Niet, weer een held dood, eerst Bob Ross, nu dit. Wie is de volgende, Tommie?quote:Op maandag 4 september 2006 10:10 schreef Litso het volgende:
Er zijn al genoeg Steve-huiltopics.
Is Bob dood?quote:Op maandag 4 september 2006 10:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet, weer een held dood, eerst Bob Ross, nu dit. Wie is de volgende, Tommie?.
En wat dacht je van Mike. Het is faaaaaaaaaaaaaannntastissssch!quote:Op maandag 4 september 2006 10:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet, weer een held dood, eerst Bob Ross, nu dit. Wie is de volgende, Tommie?.
Mike 'Amazing Discoveries' Levey overledenquote:Op maandag 4 september 2006 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat dacht je van Mike. Het is faaaaaaaaaaaaaannntastissssch!
Nee, dacht kanker, net als Mikequote:Op maandag 4 september 2006 10:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wat, heeft 'ie een penseel in z'n oog gekregen?
ja!!! hebben we nog wat leuks te vertellen?quote:Op maandag 4 september 2006 10:16 schreef Litso het volgende:
Ja, jammer enzo. Nu ergens anders gaan huilen.
De Leffe blond smaakte gisteren weer goedquote:Op maandag 4 september 2006 10:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja!!! hebben we nog wat leuks te vertellen?
quote:Op maandag 4 september 2006 10:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja!!! hebben we nog wat leuks te vertellen?
quote:Op maandag 4 september 2006 04:54 schreef Neenetje het volgende:
Trusten.
Ja, ik had niet al wakker willen zijn.quote:
ok sounds goodquote:Op maandag 4 september 2006 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Leffe blond smaakte gisteren weer goed
dat is slecht en goed nieuws in 1?quote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, ik had niet al wakker willen zijn.
En ik heb een vrije dag.
Ja, al een jaartje of tien hoor maar toch.quote:
Ik keek altijd met veel plezier naar zijn geschilder toen ik klein was.quote:Op maandag 4 september 2006 10:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, al een jaartje of tien hoor maar toch..
Happy trees en fluffy clouds.....quote:Op maandag 4 september 2006 10:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jup, beiden.quote:Op maandag 4 september 2006 10:26 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dat is slecht en goed nieuws in 1?
of vind je vrij zijn ook niet positief?
Ah, ik dacht dat ik recentelijk een overlijdensberichtje had gemist.quote:Op maandag 4 september 2006 10:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mijn handjes nietquote:Op maandag 4 september 2006 10:33 schreef Chowi het volgende:
OMG, alles zit vast.
maar vooral dat je dacht.. dat kan ik ook!.. maar is me nog nooit geluktquote:Op maandag 4 september 2006 10:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik keek altijd met veel plezier naar zijn geschilder toen ik klein was.
Geef me even een doos tissues.quote:
nou dan geef ik ze maar aanquote:
Ja ik zit ook bij de lesquote:
* Oplosmiddel aangeeft.quote:Op maandag 4 september 2006 10:33 schreef Chowi het volgende:
OMG, alles zit vast.
quote:Op maandag 4 september 2006 10:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb laatst een sudoku opgelost. Met zoutzuur.
Ik heb een sudoku spel op mijn telefoonquote:Op maandag 4 september 2006 10:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb laatst een sudoku opgelost. Met zoutzuur.
Ik vond 'm gewoon te flauw.quote:Op maandag 4 september 2006 11:30 schreef JDude het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je die niet begreep, Ch.
quote:
Neen.quote:Op maandag 4 september 2006 11:45 schreef mcDavid het volgende:
Overigens is het nog steeds gewoon jouw schuld, dat de trein vertraging had.
Je was nu ook drie minuten te laat. Volgens mij heb je gewoon zelf je aansluiting gemist.quote:Op maandag 4 september 2006 11:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Overigens is het nog steeds gewoon jouw schuld, dat de trein vertraging had.
quote:Op maandag 4 september 2006 11:50 schreef ehqo het volgende:
Ik ben door de mangel gehaald, zo lijkt het.
Zaterdag: Werken van 16.00 tot 0.00quote:
Johquote:Op maandag 4 september 2006 12:02 schreef Renesite het volgende:
LUCHTALARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker boeiend.quote:Op maandag 4 september 2006 12:02 schreef Renesite het volgende:
hmmz.. en dan nu alweer wakker?quote:Op maandag 4 september 2006 12:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zaterdag: Werken van 16.00 tot 0.00
Zondag: 8.00 eruit, half 10 wedstrijd. Werken van 17.00 tot uiteindelijk 1.30, wakker gebleven tot half 4, om een of andere reden.
Och, dat houdt het leven nog wat interessant.quote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef Renesite het volgende:
Ik was bang manMaar gelukkig na 2 minuten was het opgehouden, dat was een korte aanval.
Beeeetje maarquote:Op maandag 4 september 2006 12:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och, dat houdt het leven nog wat interessant.
Als het luchtalarm er niet was, wat had ik dán om aan vast te houden in mijn leven.quote:
Zullen we volgende maand gezamelijk om 12 uur hand in hand naar het luchtalarm luisteren?quote:Op maandag 4 september 2006 12:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als het luchtalarm er niet was, wat had ik dán om aan vast te houden in mijn leven.. *sigh*
Dan vouw ik wel een bron van licht, van folie. En als ze loeien, verstrooi ik het licht in het geluid, en zullen de geluidsgolven er lichtnevels van waaien.quote:Op maandag 4 september 2006 12:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zullen we volgende maand gezamelijk om 12 uur hand in hand naar het luchtalarm luisteren?![]()
![]()
Ja dat slaap je eruit dan weer he'quote:Op maandag 4 september 2006 12:37 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hoe is het met die rare kutbui van je? al over?
beter... hoewel uitgeslapen ook weer zo'n aparte bui op kan leveren somsquote:Op maandag 4 september 2006 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat slaap je eruit dan weer he'
Jah al is uitgeslapen ook weer een groot woordquote:Op maandag 4 september 2006 12:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
beter... hoewel uitgeslapen ook weer zo'n aparte bui op kan leveren soms![]()
ja ik vond het weer tegenvallen het vroege opstaanquote:Op maandag 4 september 2006 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jah al is uitgeslapen ook weer een groot woord
Maar ben nog redelijk productief vandaag
Nou gewoon dingen die op de planning stonden gedaan hebbenquote:Op maandag 4 september 2006 12:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ik vond het weer tegenvallen het vroege opstaan
wat heet productief?
Ik wou alleen nog even het échte zoutvaatje doen.quote:Op maandag 4 september 2006 11:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je was nu ook drie minuten te laat. Volgens mij heb je gewoon zelf je aansluiting gemist.
ok en zo vroeg al.. dat doe je goedquote:Op maandag 4 september 2006 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou gewoon dingen die op de planning stonden gedaan hebben
Is ook weer een groot woord wel
Ik haat sowieso de maandag ook
Ik hoor die nooit, hartje Hilversum en muisstil. Mooi man. Ik zal Osama mailen dat hij hier wat moet doen, geen hond die het door heeft.quote:Op maandag 4 september 2006 12:02 schreef Renesite het volgende:
het begin is vooral vervelend... daarna gaat het meestal welquote:Op maandag 4 september 2006 13:13 schreef JDude het volgende:
Maandagen zijn maar matig.
k was laatst op Ameland.. waande me op vakantie, totdat ik op een terras zat en het luchtalarm hoorde: verdomd ik was nog steeds in Nederlandquote:Op maandag 4 september 2006 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor die nooit, hartje Hilversum en muisstil. Mooi man. Ik zal Osama mailen dat hij hier wat moet doen, geen hond die het door heeft.
Sowieso, zo'n actie op Maandag 12 uur, het alarm gaat toch al af..quote:Op maandag 4 september 2006 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor die nooit, hartje Hilversum en muisstil. Mooi man. Ik zal Osama mailen dat hij hier wat moet doen, geen hond die het door heeft.
Ben druk, kga zo richting A'dam voor concert van Madonna.quote:
Jolijt. Hoewel ik Madonna niet achter jou gezocht zou hebben.quote:Op maandag 4 september 2006 13:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben druk, kga zo richting A'dam voor concert van Madonna..
Ben ook geen groot fan ofzo, maar wil gewoon een keer een show van haar meemaken voordat ze ermee stopt.quote:Op maandag 4 september 2006 13:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jolijt. Hoewel ik Madonna niet achter jou gezocht zou hebben.
Geeft ze haar concert vroeg op de avond?
Madonnaquote:Op maandag 4 september 2006 14:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben ook geen groot fan ofzo, maar wil gewoon een keer een show van haar meemaken voordat ze ermee stopt..
Voorprogramma begint om 19.30 en Madge zelf rond negen uur.
gefeliquote:Op maandag 4 september 2006 14:07 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Woohoo! Mijn rij-examen wordt aangevraagd!
Idd..quote:Op maandag 4 september 2006 14:07 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Dag tiekjequote:
quote:Op maandag 4 september 2006 14:07 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Tip van de ervaringsdeskundige: Rij niet achteruit tegen betonnen palen aan.quote:Op maandag 4 september 2006 14:11 schreef ehqo het volgende:
Ik mag mijn schooljaar zelf indelen. En ik rijd 12 September af, voor de 5e keer. Hoezee voor het CBR.
Zo. Dus.
mag wel, alleen doe dat niet tijdens je examen, daarna kun je doen en laten wat ge maar wiltquote:Op maandag 4 september 2006 14:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Tip van de ervaringsdeskundige: Rij niet achteruit tegen betonnen palen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |