Dat heb je goed waargenomen, mijn liefste.quote:Op zondag 3 september 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En weer een nieuwe.
Ik ga je uitprinten en mijn slaapkamer met je behangenquote:
Rena, prinsesje, wat doe je hierquote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef rena het volgende:
[..]
Dat heb je goed waargenomen, mijn liefste.![]()
Eigenlijk wel he, maar 'tis zo knus!quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef wonderer het volgende:
Zo, klaargereld, vlindertje moet naar bed.
Niet doen, niet doen! Brad zit een programma over zalm te kijken... nu wil ik nog meer vis eten!quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef NathaN het volgende:
Hollandse nieuwe?
Zijn het zulke leuke wenkbrauwen?quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga je uitprinten en mijn slaapkamer met je behangen
Gewoon. Niks.quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rena, prinsesje, wat doe je hier?
Wat klinkt dat lesbisch.quote:Op zondag 3 september 2006 23:30 schreef wonderer het volgende:
Niet doen, niet doen! Brad zit een programma over zalm te kijken... nu wil ik nog meer vis eten!
Maar dan mag je niemand meer in je slaapkamer laten, want niemand mag me zien, dat zou vervelend izjn.quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga je uitprinten en mijn slaapkamer met je behangen
Maar ik moet gaan slapenquote:
Ik heb 2 2 liter flessen cola gehaald, ik was het weer vergetenquote:Op zondag 3 september 2006 23:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
p.s ang3l het afkicken valt me zwaarder als ik dacht
dan mag je nog wel even blijven hoorquote:Op zondag 3 september 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, maar 'tis zo knus!
Nou het zijn meer die ogen eronderquote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik moet gaan slapen. Je redt je hier wel
?
Ja, ik wou nog een opmerking maken...quote:
Dag mam! Tot woensdag!quote:Op zondag 3 september 2006 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga ook ciao
Me neither.quote:Op zondag 3 september 2006 23:32 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik wou nog een opmerking maken...
Ik hou echt niet van mosselen
Rellen is vermoeiend.quote:Op zondag 3 september 2006 23:36 schreef rena het volgende:
Gaat iedereen nu slapen? Stelletje saaierds.
![]()
't Is niet persoonlijk bedoeld.quote:Op zondag 3 september 2006 23:36 schreef rena het volgende:
![]()
Zeg, gaat jouw wekker om 6:00?quote:Op zondag 3 september 2006 23:36 schreef rena het volgende:
![]()
Het is zeker omdat ik een vrouw ben hequote:
Hebben we gereld?quote:Op zondag 3 september 2006 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Rellen is vermoeiend..
Gehakt met fajita-kruiden in pitabroodjes met een uitje en reepjes paprika. En kaas. veel kaas.quote:
O, maak me hongerig zegquote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gehakt met fajita-kruiden in pitabroodjes met een uitje en reepjes paprika. En kaas. veel kaas.
*Ang3l in bed stop*quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben we gereld?En waar was ik? Waarom riep niemand mij? Ik rel zo graag! (schopt open deur in: relnicht)
Dat was het niet, maar nu je het zo zegt...quote:
tof dromen Erikquote:Op zondag 3 september 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten dan maar, dames en heren, jongens en meisjes, en overigen.
Mijn wekker gaat om 8.30quote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, gaat jouw wekker om 6:00?Kom je me morgen wakkerkussen?
Sweet Dreams TMMquote:Op zondag 3 september 2006 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga ook ciao
Zoenen is bij kij niet geslachtsgebondenquote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef rena het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 8.30En ik weet niet of ik in aanmerking kom om je te zoenen
![]()
![]()
Truste Nathanquote:Op zondag 3 september 2006 23:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Me neither.
En ik voeg me ook bij de slapenden, trouwens. Virtueel, dan, ik slaap gewoon in mijn eigen bedje, waar die andere slapenden niet in liggen. Neem ik aan. Anders zou het wel heel raar zijn...
Ja ja ja ja ja, ik ga alquote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
*Ang3l in bed stop*
Vooruit, anders heb je morgen een ochtendhumeur. Vort. Slapen en fijn van mij dromen.
Dat ligt eraan of je je wenkbrauwen epileert.quote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef rena het volgende:
Mijn wekker gaat om 8.30En ik weet niet of ik in aanmerking kom om je te zoenen
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoenen is bij kij niet geslachtsgebondenZoenen met meisjes kan ook leuk zijn
Ik was eerstquote:
Nee hoorquote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef wonderer het volgende:
Stroekie komt alleen even langs om weltrusten te zeggen?
Heb ik niet nodigquote:Op zondag 3 september 2006 23:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je je wenkbrauwen epileert.
quote:
Nou vort danquote:
Ja, de heren zijn weer erg onwillig vandaag. Tssk.quote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor
maar ik moest hier nog wel wat achterstallig onderhoud plegen door deze en gene in bed te stoppen![]()
*trekt nummertje 69*quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten jullie nu nummertjes trekken voor de volgorde wie eerst mag![]()
Nu houd ik mijn mond over dit gevoelige onderwerpquote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, de heren zijn weer erg onwillig vandaag. Tssk.
Mogen we niet tegelijk?quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten jullie nu nummertjes trekken voor de volgorde wie eerst mag![]()
En op mijn eigen verjaardag eis ik hem gewoon opquote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus vrijdag voor zijn verjaardag houden jullie een kissing contest met Ang3l![]()
Zoiets ja.quote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus vrijdag voor zijn verjaardag houden jullie een kissing contest met Ang3l![]()
doei wonderer, c ya soonquote:Op zondag 3 september 2006 23:53 schreef wonderer het volgende:
Hoi Burner en doei Burner, ik ga koken. Dag allemaal.
tsja, ik moet toch wat he, ik verveel me helemaal suf, ik zit thuis met me schouder, alweerquote:Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk Burner komt ook weer eens een kijkje nemen hier
Hoe'st met jullie ?
Da's kut dat die schouder weer opspeeltquote:Op zondag 3 september 2006 23:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tsja, ik moet toch wat he, ik verveel me helemaal suf, ik zit thuis met me schouder, alweer
en kzal me avatar dan mer weer eens uploaden
jup, wordt steeds erger lijkt wel, maja, eerst de fysio en arbo afwachtenquote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's kut dat die schouder weer opspeelt
Zo die avatar heb je snel gefixtquote:Op maandag 4 september 2006 00:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jup, wordt steeds erger lijkt wel, maja, eerst de fysio en arbo afwachten
Ja want vorige keer was volgens mij rondom kerst 2005 ?quote:Op maandag 4 september 2006 00:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jup, wordt steeds erger lijkt wel, maja, eerst de fysio en arbo afwachten
was ff zoeken naar de host, maar ik kan het nogquote:Op maandag 4 september 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo die avatar heb je snel gefixt![]()
het kijkt in elk geval beter weg dan de volgende tell sell dame, of muts van Call TVquote:Op maandag 4 september 2006 00:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
was ff zoeken naar de host, maar ik kan het nog
vorige keer was inderdaad een jaar geleden ongeveerook tijdens big brother
(k lijk wel verslaafd :S:P)
dat zker, en altijd mer hopen of er nog mensen online zijn hequote:Op maandag 4 september 2006 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het kijkt in elk geval beter weg dan de volgende tell sell dame, of muts van Call TV![]()
Ja nu de vakanties grotendeels weer voorbij zijn moeten we hier eigenlijk ook maar weer eens de nachtploeg opnieuw gaan samenstellen, want nu is de samenstelling niet meer zo duidelijkquote:Op maandag 4 september 2006 00:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat zker, en altijd mer hopen of er nog mensen online zijn he
ik meld me aanquote:Op maandag 4 september 2006 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja nu de vakanties grotendeels weer voorbij zijn moeten we hier eigenlijk ook maar weer eens de nachtploeg opnieuw gaan samenstellen, want nu is de samenstelling niet meer zo duidelijk![]()
"schrijft Burner op de intekenlijst van de nachtploeg"quote:Op maandag 4 september 2006 00:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik meld me aankheb toch niks beters te doen
ist hier nog een beetje druk normaal gesproken?quote:Op maandag 4 september 2006 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
om nu te zeggen dat het hier stormloopt zou inderdaad een understatement zijn![]()
nou de tijden van dat er meer dan 1 topic per dag gemaakt werd liggen alweer een poosje achter onsquote:Op maandag 4 september 2006 00:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ist hier nog een beetje druk normaal gesproken?
tsja, donkere tijden buiten, verlichtte tijden op fokquote:Op maandag 4 september 2006 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou de tijden van dat er meer dan 1 topic per dag gemaakt werd liggen alweer een poosje achter ons
maar nu het buiten alweer sneller donker wordt verwacht ik wel dat die tijden wel weer terug gaan komen
ik mag het hopen want nu hebben we dit forum al bijna een uur voor ons zelfquote:Op maandag 4 september 2006 00:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tsja, donkere tijden buiten, verlichtte tijden op fok
al een uur geen geflame en gescheld mijn kant op, is inderdaad ongekendquote:Op maandag 4 september 2006 00:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mag het hopen want nu hebben we dit forum al bijna een uur voor ons zelf
wat een ongekende luxe![]()
er was eerder op de avond een ander slachtofferquote:Op maandag 4 september 2006 00:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
al een uur geen geflame en gescheld mijn kant op, is inderdaad ongekend
Die pubers zijn nu trouwens eldersquote:Op maandag 4 september 2006 00:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
al een uur geen geflame en gescheld mijn kant op, is inderdaad ongekend
dat hebben anderen al gedaanquote:Op maandag 4 september 2006 00:54 schreef Burner82 het volgende:
iemand tegen wonderer????
volgens mij moek boos worden
dan ist goedquote:
ik las heel ff tropical dannyquote:Op maandag 4 september 2006 01:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welcome back
en die tropical hurricane is alweer een poosje terug gaan liggen hoor![]()
ben al genoeg het toppertje geweestquote:Op maandag 4 september 2006 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, jij wil zo graag het toppertje zijn![]()
HEt was te eten. Stelde verder weinig voor hor.quote:Op maandag 4 september 2006 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en tevreden over je eigen kookkunsten vandaag ?
ik heb zojuist echt mijn laaste glas rosé ingeschonken hoorquote:Op maandag 4 september 2006 01:07 schreef Burner82 het volgende:
dame en heer, aan jullie de keus, pak k nog een pilsje, te ja of te nee
Aww, dank je welquote:Op maandag 4 september 2006 01:03 schreef Burner82 het volgende:
i got the pictureen al zouk wonderer willen helpen, ze kan beter terug flamen, dan ik kan
wb wonderer, wast lekker?:P
om met heer Bommel te spreken, het was een eenvoudige doch voedzame maaltijdquote:Op maandag 4 september 2006 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
HEt was te eten. Stelde verder weinig voor hor.
ruilen?quote:Op maandag 4 september 2006 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb zojuist echt mijn laaste glas rosé ingeschonken hoor
nog 1 peuk en dan moet ik echt naar bed
asjequote:
ja maar dan meen jij m'n weekend Barcelona over 2 weken natuurlijk ook overquote:Op maandag 4 september 2006 01:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ruilen?![]()
ga jij je nog een paar weken vervelen, ga ik werken
nee, die mag je houden, mijn 3 weken vakantie met frank, houk ookquote:Op maandag 4 september 2006 01:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar dan meen jij m'n weekend Barcelona over 2 weken natuurlijk ook over
volgens mij gaat Frank dat geen goede deal vindenquote:Op maandag 4 september 2006 01:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, die mag je houden, mijn 3 weken vakantie met frank, houk ookmaar vanaf nu vakantie, jou vakantie, daarna nog 3 weken vakantie, met vooruitzicht, op nog 2 maanden vakantie.... ruilen?
truste stroekiequote:Op maandag 4 september 2006 01:24 schreef Stroekie het volgende:
Nou dat ga ik maar eens de wereld aan de binnenkant van m'n ogen bekijken
slaap lekker allemaal![]()
![]()
je moet ook niet alles willen doorslikkenquote:Op maandag 4 september 2006 09:17 schreef TehRockstar het volgende:
Wuuuueeeh, ik kotste de hele Bilderdijkstraat onder vannacht.
Mijn keel doet pijn.
Daarom kotste hij ook?quote:Op maandag 4 september 2006 10:20 schreef Stroekie het volgende:
je moet ook niet alles willen doorslikken
wat ben jij trouwens alweer vroeg hier als jij gisteravond bij de Trut bent geweestquote:Op maandag 4 september 2006 10:40 schreef TehRockstar het volgende:
velvet underground doet me goed.
Nou ik ging een uurtje eerder pittenquote:Op maandag 4 september 2006 10:48 schreef TehRockstar het volgende:
ik ging om half 3 naar huis.
Da's ook in 3/4 van de gevallen de oorzaak van mijn vertragingquote:Op maandag 4 september 2006 11:17 schreef Sunjammer het volgende:
Je lijkt de NS wel.
dan moet je proberen woensdag maar veel buiten te lopen als het zonnetje hard gaat schijnen en het boven de 25 graden komt. Kan je nog een mooi kleurtje opdoenquote:Op maandag 4 september 2006 13:27 schreef TehRockstar het volgende:
Zo, 't gaat alweer.
Ik zie een beetje wit.
en kom je nu vandaag weer op het journaalquote:Op maandag 4 september 2006 13:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HET WAS ZO FUCKING GAAF GISTER
Zeg Erik, waar heb jij die zon gelaten ?quote:Op maandag 4 september 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Een hele goede middag allemaal.
Die heb ik opgegetenquote:Op maandag 4 september 2006 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Erik, waar heb jij die zon gelaten ?
Geen idee, ga t zo eens terug kijkenquote:Op maandag 4 september 2006 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en kom je nu vandaag weer op het journaal![]()
Mag ik je nu dan Erik Bovenkerk gaan noemen ??quote:
heb je weer een tape gekregen zoals bij Robbie ????????quote:Op maandag 4 september 2006 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee, ga t zo eens terug kijken
Maar wie weet nog op TV bij Pauw en Witteman, die waren ook langsgeweest.
en omg ze zong voor me
en je tong niet verbrand?quote:
Ik houd wel van een beetje heet.quote:
de zon wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediendquote:Op maandag 4 september 2006 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje heet.
Kun je hier zienquote:Op maandag 4 september 2006 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje heet.
zo jij hebt jezelf weer weten los te rukken van de slaapkamermuur van een eindhovens appartementquote:
Een paarse kamer met een tweepersoonsbedquote:Op maandag 4 september 2006 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo jij hebt jezelf weer weten los te rukken van de slaapkamermuur van een eindhovens appartement![]()
Oh ik dat dat hij jou daar had opgehangen, doch het was slechts een copiequote:Op maandag 4 september 2006 16:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een paarse kamer met een tweepersoonsbed![]()
Voor de goede orde: nee, ik heb de kamer (nog) niet bezocht![]()
![]()
![]()
Het origineel is altijd beterquote:Op maandag 4 september 2006 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ik dat dat hij jou daar had opgehangen, doch het was slechts een copie![]()
![]()
jij bent leverbaar in een gelimiteerde, genummerde oplagequote:
Daar hield Fortuyn toch van: kleine Marokkaantjes in tuigjes ophangen en dan.........quote:
Dat vroeg ik nietquote:Op maandag 4 september 2006 16:59 schreef BB_Koning het volgende:
Daar hield Fortuyn toch van: kleine Marokkaantjes in tuigjes ophangen en dan.........![]()
Dus je wilt weten of ik opgehangen wil worden, al dan niet in een tuigjequote:
Whatever, kutkindquote:Op maandag 4 september 2006 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
Wenkbrauw, niet wenkbrouw.
ow jij bent ook een van dat soort mensenquote:Op maandag 4 september 2006 16:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ik bedoel dikke mensen die, bijvoorbeeld, chips of koekjes eten.
Eet dan iets gezonds. Je bent al dik genoeg.quote:Op maandag 4 september 2006 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow jij bent ook een van dat soort mensen
die je ziet kijken
als ik een hamburger eet wordt ik altijd aangekeken met van die blikken
ja zo blijf je wel dik
HALLO IK MOET OOK ETEN JA
Doe jij dat wel dan?quote:Op maandag 4 september 2006 19:07 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. Ang3l??? Epileer jij je wenkbrouwen niet eens?
(Hoi allemaal!)
is dik zijn erg dan?quote:Op maandag 4 september 2006 19:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Eet dan iets gezonds. Je bent al dik genoeg.
Ik heb in mijn hele leven maar één keer een hamburger gegeten en leef nog steeds, dus je kunt ook best zonder.quote:Op maandag 4 september 2006 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow jij bent ook een van dat soort mensen
die je ziet kijken
als ik een hamburger eet wordt ik altijd aangekeken met van die blikken
ja zo blijf je wel dik
HALLO IK MOET OOK ETEN JA
alsof ik alleen maar hamburgers eetquote:Op maandag 4 september 2006 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven maar één keer een hamburger gegeten en leef nog steeds, dus je kunt ook best zonder..
Als het je gezondheid bedreigt: Ja. Anders is het eerder een kwestie van wel of niet appelleren aan je estetisch gevoel.quote:Op maandag 4 september 2006 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dik zijn erg dan?
Dat vatten we dan maar op als "ja".quote:Op maandag 4 september 2006 17:30 schreef BB_Koning het volgende:
Dus je wilt weten of ik opgehangen wil worden, al dan niet in een tuigje![]()
No comment![]()
![]()
Of een psychologische afwijking. Of een tragere stofwisseling. Of een hormonale afwijking. Of...quote:
Ten eerste ben ik niet graatmager en ten tweede: mama was eerst slank. Nu is ze een biggetje.quote:Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Of een psychologische afwijking. Of een tragere stofwisseling. Of een hormonale afwijking. Of...
Niet jouw beperkte associaties voor algemeen geldend aannemen. We gaan er hier ook niet klakkeloos van uit dat jij anorexia hebt, omdat je zo graatmager bent...
Ten eerste heet dat chargering en is bovendien de beoordeling hoe mager iemand is altijd een relatieve (tenzij we het gaan meten).quote:Op maandag 4 september 2006 19:58 schreef TehRockstar het volgende:
Ten eerste ben ik niet graatmager en ten tweede: mama was eerst slank. Nu is ze een biggetje.
Komt er ooit nog 'ns wat anders van jou dan dit?quote:Op maandag 4 september 2006 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
Dikke mensen zijn kut. Punt.
Volgens mij heb je het niet getroffen met je burenquote:Op maandag 4 september 2006 21:04 schreef Sunjammer het volgende:
*buren irriteer*
euh... goeie vraag whaha...
Herriequote:Op maandag 4 september 2006 21:08 schreef Sunjammer het volgende:
Oh juist wel hoor. Ze tolereren m'n niet al te zachtzinnige muzieksmaak.
Bedankt maar hoezo krijg ik zo een icootnje van fototoestel niet?quote:Op maandag 4 september 2006 21:08 schreef Sunjammer het volgende:
Oh juist wel hoor. Ze tolereren m'n niet al te zachtzinnige muzieksmaak.
Anyway. Ik gok dat je naar http://fotoboek.fok.nl moet gaan, inloggen en profiel aanpassen. It was such a loooooooooong time ago.
Omdat je nog geen fotoboek hebtquote:Op maandag 4 september 2006 21:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bedankt maar hoezo krijg ik zo een icootnje van fototoestel niet?
Ik heb ingelogd en een tijdelijk foto geupload maar ik zie nog steeds niks.quote:
Geen idee.. ik maak fok nietquote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb ingelogd en een tijdelijk foto geupload maar ik zie nog steeds niks.
Wat doe ik verkeerd?
Nee, dat we dat even duidelijk hebbenquote:
Neuh, wel naar Appelpop in Tiel komend weekend. Within Temptation, After Forever, The Nits... very nice.quote:Op maandag 4 september 2006 21:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat we dat even duidelijk hebben. Moest je niet naar Baroeg Open Air trouwens afgelopen weekend?
Komt flipje ook appeljam promoten?quote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Neuh, wel naar Appelpop in Tiel komend weekend. Within Temptation, After Forever, The Nits... very nice.
Niet echt bepaald mijn smaak muziek. Het lijkt me depressief makende muziekquote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Neuh, wel naar Appelpop in Tiel komend weekend. Within Temptation, After Forever, The Nits... very nice.
Vast niet?quote:Op maandag 4 september 2006 21:51 schreef Sunjammer het volgende:
Wat denk je zelf.
vooral after is coolquote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Is maar hoe je er tegenaan kijkt. De meeste muziek op radio en tv maakt mij juist depressief.quote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet echt bepaald mijn smaak muziek. Het lijkt me depressief makende muziek
Hoe was de hippie-twijgjes-orgie?quote:Op maandag 4 september 2006 09:17 schreef TehRockstar het volgende:
Wuuuueeeh, ik kotste de hele Bilderdijkstraat onder vannacht.
Mijn keel doet pijn.
Gaan we't daar nou weer over hebben?quote:Op maandag 4 september 2006 19:07 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. Ang3l??? Epileer jij je wenkbrouwen niet eens?
(Hoi allemaal!)
Er misten twee blonde krullenbollen en ik was te dronken.quote:
je mag t best vertellen als je je daar van haren ontdoetquote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we't daar nou weer over hebben?![]()
Ontbrakenquote:Op maandag 4 september 2006 23:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Er misten twee blonde krullenbollen en ik was te dronken.
dat lijkt me niet slim aangezien de douchebak lekt en je parket hebtquote:
Dan moet het water eerst enorm uit dat putje stijgen, dan de gemetselde en betegelde muur doosijpelen en vervolgens nog over drempel naar 1 van de 2 slaapkamersquote:Op maandag 4 september 2006 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat lijkt me niet slim aangezien de douchebak lekt en je parket hebt
en wie moet dat dan weer opruimen!![]()
Wees voorzichtig. Je wilt toch geen blauwe plek op je kontquote:
Er zijn maar weinig mensen die die te zien krijgen dus es macht mir Wurstquote:Op maandag 4 september 2006 23:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wees voorzichtig. Je wilt toch geen blauwe plek op je kont![]()
ikke welquote:Op maandag 4 september 2006 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die die te zien krijgen dus es macht mir Wurst
In boxer ja, dus dan zie je de blauwe plekken nietquote:
in die rooie en die zwarte wel, met die open stukjes gaasquote:Op maandag 4 september 2006 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In boxer ja, dus dan zie je de blauwe plekken niet![]()
Ik ben die zwarte kwijtquote:Op maandag 4 september 2006 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in die rooie en die zwarte wel, met die open stukjes gaas![]()
Ja tis en blijft je moeder hequote:
Niet genoeg om mijn ass hier te postenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wij dan? Betekenen wij dan helemaal niets voor je?.
Heb je ze ook indrukwekkend duidelijk gemaakt dat er 12.000.000 aids-wezen zijn die dood zullen gaan zonder hulp?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:02 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Heb net ff aan een kruis gehangen om de buurt te shockeren.
Yep, maar toen ik dus hard aids begon te roepen (omda ik niet wist wat ze eigenlijk gezegd heeft) begonnen ze wel een beetje te klagen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je ze ook indrukwekkend duidelijk gemaakt dat er 12.000.000 aids-wezen zijn die dood zullen gaan zonder hulp?
Super.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Yep, maar toen ik dus hard aids begon te roepen (omda ik niet wist wat ze eigenlijk gezegd heeft) begonnen ze wel een beetje te klagen...
Nee maar hoe was het??!
Mja voor iemand als zij is er natuurlijk geen ruk te beleven in dit land... als ze tenminste hier in een hotel geslapen heeft (quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Super.
Echt heel tof enzo! Ze was alleen iets minder spontaan vandaag..
Nounounou en dat op haar 48e?!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze was gister erg op dreef heur. Ze werd ruig anaal genomen door een camera, ze sloopte haar gitaar enzo
Nee, wel een smsje van een vriend met zwaar christelijke moeder dat ze het raar vond wat ik zei op het Journaal. Maar het klopt toch dat de kerk het gebruik van condooms afkeurt en hiermeer AIDS/HIV promoot?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounou en dat op haar 48e?!
Nog SGP'ers tegen het lijf gelopen?
Journaal van 22 u van zondagquote:
H2woah! waxxie!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:38 schreef Waxxer het volgende:
Davidov!![]()
Hoe gaat'ie?
Kan niet slapen, lijk wel alsof ik enorm zit te trippen...
En studenten zijn zeer zeker super relaxed.Het is dan ook een hele kunst dat lang vol te houden.
Nou...quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:45 schreef davidov het volgende:
[..]
H2woah! waxxie!
Goed hoor...nouja...niet veel erger dan normaal
Ja ik kan ook niet slapen...nouja niet waar ik weiger meer te slapen, maar toch ga ik dat met een aantal minuten proberen.
Jah studenten zijn gewoon sjill...vandaag echt lomp iemands bier omgestoten (schennis!) en laat juist hij zn excuses aanbieden, vervolgens ook nog eens mij helpen de overbevolkte trap op te komen
Alleen jammer dat juist de security hardhandig optrad alsof het een risico avond was....iemand gooide zn tshirt op het afgezette podium en kreeg meteen een escort naar buiten
Studenten zijn tof mits geen kakkers
Zow...
en nu jij
lolquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou...
OV inleveren en alles en geen stufi meer krijgen maar wel studeren en collegegeld betalen en...
eh...
Naja ik werk nu parttime dan dus en dan komt het helemaal goeddit jaar
en we moeten een stropdas voor en opeens zegt een collega van leuke stropdas maar iedereen heeft dezelfde stropdas, ik zeg ja maar wel lastig dat gewapper steeds en toen ging hij opeens dat stukje dat achter het brede stuk zit (volg je 't nog?
) achter zo'n riempje doen en toen had hij ook nog eens een manier om dat vast te zetten en toen deed hij dat uit zichzelf bij mij
geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen maargoed gezien het visje op zijn auto denk ik niet dattie eehhh... en ik zou er niet op vallen maar ik had vanmiddag toch wel even zoiets van wat gebeurt hier achter de kassa
Naja en verder heb ik echt geen spannend leven verdermoet weer eens wat minderen met de kluizenarij, zeg maar...
Mja, het is wel raar, zo opeens *poef* en het is voorbij, over, gedaan... en dan later alles terugbetalen....quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:04 schreef davidov het volgende:
[..]
lol
ik heb ook nog maar 1 jaar stufidat gaat leuk worden
Stropdassen zijn tof...voor een keertje dan... moet er niet aan denken dat ik er iedere dag verplicht mee moet lopen
enniewee... klinkt als een sympatieke actie van die flip
En over die visjes...ligt het aan mij of komen auto's in Frankrijk standaard met zo'n kreng er op?
Minder kluizenarij? och ik heb zo het idee dat wat vaker met mn neus in de boeken mij geen kwaad zou doen, en toch vind ik dat ik vaker uit moet gaan :p
Nee iddquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:09 schreef davidov het volgende:
Oei ik ga slapen, want een toetsenbord als kussen trekt mij toch niet echt...
Welk pand?quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:36 schreef DennisMoore het volgende:
M'n linkerschoen kraakt.
Dat is vast niet erger dan de gemiddelde Nederlander ten toon spreidt in zijn/haar illusie cosmopoliet te zijn...quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:44 schreef PhalanX het volgende:
en dan dat Engels!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat is vast niet erger dan de gemiddelde Nederlander ten toon spreidt in zijn/haar illusie cosmopoliet te zijn...
jij had je schat toch al lang en breed thuis op de bank zittenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:25 schreef HuubTuub het volgende:
Zo effe een weekje vrij... wat zal ik allemaal eens voor spannende avonturen gaan beleven?
Misschien vind ik wel de verborgen schat.
Die heeft zich verborgen omdat ze verstoppertje spelen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:33 schreef Stroekie het volgende:
jij had je schat toch al lang en breed thuis op de bank zitten![]()
Maar had jij dan je grote avontuur niet al zon/maandag in de Arena gehad?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:25 schreef HuubTuub het volgende:
Zo effe een weekje vrij... wat zal ik allemaal eens voor spannende avonturen gaan beleven?
Misschien vind ik wel de verborgen schat.
Jullie doggies mogen niet op de bank ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:42 schreef HuubTuub het volgende:
Op dit moment is de bank leeg... die schat moet gewoon werken vandaag.
Je gaat bij Wonderer op de koffiequote:Op dinsdag 5 september 2006 13:54 schreef HuubTuub het volgende:
doggies mogen zeker op de bank maar met al die nachtelijke uren rondom het Arena Avontuur zijn ze alleen maar op hun deken te vinden. De aanstellers...
Ik ga maar even de reisverzekering regelen voor het Amerika Avontuur in november...
Nou dat toch maar de schaar erin zetten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:26 schreef Sunjammer het volgende:
Dit epileertopic is een lang leven beschoren zeg.
God, wat een flauwe grap weer.
oh een moordspelingquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:26 schreef Sunjammer het volgende:
God, wat een flauwe grap weer
Da's veel te gevaarlijk voor mij als IMPORT ossenaarquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:33 schreef Sunjammer het volgende:
Eerder het mes.
Maar volgens mij woont mevr van Giersbergen nu elders hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:35 schreef Sunjammer het volgende:
En niet te vergeten de thuisbasis van The Gathering. En dat klinkt mij dan weer als muziek in den oren.
Klopt. Maar daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar volgens mij woont mevr van Giersbergen nu elders hoor
en ook Irma van Pamelen en Floortje uit Idolsquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:35 schreef Sunjammer het volgende:
En niet te vergeten de thuisbasis van The Gathering. En dat klinkt mij dan weer als muziek in den oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |