Ik viel echt op de grond van het lachen om die zin van Erik, waarbij hij zei dat ze van de vreemdste dingen opgewonden raken, maar dat de seks het einde isquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat een rot wijf die Patrica trouwens.
Doen alsof het vrijwillige seks was![]()
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:07 schreef Piovan het volgende:
Lul maar, martine heeft het gedaan, de betrouwbare bron is een personage uit gtst die ik persoonlijk ken.
I love it when a plan falls together.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Ludo wordt wel echt neergeschoten en belandt ook in het ziekenhuis, maar het schot is niet fataal. Martine heeft een arts van het AZM omgekocht, die z'n dood in scène zet. Door een (zogenaamd) administratieve fout wordt Ludo's 'dode' lichaam verwisseld met het lijk van een andere patiënt, die vervolgens gecremeerd wordt.
Ludo wordt afgevoerd naar een geheime loods, waar hij maandenlang onder verdoving wordt vastgehouden door de omgekochte arts. Wanneer deze arts op zekere dag een ongeluk krijgt (en daardoor de verdoving niet kan bijvullen) ontwaakt Ludo uit z'n diepe slaap. Hij weet te ontsnappen en keert terug naar Meerdijk om er vervolgens achter te komen dat hij wéér alles kwijt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het gedaan zou hebben, gaan
ze dat personage echt niet terug laten komen voor een paar afleveringen. en ik denk zelf
dat ook de actrice zelf niet voor een paar lullige afleveringen op komt dagen. wellicht blijft ze
totdat uit komt dat ludo helemaal niet dood is.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
dat zou leuk zijn, maar hoe gaat zij zichzelf vrijpletten op de moord opquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik geloof je.
[..]
I love it when a plan falls together.
Ze hebben anderhalf jaar nodig gehad om het scenario te verwezenlijken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:44 schreef Piovan het volgende:
Wow, Iwan, dat heb je tof uitgedacht.
Een goede verdoving doet wonderen.quote:Alleen Nick en Janine hebben Ludo al dood zien liggen in het ziekenhuis.
die secretaresse (hoe heet ze ook alweer) weet er toch van? die werd gechanteerd door ludo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:47 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn, maar hoe gaat zij zichzelf vrijpletten op de moord op
carel kortenaer
maar die is spooloos, samen met amy.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die secretaresse (hoe heet ze ook alweer) weet er toch van? die werd gechanteerd door ludo.
En wat er gebeurd is nadat witte lakken over zijn hoofd werd getrokken hebben wij niet gezien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:44 schreef Piovan het volgende:
Wow, Iwan, dat heb je tof uitgedacht.
Alleen Nick en Janine hebben Ludo al dood zien liggen in het ziekenhuis.
hoe kom je daar nou bij? amy is met dr moeder op de vlucht voor ludo en zijn zgn dood bij instorting van een of ander bouwwerk. dinges zit volgens mij gewoon ergens op de bahama'squote:Op dinsdag 5 september 2006 20:53 schreef digispeed het volgende:
[..]
maar die is spooloos, samen met amy.
Dat zal ongetwijfeld over een paar maanden uit de doeken worden gedaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En wat er gebeurd is nadat witte laken over zijn hoofd werd getrokken hebben wij niet gezien.
Dat bedoeld ze ook volgens mij en inderdaad die Suzanne Jacobs wilde Ludo echt niet dood hoor, Isabella ook niet, die is allang blij dat ze haar dochter bij zich heeft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou bij? amy is met dr moeder op de vlucht voor ludo en zijn zgn dood bij instorting van een of ander bouwwerk. dinges zit volgens mij gewoon ergens op de bahama's
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
nou wie weet nu janine aan het hoofd staat HvB!
Totally true.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
Janine heeft na de moord meteen een verlepte kop gekregen.
Oh okee nu snap ik hem, je bedoelde in je eerdere post 'Wie weet!' ipv 'Wie weet nou....'quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef lady-wrb het volgende:
janine heeft nu toch de leiding? wie weet ruimt ze al die kleine bedrijfjes op zodat ze weer zelfstandig worden. ik roep ook maar wat
Echt in 3 maanden tjid van een naturel good look (ook al was het botox, goed gedaan overigens) naar een rimpelkop gegaan. Alsof de botox is uitgewerkt? Dat spul is na een jaar of wat toch uitgewerkt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |