten dus. Wel duidelijk dat je geen keus hebt anders, dat scheelt misschien voor jullie?

En Moonah en Xanthe, misschien moeten we de thuiszorg juist even aanmoedigen? misschien helpt dat?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 4 september 2006 @ 22:23:32 #53
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41496023
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:08 schreef Moonah het volgende:
Neuk, die intake stelt echt níets voor.
Ik heb hem telefonisch afgehandeld. Onder het mom van "Ik leef nu van dag tot dag, afspraak is moeilijk te plannen, doe maar telefonisch". Scheelt nog geld ook, want staat me bij dat je voor zo'n bezoek nog moet betalen ook.
Oh, ik heb er wel veel aan gehad. Ze is ruim 1,5 uur wezen babbelen over van alles en nog wattes en ik heb veel vragen gesteld en weet nu eigenlijk pas wat ik me er van voor mag stellen: een kraamverzorgster.
Ik heb ook veel info over borstvoeding gehad o.a. Dat was zeer welkome info hierzo aangezien vriendje allergisch is voor een hoop dingies enzo...
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:35 schreef PM-girl het volgende:
Namens Pluk en zijn vrouwtje, dankjewel! Pluk weet er nog niet eens iets van, dat is de grap. Die kijkt me echt zo aan van: wat zit je nu te huilen?
Potjandikkes! Hij is al voorzien!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 4 september 2006 @ 22:43:29 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41496791
Goh, Inky is nu gewoon mama.
Ben benieuwd wanneer we iets van d'r gaan horen!
  Milf dinsdag 5 september 2006 @ 01:48:03 #55
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41502870
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Goh, Inky is nu gewoon mama.
Ben benieuwd wanneer we iets van d'r gaan horen!
Ikke ook
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41506695
* Stiekemurd heeft 3 dagen geen internet gehad!!!

En Wolfje is gewoon geboren JOEPIE!!! Sugar ik hoop dat je dit leest; van harte met jullie prachtige zoon!! En wat kijkt Maria trots zeg

Inky ook al mama
pi_41507107
Goedemorgen!

vanacht zijn we naar het ziekenhuis gegaan omdat mijn vriendin een raar gevoel in haar buik had. Daar bleken de vliezen te zijn gebroken van 1 van de tweeling! Veels te vroeg natuurlijk want ze is nu pas 31 weken zwanger. We zijn toen halsoverkop met de ziekenwagen naar het VU in Amsterdam gereden omdat ze daar betere faciliteiten hebben.

Op dit moment is ze aan de weeenremmers om de geboorte zo lang mogelijk uit te stellen. Maar 1 ding is zeker; binnen nu en een week worden de kindjes geboren.

Ben even snel naar huis gegaan om wat spulletjes op te halen.

Ik hou jullie op de hoogte!

p.s. sorry voor het onduidelijk stukje tekst, ben nog in shock dat ze zo vroeg komen.
pi_41507134
Meld

PM-girl: het is idd fijn dat er duidelijkheid is. Of gewone bevalling, of ks.... Maar: kindje kan ook nog uit zichzelf in beweging komen als het draaien niet lukt, en dan krijg je misschien weer een ander scenario, dus ik ben voor: draaien, en dan de volgende dag bevallen

verder zal ik vandaag niet veel online zijn: vanochtend komt een vriendin en mijn moeder poetsen en dan naar de vk om verslag te doen van laatste ontwikkelingen (beetje onzin eigenlijk, maar ach, mijn moeder is er en die kan dan leuk mee) en dan de stad in.
Eva
pi_41507151
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:04 schreef Eliminator20 het volgende:
Goedemorgen!

vanacht zijn we naar het ziekenhuis gegaan omdat mijn vriendin een raar gevoel in haar buik had. Daar bleken de vliezen te zijn gebroken van 1 van de tweeling! Veels te vroeg natuurlijk want ze is nu pas 31 weken zwanger. We zijn toen halsoverkop met de ziekenwagen naar het VU in Amsterdam gereden omdat ze daar betere faciliteiten hebben.

Op dit moment is ze aan de weeenremmers om de geboorte zo lang mogelijk uit te stellen. Maar 1 ding is zeker; binnen nu en een week worden de kindjes geboren.

p.s. sorry voor het onduidelijk stukje tekst, ben nog in shock dat ze zo vroeg komen.
Oeh, schrik! Heel veel sterkte, Eliminator en Baloetjuh!!
Eva
pi_41507157
jee eliminator... wat een schrik!

Sterkte voor jou en baloetjuh en de 2 kleintjes! Hopelijk blijven ze nog effetjes zitten en verloopt alles verder prima!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_41507184
Eliminator20, dat is een schrik! Sterkte hoor!
Variety is the spice of life
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 09:08:46 #62
81992 Githa
pi_41507190
Eliminator20, heel veel sterkte voor jullie... kan me voorstellen dat het een schok is, maar iedere minuut dat ze in de buik blijven is er één ik ga voor jullie duimen!
pi_41507422
Eliminator, wat zullen jullie geschrokken zijn! Ik hoop dat de tweeling nog zo lang mogelijk blijft zitten.
Heel veel sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:22:51 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41507429
Jeetje Eliminator! Heel veel sterkte en hopelijk blijven ze nog even een paar dagen binnen zitten!
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:26:41 #65
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41507497
Eliminator en baloutje ontzettend veel sterkte
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41507540
Oe Eliminator, dat is schrikken! Ik hoop dat ze nog even blijven zitten ennog wat kunnen groeien, alle beetjes tellen mee nu. Sterkte en succes
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:29:36 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41507560
Jee wat een schrik Eliminator en Baloetjuh!
Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:31:35 #68
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41507598
Eliminator20 en Baloetuh, jeutje, wat zullen jullie geschrokken zijn. Heel veel sterkte komende week!! Succes
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_41507670
Elimator20 en Baloehtjuh heel veel sterkte!
pi_41507683
Heel veel sterkte Eliminator en Baloetjuh!!
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:45:55 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_41507879
eliminator en baloetjuh, veel sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_41508276
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:04 schreef Eliminator20 het volgende:
Goedemorgen!

Heel veel succes en hoop dat ze het nog een weekje uithouden bij Baloetjuh binnen hoor! Lekker warm bij mama nog even flink groeien. Baloetjuh en Eliminator20 heel veel sterkte de komende tijd...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 10:20:48 #73
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41508620
Eliminator en Baloetjuh heel veel sterkte en hopelijk blijven ze nog even bij mama zitten om nog wat door te groeien! Sterkte in deze spannende dagen!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 10:27:27 #74
43556 miss_dynastie
pi_41508746
Jeetje, wat een schrik
Sterkte
pi_41508967
Och heel veel sterkte en veel succes.
pi_41508983
Oe,gebroken vliezen,dan kunnen ze het toch niet zolang uitstellen of wel?Voor nu heel veel sterkte voor beide

Groetjes,Minoes
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:37:59 #77
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_41509003
Elilminator en Baloetjuh !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:52:54 #78
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41509420
Eliminator en Balouthje heel veel sterkte. Ik duim voor jullie...

Hier weer terug van een vermoeiend weekendje Keulen. In het kort: zeer vermoeiend maar voor de zaak zeer interessant. Het was een goede beurs en we hebben veel informatie kunnen inwinnen voor nieuwe producten die we volgend jaar kunnen en willen verkopen.

Nu wel extreeem veel last van mijn rug, maar dat komt door de combinatie veel lopen en mijn bekken dat weer scheef staat...donderdag mag ik weer naar de chiropracter. Dus ik hou nog even vol.

Pukkie heeft het goed gedaan de afgelopen dagen. De groei zit er goed in. Terwijl ik aan het lopen was, sliep ie lekker in mijn buik en zodra ik even rust nam, liet ze meteen even weten dat het goed was. Heb wel wat meer harde buiken gehad, maar dan ook meteen even pas op de plaats gemaakt en dat hielp. Maar goed....geloof mij van half 10 tot half vijf over een beurs heen lopen (en de dag er voor ook nog eens 4 uur) is niet gezond. Niet voor zwangeren, maar ook niet voor anderen. Op het eind was ik zoooo moe en had ik zoveel pijn in rug en benen dat ik echt moest janken toen ik zag dat ik nog 50 meter moest lopen naar het dichtsbijzijnde toillet...

Vanochtend controlle gehad bij de HA. Bloeddruk is 110/65 dus zeer goed en het hartje klonk ook erg gezellig weer. De baarmoeder zit wel erg hoog voor de tijd van de zwangerschap, maar was niets om me zorgen over te maken. Verder is er bloed geprikt omdat ik nog steeds zo moe ben. Er wordt gekeken naar HB (ijzer) en mijn schildklier. Persoonlijk verwacht ik dat geen van beide resultaat op leveren, maar goed....you never know.

Ik heb wel even de boel gelezen, maar wederom niets onthouden. Ik zag wel dat Inky als het goed is gisteren d'r kindje in handen heeft gekregen...dus ben benieuwd naar eventuele foto's. En Moonah had voorweeen die niet doorzette...maar wat niet is kan nog komen.
pi_41509457
Jeetje Eliminator, dat ik flink schrikken! Ik hoop dat de kindjes nog even blijven zitten!
voor allebei!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:58:40 #80
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41509562
Baloetjuh en Eliminator!, jeetje, ik schrik er van. Gelukkig zijn jullie vlug naar het zkh gegaan. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze zolang mogelijk blijven zitten.

Chacama, lijkt me idd erg vermoeiend, zo'n weekend sjouwen! Rust je vandaag lekker uit?

En ff officieel dan: meld! Vandaag druk: vk, cesar, podotherapie, hond naar plukker, laatste gym. En morgen lekker niks (behalve hond die naar de da moet).

Xanthe, hoe is het met je? Begint het al te kriebelen?
Mjammetje, jij bent gewoon rustig aan het doen he, anders meld je het hier toch?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 11:08:07 #81
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41509781

Bompie is prachtig en we zijn voor eeuwig en altijd verliefd! Vanmorgen zijn we voor de 20 weken echo geweest en we zijn zwaar onder de indruk weer teruggekeerd. Ons kindje lag te gapen, met de handjes bij het hoofdje te kriebelen, had de hik, was erg nieuwsgierig en keek constant naar het echoding en is het mooiste kindje van de hele wereld. Alles zit erop en eraan (middenrif aanwezig, bovenlipje gesloten, hoofdje mooi symetrisch, hartje o.k., navelstreng 3 aderig, ruggengraatje keurig), kortom een voorbeeldig kindje. Hoe kom ik deze dag door, want bij alles wat ik doe denk ik aan ons Bompie. Die superverliefde grijns is vandaag met geen mogelijkheid meer van mijn gezicht te halen.

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:10:26 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_41509837
aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh slaapmeisje

en krijgen we hem ook nog te zien? *lief kijkt Of is het een haar?
stormy waters...
sailin'
pi_41510008
Iiihhh Baloetjuh...hou ze nog ff vast meis! Sterkte Eliminator en Baloetjuh!!!!

En Slaapmeisje: maak daar maar een week van met die grijns
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:22:36 #84
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41510124
Oeeeeiieeeee slaapmeisje....ik krijg er spontaan een glimlach van rond mijn mond. De liefde die uit jouw stukje ´druipt´ heerlijk.... geniet er van!!
pi_41510505
Oeeeehh, Baloetje en Eliminator, wat zullen jullie in spanning zitten...
Bah, ik schiet er helemaal van vol. Maar houd hoop! Die longrijpingsspuiten werken binnen 48 uur (is je vást allemaal verteld), dus hou de kindjes alsjeblieft nog twee dagen binnen Baloe!
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef chacama het volgende:
Op het eind was ik zoooo moe en had ik zoveel pijn in rug en benen dat ik echt moest janken toen ik zag dat ik nog 50 meter moest lopen naar het dichtsbijzijnde toillet...
Doe dat dan ook niet, muts.... Gelukkig was op je controle alles goed, maar je lijf geeft niet voor niets signalen... /vingertje
quote:
En Moonah had voorweeen die niet doorzette...maar wat niet is kan nog komen.
Och, ik heb ze nu eigenlijk elke nacht. En elke ochtend 'baal' ik dat het niet heeft doorgezet. Ach ja, we'll see!
Vandaag komt de rolstoel!

En Slaapmeisje, lekker he, je kindje zo uitgebreid gezien!
pi_41510761
Slaapmeisje, ik vind het zooo leuk/lief/super/geweldig om jou zo te zien posten!!
Geniet ervan meis!!! Het is je zoooo gegund
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41510857
Halve ochtend telefoon gehad en blijkbaar denken de vriendinnen dat je overal ruim tijd voor hebt en houden ze niet op met babbelen en kom je er zelf ook amper tussen.
De ene had gisteren haar proef make-up van oriflame (voor haar huwelijk over 2 maand) en toen kwam die mevrouw niet opdagen dus wilde graag even haar verhaal kwijt.
Vervolgens een andere vriendin die gisteren van de trap gevallen , ze zou me komen helpen met de badkamer schoonmaken omdat ik niet meer achter de wc kan komen en de onderste tegeltjes. Maar die komt dus niet helaas. Ondertussen een Isis die verschrikkelijk ondeugend is en waar ik toch wat minder van kan hebben op het moment. Ik ben dus enorm gespannen wat ik aan de ene kant zelf niet merk maar door Isis wel merk. De kleine meid heeft ook door dat er wat te gebeuren staat volgens mij , want ze is ook anders in dr doen.

Tja verder eindelijk goed nieuws ik krijg een fatsoenlijk bed waarmee ik dus zelf normaal het bed uit kan komen en tevens op de juiste hoogte kan voor de kraamzorg en wat niet doorzakt omdat het een stevig bed is. Bij hoge uitzondering en na veel overleg intern zijn ze er dus mee akkoord gegaan. Nu alleen afwachten hoe laat ze hem inplannen voor de bezorging morgen aangezien ik om uiterlijk 3 uur de opname heb in het ziekenhuis.

Verder kriebelt het allemaal wel enorm! Spanningen , onzekerheden , kriebels. Heel anders dan bij de 1e toen ik alleen maar dacht dat ik mijn kindje vast wilde houden.

De afgelopen week ook enorm bezig geweest met de vraag of ik gesteriliseerd wilde worden , een vraag van de gyn omdat mijn buik toch al open lag en het zo meegenomen kon worden. Maar stel je voor dat er iets niet in orde is met het kindje... of dat (vanwege de techniek die ze wilden gebruiken) ik vroeger in de overgang terecht zou komen... en de betrouwbaarheid die lager is bij een sterilisatie tijdens de keizersnede?
Probleem is dat ik erg slecht reageer op hormoon houdende middelen en daarnaast het toch niet zie zitten om weer iets in mijn lichaam te laten plaatsen omdat ik toch lang bleef bloeden... En waarom moet het bijna altijd de vrouw zijn die aan de anti conceptie moet denken?

Slaapmeisje die verliefdheid word alleen nog maar groter straks

Eliminator en Baloetjuh spannend! Veel sterkte!
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:49:53 #88
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41510858
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:37 schreef Moonah het volgende:

[..]

Doe dat dan ook niet, muts.... Gelukkig was op je controle alles goed, maar je lijf geeft niet voor niets signalen... /vingertje

Vandaag komt de rolstoel!
Ik heb ook goed geluisterd....alleen mijn benen luisterde niet meer.... Maar nu gewoon lekker op de zaak met als doel zo weinig mogelijk bewegen...

Heerlijk dat je je rolstoel krijgt. Weer naar buiten kunnen en zeker met het weer dat ze afgeven voor de komende dagen....... een heerlijke nazomer komt eraan!!

Xanthe . Ik zou de sterelisatie niet laten doen. Om precies die redenen die jij aandraagt. Ik heb hubbie ook al duidelijk gemaakt dat het zijn taak is om straks de voortplanting stop te zetten...... Ik ben bereid om nog een tijd het spiraaltje te gebruiken (dan heb ik minder last van krampen en stopt de menstrutie ook), maar ik ga me niet laten steriliseren....dat is aan hem. Ik heb de kids gedragen en er uitgewerkt....daar mag wat tegenover staan....had ik besloten...
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 11:51:00 #89
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41510892
Ik moet maar niet teveel jullie lieve reacties lezen, want dan begin ik spontaan emotioneel te worden en ik heb al van die waterige oogjes nu Ik zit op dit moment op mijn werk en kan niet scannen. Hoop dat ik binnenkort de echo kan plaatsen van ons Bompie. En ja, we weten wat het gaat worden, maar zeggen het lekker niet

Moonah hou vol hoor. Vandaag komt je rolstoel. Lekker, dan ben je weer wat mobieler. Morgen wordt het trouwens prachtig weer. Heeft die rolstoel terreinbanden? Zo ja, dan kun je iemand vragen je mee te nemen naar het strand. Kun je toch je droombeeld nog verwezenlijken
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:51:41 #90
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41510919
Eliminator en Baloetjuh succes, ik hoop dat ze nog even blijven zitten

Slaapmeisje wat lees je ontzettend verliefd erg mooi om dat bij jou te lezen. weet je ook wat Bompie word, of wil je dat niet weten?

zie het antwoord al

[ Bericht 8% gewijzigd door Martineke op 05-09-2006 11:52:36 (te laat) ]
pi_41511000
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef Xanthe het volgende:
De afgelopen week ook enorm bezig geweest met de vraag of ik gesteriliseerd wilde worden , een vraag van de gyn omdat mijn buik toch al open lag en het zo meegenomen kon worden.
Oeh, da's idd niet iets om zo maar even te beslissen.
En die telefoontjes zijn zo herkenbaar! Ik kap ze soms gewoon af hoor. Echt superlief dat zo veel mensen aan me denken, maar elke keer het zelfde verhaal heb ik ook geen zin in. En eerlijk gezegd kunnen alle details van de sores van de meeste anderen me nu even gestolen worden.
Maar ach, als ze níet zouden bellen,was het ook niet goed he?

En chacama, roep je onderdanen tot de orde!!!
pi_41511042
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:51 schreef Slaapmeisje het volgende:

Moonah hou vol hoor. Vandaag komt je rolstoel. Lekker, dan ben je weer wat mobieler. Morgen wordt het trouwens prachtig weer. Heeft die rolstoel terreinbanden? Zo ja, dan kun je iemand vragen je mee te nemen naar het strand. Kun je toch je droombeeld nog verwezenlijken
Oh, vandaag weer Jantje Lach hoor!
En dat strand zit er niet meer in. Blokje om hier in de wijk is me al heel veel waard.
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:01:23 #93
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41511209
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef Xanthe het volgende:
En waarom moet het bijna altijd de vrouw zijn die aan de anti conceptie moet denken?
de keus aan manlief over laten kan ook

dat heb ik gedaan, als manlief geen kids meer wilt moet hij zich laten "helpen", ik verrek het om ook maar iets te gebruiken of laten doen. lang genoeg gedaan dacht ik zo, plus dat ik 2 x 9 maanden beeb in me buik heb gehad, 2 x op de operatietafel heb gelegen. heb er genoeg voor over gehad. nu is het zijn beurt
pi_41511229
Eliminator20 dat is schrikken zeg. Sterkte.

PM-girl ik ben ontzettend moe. Gisteren ben ik even de stad ingelopen en ben voor ik iets kon kopen voor het ukkie weer naar huis gegaan want ik was zo duizelig dat ik me echt zorgen ging maken of ik heel thuis zou komen. Ik doe het even rustig aan nu. Beetje hangen en moet zo naar de vk. Ik word steeds gestoord tijdens het posten dus ik post later op de dag wel even.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:05:03 #95
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41511323
mjammetje....rustig aan meid. En laat weten hoe het bij de VK was.....duizeligheid is niet goed!!
pi_41511626
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:54 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh, da's idd niet iets om zo maar even te beslissen.
En die telefoontjes zijn zo herkenbaar! Ik kap ze soms gewoon af hoor. Echt superlief dat zo veel mensen aan me denken, maar elke keer het zelfde verhaal heb ik ook geen zin in. En eerlijk gezegd kunnen alle details van de sores van de meeste anderen me nu even gestolen worden.
Maar ach, als ze níet zouden bellen,was het ook niet goed he?
Het valt wel op dat ze nu ineens meer gaan bellen... Allemaal bang dat ze er anders "te laat" achterkomen zeker
Ik vertel ook bewust niet wanneer ik de keizersnede heb aan iedereen. Ouders , enkele vrienden en enkele buren weten het en bij dat laatste kabbelt het snel genoeg het hele dorp door
pi_41511724
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:01 schreef Martineke het volgende:

[..]

de keus aan manlief over laten kan ook

dat heb ik gedaan, als manlief geen kids meer wilt moet hij zich laten "helpen", ik verrek het om ook maar iets te gebruiken of laten doen. lang genoeg gedaan dacht ik zo, plus dat ik 2 x 9 maanden beeb in me buik heb gehad, 2 x op de operatietafel heb gelegen. heb er genoeg voor over gehad. nu is het zijn beurt
Zoiets had ik nu ook wel. Manlief zei hier ook dood leuk moet je maar doen , je ligt toch al open. Maar als ik dan de nadelen lees over sterilisatie tijdens keizersnede en de redenen waarom het juist niet zo vaak gebeurd + dat ze in mijn geval een stukje eileider weg halen en dicht branden je bij deze methode vervroegd in de overgang kan raken.... Zit ik ook niet echt op te wachten.
Vervolgens krijg ik dan te horen ja maar als jij niks wilt gebruiken... ik zie het niet zitten om de rest van ons leven een condoom te gebruiken en voor sterilisatie moet ik vast betalen (in mijn geval werd het dan als service even meegenomen en niet gedeclareerd). Heb vanmorgen mooi met de verzekering gebeld en het word voor ons gewoon vergoed , dus dat smoesje gaat voor hem lekker niet meer op
Ik denk nu dus ook van laat jij het dan maar lekker doen. Ben benieuwd hoe hij er vanmiddag op reageerd als hij thuis komt
pi_41511803
Slaapmeisje, wat fijn zo'n mooi Slaapbompie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:36:34 #99
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41512214
Baloetje en Eliminator veel succes. Wat spannend!

Slaapmeisje he wat fijn toch weer zeg. Blijf maar lekker verliefd
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:36:59 #100
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41512228
Bompie
Slaapmeisje wat kun je heerlijk en eerlijk vertellen. Ik geniet met je mee hoor.

Xanthe, niet doen. Gun jezelf meer tijd om na te denken over zulke drastische maatregelen. Laat die vent van jou ook maar eens even goed nadenken over sterilisatie van zijn kant. Het komt wel heel erg op 1 persoon aan moet ik eerlijk zeggen. Jij draagt volgens mij overal verantwoordelijkheid voor en hij weinig krijg ik het idee. Ik begrijp dat jullie een moeizame relatie hebben. Dus dan zou ik zware vraagstukken als sterilisatie (want dat ik erg permanent) voor jou, mooi even laten voor wat het is. Er zijn andere anti-conceptie methoden. En denk maar zo, als je het niet doet krijg je er geen spijt van. Misschien wel als je het wel laat doen.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')