ja, had er "favoriete badguy" gestaan, dan had je me niet gehoord!quote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar met ultieme bad guy bedoelen we ook niet zozeer de meest meedogenloze was, maar meer dat hij van alle bad guys toch wel onze favoriet was.
Zo was het ook bedoeldquote:Op maandag 4 september 2006 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
deze reactie slaat echt als 'n lul op een drumstel
Zowel favoriet en ultiem zijn subjectieve woorden, dus het gaat erom wat voor betekenis je eraan geeft, dus wat de een ultiem vind kan de ander helemaal niet ultiem vinden.quote:Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, had er "favoriete badguy" gestaan, dan had je me niet gehoord!![]()
Moraal van het verhaal, als je een pistool gebruikt bij een toneelstukje, test het dan altijd van tevoren op een object dat geen waarde heeft of iemand aan wie je bloedhekel hebtquote:Op maandag 4 september 2006 20:51 schreef AlwaysConnected het volgende:
ach
Janine heeft Ludo gewoon omzeep geholpenze shoot dus who cares
dat heet toevalquote:Op maandag 4 september 2006 20:59 schreef pberends het volgende:
Waarom heet dat kind van Dennis eigenlijk Arnoud? Connectie naar Arnie, hoe wist die moeder dat dan?
Ja van dat zogenaamde gtst toevalshumor weetjewel, eerst heette een inspecteur ook iets van 'Klap' ofzo en Jack die zich Woods noemde...quote:Op maandag 4 september 2006 20:59 schreef pberends het volgende:
Waarom heet dat kind van Dennis eigenlijk Arnoud? Connectie naar Arnie, hoe wist die moeder dat dan?
Ah, het is toeval in de serie, maar geen toeval in de scriptquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 20:12 schreef Nielsch het volgende:
Sil is 6 en dat heeft ze dus in ongeveer 2 jaar gedaan. Mijn theorie dat Laura 159 is moet dus wel ongeveer kloppen.
quote:Op maandag 4 september 2006 21:08 schreef pberends het volgende:
Wat zal Arnoud in de telefoon zeggen als ie achter meer ontdekkingen komt?
"M'n vader Dennis is echt stoer! Hij heeft mijn oma geneukt!"
Ik hou van jouquote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef Beaudien het volgende:
Wat is dat nou toch voor een ongelooflijk superirritant ergerlijk stomvervelend naar kereltje, die Naud???
Ik erger me nu al groen en geel aan dat jong, dat accent, dat uiterijk, die verhaallijn!!![]()
![]()
![]()
Het is echt zo,n stom lulletje zoals die bij mij overkomt !quote:Op maandag 4 september 2006 22:52 schreef Beaudien het volgende:
En ik denk nog steeds dat hij niet echt dood is..................![]()
* DaMart is het helemaal eens met bovenstaande post.quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef Beaudien het volgende:
Wat is dat nou toch voor een ongelooflijk superirritant ergerlijk stomvervelend naar kereltje, die Naud???
Ik erger me nu al groen en geel aan dat jong, dat accent, dat uiterijk, die verhaallijn!!![]()
![]()
![]()
Logisch, hij heeft geen geld. Had ie dat wel, was z'n gedachtegang niet zo.quote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef Shirley het volgende:
Je ziet wel alweer dat er wat achter zit bij die Noud. Omdat ie over ''rijke oma met dure spullen'' heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |