quote:
Afgelopen zaterdag is in een ziekenhuis in Los Angeles, Californië, Michael Levey overleden. Dit liet zijn vriend en collega Steven Moore aan FOK! weten.Levey werd vooral bekend door de infomercials onder de naam Amazing Discoveries. Hierin maakte Levey op (toen) revolutionaire manier reclame voor ruim 100 produkten.
Levey's dood kwam onverwachts en werd veroorzaakt door kanker. Hij laat een vrouw Lisa en zoon Jakey achter, Michael Levey werd 53 jaar.
(zonder daarmee het menselijk drama te willen ridiculiseren uiteraard)
Gecondoleerd
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/362731 lees dit eens door, gaat er ook over
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:04 schreef sop het volgende:
Van de frontpage:
[..]
Vooral die edities van Levey met de hyperactieve Tony Little waren legendarisch en ik moet nog lachen als ik eraan denk.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 05-08-2003 10:16]
quote:Fok user TripleM had contact opgenomen met Steven Moore om een e-mail interview te doen met Michael Levey, hij had dit antwoord nooit verwacht...
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:07 schreef Arjan het volgende:[..]
?
quote:Tony Little's Target training
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:11 schreef Bombie het volgende:
Legendarische man... Echt een unieke vorm van humor die hij destijds liet zien en dat voor zoiets baggers als infomercials. Volgens mij zijn al die tell-sell reclames van tegenwóórdig 100% duplicaten van elkaar.Vooral die edities van Levey met de hyperactieve Tony Little waren legendarisch en ik moet nog lachen als ik eraan denk.
quote:En daar verder
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:05 schreef SunChaser het volgende:
Gecondoleerd.
Waar is Amazing Mike heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |