abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41468284
Vervolg van: Het grote kleine babietjes topic deel 86

Babietjes

*** 14 oktober 2005: Kady Máire, dochter van Elegantly Wasted en Digger***
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly
18 april 2005: Tinka, dochter van Mammietje
24 april 2006: Fabian Willem, zoon van cheqy (papa)
7 mei 2006: Kai, zoon van Troma78
8 mei 2006: Nienke, dochter van kwipsel
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
31 mei 2006: Romijn, zoon van Martineke
3 juni 2006: Finn, zoon van Tamea
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Dirk Daniel Fransiscus, zoon van nanalune en jojoja
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
18 augustus 2006: Myrddin Kaylah Agnes, dochter van Misticle_lightning
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
25 augustus 2006, Raúl, zoon van Dylan Dog (papa)
02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
04 september 2006: Ryan, zoon van Inky05 en martinweb.nl

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's***
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ingrid gaat er doordeweeks altijd uit. Ze aait haar, knuffelt haar, doet een speentje in haar mond en speelt een muziekje af. Meer kun je niet doen lijkt mij. En dit volgens de 5-10-15 min regel.\
Op een gegeven moment haar eruit halen en dan troosten. En zo gaat het de hele nacht door. En als het te bgek wordt, dan bij ons in bed.

[ Bericht 34% gewijzigd door E.T. op 07-09-2006 10:05:35 ]
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Redactie Frontpage zondag 3 september 2006 @ 23:45:43 #2
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_41468380
Hm, we waren tegelijk!
Nou ja, er komt vanzelf wel een slotje! Trusten!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 3 september 2006 @ 23:46:25 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41468400
Maar dat laatste 'als het te gek wordt, dan bij ons in bed' zoud je nou juist niet meer moeten doen. Hoe lang je ook 5-10-15 minuten doet, als je uiteindelijk toe geeft helpt het niet. Althans, dat zegt men.
Het zou dan na een paar nachten doorzetten (incl. de drama's die erbij gepaard gaan) snel beter moeten gaan.
Maar je moet daar wel samen helemaal achter staan want je moet echt heel strikt blijven dan.

Ik meen me iets te herinneren ook van Melonovy die uiteindelijk nachtenlang met een matrasje naast Chiara op de grond heeft gelegen oid.
  zondag 3 september 2006 @ 23:49:09 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41468509
Hier staan wat verhalen van andere mensen waar jullie misschien wat aan hebben.
De strijd om het slapen - dagboek
pi_41468544
Je kan wel meer doen natuurlijk, maar dat is maar net wat je wilt. En dat bedoel ik niet negatief, maar gewoon dat dat afhankelijk is van ieders eigen idee erover.

Als mijn dochter krijsend wakker wordt, dan is dat meestal omdat er iets is, dat er tandjes aan zitten te komen of iets dergelijks en dat kan dan ook best wel langere perioden zijn waarin ze dat soms meerdere malen per nacht heeft. Terwijl ze normaal eigenlijk altijd gewoon doorslaapt.

Als ze krijsend wakker wordt, helpt een aai, knuffel en speentje in ieder geval niet, hooguit wordt ze daar alleen nog maar bozer/verdrietiger om. Een aai en een speentje werkt alleen als ze een beetje ligt te snikken half in haar slaap. Wat ik dan doe is haar eruit halen en bij me/ tegen me aan nemen en dan valt ze binnen 5 minuten weer in slaap, daarna leg ik haar gewoon terug in haar eigen bedje en slaapt ze verder. En wij ook.
  maandag 4 september 2006 @ 07:26:49 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_41473303
ik kan er weinig aan toevoegen ingrid, sterkte ermee!

Ezra at gisteren slecht, maar hij zorgt toch wel weer dat ie het inhaalt, want vanmorgen om kwart voor 4 wilde, nee, MOEST hij eten en zijn fles ging dan ook achter elkaar leeg. En dat terwijl ie dus al ruim een week doorslaapt tot minimaal 5 uur. Het stelt mij wel gerust ofzo, dat ie het echt wel zelf regelt. Zo stom eigenlijk, Liam heeft toentertijd nog 3 maanden BV gehad en toen maakte ik me nooit druk om de hoeveelheden. hij deed het goed en was tevreden en dat was goed. Dat zou ik nu ook moeten bekijken he, ipv naar die hoeveelheden.
stormy waters...
sailin'
pi_41474378
Wat zijn baby's toch heerlijk. Ligt er hier een al vanaf 7 uur te brullen en te zeuren. Hij wil niks, ik mag niks en alles is stom. Om 9 uur was ik het zat en dacht nou ja dan maar aankleden en na de winkel dan heb ik dat ook gehad vandaag. Ben ik in de douche mijn haar aan het doen word het verdacht stil in babywereld. Wil ik Mika aankleden is ie in diepe rust. Doe dat dan verdorie 10 minuten eerder
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 4 september 2006 @ 10:21:59 #8
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41475577
Nicole fijn he

Belana ga je alsnog contact opnemen met het CB?

Kozakken je klinkt een stuk beter, fijn!!

Ingrid en djeez lastig hoor, hoe ging het toen kim bij opa en oma was?

Ambertje met kapotte billetjes las ik? hoe gaat het nu?

En kady al zoveel tandjes jeutje wat ga je hard hoe was madonna?

