Halve ochtend telefoon gehad en blijkbaar denken de vriendinnen dat je overal ruim tijd voor hebt en houden ze niet op met babbelen en kom je er zelf ook amper tussen.
De ene had gisteren haar proef make-up van oriflame (voor haar huwelijk over 2 maand) en toen kwam die mevrouw niet opdagen dus wilde graag even haar verhaal kwijt.
Vervolgens een andere vriendin die gisteren van de trap gevallen , ze zou me komen helpen met de badkamer schoonmaken omdat ik niet meer achter de wc kan komen en de onderste tegeltjes. Maar die komt dus niet helaas. Ondertussen een Isis die verschrikkelijk ondeugend is en waar ik toch wat minder van kan hebben op het moment. Ik ben dus enorm gespannen wat ik aan de ene kant zelf niet merk maar door Isis wel merk. De kleine meid heeft ook door dat er wat te gebeuren staat volgens mij , want ze is ook anders in dr doen.
Tja verder eindelijk goed nieuws ik krijg een fatsoenlijk bed waarmee ik dus zelf normaal het bed uit kan komen en tevens op de juiste hoogte kan voor de kraamzorg en wat niet doorzakt omdat het een stevig bed is. Bij hoge uitzondering en na veel overleg intern zijn ze er dus mee akkoord gegaan. Nu alleen afwachten hoe laat ze hem inplannen voor de bezorging morgen aangezien ik om uiterlijk 3 uur de opname heb in het ziekenhuis.
Verder kriebelt het allemaal wel enorm! Spanningen , onzekerheden , kriebels. Heel anders dan bij de 1e toen ik alleen maar dacht dat ik mijn kindje vast wilde houden.
De afgelopen week ook enorm bezig geweest met de vraag of ik gesteriliseerd wilde worden , een vraag van de gyn omdat mijn buik toch al open lag en het zo meegenomen kon worden. Maar stel je voor dat er iets niet in orde is met het kindje... of dat (vanwege de techniek die ze wilden gebruiken) ik vroeger in de overgang terecht zou komen... en de betrouwbaarheid die lager is bij een sterilisatie tijdens de keizersnede?
Probleem is dat ik erg slecht reageer op hormoon houdende middelen en daarnaast het toch niet zie zitten om weer iets in mijn lichaam te laten plaatsen omdat ik toch lang bleef bloeden... En waarom moet het bijna altijd de vrouw zijn die aan de anti conceptie moet denken?
Slaapmeisje die verliefdheid word alleen nog maar groter straks
Eliminator en Baloetjuh spannend! Veel sterkte!