Niet, weer een held dood, eerst Bob Ross, nu dit. Wie is de volgende, Tommie?quote:Op maandag 4 september 2006 10:10 schreef Litso het volgende:
Er zijn al genoeg Steve-huiltopics.
Is Bob dood?quote:Op maandag 4 september 2006 10:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet, weer een held dood, eerst Bob Ross, nu dit. Wie is de volgende, Tommie?.
En wat dacht je van Mike. Het is faaaaaaaaaaaaaannntastissssch!quote:Op maandag 4 september 2006 10:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet, weer een held dood, eerst Bob Ross, nu dit. Wie is de volgende, Tommie?.
Mike 'Amazing Discoveries' Levey overledenquote:Op maandag 4 september 2006 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat dacht je van Mike. Het is faaaaaaaaaaaaaannntastissssch!
Nee, dacht kanker, net als Mikequote:Op maandag 4 september 2006 10:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wat, heeft 'ie een penseel in z'n oog gekregen?
ja!!! hebben we nog wat leuks te vertellen?quote:Op maandag 4 september 2006 10:16 schreef Litso het volgende:
Ja, jammer enzo. Nu ergens anders gaan huilen.
De Leffe blond smaakte gisteren weer goedquote:Op maandag 4 september 2006 10:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja!!! hebben we nog wat leuks te vertellen?
quote:Op maandag 4 september 2006 10:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja!!! hebben we nog wat leuks te vertellen?
quote:Op maandag 4 september 2006 04:54 schreef Neenetje het volgende:
Trusten.
Ja, ik had niet al wakker willen zijn.quote:
ok sounds goodquote:Op maandag 4 september 2006 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Leffe blond smaakte gisteren weer goed
dat is slecht en goed nieuws in 1?quote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, ik had niet al wakker willen zijn.
En ik heb een vrije dag.
Ja, al een jaartje of tien hoor maar toch.quote:
Ik keek altijd met veel plezier naar zijn geschilder toen ik klein was.quote:Op maandag 4 september 2006 10:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, al een jaartje of tien hoor maar toch..
Happy trees en fluffy clouds.....quote:Op maandag 4 september 2006 10:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jup, beiden.quote:Op maandag 4 september 2006 10:26 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dat is slecht en goed nieuws in 1?
of vind je vrij zijn ook niet positief?
Ah, ik dacht dat ik recentelijk een overlijdensberichtje had gemist.quote:Op maandag 4 september 2006 10:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mijn handjes nietquote:Op maandag 4 september 2006 10:33 schreef Chowi het volgende:
OMG, alles zit vast.
maar vooral dat je dacht.. dat kan ik ook!.. maar is me nog nooit geluktquote:Op maandag 4 september 2006 10:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik keek altijd met veel plezier naar zijn geschilder toen ik klein was.
Geef me even een doos tissues.quote:
nou dan geef ik ze maar aanquote:
Ja ik zit ook bij de lesquote:
* Oplosmiddel aangeeft.quote:Op maandag 4 september 2006 10:33 schreef Chowi het volgende:
OMG, alles zit vast.
quote:Op maandag 4 september 2006 10:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb laatst een sudoku opgelost. Met zoutzuur.
Ik heb een sudoku spel op mijn telefoonquote:Op maandag 4 september 2006 10:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb laatst een sudoku opgelost. Met zoutzuur.
Ik vond 'm gewoon te flauw.quote:Op maandag 4 september 2006 11:30 schreef JDude het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je die niet begreep, Ch.
quote:
Neen.quote:Op maandag 4 september 2006 11:45 schreef mcDavid het volgende:
Overigens is het nog steeds gewoon jouw schuld, dat de trein vertraging had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |