abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12230843
Van de frontpage:
quote:
Afgelopen zaterdag is in een ziekenhuis in Los Angeles, Californië, Michael Levey overleden. Dit liet zijn vriend en collega Steven Moore aan FOK! weten.

Levey werd vooral bekend door de infomercials onder de naam Amazing Discoveries. Hierin maakte Levey op (toen) revolutionaire manier reclame voor ruim 100 produkten.

Levey's dood kwam onverwachts en werd veroorzaakt door kanker. Hij laat een vrouw Lisa en zoon Jakey achter, Michael Levey werd 53 jaar.

Redactie Frontpage dinsdag 5 augustus 2003 @ 10:05:49 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12230861
well ... that's just amazing ...

(zonder daarmee het menselijk drama te willen ridiculiseren uiteraard)

pi_12230887
Fantastisch al die reclames : "Dit is echt te gek Jack"

Gecondoleerd

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12230894
quote:
Dit liet zijn vriend en collega Steven Moore aan FOK! weten
?
pi_12230905
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:04 schreef sop het volgende:
Van de frontpage:
[..]

http://forum.fok.nl/showtopic.php/362731 lees dit eens door, gaat er ook over
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_12230949
Legendarische man... Echt een unieke vorm van humor die hij destijds liet zien en dat voor zoiets baggers als infomercials. Volgens mij zijn al die tell-sell reclames van tegenwóórdig 100% duplicaten van elkaar.

Vooral die edities van Levey met de hyperactieve Tony Little waren legendarisch en ik moet nog lachen als ik eraan denk.

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 05-08-2003 10:16]

pi_12231039
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:07 schreef Arjan het volgende:

[..]

?

Fok user TripleM had contact opgenomen met Steven Moore om een e-mail interview te doen met Michael Levey, hij had dit antwoord nooit verwacht...
pi_12231072
Een grondlegger op het gebied van de infomercial zoals we die nu kennen en een persoonlijkheid die ons nog jaren bij zal blijven.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_12231110
doeg Mike

pi_12231116
Ik vond vooral zijn truien altijd erg mooi
pi_12231193
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:11 schreef Bombie het volgende:
Legendarische man... Echt een unieke vorm van humor die hij destijds liet zien en dat voor zoiets baggers als infomercials. Volgens mij zijn al die tell-sell reclames van tegenwóórdig 100% duplicaten van elkaar.

Vooral die edities van Levey met de hyperactieve Tony Little waren legendarisch en ik moet nog lachen als ik eraan denk.

Tony Little's Target training
Hij lijkt op Mr. Perfect
Voor de kenners.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12231348
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:05 schreef SunChaser het volgende:
Gecondoleerd.
Waar is Amazing Mike heen?
En daar verder .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')