Vanmidag naar het Zkh ben benieuwd

Verder is ze lief, kan ze nu als je haar rchtopzet in bedje staan of aan de salonttafel en dan zelfs wat kleine voorzichtige pasjes zetten.
Na een telefoontje met cb gevraagd of ze af en toe in een loopstoeltje mocht, en het cb adviseerde ivm haar loopbehoefte en sterke been spieren dat ze 3 keer 10 minuutjes per dag in het stoeltje mocht. en daar geniet mevrouw in volle teugen van ze houdt het stoeltje alleen vast voor de ondersteuning de rest loopt ze zelf staand. dus niet zitten in het wagentje.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41476224
Vanaf wanneer gaan baby's verder zien dan die 20 cm wat ze in het begin zien?
Liefde
  maandag 4 september 2006 @ 12:48:36 #10
103793 kozakken
Living the life
pi_41479261
Dit vond ik wel een duidelijke site mbt de ontwikkeling van je kind.

Ingrid/Djeez, zou Kim niet gewoon een sprongetje aan het maken zijn? (Zie: oei ik groei)

Belana, heb je al met het CB gesproken? (Morgen ga je wegen toch?)
  maandag 4 september 2006 @ 13:53:01 #11
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41480659
Hè Belaan, het gaat nog niet zo lekker geloof ik hè. Had Liam dat ook, of is dit iets nieuws?
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 4 september 2006 @ 14:13:52 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_41481086
ja, een afspraak gaat niet lukken, maar wel weer ff iemand gesproken en ben wel wat gerust gesteld. Vandaag eet Ezra ook ineens weer goed hij heeft al 3 keer een fles van 120 cc leeg gegeten en net nog 1 van 135...er werd dan ook gezegd dat hij het blijkbaar lekker zelf wel regelt en dat als ie dus zoals we allemaal weten goeie plasluiers heeft en allert is enzo dat er dan weinig aan de hand kan zijn. Ze stappen steeds meer van al die standaard hoeveelheden af tegenwoordig. enfin, ik voel me stukken beter weer, ook natuurlijk doordat ie vandaag zo goed eet.
stormy waters...
sailin'
pi_41482955
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:21 schreef _evenstar_ het volgende:

Ingrid en djeez lastig hoor, hoe ging het toen kim bij opa en oma was?
Precies hetzelfde als thuis.
Kim moet 2 flessen van 200ml op een dag hebben. Gisteren weigerde ze de laatste fles.
En vanmorgen wilde ze pas om 11.00 de 1e fles, met moeite.
Hopelijk was dat eenmalig.
En we zitten met het slapen, omdat we dat niet gewend zijn. Kim sliep altijd door, vanaf 6 weken al.
Zit te twijfelen of ik een afspraak bij de kinderarts zal maken, of vrijdag naar inloopspreekuur van het cb.
  maandag 4 september 2006 @ 16:29:47 #14
103793 kozakken
Living the life
pi_41484296
Vraag me wel af waarom je meteen wil inzetten op de kinderarts Ingrid. Het klinkt me niet echt als iets voor een kinderarts, meer om gewoon eens te gaan overleggen op het cb. Dat is toch normaal gesproken de eerste lijn (daarna ha, daarna pas kinderarts)

Fijn Belana dat het cb je in ieder geval iets gerust heeft kunnen stellen. Lastig om het gevoel van 'zo hoort het en niet anders los te laten' vind ik zelf ook.
pi_41484553
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:29 schreef kozakken het volgende:
Vraag me wel af waarom je meteen wil inzetten op de kinderarts Ingrid. Het klinkt me niet echt als iets voor een kinderarts, meer om gewoon eens te gaan overleggen op het cb. Dat is toch normaal gesproken de eerste lijn (daarna ha, daarna pas kinderarts)

Fijn Belana dat het cb je in ieder geval iets gerust heeft kunnen stellen. Lastig om het gevoel van 'zo hoort het en niet anders los te laten' vind ik zelf ook.
Ik heb de cb-lijn gebeld. Ze kunnen niks doen. Alleen het advies: gewoon laten huilen, houdt vanzelf wel een keer op.
pi_41484953
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:39 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik heb de cb-lijn gebeld. Ze kunnen niks doen. Alleen het advies: gewoon laten huilen, houdt vanzelf wel een keer op.
Dat is volgens mij het standaard advies van het cb, ik snap dat alleen nooit zo goed.
pi_41485049
evenstar wat gaat je meiske hard
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_41485698
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef Igraine het volgende:

[..]

Dat is volgens mij het standaard advies van het cb, ik snap dat alleen nooit zo goed.
Dat advies vind ik niks. Je mag er danniet heen om te troosten.
Dus het kan zo zijn dat we Kim dan ruim 2 uur of zelfs langer laten huilen. Mooi niet dus.
Ik ga wel naar het inloopspreekuur vrijdag, wie weet heeft de arts wel goede tips.

Kim heeft vandaag voor de 1e keer verse banaan gehad. Vond ze erg lekker.
En volgens mij probeerde ze vanmiddag achteruit te kruipen.
pi_41485732
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:21 schreef _evenstar_ het volgende:

Verder is ze lief, kan ze nu als je haar rchtopzet in bedje staan of aan de salonttafel en dan zelfs wat kleine voorzichtige pasjes zetten.
Na een telefoontje met cb gevraagd of ze af en toe in een loopstoeltje mocht, en het cb adviseerde ivm haar loopbehoefte en sterke been spieren dat ze 3 keer 10 minuutjes per dag in het stoeltje mocht. en daar geniet mevrouw in volle teugen van ze houdt het stoeltje alleen vast voor de ondersteuning de rest loopt ze zelf staand. dus niet zitten in het wagentje.
Arwen, wat knap zeg! Snel hoor!
  maandag 4 september 2006 @ 17:46:52 #20
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41486437
Kozakken wanneer je bij een kinderarts loopt al ligt dat iets anders als normaal gesproken. Wij moeten bij virusjes etc. ook met de Kinderarts bellen ipv de huisarts.

belana fijn dat het nu weer even beter gaat. en ik hoop en duim dat het zo blijft gaan.

Wij zijn net van het ZKh terug.
De arts heeft ons verhaal aangehoord en met een gastroentroloog overleg gehad.
In tegenstelling dat ze aan de bijvoeding moest ivm de reflux en voedingsstofopname, moet ze nu compleet bijvoedingsloos, dus puur en alleen neocate.
De Gastro. dacht nog niet direct aan coeliakie maar aan Kea/Kma en heel veel allergie-en.
Wanneer ze een jaar is krijgt ze bloedonderzoek op allergieen omdat het dan pas betrouwbaar is, en slaat deze positief uit dan volgt er een maag/darm onderzoek.
Urine moeten opvangen om haar zout opname te controleren omdat de neocate dus wel minder voedingsstoffen bevat als andere FV.
Over een maand moeten we weer op controle, het spugen zou dan minder moeten zijn en zo niet krijgt ze een ph-metrie ( zuur meting)
Ook moeten we 22 September naar de dietiste van het ZKh en blijft ze daar onder behandeling.
Ze was gelukkig wel wat beter aangekomen.
Niet veel maar haar eigen lijntje trekt ze wel door.

Best heftig dus, en doet me wel verdriet.
Dat ze op haar verjaardag niets mag hebben geen taartje heetf om mee te knoeien etc.
Er zijn veel ergere dingen dat weet ik en misschien besseft ze dat nog amper.
Maar ik denk dat jullie het gevoel wel begrijpen.
  maandag 4 september 2006 @ 17:49:31 #21
24188 Belana
kloon van belana
pi_41486533
ach jeetje evenstar, wat een toestand! dikke knuffel voor jou en Arwen!
stormy waters...
sailin'
pi_41486605
ach evenstar, wat een gedoe he
naar dat het allemaal niet gewoon lekker gaat met eten zeg..

maandag 4 september 2006 @ 17:54:20 #23
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41486698
Het is wel beter zo denk ik ook, maar toch dubbel hoor zo niet wta je er van verwacht.
pi_41487936
Jeetje Evenstar, dat is balen! Maar wel fijn dat je nu bij de dietiste in het ZH mag blijven! Hoop dat het snel beter gaat met Arwen! Dikke voor allebei!

Met Ambers billetjes gaat het een heel stuk beter. Ze zijn niet meer zo vurig en ze zijn weer dicht. Verschonen nu vaker de luier en gooien er een dot maizena op en dat gaat goed!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 4 september 2006 @ 18:52:49 #25
43556 miss_dynastie
pi_41488440
Ach evenstar, wat naar Ik hoop dat Arwen baat heeft bij deze aanpak
  maandag 4 september 2006 @ 18:56:57 #26
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41488575
Oh, wat leuk! Storm in de lijst!
Ziet er schattig uit.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator maandag 4 september 2006 @ 20:08:12 #27
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41491244
Ach Evenstar wat ontzettend naar voor jullie allemaal en helemaal voor dat mooie kleine meisje

Ingrid, ik heb vrij veel ervaring met slecht slapende kindjes en ik kan je maar 1 ding aanraden: Maak een afspraak met de wijkverpleegkundige van het cb! Die kan je slaaptraining geven, en uitleggen hoe je het moet aanpakken met Kim.

Wat me wel nog van het hart moet is het volgdende: Als je haar in het begin steeds laat huilen, volgens de 5-10-15 minuten en vervolgens, als het te gortig blijkt te worden, toch nog bij je in bed neemt vind ik dat echt best wreed. Dan heb je haar al die keren voor niks laten huilen want je geeft haar dan geen duidelijke boodschap. "nee Kim in je eigen bedje slapen, huil maar lekker" en vervolgens "ach kom toch maar hier".
Ik heb dat ook moeten leren hoor, ik heb ook een afspraak gekregen met de wijkverpleegkundige toen ik eenmaal jankend van het slaapgebrek op het cb zat. Die heeft mij doen inzien dat ik de baby zo mixed signals gaf en haar eigenlijk niks "leerde".
Het is heel heel erg moeilijk maar als je toch gaat toegeven op den duur, door haar in je bed te nemen, kun je er net zo goed niet aan beginnen en haar gelijk bij je in bed nemen.

En ja, dat klinkt hard maar ik weet niet hoe ik het anders vriendelijk moet brengen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 4 september 2006 @ 20:19:15 #28
81992 Githa
pi_41491687
Evenstar, er zijn ergere dingen, maar dit overkomt jullie nu en wat het ook is... het moet niet je kindje treffen. heel veel sterkte voor jullie

Ik vind niet dat je het onvriendelijk brengt Lois, je spreekt uit ervaring en eigenlijk heb je gewoon gelijk... neemt niet weg dat het vreselijk moeilijk is, maar praat er samen over en besluit vooraf hoe je het gaat aanpakken en help elkaar om je eraan te houden.

Storm welkom in het kleine bb'tjes topic
pi_41491955
Ik vind het niet onvriendelijk wat je zegt Lois. En je hebt gelijk wat betreft het consequent moeten zijn. Dat geldt als je de keuze maakt om de 5-10 minuten methode toe te passen maar ook als je ervoor kiest om haar wel (altijd) eruit te halen en te troosten. Het is eigenlijk het één of het ander, niet beide door elkaar.
  maandag 4 september 2006 @ 20:27:29 #30
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41491980
hoi storm

en lois je verwoord het denk ik goed

fijn dat het met ambers billetjes beter gaat
  maandag 4 september 2006 @ 20:34:34 #31
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41492254
jee, evenstar.. Klinkt heftig, voorlopig alleen maar aan de melk..

en idd, Lois.. consequent zijn is moeilijk op zulke momenten, maar wel het enige dat werkt.
Succes iig voor Kim!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41492288
Nou, ik vind het niet niks hoor Evenstar. Zoiets wil je toch gewoon niet voor je kindje.
Heel veel sterkte ermee!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 4 september 2006 @ 20:37:57 #33
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41492402
Dank allemaal, nu ff uitpuzzelen hoe we er die 5e fles toch in gaan krijgen, waarschijnlijk weer om 12 voeding
  maandag 4 september 2006 @ 20:41:06 #34
24188 Belana
kloon van belana
pi_41492503
ok, ehm... Ezra ligt nu bij papa zijn 6e fles leeg te drinken.... snappen jullie het nog? ik niet
stormy waters...
sailin'
  maandag 4 september 2006 @ 20:41:56 #35
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41492527
Tjonge evenstar, heftig nieuws hoor. Ik hoop echt dat de dietiste jullie goed kan helpen.
Ingrid, ik zou ook hulp vragen bij het consultatiebureau. Laat je dingen goed uitleggen. En vraag nu of ze zo af en toe bij je ouders kan slapen zodat jullie af en toe een nachtje goed uit kunnen rusten.

Welkom Storm
Lekker douchen!
  maandag 4 september 2006 @ 20:42:44 #36
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41492562
Wow Ezra, jij hebt gewoon nu al een super eigen willetje
Lekker douchen!
  maandag 4 september 2006 @ 20:42:55 #37
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41492569
Belana , denk dat die aan het inhalen is.. en denk zo dat het eigenlijk een dag meer en dan dag minder is hij zich zo in balans houdt qua voeding binnen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 20:43:29 #38
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41492591
evenstar, wat naar, dat voelt vast als een stap terug terwijl je juist dacht vooruit te komen de laatste tijd. Natuurlijk doe je wat het beste is voor Arwen, maar het gaat denk ik wel tegen je gevoel in

Dikke voor jullie drietjes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 4 september 2006 @ 20:45:28 #39
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41492670
Ik denk dat het meer ook is dat je toch een bepaald verwachtingspatroon hebt.
heftig is het wel , maar jah alles komt goed en zorgen zijn voor morgen

rewimo
  maandag 4 september 2006 @ 20:55:25 #40
24188 Belana
kloon van belana
pi_41493095
ik denk ook idd dat ie het gewoon lekker zelf regelt

Evenstar, niet dat het voor jullie veel doet momenteel, maar ik ken meerdere van dit soort gevallen en die kindjes zijn allemaal met ongeveer 1,5 eroverheen gegeroeid. ik hoop heel erg dat dat voor jullie kleine meid ook geldt. nogmaals sterkte!
stormy waters...
sailin'
  maandag 4 september 2006 @ 20:56:29 #41
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41493139
Ik blijf er tot op heden nog steeds vanuit gaan dat het over gaat ooit
pi_41494150
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef Lois het volgende:

Ingrid, ik heb vrij veel ervaring met slecht slapende kindjes en ik kan je maar 1 ding aanraden: Maak een afspraak met de wijkverpleegkundige van het cb! Die kan je slaaptraining geven, en uitleggen hoe je het moet aanpakken met Kim.

Wat me wel nog van het hart moet is het volgdende: Als je haar in het begin steeds laat huilen, volgens de 5-10-15 minuten en vervolgens, als het te gortig blijkt te worden, toch nog bij je in bed neemt vind ik dat echt best wreed. Dan heb je haar al die keren voor niks laten huilen want je geeft haar dan geen duidelijke boodschap. "nee Kim in je eigen bedje slapen, huil maar lekker" en vervolgens "ach kom toch maar hier".
Ik heb dat ook moeten leren hoor, ik heb ook een afspraak gekregen met de wijkverpleegkundige toen ik eenmaal jankend van het slaapgebrek op het cb zat. Die heeft mij doen inzien dat ik de baby zo mixed signals gaf en haar eigenlijk niks "leerde".
Het is heel heel erg moeilijk maar als je toch gaat toegeven op den duur, door haar in je bed te nemen, kun je er net zo goed niet aan beginnen en haar gelijk bij je in bed nemen.

En ja, dat klinkt hard maar ik weet niet hoe ik het anders vriendelijk moet brengen.
Ja, als je het zo bekijkt is het idd zielig.
Ik hoop dat deze wijkverpleegkundige wel kan helpen. Ik kan geen afspraak maken, ja kan pas in oktober.
Maar ik neem aan dat ik dit op het inloopspreekuur kan vragen.
pi_41495291
Pfff Amber was vandaag echt onmogelijk. Ze was echt de hele dag aan het piepen en mekkeren... Michel heeft geloof ik 12 keer haar luier verschoond, waarvan 5 keer een poepluier....

Wil iemand Amber een dagje lenen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 4 september 2006 @ 22:28:37 #44
103793 kozakken
Living the life
pi_41496230
Succes Ingrid. Ik kan me erg vinden in de mening van de anderen hier.
Mijn vraagtekens bij de kinderarts kwamen vooral voort uit het feit dat ik het gevoel kreeg uit de posts dat het vnl te maken heeft met het huilen en niet in slaap komen. Dat lijkt me idd meer iets gedragsmatigs dan medisch. Daarom ook eerst CB voor kinderarts. (Maar je hebt gelijk Evenstar dat dat iets anders ligt op het moment dat je al voor een klacht bij de kinderarts loopt. Maar dan lijkt me de kinderarts specifiek gericht op die klachten en evt. randklachten die daarmee samenhangen)

Moeilijk evenstar Puzzel ze!
Oh Vicky, lastig he. Zo'n dag
En Storm.. Dag mannetje, leuk dat je hier nu ook thuis hoort

En ehm... over flessen gesproken. Romme zit weer op 7 flessen ipv 6. Dus hier lijkt ook een reuze inhaalslag te worden gemaakt. Echt.. ons hongerlapje.
Ik ben heel benieuwd naar zijn gewicht as woensdag. Hij lijkt me goed te groeien.
Daarnaast was de eerste kozakkenmanwerkdag niet eens zo onverdeeld lastig als ik had gedacht. Jonne gedroeg zich heel goed en Romme voegde zich ook. Kon alleen niet slapen tussen de middag omdat ze om de beurt wakker waren. Dat was wat jammer. Maar goed, morgen nieuwe ronden nieuwe kansen
pi_41496599
kozakken, ik ging in zo'n geval toch gewoon met anna op z'n minst een uurtje op bed liggen. misschien is de situatie een beetje anders omdat ik bv gaf en haar op die manier wel 'bezig' kon houden terwijl ik lekker wat wegdutte bedenk ik nu, maar ok. probeer je eigen rust in ieder geval niet op de laatste plaats te zetten. succes morgen weer!
  maandag 4 september 2006 @ 22:41:35 #46
103793 kozakken
Living the life
pi_41496726
Goed dat je het zegt Bix. Je hebt wel gelijk, het is heel gemakkelijk om mezelf al weer snel voorbij te lopen. (net zoals het te voortvarend inplannen van kraamvisite trouwens )
Ik kan Romme op die manier niet bezig houden nee. Maar wel misschien iets meer rust pakken op de momenten dat het kan ipv dan nog even 'snel' gaan redderen en rennen.
pi_41496861
Hij mag er best bij hoor!

25 augustus 2006, Raúl, zoon van Dylan Dog (papa)
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 5 september 2006 @ 06:47:13 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_41506019
Ingrid, hoe is het vanaacht gegaan?

kozakken, ook bij jou een inhaalslag dus he, Ezra heeft uiteindelijk ook 7 flessen gehad gisteren
En net dronk ie zijn fles ook weer netjes leeg. Hij had ook nog goeie ontlasting gisteren dus zo gaat ie goed.
wel je rust nemen meid! heel belangrijk die eerste weken! Ik vond het ook wel eens lastig, maar ging dan wel met Ezra op bed liggen zoals Bix zegt en meestal pakte ik dan toch wel een uurtje en bovendien ben je even in rust. je bent 6 weken kraamvrouw he!!

Sugar en Storm welkom

Vicky, lastig he soms! babietjes zijn makkelijker sterkte ermee! bedenk "het is een fase"
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:31:15 #49
108648 cattie
lieve moeder
pi_41508839
Ezra en Romme, wat goed dat jullie weer meer hebben gedronken!
Evenstar, wat lastig, sterkte.

Ive heeft vannacht, met 4 onderbrekingen (3x voeding, 1x krampen), van 22 uur tot 9.30 geslapen!! En ik dus ook!
Vandaag moeten we weer naar het cb, waar Ive ook zijn eerste prikjes zal krijgen, spannend!
pi_41510523
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 06:47 schreef Belana het volgende:
Ingrid, hoe is het vanaacht gegaan?
Ze heeft vannacht bij ons in bed geslapen, omdat Djeez moet overwerken en dus wel fit moet zijn. Ze sliep snel en heeft maar 1 kik gegeven.
We hebben beiden geen last als Kim bij ons slaapt. We slapen er niet minder om. Maar het wordt nu geen familiebed hoor!
We leggen haar vannacht weer in haar eigen bed, wordt ze wakker dan mag ze bij ons. Dit gaan we deze week doen. Hopelijk vrijdag goede tips en dan gaan we volgende week "actief aan de slag" om Kim " gewoon" te laten slapen.
Want ze kan het wel, deed ze hiervoor zonder problemen.

Oh, Kim roept nu heel hard MAMAMAMAMAMAMAMA! Lief! Ze heeft honger, dus ga haar eten geven.

[ Bericht 31% gewijzigd door Ingrid19 op 05-09-2006 13:09:30 ]
pi_41514309
Mika heeft op zijn wangen allemaal kleine bultjes. Wat kan dat zijn?
Liefde
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:00:48 #52
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_41514466
voor Arwen en haar mams.

Lief mooi babietje Raúl
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:01:38 #53
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41514489
Is normaal . Na een week of wat raken ze jouw hormonen kwijt uit hun lijfje, daar komen die pukkeltjes van. Gaat weer over!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:03:53 #54
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41514553
MeNicole...jij geeft toch BV---dan zouden het de hormonen van jou kunnen zijn die je doorgeeft aan Mika. Oftwel jeugdpuistjes....Ronja van Owlet had dat geloof ik ook...
pi_41514561
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:01 schreef Leah het volgende:
Is normaal . Na een week of wat raken ze jouw hormonen kwijt uit hun lijfje, daar komen die pukkeltjes van. Gaat weer over!

Oh ok. Geen zorgen dus
Liefde
pi_41514568
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:03 schreef chacama het volgende:
MeNicole...jij geeft toch BV---dan zouden het de hormonen van jou kunnen zijn die je doorgeeft aan Mika. Oftwel jeugdpuistjes....Ronja van Owlet had dat geloof ik ook...
Nee hier geen BV maar gewoon fles!!
Liefde
pi_41514583
Wat sneu voor Arwen en voor jullie, evenstar. Ik zit te bedenken hoe ze op haar verjaardag toch met een (voedselloos) taartje kan prutsen. Misschien kan een hele crea-moeder iets bedenken van leuk materiaal of zo.

Sterkte
Variety is the spice of life
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:07:12 #58
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41514652
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:04 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ok, maar dan toch blijkbaar jouw hormonen....dus geen zorgen. Weet het nog een beetje van Fleur, maar die kreeg naast FV ook BV, vandaar mijn reactie.
pi_41515136
Evenstar, ik weet zo uit mijn hoofdniet wat Arwen wel mag eten. Ik heb ooit eens ergenseen foto gezien van een kindje met een taart gemaakt van rijstewafels. Kind straalde helemaal bij de aanvlik van zoveel rijstewafels. Slagroom smeren is dan wel heel iets anders maar gooien en grijpen in rijstewafels is ook leuk. Ik ga voor Emma ook iets anders verzinnen, ten eerste kan ze niet tegen koemelk en ten tweede vind ik zoveel suiker niet nodig. Ik wil nog eens proberen of ik de room van mijnborstvoeding op kan kloppen ofzo.. En oja! er is ook een geheel plantaardige slagroom te koop! waar precies weet ik niet meer.

edit; ik kwam net tegen waar ik het had gelezen, het stond op keukenkikker, daar wordt vermeld dat je het bij reformzaken kunt kopen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Jelief op 05-09-2006 15:02:51 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_41515933
Sorry dat ik geen tijd heb om op jullie te reageren (het grootste deel van de dag ben ik met Anna bezig of lig ik te slapen), maar ik wil wel even laten weten hoe het gaat. (zo goed Bixis? )

Anna is nu 2,5 week, het gaat echt snel! De eerste week hebben we alleen bezoek gehad van familie en onze beste vrienden. Daardoor konden wze veel met Anna bezig zijn en haar leren kennen. Ze is echt een andere baby nu. Meteen na de geboorte vond de verloskundige al dat ze erg onder de indruk was van de bevalling. De eerste dagen was ze erg slaperig en had ze bijna altijd haar oogjes dicht. Na een paar dagen is dat veranderd en nu is ze veel wakker. 's Nachts slaapt ze best goed (soms zelfs 5 of 6 uur achter elkaar), al is gaan slapen nog moeilijk. Overdag slaapt ze een paar uur. Ze zit nu meer in de draagzak en dan gaat ze ook slapen. Ze heeft veel krampjes. De wijkverpleegkundige was hier gisteren en zij dacht dat Anna misschien een trauma had overgehouden aan de bevalling, toen we haar vertelde hoe anders ze nu is. Ze drinkt wel erg goed. Vrijdag gaan we wegen (ook ivm een restje navelstreng naar het CB), dan weten ze zeker of ze goed groeit. Aan de luiers te zien verwachten we van wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_41516088
fijn yppy, tnx. en wat kun je 't druk hebben met zo'n murmeltje he.
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:16:29 #62
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41516689
http://www.foodallergy.org/recipes.html

is misschien iets te vinden en deze kwam ik ook tegen, maar weet niet of Arwen appel kan verdragen....

http://www.allergieplein.nl/searchpage.asp?Page=1103&ForumID=26&lObjectAction=Add&ThreadID=4679&Search=taartrecept&PnSrch=1

hopelijk kunnen jullie iets leuks maken, want een eerste verjaardag is toch heel bijzonder.
pi_41517160
ben net ook wezen vragen of ze koemelkvrije taartjes kunnen maken, maar dat is hier niet mogelijk...

ga ook jmaar iets verzinnen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41517487
Jaaa ik hebbet gevonden!! Ambertje krijgt een appeltaartje voor haar verjaardag MET slagroom!

Koemelkvrije slagroom
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:15:42 #65
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41518692
jelief ze mag helemaal niets buiten de neocate meer
Wel tof dat jullie hebben gezocht maar ze mag echt tot ze 1 jaar is en dan krijgt ze bloedonderzoek helemaal niets ...
maar zeker een goede tip voor andere kindjes met KMA

nebelung crea ben ik wel dus misschien van papier/karton etc maar een taartje maken ja
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:26:15 #66
108648 cattie
lieve moeder
pi_41519040
Yppy, wat fijn dat het goed gaat met Anna!

Ive heeft net zijn eerste prikjes gehad. Huilen ! Gelukkig duurde het huilen niet lang. Ik vond het erg zielig voor hem. Hij is trouwens goed gegroeit, hij weegt nu 5670 gram (565 gram erbij in 3 weken) en 61,5 cm (3 cm in 3 weken).
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:45:03 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41521387
Arme ive spuitjes zijn niet fijn
goed gegroeid wel hoor
pi_41521587
quote:

[..]

Oh ok. Geen zorgen dus
Kendahl heeft dat ook af en toe. Het komt en het gaat, niets zorgwekkends inderdaad.
Kendahl lijkt trouwens toch een beetje van streek, dus ik hou hem in de gaten.
(pap en mam hebben namelijk een griepvirus)
Temperatuur, spugen, huilerigheid. Als hij nou ziek is, wij moet ik dan nu bellen? Huisarts of het consultatiebureau? Want dat is me nog niet duidelijk.

[ Bericht 22% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 05-09-2006 18:14:30 (edit) ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_41522334
quote:

[..]

Dan nog zijn er hormonen in zijn lijfje aanwezig vanuit de zwangerschap. het agat inderdaad gewoon weer over als het goed is!
pi_41522403
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

Temperatuur, spugen, huilerigheid. Als hij nou ziek is, wij moet ik dan nu bellen? Huisarts of het consultatiebureau? Want dat is me nog niet duidelijk.
Huisarts! Het consultatiebureau is er om de ontwikkeling van het kind in de gaten te houden, de huisarts is er voor de medische zaken die niet bij wijze van spreke zes weken kunnen wachten.
Arme Kendahl (Paradijs-ouders natuurlijk!). Laat hem maar veel drinken PV, dan is hij er het snelst en soepelst door heen.
pi_41522407
PV, gewoon de HA bellen hoor. En ook gewoon 's avonds bellen hoor als je je zorgen maakt.

Amber heeft vanmiddag een boterham met vruchtenhagel gekregen.. De helft lag op de grond en de andere helft lag op haar schoot... Ze tilde het bord op, keerde m ondersteboven en ging lekker zitten spelen..

Amber heeft momenteel weer een fase waarin ze heel slecht groente eet. Fruit gaat er over het algemeen wel goed in (meesatl 3/4 pot) maar groente is echt een ramp. Na een hap of vijf gaat ze zitten spelen en haalt ze de grooente gewoon weer uit haar mond of ze gaat zitten blazen... Zaterdag at ze het potje voor 6 mnd helemaal leeg, maar de 8 mnd potjes gaan er niet in. Heb ze ook al fijngeprakt, maar ze vertikt het...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41523465
Nou, ik maak me geen zorgen hoor.
Het enige wat al een tijdje blijft bij Kendahl, is het rochelen. Niet extreem, maar het gaat ook niet weg. Dat is nu misschien al twee weken. Maar bij het luisteren naar de longen op het consultatiebureau, viel ze niets afwijkends op.
Ja, ik leg hem sowieso extra aan, de productie lijkt namelijk te zijn teruggelopen. Kan dat door het virus komen?
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:09:16 #73
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41523769
PV, kindertjes onder de drie maanden mogen geen koorts hebben. Als dat zo is dus altijd even de HA bellen.
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:20:12 #74
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41524074
Ingrid, wat ik me afvroeg, hebben jullie het nu al eens geprobeerd om haar wat warmer aan te kleden voor de nacht?
  Jubileum moderator dinsdag 5 september 2006 @ 19:30:15 #75
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41524388
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:20 schreef Leah het volgende:
Ingrid, wat ik me afvroeg, hebben jullie het nu al eens geprobeerd om haar wat warmer aan te kleden voor de nacht?
Of misschien juist iets koeler en het raam lekker open?
Het kan 2 kanten op he, ik heb 1 enorme koukleum als kind, die ik dus steevast te koud kleedde voor de nacht en Iris is echt een kacheltje, die ik dus fijn veel te warm ingepakt had 's nachts.
Iris ligt het liefst met het raam wijd open, in een dun hemdje in bed.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:17:48 #76
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41525926
Ja, maar ik meende dus een paar bladzijden geleden te lezen dat Kim vrij koeltjes gekleed was 's nachts . Waarop Bix zich met mij afvroeg of ze het misschien niet te koud had. Ook omdat ze in hun bed wel zo wegknort, was ik even nieuwsgierig of ze het nog uitgeprobeerd hadden. Niet nieuwsgierig als in bemoeizuchtig trouwens, ik vroeg het me gewoon af, of deze optie in het meedenken afgestreept kon worden .
pi_41526045
Ja, ik ga maandag misschien babyzwemmen!
Ik ga met een paar meiden van zwangerschapscursus, dus dat wordt weer erg gezellig

verder gaat het super hier, Sarah brabbelt er op los, ook 'praat' ze ontzettend veel tegen de muziekmobile, erg lief
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_41528132
Heb je even een paar dagen weinig tijd om te Fok!ken, is Sugar al bevallen en het felicitatietopic alweer dicht Dan dus maar hier.

welkom Storm, in het babietjes topic

MeNicole, Finn heeft ook zo'n pukkeltjes uitbarsting gehad. Ze niemen dat ook wel babyacne en het heeft iets met de moederhormonen te maken. Bij Finn verdween het na een week of 2 weer.

Maandagochtend hebben we de eerste afspraak bij de kinderfysio, ik ben erg benieuwd wat die met Finn gaat uitspoken. Hopelijk is het goed/snel te behandelen en gebruikt Finn dan alles symmetrisch en wordt ie wat sterker in z'n schouders.
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:15:54 #79
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41528241
Babyzwemmen wil ik ook gaan doen met Jetske. Dat mag toch vanaf 10 weken? Wat is er aan de hand met Finn dat hij fysio nodig heeft (waarschijnlijk heb je het al een keer gezegd maar is me dat ontgaan)
Lekker douchen!
pi_41528298
Kendahl heeft nu wat verhoging, geen koort dus. ik hou hem lekker bij me, daar heeft hij nu behoefte aan. En ik houd hem in de gaten
pi_41528498
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef sjak het volgende:
Babyzwemmen wil ik ook gaan doen met Jetske. Dat mag toch vanaf 10 weken? Wat is er aan de hand met Finn dat hij fysio nodig heeft (waarschijnlijk heb je het al een keer gezegd maar is me dat ontgaan)
Hij heeft een voorkeurshouding, niet zozeer met z'n hoofdje, maar wel met z'n lichaam, hij ligt een beetje bananig en telkens naar 1 kant en gebruikt z'n rechterarm/hand veel minder dan zijn linker. Ook vond de CB-arts dat hij wat zwak is in de schouders en nek; als ze hem overeind trok bleef z'n hoofd wel erg ver achter en ook z'n hoofdje optillen als ie op z'n buik ligt doet/kan ie amper.
pi_41531636
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:20 schreef Leah het volgende:
Ja, een romper met lange mouwen, daar overheen een pyjama en dan een slaapzak.
Een dekentje geprobeerd, maar mevrouw trekt hem los en over zich heen, dus dat is geen optie.
Ze voelt precies goed aan, niet te warm, niet te koud.
pi_41531951
@Sjak: ben je op de hoogte van de resultaten van een onderzoek naar astma bij kinderen?
Het schijnt dat kinderen die op zeer jonge leeftijd in aanraking zijn gekomen met chloor, dat die een verhoogd risico hebben op astma. De longen kunnen vooral op jonge leeftijd slecht tegen chloor, vandaar.
Dus als je aan babyzwemmen wilt beginnen, zoek een chloorloos zwembad op!
edit: http://www.planet.nl/plan(...)tid=674607/sc=d26b07

[ Bericht 9% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 05-09-2006 23:10:53 ]
pi_41533862
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef sjak het volgende:
Babyzwemmen wil ik ook gaan doen met Jetske. Dat mag toch vanaf 10 weken?
Ik dacht met 3 maanden.
We moeten nog steeds een keer zwemmen met Kim! Lijkt me erg leuk!
pi_41544373
Over het onderzoek, het blijkt dat dit onderzoek in België is gedaan en niet in Nederland. En in belgië controleren ze niet in zwembaden. Het ene zwembad gebruikt veel te veel chloor en de ander te weinig. Dit hoorde ik tenminste van iemand van mijn zw.cursus, die heeft dit uitgezocht.

Maar ja, mijn vriend vertrouwt het nog steeds niet. Hij wil dat ik de huisarts bel en ga vragen hoe die erover denkt, dus dat ga ik vanmiddag maar even doen. Hij weet dat ik het ontzettend graag wil!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 6 september 2006 @ 11:58:54 #86
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41545016
Babyzwemmen mag zover ik weet vanaf zes weken

We zijn begonnen om weer om 12 uur een fles te geven , wel wennen hoor als je zo lang gewent bent om om 8 a 9 uur laatste fles te geven.
Geef nu 4 keer 150 en een keer 180 en zo langzaam opschroeven.
Blijf het maar "gek"vinden dat kindjes op haar leeftijd nog maar 2 a 3 flessen krijgen en zij moet weer op 5
pi_41545489
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Babyzwemmen mag zover ik weet vanaf zes weken
belangrijkste is denk ik dat je 't dus beter niet in een chloorzwembad kunt doen met die kleintjes.
  woensdag 6 september 2006 @ 12:20:50 #88
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41545668
ja precies hier hebben ze zo;n speciaal bad met een of andere zoutoplossing
pi_41545788
*trots is*

Amber heeft bijna een hele boterham op Gister wilde ze helemaal geen boterhammetje

Het enige vervelende is dat mijn broek en de bank onder de smeerleverworst zitten

[ Bericht 18% gewijzigd door Vicky op 06-09-2006 12:37:46 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 september 2006 @ 13:09:17 #90
24188 Belana
kloon van belana
pi_41546995
ja, het smeer tijdperk is dan wel aangebroken nu vicky
stormy waters...
sailin'
  woensdag 6 september 2006 @ 13:11:07 #91
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41547060
Wie oh wie helpt me (liefst *nu*) aan een duidelijk getekende versie van de knoopwijze van de tricot-slen? Thanks.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 6 september 2006 @ 13:20:59 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41547359
Heb je hier mss iets aan? http://forum.zappybaby.be/images/forum/draagdoek02.jpg

*verder zoekt*

Hier kan je de handleiding downloaden: http://www.babylonia.be/html/01b_slen.html

Die laatste link heeft hele duidelijke foto's iig.
pi_41547494
zwemmen in chloor vergroot de kans op astma. (dacht tot 6 mnd)
ben met max dus nog niet gegaan aangezien zijn kans al groot is.

weet iemand waarom max de laatste dagen om 5 uur 's nachts huilend wakker wordt? het stopt pas als ik een tijdje met hem knuffel, maar daarna slaapt hij zo licht dat ie elke keer als zijn speen eruit valt weer wakker wordt. (en k hem daarom maar lekker bij mij leg)
pi_41547510
oeh thnx BE! ik zocht ook al naar een duidelijke
  woensdag 6 september 2006 @ 13:26:45 #95
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41547526
Oh, dank BE. Die eerste zocht ik!
  woensdag 6 september 2006 @ 13:55:18 #96
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41548303
Hi hi, ik heb die ook gewoon nog thuis liggen Sugar!
pi_41549260
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:09 schreef Belana het volgende:
ja, het smeer tijdperk is dan wel aangebroken nu vicky
Ach, de wasmachine is heel geduldig

Maar boterhammetje was dus zo goed als op en mevrouw wilde er nog gewoon even een fles melk achteraan... klein vreetzakje

Ik vond Amber vanmorgen wel een beetje soort van zieligjes. Michel ging weg naar zijn werk, Amber kroop heel hard naar de gang en zei heeel zieligjes "papa"....
Werd er een beetje emo van...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41575646
Heeft er iemand een rubberen hamertje voor een baby die niet slapen wil
Liefde
  donderdag 7 september 2006 @ 10:03:58 #99
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41575878
Hoe gaat het eigenlijk met de kleine frummel van PPL, hij heeft zich nog niet gemeld hier of wel?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 7 september 2006 @ 10:05:55 #100
24188 Belana
kloon van belana
pi_41575924
Ik zal er wel wat mee opstarten, maar MeNicole, ik vind jou zo negatief steeds ove Mika, ik hoop dat je toch ook wel van hem geniet en het leuk vind allemaal? ik weet het, babietjes kunnen best veeleisend zijn soms, maarja, ze kunnen er ook weinig aan doen. het enige wat ze kunnen om jou aandacht te trekken is huilen
Misschien dat je hem in kunt bakeren, dat helpt vaak wel.
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')