Sorry dat ik geen tijd heb om op jullie te reageren (het grootste deel van de dag ben ik met Anna bezig of lig ik te slapen), maar ik wil wel even laten weten hoe het gaat. (zo goed Bixis?
![]()
)
Anna is nu 2,5 week, het gaat echt snel! De eerste week hebben we alleen bezoek gehad van familie en onze beste vrienden. Daardoor konden wze veel met Anna bezig zijn en haar leren kennen. Ze is echt een andere baby nu. Meteen na de geboorte vond de verloskundige al dat ze erg onder de indruk was van de bevalling. De eerste dagen was ze erg slaperig en had ze bijna altijd haar oogjes dicht. Na een paar dagen is dat veranderd en nu is ze veel wakker. 's Nachts slaapt ze best goed (soms zelfs 5 of 6 uur achter elkaar), al is gaan slapen nog moeilijk. Overdag slaapt ze een paar uur. Ze zit nu meer in de draagzak en dan gaat ze ook slapen.
![]()
Ze heeft veel krampjes. De wijkverpleegkundige was hier gisteren en zij dacht dat Anna misschien een trauma had overgehouden aan de bevalling, toen we haar vertelde hoe anders ze nu is. Ze drinkt wel erg goed. Vrijdag gaan we wegen (ook ivm een restje navelstreng naar het CB), dan weten ze zeker of ze goed groeit. Aan de luiers te zien verwachten we van wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*