Krek.quote:Op maandag 4 september 2006 09:34 schreef NewOrder het volgende:
Ik heb in ieder geval genoten. De fragmenten maakten het geklets meer dan goed. Dat er diepgang ontbrak is vooral te wijten aan Luyendijk die als 'interviewer' niet de juiste vragen wist te stellen.
Nouja, ik vond dat hij op dat punt helemaal gelijk had. Silvie Meis komt ook niet echt over, veelste gemaakt. Voor de rest zat ik gisteren echt aan de buis gekluisterd; HJ Smits heeft ineens veel meer respect van mij gekregen, ondanks zijn gladde praatjes.quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
"Geen blad voor zijn mond" (zegt ie) maar dan wel alleen maar Silvie Meis in het harnas jagen.![]()
Juist, dat is ook niet wat ik zeg. Ik geef aan dat ik het raar vind dat hij in bijna de hele uitzending alleen maar iets benadrukt dat zo boven keif staat -dat het amper de moeite is er iets over te zeggen. Terwijl hij juist beweert dat hij geen blad voor de mond neemt noemt hij liever geen namen als het 'wel' ergens over gaat.quote:Op maandag 4 september 2006 11:01 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Nouja, ik vond dat hij op dat punt helemaal gelijk had. Silvie Meis komt ook niet echt over, veelste gemaakt. Voor de rest zat ik gisteren echt aan de buis gekluisterd; HJ Smits heeft ineens veel meer respect van mij gekregen, ondanks zijn gladde praatjes.
Van mij op de een of andere manier ook... alleen al door de fragmenten, eigenlijk. Verder heb ik me nauwelijks aan hem gestoord, maar ik heb het ook een beetje op de achtergrond gekeken en dus niet alles meegekregen.quote:Op maandag 4 september 2006 11:01 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Nouja, ik vond dat hij op dat punt helemaal gelijk had. Silvie Meis komt ook niet echt over, veelste gemaakt. Voor de rest zat ik gisteren echt aan de buis gekluisterd; HJ Smits heeft ineens veel meer respect van mij gekregen, ondanks zijn gladde praatjes.
Op de site van Zomergasten.quote:Op maandag 4 september 2006 15:17 schreef socks het volgende:
Waar kan ik de uitzending van gisteravond terugzien?
dat heb ik met dat stukje waarbij die man met zn mond open op de rand van de stoep moet gaan liggen............ brrrrrrrrquote:Op maandag 4 september 2006 01:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Brrr jah![]()
Ik weet alweer welk stukje ik de komende dagen dus niet uit mijn hoofd krijg ook
"Put your mouth on the pavement.quote:Op maandag 4 september 2006 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik met dat stukje waarbij die man met zn mond open op de rand van de stoep moet gaan liggen............ brrrrrrrr
Bijnaquote:Op maandag 4 september 2006 16:45 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
"Put your mouth on the pavement."
Hebben we er nog meer dan?quote:Op maandag 4 september 2006 17:03 schreef pberends het volgende:
Volgend jaar hopelijk meer filosofen.
quote:Op maandag 4 september 2006 18:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hebben we er nog meer dan?
Volgend jaar wmb meer HJS achtige-gasten. Dus Paul Verhoeven, Hein de Kort en Wilfried de Jong
- Jamaiquote:Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef Eb het volgende:
[..]
Mee eens!
Verder:
- Kluun
- Hans Teeuwen
- Patty Brard
- Rutger Hauer
- Anouk of Ilse de Lange
of zijn dat er al teveel![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 22:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
- Jamai
- Jim
- Boris
- Mireille Bekooij
- Kelly
- Georgina Verbaan
- Dries Roelvink
- Linda & John
- Saskia & Serge
![]()
aan de andere kant van de tafel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:27 schreef Dentist het volgende:
Bas Haring
quote:Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef Eb het volgende:
[..]
Mee eens!
Verder:
- Kluun
- Hans Teeuwen
- Patty Brard
- Rutger Hauer
- Anouk of Ilse de Lange
of zijn dat er al teveel![]()
dat zou een goeie wezen. Maar dat doet Bergkamp nooitquote:Op maandag 4 september 2006 20:23 schreef One_conundrum het volgende:
Bergkamp!!
quote:Op zondag 3 september 2006 23:04 schreef golfer het volgende:
Die komt er, i.v.m. de nieuwe programmering van de publieke zenders, niet van deze aflevering.
Je zult het dus met online-fragmenten via de site van Zomergasten moeten doen.
Op uitzending gemist is het niet te vinden?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is Henk Jan Smits nog terug te zien?
Zomergasten werd elke zaterdagmiddag herhaald maar de beste met Henk Jan Smits dus niet, behoorlijk frustrerend...![]()
Ik ben een beetje labiel...quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:02 schreef Thorical het volgende:
[..]
Op uitzending gemist is het niet te vinden?
Dan moet je maar op p2p gaan zoeken er is altijd wel iemand die het op schijf heeft.
Dan moet je,met je handen wijd gespreid door het leven.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ben een beetje labiel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |