dan ist goedquote:
ik las heel ff tropical dannyquote:Op maandag 4 september 2006 01:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welcome back
en die tropical hurricane is alweer een poosje terug gaan liggen hoor![]()
ben al genoeg het toppertje geweestquote:Op maandag 4 september 2006 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, jij wil zo graag het toppertje zijn![]()
HEt was te eten. Stelde verder weinig voor hor.quote:Op maandag 4 september 2006 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en tevreden over je eigen kookkunsten vandaag ?
ik heb zojuist echt mijn laaste glas rosé ingeschonken hoorquote:Op maandag 4 september 2006 01:07 schreef Burner82 het volgende:
dame en heer, aan jullie de keus, pak k nog een pilsje, te ja of te nee
Aww, dank je welquote:Op maandag 4 september 2006 01:03 schreef Burner82 het volgende:
i got the pictureen al zouk wonderer willen helpen, ze kan beter terug flamen, dan ik kan
wb wonderer, wast lekker?:P
om met heer Bommel te spreken, het was een eenvoudige doch voedzame maaltijdquote:Op maandag 4 september 2006 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
HEt was te eten. Stelde verder weinig voor hor.
ruilen?quote:Op maandag 4 september 2006 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb zojuist echt mijn laaste glas rosé ingeschonken hoor
nog 1 peuk en dan moet ik echt naar bed
asjequote:
ja maar dan meen jij m'n weekend Barcelona over 2 weken natuurlijk ook overquote:Op maandag 4 september 2006 01:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ruilen?![]()
ga jij je nog een paar weken vervelen, ga ik werken
nee, die mag je houden, mijn 3 weken vakantie met frank, houk ookquote:Op maandag 4 september 2006 01:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar dan meen jij m'n weekend Barcelona over 2 weken natuurlijk ook over
volgens mij gaat Frank dat geen goede deal vindenquote:Op maandag 4 september 2006 01:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, die mag je houden, mijn 3 weken vakantie met frank, houk ookmaar vanaf nu vakantie, jou vakantie, daarna nog 3 weken vakantie, met vooruitzicht, op nog 2 maanden vakantie.... ruilen?
truste stroekiequote:Op maandag 4 september 2006 01:24 schreef Stroekie het volgende:
Nou dat ga ik maar eens de wereld aan de binnenkant van m'n ogen bekijken
slaap lekker allemaal![]()
![]()
je moet ook niet alles willen doorslikkenquote:Op maandag 4 september 2006 09:17 schreef TehRockstar het volgende:
Wuuuueeeh, ik kotste de hele Bilderdijkstraat onder vannacht.
Mijn keel doet pijn.
Daarom kotste hij ook?quote:Op maandag 4 september 2006 10:20 schreef Stroekie het volgende:
je moet ook niet alles willen doorslikken
wat ben jij trouwens alweer vroeg hier als jij gisteravond bij de Trut bent geweestquote:Op maandag 4 september 2006 10:40 schreef TehRockstar het volgende:
velvet underground doet me goed.
Nou ik ging een uurtje eerder pittenquote:Op maandag 4 september 2006 10:48 schreef TehRockstar het volgende:
ik ging om half 3 naar huis.
Da's ook in 3/4 van de gevallen de oorzaak van mijn vertragingquote:Op maandag 4 september 2006 11:17 schreef Sunjammer het volgende:
Je lijkt de NS wel.
dan moet je proberen woensdag maar veel buiten te lopen als het zonnetje hard gaat schijnen en het boven de 25 graden komt. Kan je nog een mooi kleurtje opdoenquote:Op maandag 4 september 2006 13:27 schreef TehRockstar het volgende:
Zo, 't gaat alweer.
Ik zie een beetje wit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |