Volgens mij heb je het niet getroffen met je burenquote:Op maandag 4 september 2006 21:04 schreef Sunjammer het volgende:
*buren irriteer*
euh... goeie vraag whaha...
Herriequote:Op maandag 4 september 2006 21:08 schreef Sunjammer het volgende:
Oh juist wel hoor. Ze tolereren m'n niet al te zachtzinnige muzieksmaak.
Bedankt maar hoezo krijg ik zo een icootnje van fototoestel niet?quote:Op maandag 4 september 2006 21:08 schreef Sunjammer het volgende:
Oh juist wel hoor. Ze tolereren m'n niet al te zachtzinnige muzieksmaak.
Anyway. Ik gok dat je naar http://fotoboek.fok.nl moet gaan, inloggen en profiel aanpassen. It was such a loooooooooong time ago.
Omdat je nog geen fotoboek hebtquote:Op maandag 4 september 2006 21:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bedankt maar hoezo krijg ik zo een icootnje van fototoestel niet?
Ik heb ingelogd en een tijdelijk foto geupload maar ik zie nog steeds niks.quote:
Geen idee.. ik maak fok nietquote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb ingelogd en een tijdelijk foto geupload maar ik zie nog steeds niks.
Wat doe ik verkeerd?
Nee, dat we dat even duidelijk hebbenquote:
Neuh, wel naar Appelpop in Tiel komend weekend. Within Temptation, After Forever, The Nits... very nice.quote:Op maandag 4 september 2006 21:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat we dat even duidelijk hebben. Moest je niet naar Baroeg Open Air trouwens afgelopen weekend?
Komt flipje ook appeljam promoten?quote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Neuh, wel naar Appelpop in Tiel komend weekend. Within Temptation, After Forever, The Nits... very nice.
Niet echt bepaald mijn smaak muziek. Het lijkt me depressief makende muziekquote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Neuh, wel naar Appelpop in Tiel komend weekend. Within Temptation, After Forever, The Nits... very nice.
Vast niet?quote:Op maandag 4 september 2006 21:51 schreef Sunjammer het volgende:
Wat denk je zelf.
vooral after is coolquote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Is maar hoe je er tegenaan kijkt. De meeste muziek op radio en tv maakt mij juist depressief.quote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet echt bepaald mijn smaak muziek. Het lijkt me depressief makende muziek
Hoe was de hippie-twijgjes-orgie?quote:Op maandag 4 september 2006 09:17 schreef TehRockstar het volgende:
Wuuuueeeh, ik kotste de hele Bilderdijkstraat onder vannacht.
Mijn keel doet pijn.
Gaan we't daar nou weer over hebben?quote:Op maandag 4 september 2006 19:07 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. Ang3l??? Epileer jij je wenkbrouwen niet eens?
(Hoi allemaal!)
Er misten twee blonde krullenbollen en ik was te dronken.quote:
je mag t best vertellen als je je daar van haren ontdoetquote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we't daar nou weer over hebben?![]()
Ontbrakenquote:Op maandag 4 september 2006 23:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Er misten twee blonde krullenbollen en ik was te dronken.
dat lijkt me niet slim aangezien de douchebak lekt en je parket hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |