Niet, weer een held dood, eerst Bob Ross, nu dit. Wie is de volgende, Tommie?quote:Op maandag 4 september 2006 10:10 schreef Litso het volgende:
Er zijn al genoeg Steve-huiltopics.
Is Bob dood?quote:Op maandag 4 september 2006 10:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet, weer een held dood, eerst Bob Ross, nu dit. Wie is de volgende, Tommie?.
En wat dacht je van Mike. Het is faaaaaaaaaaaaaannntastissssch!quote:Op maandag 4 september 2006 10:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet, weer een held dood, eerst Bob Ross, nu dit. Wie is de volgende, Tommie?.
Mike 'Amazing Discoveries' Levey overledenquote:Op maandag 4 september 2006 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat dacht je van Mike. Het is faaaaaaaaaaaaaannntastissssch!
Nee, dacht kanker, net als Mikequote:Op maandag 4 september 2006 10:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wat, heeft 'ie een penseel in z'n oog gekregen?
ja!!! hebben we nog wat leuks te vertellen?quote:Op maandag 4 september 2006 10:16 schreef Litso het volgende:
Ja, jammer enzo. Nu ergens anders gaan huilen.
De Leffe blond smaakte gisteren weer goedquote:Op maandag 4 september 2006 10:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja!!! hebben we nog wat leuks te vertellen?
quote:Op maandag 4 september 2006 10:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja!!! hebben we nog wat leuks te vertellen?
quote:Op maandag 4 september 2006 04:54 schreef Neenetje het volgende:
Trusten.
Ja, ik had niet al wakker willen zijn.quote:
ok sounds goodquote:Op maandag 4 september 2006 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Leffe blond smaakte gisteren weer goed
dat is slecht en goed nieuws in 1?quote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, ik had niet al wakker willen zijn.
En ik heb een vrije dag.
Ja, al een jaartje of tien hoor maar toch.quote:
Ik keek altijd met veel plezier naar zijn geschilder toen ik klein was.quote:Op maandag 4 september 2006 10:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, al een jaartje of tien hoor maar toch..
Happy trees en fluffy clouds.....quote:Op maandag 4 september 2006 10:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jup, beiden.quote:Op maandag 4 september 2006 10:26 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dat is slecht en goed nieuws in 1?
of vind je vrij zijn ook niet positief?
Ah, ik dacht dat ik recentelijk een overlijdensberichtje had gemist.quote:Op maandag 4 september 2006 10:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mijn handjes nietquote:Op maandag 4 september 2006 10:33 schreef Chowi het volgende:
OMG, alles zit vast.
maar vooral dat je dacht.. dat kan ik ook!.. maar is me nog nooit geluktquote:Op maandag 4 september 2006 10:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik keek altijd met veel plezier naar zijn geschilder toen ik klein was.
Geef me even een doos tissues.quote:
nou dan geef ik ze maar aanquote:
Ja ik zit ook bij de lesquote:
* Oplosmiddel aangeeft.quote:Op maandag 4 september 2006 10:33 schreef Chowi het volgende:
OMG, alles zit vast.
quote:Op maandag 4 september 2006 10:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb laatst een sudoku opgelost. Met zoutzuur.
Ik heb een sudoku spel op mijn telefoonquote:Op maandag 4 september 2006 10:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb laatst een sudoku opgelost. Met zoutzuur.
Ik vond 'm gewoon te flauw.quote:Op maandag 4 september 2006 11:30 schreef JDude het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je die niet begreep, Ch.
quote:
Neen.quote:Op maandag 4 september 2006 11:45 schreef mcDavid het volgende:
Overigens is het nog steeds gewoon jouw schuld, dat de trein vertraging had.
Je was nu ook drie minuten te laat. Volgens mij heb je gewoon zelf je aansluiting gemist.quote:Op maandag 4 september 2006 11:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Overigens is het nog steeds gewoon jouw schuld, dat de trein vertraging had.
quote:Op maandag 4 september 2006 11:50 schreef ehqo het volgende:
Ik ben door de mangel gehaald, zo lijkt het.
Zaterdag: Werken van 16.00 tot 0.00quote:
Johquote:Op maandag 4 september 2006 12:02 schreef Renesite het volgende:
LUCHTALARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker boeiend.quote:Op maandag 4 september 2006 12:02 schreef Renesite het volgende:
hmmz.. en dan nu alweer wakker?quote:Op maandag 4 september 2006 12:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zaterdag: Werken van 16.00 tot 0.00
Zondag: 8.00 eruit, half 10 wedstrijd. Werken van 17.00 tot uiteindelijk 1.30, wakker gebleven tot half 4, om een of andere reden.
Och, dat houdt het leven nog wat interessant.quote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef Renesite het volgende:
Ik was bang manMaar gelukkig na 2 minuten was het opgehouden, dat was een korte aanval.
Beeeetje maarquote:Op maandag 4 september 2006 12:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och, dat houdt het leven nog wat interessant.
Als het luchtalarm er niet was, wat had ik dán om aan vast te houden in mijn leven.quote:
Zullen we volgende maand gezamelijk om 12 uur hand in hand naar het luchtalarm luisteren?quote:Op maandag 4 september 2006 12:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als het luchtalarm er niet was, wat had ik dán om aan vast te houden in mijn leven.. *sigh*
Dan vouw ik wel een bron van licht, van folie. En als ze loeien, verstrooi ik het licht in het geluid, en zullen de geluidsgolven er lichtnevels van waaien.quote:Op maandag 4 september 2006 12:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zullen we volgende maand gezamelijk om 12 uur hand in hand naar het luchtalarm luisteren?![]()
![]()
Ja dat slaap je eruit dan weer he'quote:Op maandag 4 september 2006 12:37 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hoe is het met die rare kutbui van je? al over?
beter... hoewel uitgeslapen ook weer zo'n aparte bui op kan leveren somsquote:Op maandag 4 september 2006 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat slaap je eruit dan weer he'
Jah al is uitgeslapen ook weer een groot woordquote:Op maandag 4 september 2006 12:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
beter... hoewel uitgeslapen ook weer zo'n aparte bui op kan leveren soms![]()
ja ik vond het weer tegenvallen het vroege opstaanquote:Op maandag 4 september 2006 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jah al is uitgeslapen ook weer een groot woord
Maar ben nog redelijk productief vandaag
Nou gewoon dingen die op de planning stonden gedaan hebbenquote:Op maandag 4 september 2006 12:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ik vond het weer tegenvallen het vroege opstaan
wat heet productief?
Ik wou alleen nog even het échte zoutvaatje doen.quote:Op maandag 4 september 2006 11:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je was nu ook drie minuten te laat. Volgens mij heb je gewoon zelf je aansluiting gemist.
ok en zo vroeg al.. dat doe je goedquote:Op maandag 4 september 2006 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou gewoon dingen die op de planning stonden gedaan hebben
Is ook weer een groot woord wel
Ik haat sowieso de maandag ook
Ik hoor die nooit, hartje Hilversum en muisstil. Mooi man. Ik zal Osama mailen dat hij hier wat moet doen, geen hond die het door heeft.quote:Op maandag 4 september 2006 12:02 schreef Renesite het volgende:
het begin is vooral vervelend... daarna gaat het meestal welquote:Op maandag 4 september 2006 13:13 schreef JDude het volgende:
Maandagen zijn maar matig.
k was laatst op Ameland.. waande me op vakantie, totdat ik op een terras zat en het luchtalarm hoorde: verdomd ik was nog steeds in Nederlandquote:Op maandag 4 september 2006 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor die nooit, hartje Hilversum en muisstil. Mooi man. Ik zal Osama mailen dat hij hier wat moet doen, geen hond die het door heeft.
Sowieso, zo'n actie op Maandag 12 uur, het alarm gaat toch al af..quote:Op maandag 4 september 2006 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor die nooit, hartje Hilversum en muisstil. Mooi man. Ik zal Osama mailen dat hij hier wat moet doen, geen hond die het door heeft.
Ben druk, kga zo richting A'dam voor concert van Madonna.quote:
Jolijt. Hoewel ik Madonna niet achter jou gezocht zou hebben.quote:Op maandag 4 september 2006 13:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben druk, kga zo richting A'dam voor concert van Madonna..
Ben ook geen groot fan ofzo, maar wil gewoon een keer een show van haar meemaken voordat ze ermee stopt.quote:Op maandag 4 september 2006 13:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jolijt. Hoewel ik Madonna niet achter jou gezocht zou hebben.
Geeft ze haar concert vroeg op de avond?
Madonnaquote:Op maandag 4 september 2006 14:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben ook geen groot fan ofzo, maar wil gewoon een keer een show van haar meemaken voordat ze ermee stopt..
Voorprogramma begint om 19.30 en Madge zelf rond negen uur.
gefeliquote:Op maandag 4 september 2006 14:07 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Woohoo! Mijn rij-examen wordt aangevraagd!
Idd..quote:Op maandag 4 september 2006 14:07 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Dag tiekjequote:
quote:Op maandag 4 september 2006 14:07 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Tip van de ervaringsdeskundige: Rij niet achteruit tegen betonnen palen aan.quote:Op maandag 4 september 2006 14:11 schreef ehqo het volgende:
Ik mag mijn schooljaar zelf indelen. En ik rijd 12 September af, voor de 5e keer. Hoezee voor het CBR.
Zo. Dus.
mag wel, alleen doe dat niet tijdens je examen, daarna kun je doen en laten wat ge maar wiltquote:Op maandag 4 september 2006 14:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Tip van de ervaringsdeskundige: Rij niet achteruit tegen betonnen palen aan.
Ook daarna beter niet doen!quote:Op maandag 4 september 2006 14:30 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
mag wel, alleen doe dat niet tijdens je examen, daarna kun je doen en laten wat ge maar wilt
Ik ben een geboren rijder.quote:Op maandag 4 september 2006 14:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Tip van de ervaringsdeskundige: Rij niet achteruit tegen betonnen palen aan.
Dus je bent drie keer geheel terecht gezakt?quote:Op maandag 4 september 2006 14:34 schreef ehqo het volgende:
Ach. Een keer vonden ze dat ik te kort op een fietser reed. Een keer vonden ze het gevaarlijk dat ik met mijn linkerbanden de blokmarkering raakte bij het invoegen op de snelweg. En een keer begon hij aan mijn stuur te trekken toen ik een auto, die midden op de weg geparkeerd stond in wou halen, en daarbij over mijn schouder keek, omdat dat altijd moet.
Dit is overigens geen bangmakerij. Enkel getergdheid.quote:Op maandag 4 september 2006 14:34 schreef ehqo het volgende:
Ach. Een keer vonden ze dat ik te kort op een fietser reed. Een keer vonden ze het gevaarlijk dat ik met mijn linkerbanden de blokmarkering raakte bij het invoegen op de snelweg. En een keer begon hij aan mijn stuur te trekken toen ik een auto, die midden op de weg geparkeerd stond in wou halen, en daarbij over mijn schouder keek, omdat dat altijd moet.
Eén keer. Toen reed ik door rood, het waren twee stoplichten vlak achter elkaar, ik moest naar rechts, dus ik wou na het eerste stoplicht invoegen naar rechts. Maar die vent begon te roepen dat het bij die eerste al mocht. Nouja, ik snel naar rechts, en lette niet op waar dat eerste stoplicht op stond. Het was maar een stukje van 10 meter over een brug over het kanaal naar het tweede stoplicht, dus een aanrijding had het niet kunnen worden. Rood blijft rood natuurlijk.quote:Op maandag 4 september 2006 14:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dus je bent drie keer geheel terecht gezakt?
Zwoegen.quote:Op maandag 4 september 2006 14:38 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb twee dagen per week les, op donderdag en vrijdag.
Een grand total van 3 uur per week.
quote:Op maandag 4 september 2006 14:39 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
is de schade ernstig? bumpers zijn daar toch voor?
Die is gebarsten iddquote:Op maandag 4 september 2006 14:39 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
is de schade ernstig? bumpers zijn daar toch voor?
bij mij niet... maar beter je bumper dan meteen een vette deuk in de carosseriequote:
bumper is niet zo duur... en valt misschien nog wel te maken toch?quote:
das lulligquote:Op maandag 4 september 2006 15:11 schreef Neenetje het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Al m'n bladwijzers zijn weg.
Firefox?? dan staat die waarschijnlijk in een ander profiel omdat je niet goed hebt afgesloten ofzoquote:Op maandag 4 september 2006 15:11 schreef Neenetje het volgende:
Wat heb jij voor hondenhokkiequote:Op maandag 4 september 2006 14:56 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
bumper is niet zo duur... en valt misschien nog wel te maken toch?
quote:Op maandag 4 september 2006 12:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zaterdag: Werken van 16.00 tot 0.00
Zondag: 8.00 eruit, half 10 wedstrijd. Werken van 17.00 tot uiteindelijk 1.30, wakker gebleven tot half 4, om een of andere reden.
ja maar ik ben een hardwerkende, niet-rijke vrouw, dus mijn hele auto is niet veelquote:Op maandag 4 september 2006 15:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat heb jij voor hondenhokkie
Mijn bumper kost een godsvermogen hoor
Geen idee. Dat regelen mijn ouders maarquote:Op maandag 4 september 2006 14:56 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
bumper is niet zo duur... en valt misschien nog wel te maken toch?
Moet je die van mij lenen?quote:Op maandag 4 september 2006 15:11 schreef Neenetje het volgende:
Nee dat is wel weer een groot voordeelquote:Op maandag 4 september 2006 15:40 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja maar ik ben een hardwerkende, niet-rijke vrouw, dus mijn hele auto is niet veel
dus mocht ik ooit schade rijden is het niet zo'n probleem
Uhuh..quote:Op maandag 4 september 2006 15:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Firefox?? dan staat die waarschijnlijk in een ander profiel omdat je niet goed hebt afgesloten ofzo.
Ik hou niet zo van zweefvliegen.quote:
ja ik ben blij met mijn autootje.. rij geen schades maar zuinig erop is andersquote:Op maandag 4 september 2006 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat is wel weer een groot voordeel
Mannen zijn sowieso te zeikerig op hun auto
Ik ben ook principieel tegen schade rijden. Daarom was ik redelijk pissig toen het gebeurd was...quote:Op maandag 4 september 2006 15:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ik ben blij met mijn autootje.. rij geen schades maar zuinig erop is anders
tja een ongelukje zit vaak in een klein hoekjequote:Op maandag 4 september 2006 15:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ben ook principieel tegen schade rijden. Daarom was ik redelijk pissig toen het gebeurd was...
haiquote:Op maandag 4 september 2006 16:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi.
stoer... vond je het lekker?quote:Op maandag 4 september 2006 16:35 schreef mcDavid het volgende:
Blaas het topic eens wat leven in, pc!
Ik heb zaterdagavond trouwens geblowd [afbeelding]
[]
ja dat is soms ook heel veel waardquote:Op maandag 4 september 2006 16:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb wel héél lekker geslapen daarna!
Wat heb je op?quote:Op maandag 4 september 2006 16:35 schreef mcDavid het volgende:
Blaas het topic eens wat leven in, pc!
Ik heb zaterdagavond trouwens geblowd [afbeelding]
[]
Tof dat je na een paar haaltjes al heel lekker kan slapen.quote:Op maandag 4 september 2006 16:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hasj. Geen idee wat voor soort. Een paar hijsjes van een doorgeefjointje.
Ik blow dan ook vrijwel nooit. Zou jij ook eens moeten proberen, joh!quote:Op maandag 4 september 2006 16:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tof dat je na een paar haaltjes al heel lekker kan slapen..
Ik blow ook amper de laatste tijd. laatste keer was 2/3 nachten terug en dat was ene halve kleine blow. Het is ook heel verschillend hoeveel ik blow, de ene keer 2/3 blows per dag de andere eker een paar weken niet ofzo. Hiervoor was ook vakantie en ik had veel vrije tijd. Dan ga ik veel anar een vriend toe ff buiten chillen end aarna film kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 16:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik blow dan ook vrijwel nooit. Zou jij ook eens moeten proberen, joh!
Samenvatting?quote:Op maandag 4 september 2006 17:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik blow ook amper de laatste tijd. laatste keer was 2/3 nachten terug en dat was ene halve kleine blow. Het is ook heel verschillend hoeveel ik blow, de ene keer 2/3 blows per dag de andere eker een paar weken niet ofzo. Hiervoor was ook vakantie en ik had veel vrije tijd. Dan ga ik veel anar een vriend toe ff buiten chillen end aarna film kijken.. Nu zal dat alleen in het weekend zijn en doordeweeks blow ik ook niet echt als i school heb. Of alleen in de avond. Op school stoned zijn doe ik neit aan. Dan heb ik enkelt met examens gedaan, dat ging wel goed maar ik vind het niet cool om elke dag stoned in de klas te zitten.
hou het maar bij een paar hijsjes.. anders ga je beroerd typenquote:
Goeie samenvatting.quote:Op maandag 4 september 2006 17:06 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hou het maar bij een paar hijsjes.. anders ga je beroerd typen
Sex ook.quote:Op maandag 4 september 2006 17:30 schreef JDude het volgende:
Pixeltekeningen maken is tof. Ook verslavend..
quote:Op maandag 4 september 2006 17:06 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hou het maar bij een paar hijsjes.. anders ga je beroerd typen
Ik ga maar eens naar de C1000.quote:Op maandag 4 september 2006 17:38 schreef Angel-Eyez het volgende:
zo ik ga eens op huis aan.. vind het mooi geweest voor vandaag
tot later
http://www.panc.nl/_compo(...)tainer/container.pngquote:Op maandag 4 september 2006 17:30 schreef JDude het volgende:
Pixeltekeningen maken is tof. Ook verslavend..
Whehehe... die is vet! Als ik het ooit echt kan dan begin ik misschien wel aan Breda jaquote:Op maandag 4 september 2006 17:47 schreef pc-fr34k het volgende:
http://www.panc.nl/_compo(...)tainer/container.png
Maak jij er een van Breda?.
Misluktquote:Op maandag 4 september 2006 17:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ga maar eens naar de C1000.
Hopelijk binnen een half uur ofzo.
Nu 30 keer opdrukken als straf.quote:
nee joh dan ben ik alleen maar nóg later weg!quote:Op maandag 4 september 2006 18:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu 30 keer opdrukken als straf..
Wie zei dat je een keuze hebt?quote:Op maandag 4 september 2006 18:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee joh dan ben ik alleen maar nóg later weg!
Dat weet ik tochquote:Op maandag 4 september 2006 18:49 schreef mcDavid het volgende:
Dat had overigens niets met de terugkomst van Bizz te maken. Dat zag ik pas na het invoeren!
Ik had het niet over ge.. uhhh, goed zo!quote:Op maandag 4 september 2006 18:48 schreef mcDavid het volgende:
*pc-fr34k 30 euro overhandigd
Freedent?quote:Op maandag 4 september 2006 19:21 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben er weer hoor, Tal!!
1x freedent dit keer
C1000 actie. Ik wist eerst ook niet dat dat er was tot het topic.quote:
Bij iedere 5 euro aan boodschappen krijg je een kwartetkaart. Als je kwartet hebt kun je een gratis product ophalen.quote:
Bestaat dat nog immer?quote:Op maandag 4 september 2006 20:17 schreef mcDavid het volgende:
Ze spreken Q. uit als "kjoe" op Fok!radio
Op z'n engels hequote:Op maandag 4 september 2006 20:17 schreef mcDavid het volgende:
Ze spreken Q. uit als "kjoe" op Fok!radio
lijkt me handigquote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef JDude het volgende:
Er zit een ijsklont ter grootte van een stoeptegel in mijn koelkast... denk dat ik morgen maar even wat zooi bij huisgenoot erbij stouw en 'm laat ontdooien.
Zeg maar waar het heen moetquote:Op maandag 4 september 2006 12:45 schreef Dagonet het volgende:
Lits! ik krijg nog wat van je..
C. krijgt wat van mij wanneer ik weer achter m'n eigen PC zit.
quote:Op maandag 4 september 2006 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga brownies maken.
waarschuw me ff als ze bijna klaar zijn!quote:Op maandag 4 september 2006 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga brownies maken.
precies... ik heb de koffie al zover klaar staanquote:Op maandag 4 september 2006 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarschuw me ff als ze bijna klaar zijn!
Goede users.quote:Op maandag 4 september 2006 22:50 schreef Chowi het volgende:
Goed topic.
Space-brownies?quote:Op maandag 4 september 2006 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh, laatste keer is alweer een tijdje geleden heur.
Ik zou ze op de 16-september-meet maken.
ow sorryquote:Op maandag 4 september 2006 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nouhou..quote:Op maandag 4 september 2006 23:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja wat boeit het nou of jij het was of je kloon
Ja niks gewoon eujquote:
ja is het zo lastig?quote:Op maandag 4 september 2006 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja niks gewoon euj
Het is al knap als je een euj op het forum krijgt these days
Jammer dat ik geen email-adressen meer heb.quote:
ja dan ineens weer een turbo aanquote:Op maandag 4 september 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
Net was het heel even traag, nu gaat het weer geloof ik. Stom ding.
Ik ga ook koekjes bakkenquote:Op maandag 4 september 2006 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
mja dat vond ik ook al.. soms zelfs geen verbinding enzoquote:Op maandag 4 september 2006 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bij jou niet dan?, hij is zo traag als wat
Ja zoals netquote:Op maandag 4 september 2006 23:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
mja dat vond ik ook al.. soms zelfs geen verbinding enzo
wat moet je daar dan mee?quote:Op maandag 4 september 2006 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen email-adressen meer heb.
mja ik dacht ook even om dan maar te gaan slapenquote:Op maandag 4 september 2006 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zoals net, ik ben vrij hyper word daar echt gek van.
klonen aanmakenquote:
Nou dat ook nog niet weerquote:Op maandag 4 september 2006 23:33 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
mja ik dacht ook even om dan maar te gaan slapen
Al had je die wel, dat account claim ik nu, al maak je hem aan jat ik gewoon je wachtwoord.quote:Op maandag 4 september 2006 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen email-adressen meer heb.
haha ok... geen verstand van uiteraardquote:Op maandag 4 september 2006 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
klonen aanmaken
[..]
Nou dat ook nog niet weer
Awww..quote:Op maandag 4 september 2006 23:21 schreef Dagonet het volgende:
Ik mis stiekem iemand.
Ook half 7 hier hoorquote:Op maandag 4 september 2006 23:35 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
haha ok... geen verstand van uiteraard
tja bij mij gaat de wekker wel weer vroeg
Psst. Moet ik nog mailen, zo ja gewoon naar je fok adres?quote:Op maandag 4 september 2006 23:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Al had je die wel, dat account claim ik nu, al maak je hem aan jat ik gewoon je wachtwoord.
damn.. ik baal soms dat ik wel aardig wat uurtjes slaap nodig hebquote:Op maandag 4 september 2006 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ook half 7 hier hoor
Maar ik slaap nooit zo lang
Doe maar.quote:Op maandag 4 september 2006 23:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Psst. Moet ik nog mailen, zo ja gewoon naar je fok adres?
Was het maar kut.quote:Op maandag 4 september 2006 23:37 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Bier. Kutzooi.
Ja als je het nodig hebt, kan je wel lang opblijven, maar dan red je het ook nietquote:Op maandag 4 september 2006 23:37 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
damn.. ik baal soms dat ik wel aardig wat uurtjes slaap nodig heb
en hele week werkende.. gaat pas na woensdag de knop om.. dat ik denk; nu mogen de slaapuurtjes minderen
jawel.. redden doe ik het altijd wel.. maar hoe je je dan kan voelen....quote:Op maandag 4 september 2006 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja als je het nodig hebt, kan je wel lang opblijven, maar dan red je het ook niet
Wat hij zegt.quote:Op maandag 4 september 2006 23:37 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Bier. Kutzooi.
Hertog Janetjes zijn wel moeilijk te vinden hoor..quote:
Omdat te persoonlijkquote:Op maandag 4 september 2006 23:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
omdat?
hoef je niet meteen boos te worden
wat wilt u dan?
ik heb er zojuist één gevondenquote:Op maandag 4 september 2006 23:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hertog Janetjes zijn wel moeilijk te vinden hoor..
te persoonlijk? hmmz dat heeft uitleg nodig vind ikquote:Op maandag 4 september 2006 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat te persoonlijk
En doe maar een Chocomel met ijs
Ja alleen ijsquote:Op maandag 4 september 2006 23:56 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
te persoonlijk? hmmz dat heeft uitleg nodig vind ik
ijs heb ik.. Chocomel dan weer niet
quote:Op maandag 4 september 2006 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja alleen ijs, heb je niks anders?
Bewust jaquote:Op maandag 4 september 2006 23:59 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
malibu.. cola... dubbelfriss... fanta... jus d'orange... appelsap
maar voor de rest draai je behoorlijk om de brei heen
lullig hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bewust ja
En doe maar een appelsap dan
Nou niet lullig bedoeltquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:02 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
lullig hoor
* inschenkt en aangeeft
Ja zeg dan watquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:02 schreef Neenetje het volgende:
Zeg, dit wordt de nachtbar?
hoezo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:02 schreef Neenetje het volgende:
Zeg, dit wordt de nachtbar?
Maar wel hele sterkequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef Neenetje het volgende:
Nee joh..
Ik maak momenteel banbare opmerkingen.
ow ok... dat dat banbaar is johquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef Neenetje het volgende:
Nee joh..
Ik maak momenteel banbare opmerkingen.
Nee, ik bedoelde deze:quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:05 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow ok... dat dat banbaar is joh![]()
Tegen aandachsthoer AMD64.. die we in het verleden helemaal de grond in hebben geboord omdat 'ie zielig over allerlei dingen loog..quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Moet jij niet een rouwtopic openen over je hartkleppen? Hmm?
Ben benieuwd wie er bij komt op B&Hquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:06 schreef JDude het volgende:
Whehehe... BrauN terug, Biogarde moderator... het gaat goed met Fok!
ow ok.. walgelijk zulke luiquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde deze:
[..]
Tegen aandachsthoer AMD64.. die we in het verleden helemaal de grond in hebben geboord omdat 'ie zielig over allerlei dingen loog..
Wat een figuur was dat ja...quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:06 schreef Neenetje het volgende:
Tegen aandachsthoer AMD64.. die we in het verleden helemaal de grond in hebben geboord omdat 'ie zielig over allerlei dingen loog..
Truste AE.quote:
Haiquote:
Slapjesquote:
Shalom, schonequote:
Ze is net gaan slapen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:52 schreef Litso het volgende:
Zeg maar AE, wie ben je nou eigenlijk?
Het is geen kloon.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:52 schreef Litso het volgende:
Hypocrietquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
HOI HANS, HOE ZIET JOUW PIEMEL ERUIT?
Ik zeg toch niet dat het een kloon is?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het is geen kloon.
Een Essel user.
Haha, nee, maar dat is het eerste waar iemand over het algemeen vanuit gaat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het een kloon is?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer hypocriet aan? Het is gewoon interesse [afbeelding].
Een dochter van mij... geen kloon iig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:52 schreef Litso het volgende:
Dat wist ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een dochter van mij... geen kloon iig.
PS.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
Een dochter van mij... geen kloon iig.
Ze is echt geen kloon dude. Get over it.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:52 schreef Litso het volgende:
Fors.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
HOI HANS, HOE ZIET JOUW PIEMEL ERUIT?
Nogmaals, dat zei ik nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze is echt geen kloon dude. Get over it.
[..]
Fors.
We wachten even op de reactie van Bizz.quote:
Monstercock.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:02 schreef JDude het volgende:
[..]
We wachten even op de reactie van Bizz.
Ik ook niet, maar gelukkig gebeurt dat tegenwoordig ook niet meer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:03 schreef rompompom het volgende:
36 reacties in één minuut kan ik hier niet bijhouden
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:59 schreef kLowJow het volgende:
Morning.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
HOI HANS KJ, HOE ZIET JOUW PIEMEL ERUIT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |