Oh, ik heb er wel veel aan gehad. Ze is ruim 1,5 uur wezen babbelen over van alles en nog wattes en ik heb veel vragen gesteld en weet nu eigenlijk pas wat ik me er van voor mag stellen: een kraamverzorgster.quote:Op maandag 4 september 2006 12:08 schreef Moonah het volgende:
Neuk, die intake stelt echt níets voor.
Ik heb hem telefonisch afgehandeld. Onder het mom van "Ik leef nu van dag tot dag, afspraak is moeilijk te plannen, doe maar telefonisch". Scheelt nog geld ook, want staat me bij dat je voor zo'n bezoek nog moet betalen ook.
Potjandikkes! Hij is al voorzien!quote:Op maandag 4 september 2006 11:35 schreef PM-girl het volgende:
Namens Pluk en zijn vrouwtje, dankjewel! Pluk weet er nog niet eens iets van, dat is de grap. Die kijkt me echt zo aan van: wat zit je nu te huilen?![]()
Ikke ookquote:Op maandag 4 september 2006 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Goh, Inky is nu gewoon mama.![]()
Ben benieuwd wanneer we iets van d'r gaan horen!
Oeh, schrik!quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:04 schreef Eliminator20 het volgende:
Goedemorgen!
vanacht zijn we naar het ziekenhuis gegaan omdat mijn vriendin een raar gevoel in haar buik had. Daar bleken de vliezen te zijn gebroken van 1 van de tweeling! Veels te vroeg natuurlijk want ze is nu pas 31 weken zwanger. We zijn toen halsoverkop met de ziekenwagen naar het VU in Amsterdam gereden omdat ze daar betere faciliteiten hebben.
Op dit moment is ze aan de weeenremmers om de geboorte zo lang mogelijk uit te stellen. Maar 1 ding is zeker; binnen nu en een week worden de kindjes geboren.
Ben even snel naar huis gegaan om wat spulletjes op te halen.
Ik hou jullie op de hoogte!
p.s. sorry voor het onduidelijk stukje tekst, ben nog in shock dat ze zo vroeg komen.
Heel veel succes en hoop dat ze het nog een weekje uithouden bij Baloetjuh binnen hoor! Lekker warm bij mama nog even flink groeien. Baloetjuh en Eliminator20 heel veel sterkte de komende tijd...quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:04 schreef Eliminator20 het volgende:
Goedemorgen!
vanacht zijn we naar het ziekenhuis gegaan omdat mijn vriendin een raar gevoel in haar buik had. Daar bleken de vliezen te zijn gebroken van 1 van de tweeling! Veels te vroeg natuurlijk want ze is nu pas 31 weken zwanger. We zijn toen halsoverkop met de ziekenwagen naar het VU in Amsterdam gereden omdat ze daar betere faciliteiten hebben.
Op dit moment is ze aan de weeenremmers om de geboorte zo lang mogelijk uit te stellen. Maar 1 ding is zeker; binnen nu en een week worden de kindjes geboren.
Ben even snel naar huis gegaan om wat spulletjes op te halen.
Ik hou jullie op de hoogte!
p.s. sorry voor het onduidelijk stukje tekst, ben nog in shock dat ze zo vroeg komen.
Doe dat dan ook niet, muts....quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef chacama het volgende:
Op het eind was ik zoooo moe en had ik zoveel pijn in rug en benen dat ik echt moest janken toen ik zag dat ik nog 50 meter moest lopen naar het dichtsbijzijnde toillet...
Och, ik heb ze nu eigenlijk elke nacht. En elke ochtend 'baal' ik dat het niet heeft doorgezet. Ach ja, we'll see!quote:En Moonah had voorweeen die niet doorzette...maar wat niet is kan nog komen.
Ik heb ook goed geluisterd....alleen mijn benen luisterde niet meer....quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet, muts....Gelukkig was op je controle alles goed, maar je lijf geeft niet voor niets signalen... /vingertje
Vandaag komt de rolstoel!
Oeh, da's idd niet iets om zo maar even te beslissen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef Xanthe het volgende:
De afgelopen week ook enorm bezig geweest met de vraag of ik gesteriliseerd wilde worden , een vraag van de gyn omdat mijn buik toch al open lag en het zo meegenomen kon worden.
Oh, vandaag weer Jantje Lach hoor!quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
Moonah hou vol hoor. Vandaag komt je rolstoel. Lekker, dan ben je weer wat mobieler. Morgen wordt het trouwens prachtig weer. Heeft die rolstoel terreinbanden? Zo ja, dan kun je iemand vragen je mee te nemen naar het strand. Kun je toch je droombeeld nog verwezenlijken
de keus aan manlief over laten kan ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef Xanthe het volgende:
En waarom moet het bijna altijd de vrouw zijn die aan de anti conceptie moet denken?
Het valt wel op dat ze nu ineens meer gaan bellen... Allemaal bang dat ze er anders "te laat" achterkomen zekerquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh, da's idd niet iets om zo maar even te beslissen.
En die telefoontjes zijn zo herkenbaar! Ik kap ze soms gewoon af hoor. Echt superlief dat zo veel mensen aan me denken, maar elke keer het zelfde verhaal heb ik ook geen zin in. En eerlijk gezegd kunnen alle details van de sores van de meeste anderen me nu even gestolen worden.
Maar ach, als ze níet zouden bellen,was het ook niet goed he?
Zoiets had ik nu ook wel. Manlief zei hier ook dood leuk moet je maar doen , je ligt toch al open. Maar als ik dan de nadelen lees over sterilisatie tijdens keizersnede en de redenen waarom het juist niet zo vaak gebeurd + dat ze in mijn geval een stukje eileider weg halen en dicht branden je bij deze methode vervroegd in de overgang kan raken.... Zit ik ook niet echt op te wachten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:01 schreef Martineke het volgende:
[..]
de keus aan manlief over laten kan ook
dat heb ik gedaan, als manlief geen kids meer wilt moet hij zich laten "helpen", ik verrek het om ook maar iets te gebruiken of laten doen. lang genoeg gedaan dacht ik zo, plus dat ik 2 x 9 maanden beeb in me buik heb gehad, 2 x op de operatietafel heb gelegen. heb er genoeg voor over gehad. nu is het zijn beurt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |